Σελίδα 9 από 18

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2019, 16:37
από sys3x
Ερμής έγραψε: 03 Μαρ 2019, 12:01 Οργιλε έχεις άκρες και μέσα στα απόρρητα των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Όταν οι μεγάλοι παίχτες ρίξουν το πρώτο πράγμα στην Αγορά, θα έχουν λύσει ταυτόχρονα το θέμα της μικρής αυτονομίας αλλά και όλες τις παθογένειες του Τέσλα.
Τοτε θα είναι που θα ανοίξει κι το νήμα "αποχαιρετά τα Τέσλα που χάνεις final chapter"
Δεν πάει καθόλου έτσι μάνμου, καθόλου όμως, η εξασφάλιση προμήθειας συσσωρευτών είναι υψίστης σημασίας (βλέπε ενέργειες της βεφάου πάνω σε αυτό το τομέα, τουλάχιστον τι έχει ανακοινωθεί γιατί οι Γερμανοί είναι μεγάλοι απατεώνες). Η Τέσλα σε αυτό το κομμάτι δεν είναι απλά πρωτοπόρος έχει φτιάξει ήδη και συνεχίζει να επενδύει (εξαγόρασε μία πολύ υποσχόμενη αμερικανική εταιρεία που αναπτύσσει σούπερ καπάσιτορς) σε τεράστια εργοστάσια παραγωγής συσσωρευτών μέσα στα οποία συναρμολογεί και τα ίδια τα οχήματα που τις φέρουν.
Όσο σουρεαλιστικό και αν ακούγεται αυτό, ο όργι είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα σε αυτό το επίπεδο.
Σοβαρός ανταγωνισμός για την Τέσλα δεν είναι η βεφάου και οι λοιποί παραδοσιακοί κατασκευαστές αλλά κινεζικές εταιρείες-κολοσσοί (που οι περισσότεροι τις αγνοείτε) όπως η μπιγουάηντι κτρ.
Ο Ήλον προφανώς και θέλει τον ανταγωνισμό από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές γιατί μόνο καλό θα του κάνουν (και σε εμάς τους υπόλοιπους παρεμπιπτόντως).

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2019, 17:01
από Η φωνή της Αληθειας
https://insideevs.com/porsche-audi-tesl ... -teardown/

“As it turns out, German automakers that are currently underway with electric cars that will likely compete with the Model 3 may be concerned that the car’s futuristic construction and low production costs will prove difficult to match. ”

“The report goes on to say that the companies are concerned their cars are going to be too expensive. While Porsche seems okay with losing money initially, Audi doesn’t want to deal with a loss. The most substantial cost prohibitor is the vehicle’s battery pack, which Tesla is fortunate to build in partnership with Panasonic at its Nevada Gigafactory — the largest battery factory on the planet at this point and growing daily.”

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2019, 17:11
από enaon
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 03 Μαρ 2019, 17:01 https://insideevs.com/porsche-audi-tesl ... -teardown/

“As it turns out, German automakers that are currently underway with electric cars that will likely compete with the Model 3 may be concerned that the car’s futuristic construction and low production costs will prove difficult to match. ”

“The report goes on to say that the companies are concerned their cars are going to be too expensive. While Porsche seems okay with losing money initially, Audi doesn’t want to deal with a loss. The most substantial cost prohibitor is the vehicle’s battery pack, which Tesla is fortunate to build in partnership with Panasonic at its Nevada Gigafactory — the largest battery factory on the planet at this point and growing daily.”
Δεν μασάνε οι γερμανοί κολοσσοί, είναι διορατικοί όπως πάντα, έχουν φροντίσει για το μέλλον. Θα γίνουν πελάτες των κινέζων :003:

https://www.reuters.com/article/us-bmw- ... SKBN1JO2VT
sys3x έγραψε: 03 Μαρ 2019, 16:37 (βλέπε ενέργειες της βεφάου πάνω σε αυτό το τομέα, τουλάχιστον τι έχει ανακοινωθεί γιατί οι Γερμανοί είναι μεγάλοι απατεώνες).
φήμες λένε οτι έχουν αναπτύξει μοναδική τεχνολογία για να λύσουν το πρόβλημα της μπαταρίας, θα αλλάζουν τις χιλιομετρικές αποστάσεις στους χάρτες αυτόματα, αθήνα-λαμία 1200 χιλιόμετρα θα το βγάζει, θα πηγαίνεις με μία φόρτιση, δοξάστε μας κλπ. :003:

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2019, 17:48
από Η φωνή της Αληθειας

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 00:17
από Last Veteran
Ερμής έγραψε: 03 Μαρ 2019, 12:01

Όταν οι μεγάλοι παίχτες ρίξουν το πρώτο πράγμα στην Αγορά, θα έχουν λύσει ταυτόχρονα το θέμα της μικρής αυτονομίας
Αν κάποιος λύσει το πρόβλημα της μικρής αυτονομίας θα είναι η Τεσλα. Οι "μεγάλοι παιχτες" έχουν μείνει πολύ πίσω. Όταν οι "μεγάλοι" θα αποφασίσουν να μπουν στην αγορά, η Τεσλα θα έχει supercapacitors στα αυτοκίνητα της, οι οποιοι θα γεμίζουν σε 7 δευτερόλεπτα.
Το ξαναλέω, η Τεσλα έχει δικές της μπαταρίες, αυτή κάνει κουμάντο στην ηλεκτροκινηση και όχι το ανάποδο. Όπως κάποιος προείπε, οι Κινέζοι είναι ο αντίπαλος της Τεσλα και όχι η μερσεντες, vw κλπ.

Αδυνατείς Ερμή να καταλάβεις ότι το να φτιάχνεις εσύ τη βασική πλατφόρμα ενός ηλ. αυτοκινήτου (τη μπαταρία δλδ) είναι σαν να έχεις εστιατόριο με κρέατα λαχανικά παραγωγής σου και ο δίπλα να αγοράζει από τροφοδοσίες. Εσύ θα μπορείς να παίξεις με τις τιμές ενώ ο άλλος όχι.

Model Y του χρόνου, νέο roadster και οσονούπω και αγροτικό. Μόλις βγάλει το αγροτικό η Τεσλα, τότε θα αρχίσουν τα κατουρα των ανταγωνιστών να τρέχουν.

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 00:25
από Οργισμένος
stergiosbik έγραψε: 03 Μαρ 2019, 14:57 Ρε σεις μην τρωτε κουτοχορτο.
Εχει πολυ δρομο ακομη η ηλεκτροκινηση.
Οταν η Toyota ξεκινησε τα υβριδικα,ολοι οι αλλοι κατασκευαστες ετρωγαν βελανιδια στα δεντρα και κορόιδευαν.
Αρα,οταν βλεπετε τον κατασκευαστη με την μεγαλυτερη εμπειρια στην ηλεκτροκινηση να μην κανει ακομη το βημα στα εξ ολοκληρου ηλεκτρικα και επιμενει στα υβριδικα,σημαινει οτι υπαρχουν θεματα ακομη και μαλιστα χοντρα.
ναΙ τα ιδια ελεγαν η sony και η phillips οντας οι ηγετες στο χωρο κατασκευης crt οθονων. Επειτα ηρθαν οι πλασμα και οι ελσιντι...

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 00:34
από Οργισμένος
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 03 Μαρ 2019, 17:01 https://insideevs.com/porsche-audi-tesl ... -teardown/

“As it turns out, German automakers that are currently underway with electric cars that will likely compete with the Model 3 may be concerned that the car’s futuristic construction and low production costs will prove difficult to match. ”

“The report goes on to say that the companies are concerned their cars are going to be too expensive. While Porsche seems okay with losing money initially, Audi doesn’t want to deal with a loss. The most substantial cost prohibitor is the vehicle’s battery pack, which Tesla is fortunate to build in partnership with Panasonic at its Nevada Gigafactory — the largest battery factory on the planet at this point and growing daily.”
Ρε ειναι τελειωμενοι λεμε οι γερμανοτετοιοι. Απλα κανουν νταματζ κοντρολ και μοιραζουν παραμυθακια στους αδαεις περι της εμφανισης του δηθεν μυστικου τους οπλου...
Αν δε, κατσει η μπιλια με τους υπερπυκνωτες τοτε εχουν τελειωσει. Αλλα αυτο το κολπο με τους υπερπυκνωτες ισως να ειναι λιγακι υπεραισιοδοξο. Εγωπιστευω οτι εν τελει θα υπερισχυσει η κατασκευη υβριδιου δλδ 70% μπαταρια και 30% υπερπυκνωτες, θα φορτιζεις στο αψε σβησε τους υπερπυκνωτες και θα εχεις αυτονομια 80-100 χλμ + οτι αλλο διαθετουν οι μπαταριες.
ΑΝ καταφερει ο Ιλον να φτιαξει υπερπυκνωτες με χωρητικοτητα ισου λεβελ με τη χωρητικοτητα των μπαταριων των αυτοκινητων του τοτε θα προκειται για ενα τεραστιο τεχνολογικο αλμα το οποιο θα ταρακουνησει ολοκληρο τον πλανητη και θα μας στειλει για τα καλα βαθια στην αγκαλια της παραγωγης ηλεκτρισμου απο απε (καθε σπιτι και υπερπυκνωτης + ανεμογεννητρια+πανελ)

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 00:36
από Οργισμένος
sys3x έγραψε: 03 Μαρ 2019, 16:37
Ερμής έγραψε: 03 Μαρ 2019, 12:01 Οργιλε έχεις άκρες και μέσα στα απόρρητα των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Όταν οι μεγάλοι παίχτες ρίξουν το πρώτο πράγμα στην Αγορά, θα έχουν λύσει ταυτόχρονα το θέμα της μικρής αυτονομίας αλλά και όλες τις παθογένειες του Τέσλα.
Τοτε θα είναι που θα ανοίξει κι το νήμα "αποχαιρετά τα Τέσλα που χάνεις final chapter"
Δεν πάει καθόλου έτσι μάνμου, καθόλου όμως, η εξασφάλιση προμήθειας συσσωρευτών είναι υψίστης σημασίας (βλέπε ενέργειες της βεφάου πάνω σε αυτό το τομέα, τουλάχιστον τι έχει ανακοινωθεί γιατί οι Γερμανοί είναι μεγάλοι απατεώνες). Η Τέσλα σε αυτό το κομμάτι δεν είναι απλά πρωτοπόρος έχει φτιάξει ήδη και συνεχίζει να επενδύει (εξαγόρασε μία πολύ υποσχόμενη αμερικανική εταιρεία που αναπτύσσει σούπερ καπάσιτορς) σε τεράστια εργοστάσια παραγωγής συσσωρευτών μέσα στα οποία συναρμολογεί και τα ίδια τα οχήματα που τις φέρουν.
Όσο σουρεαλιστικό και αν ακούγεται αυτό, ο όργι είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα σε αυτό το επίπεδο.
Σοβαρός ανταγωνισμός για την Τέσλα δεν είναι η βεφάου και οι λοιποί παραδοσιακοί κατασκευαστές αλλά κινεζικές εταιρείες-κολοσσοί (που οι περισσότεροι τις αγνοείτε) όπως η μπιγουάηντι κτρ.
Ο Ήλον προφανώς και θέλει τον ανταγωνισμό από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές γιατί μόνο καλό θα του κάνουν (και σε εμάς τους υπόλοιπους παρεμπιπτόντως).
σουρεαλιστικο;;;
Σουρεαλιστικες ναναι οι μερες που σας απομενουν.
Καλα δεν εχετε χωνεψει τοσα χρονια οτι ο Οργι σας χαριζει απλοχερα αληθειες που η λοιπη πλεμπα θα γνωρισει στο απωτερο μελλον;;;

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 00:37
από Spiros252
Σαν την κατασκευή της ατομικής βόμβας ακούγεται. Όποιος προλάβει;

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 00:40
από Οργισμένος
Spiros252 έγραψε: 04 Μαρ 2019, 00:37 Σαν την κατασκευή της ατομικής βόμβας ακούγεται. Όποιος προλάβει;
Αν ομιλεις για υπερπυκνωτες τοτε τυχον κατασκευη τους ισοδυναμει με την οριστικη επιλυση του ενεργειακου προβληματος καθως με φτηνο μεσον θα αποθηκευεται ηλεκτρικη ενεργεια απε. Δλδ θα υποχρεωθουν οι κατασκευαστες κτιριων-σπιτιων να κατασκευαζουν σε καθε κτιριο ανεμογεννητρια και πανελ και φυσικα υπερπυκνωτη. Η αποθηκευση ηλεκτρικης ενεργειας θα γινει πραγματικοτητα διχως τις τροχοπεδες των μπαταριων.
Κι αν ο Ιλοβν το καταφερει αυτο την ιδια ωρα που οι ανταγωνιστες του δεν μπορουν καν να φτασουν τις μπαταριες του , τοτε θα τεθει αδιαφιλονικητος ηγετης στο χωρο του αυτοκινητου και οχι μονον. Περιττο να πω που θα παει η τιμη της εταιρειας του κτλ κτλ.

Μπραβο του παντως, διαθετει φαντασια , μεγα προσον των πραγματικων επιστημονων και ειδικα των μηχανολογων που ειναι λιγακι εως πολυ σορτσαητηντ....

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 00:42
από enaon
Spiros252 έγραψε: 04 Μαρ 2019, 00:37 Σαν την κατασκευή της ατομικής βόμβας ακούγεται. Όποιος προλάβει;
σε πολλούς τομείς ταυτόχρονα μοιάζει, αν βάζαμε τίτλο θα ήταν ψηφιακή τεχνολογία/πληροφορία νομίζω. Ζούμε όλη μας την ζωή σχεδόν μέσα της και νομίζουμε οτι είναι κάτι απλό, αλλά θα γραφτεί σαν επανάσταση και αυτή η εποχή μάλλον.

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 01:34
από dna replication
οι προβληματισμοί των γερμανών για τις μπαταρίες και την ηλεκτροκινηση

https://www.dw.com/en/germany-to-fund-l ... a-46271028

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 02:13
από Spiros252
Προσδέθηκε (προσβλητρώθηκε934 :003: ) σήμερα μη επανδρωμένη διαστημική κάψουλα της spacex στο διαστημικό σταθμό και αναμένεται να μεταφέρει το καλοκαίρι και ανθρώπους:

https://www.cnn.gr/news/kosmos/story/167742/h-kapsoyla-dragon-tis-spacex-eftase-ston-diethni-diastimiko-stathmo έγραψε:
Η κάψουλα Dragon της αμερικανικής διαστημικής εταιρείας SpaceX του Ίλον Μασκ, η οποία πραγματοποιεί δοκιμαστική αποστολή για τη NASA, προσδέθηκε με επιτυχία στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, λίγο νωρίτερα από το προγραμματισμένο, όπου θα παραμείνει για πέντε ημέρες.

Αυτή ήταν η τελευταία από μια σειρά δοκιμών που πρέπει να περάσει η κάψουλα προκειμένου να πάρει έγκριση από τη NASA για τη μεταφορά ανθρώπων. Στην αποστολή της αυτή η κάψουλα μεταφέρει ένα ομοίωμα ανθρώπου, την κούκλα ονόματι Ρίπλεϊ, αλλά η NASA σχεδιάζει να στείλει τον Ιούλιο δύο αστροναύτες με την κάψουλα παρότι πιθανόν να καθυστερήσει η συγκεκριμένη αποστολή.

Η εκτόξευση της ύψους σχεδόν πέντε μέτρων διαστημικής κάψουλας Crew Dragon έγινε από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι στο Ακρωτήριο Κανάβεραλ της Φλόριντα το πρωί του Σαββάτου (λίγο πριν τις 10:00 π.μ. ώρα Ελλάδας), μεταφέροντας εφόδια και εξοπλισμό βάρους 180 κιλών με προορισμό τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ΔΣΣ).

Με τη βοήθεια του Crew Dragon, η NASA φιλοδοξεί να ξεκινήσει ξανά μέσα στο 2019 το πρόγραμμα των επανδρωμένων διαστημικών πτήσεων με δικά της μέσα, χωρίς να εξαρτάται πια από τους ρωσικούς πυραύλους Σογιούζ. Κάτι που κατέστη αναγκαίο όταν -μετά από ένα πρόγραμμα 30 ετών- αποσύρθηκε και το τελευταίο αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο «Ατλαντίς» το 2011. Από τότε δεν έχει εκτοξευθεί ξανά Αμερικανός από το έδαφος των ΗΠΑ.

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 02:27
από enaon
οι Κινέζοι πώς έστειλαν ρομποτάκι στο φεγγάρι τον προηγούμενο μήνα;

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2019, 02:29
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οι Κινεζοι δεν εχουν βγαλει ακομη αυτοκινητο της προκοπης αλλα ο enaon μας προειδοποιει οτι θα γαμησουν στα ηλεκτρικα