Σελίδα 9 από 10

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2018, 14:34
από Nandros
vatraxos έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 13:58 Εξήγησα τι εννούσα με τον όρο markup, προφανώς ήταν λάθος, εννούσα την ποσοστιαία διαφορά στο όφελος από το κέρδος που απομένει στους εφοπλιστές συγκρίνοντας τη διαφορά στην τάξη μεγέθους των φόρων έναντι των άλλων επιχειρήσεων.

Το γεγονός ότι αυτά τα κέρδη αφορούν μεταφορές για λογαριασμό τρίτων δε συνεπάγεται ότι πρέπει να μένουν αφορολόγητα, γενικά. Με το ισχύον καθεστώς, απολαμβάνουν μίας απίστευτης φορολογικής ασυλίας παγκοσμίως. Δεύτερες έρχονται οι πολυεθνικές που με τη χρήση φορολογικών παραδείσων επιτυγχάνουν ποσοστά φόρου κάτω από 6% όπως η Apple.
Όταν αποφάσισα να επιστρέψω στην Ελλάδα από την Βραζιλία, έκανα έρευνα κόστους για μεταφορά οικοσκευής.
Το θαλάσσιο σκέλος Σάντος-Πειραιάς ήταν ασήμαντο, 200-300 δολάρια, σε σχέση με το κόστος μεταφοράς δια ξηράς, κατοικία-Σάντος και Πειραιάς-νέα κατοικία. Τελικά πούλησα τα πάντα και αγόρασα εδώ καινούργια επειδή δεν συνέφερε όσο καλή/ ακριβή και αν ήταν η οικοσκευή μου.
Συγκρίνετε την απλή οικοσκευή με τις τεράστιες ποσότητες μεταφερόμενων αγαθών παγκοσμίως για κάλυψη από τις βασικές ανάγκες επιβίωσης μέχρι πολυτέλειες.
Συμπέρασμα: Αν αυξηθεί και άλλο η φορολογία επί των θαλάσσιων μεταφορών, το κόστος θα καταλήξει στον καταναλωτή.
Ευχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω!
.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2018, 17:34
από Ασέβαστος
Nandros έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 14:34
vatraxos έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 13:58 Εξήγησα τι εννούσα με τον όρο markup, προφανώς ήταν λάθος, εννούσα την ποσοστιαία διαφορά στο όφελος από το κέρδος που απομένει στους εφοπλιστές συγκρίνοντας τη διαφορά στην τάξη μεγέθους των φόρων έναντι των άλλων επιχειρήσεων.

Το γεγονός ότι αυτά τα κέρδη αφορούν μεταφορές για λογαριασμό τρίτων δε συνεπάγεται ότι πρέπει να μένουν αφορολόγητα, γενικά. Με το ισχύον καθεστώς, απολαμβάνουν μίας απίστευτης φορολογικής ασυλίας παγκοσμίως. Δεύτερες έρχονται οι πολυεθνικές που με τη χρήση φορολογικών παραδείσων επιτυγχάνουν ποσοστά φόρου κάτω από 6% όπως η Apple.
Όταν αποφάσισα να επιστρέψω στην Ελλάδα από την Βραζιλία, έκανα έρευνα κόστους για μεταφορά οικοσκευής.
Το θαλάσσιο σκέλος Σάντος-Πειραιάς ήταν ασήμαντο, 200-300 δολάρια, σε σχέση με το κόστος μεταφοράς δια ξηράς, κατοικία-Σάντος και Πειραιάς-νέα κατοικία. Τελικά πούλησα τα πάντα και αγόρασα εδώ καινούργια επειδή δεν συνέφερε όσο καλή/ ακριβή και αν ήταν η οικοσκευή μου.
Συγκρίνετε την απλή οικοσκευή με τις τεράστιες ποσότητες μεταφερόμενων αγαθών παγκοσμίως για κάλυψη από τις βασικές ανάγκες επιβίωσης μέχρι πολυτέλειες.
Συμπέρασμα: Αν αυξηθεί και άλλο η φορολογία επί των θαλάσσιων μεταφορών, το κόστος θα καταλήξει στον καταναλωτή.
Ευχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω!
.
οι αριστεροι δεν μπορουν να καταλαβουν οτι δεν υπαρχει ουτε ενας φορος που να πληρωνουν οι κατασκευαστες, μεταφορεις, εμποροι κλπ. οσο κι αν φαινεται πως φορολογουνται.
ΟΛΟΥΣ τους φορους, τους πληρωνει ο τελικος καταναλωτης καθε προιοντος, ολα μπαινουν μεσα στην τιμη.

οι δυνατοτητα που εχουν διαφοροι στην αλυσιδα παραγωγης (κατασκευαστης, μεταφορεςα κλπ) να πλουτισουν ειναι ελαχιστα συνδεδεμενη με τους φορους. μπορουν να κονομανε και σε χωρες με μεγαλους φορους, και σε χωρες με μικρους, η βασικη διαφορα ειναι στην τελικη τιμη καθε προιοντος.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2018, 19:04
από vatraxos
Ασέβαστος έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 17:34 οι αριστεροι δεν μπορουν να καταλαβουν οτι δεν υπαρχει ουτε ενας φορος που να πληρωνουν οι κατασκευαστες, μεταφορεις, εμποροι κλπ. οσο κι αν φαινεται πως φορολογουνται.
ΟΛΟΥΣ τους φορους, τους πληρωνει ο τελικος καταναλωτης καθε προιοντος, ολα μπαινουν μεσα στην τιμη.

οι δυνατοτητα που εχουν διαφοροι στην αλυσιδα παραγωγης (κατασκευαστης, μεταφορεςα κλπ) να πλουτισουν ειναι ελαχιστα συνδεδεμενη με τους φορους. μπορουν να κονομανε και σε χωρες με μεγαλους φορους, και σε χωρες με μικρους, η βασικη διαφορα ειναι στην τελικη τιμη καθε προιοντος.
Εγώ ήξερα ότι ο φόρος προκύπτει από τη διαφορά ανάμεσα στο κόστος αγοράς και την τιμή πώλησης, χονδρικά το λέω, εκτός από το κόστος αγοράς υπάρχουν τα λειτουργικά κόστη και η διαφορά αποθήκης έναρξης/λήξης, δηλαδή επιβάλλεται επί του κέρδους ως ποσοστό (μηδενικό ουσιαστικά στην περίπτωση των λατρευτών μας πλοιοκτητών, 29% στην περίπτωση επιχειρήσεων).

Αν εννοείς ότι για να καθορίσω την τιμή από τα 10€ που μου στοιχίζει ένα προϊόν για να το αγοράσω, στα 15€ που θα το πουλήσω, συνυπολογίζω ότι θέλω να μου μείνουν 3,5€ καθαρό κέρδος επειδή στα 5€ θα φορογηθώ με 30% χονδρικά, δηλαδή 5x30%=1.5€ άρα 5-1,5=3,5€ κέρδος, πάω πάσο.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2018, 19:39
από Ασέβαστος
vatraxos έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 19:04
Αν εννοείς ότι για να καθορίσω την τιμή από τα 10€ που μου στοιχίζει ένα προϊόν για να το αγοράσω, στα 15€ που θα το πουλήσω, συνυπολογίζω ότι θέλω να μου μείνουν 3,5€ καθαρό κέρδος επειδή στα 5€ θα φορογηθώ με 30% χονδρικά, δηλαδή 5x30%=1.5€ άρα 5-1,5=3,5€ κέρδος, πάω πάσο.
αυτο, περιπου. υπολογιζεις οχι ποσα θελεις να σου μεινουν (γιατι θελεις να σου μεινουν απειρα, αν ειναι δυνατον) αλλα ποσα περισσοτερα μπορεις ρεαλιστικα να καταφερεις να σου μεινουν. το μικροτερο που μπορεις να χρεωσεις, ειναι το κοστος μαζι με ολα τα παρελκομενα, μεταφορικα, φορους, ενοικια κλπ και το μεγαλυτερο ειναι το ποσο πουλαει ο ανταγωνισμος. μεσα σε αυτα τα πλαισια βρισκεις το ποσο, που σου δινει το μεγαλυτερο κερδος, το οποιο δεν ειναι παντα το μεγαλυτερο (με μικροτερα ποσα μπορει να πετυχεις μεγαλυτερο ογκο πωλησεων)
η μινιμουμ τιμη λοιπον, εξαρταται απο τους φορους.

επισης, αν φορτωσεις με φορους τον ελ πλοιοκτητη, ακομη και αν τον καταφερεις με καποιο μαγικο τροπο να σου τους δωσει, θα τον κανεις μη-ανταγωνιστικο στην παγκοσμια αγορα, θα του φαει τη δουλεια καποιος με σημαια αιλ οφ μαν, θα βαρεσει φαλιμεντο, και ναι μεν θα το φχαριστηθεις που φαλιρησε το ακαθαρμα, αλλα παλι ο φορος που θα εισπραττεις στο εξης θα ειναι μηδεν.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2018, 19:42
από vatraxos
Ασέβαστος έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 19:39
vatraxos έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 19:04
Αν εννοείς ότι για να καθορίσω την τιμή από τα 10€ που μου στοιχίζει ένα προϊόν για να το αγοράσω, στα 15€ που θα το πουλήσω, συνυπολογίζω ότι θέλω να μου μείνουν 3,5€ καθαρό κέρδος επειδή στα 5€ θα φορογηθώ με 30% χονδρικά, δηλαδή 5x30%=1.5€ άρα 5-1,5=3,5€ κέρδος, πάω πάσο.
αυτο, περιπου. υπολογιζεις οχι ποσα θελεις να σου μεινουν (γιατι θελεις να σου μεινουν απειρα, αν ειναι δυνατον) αλλα ποσα περισσοτερα μπορεις ρεαλιστικα να καταφερεις να σου μεινουν. το μικροτερο που μπορεις να χρεωσεις, ειναι το κοστος μαζι με ολα τα παρελκομενα, μεταφορικα, φορους, ενοικια κλπ και το μεγαλυτερο ειναι το ποσο πουλαει ο ανταγωνισμος. μεσα σε αυτα τα πλαισια βρισκεις το ποσο, που σου δινει το μεγαλυτερο κερδος, το οποιο δεν ειναι παντα το μεγαλυτερο (με μικροτερα ποσα μπορει να πετυχεις μεγαλυτερο ογκο πωλησεων)
η μινιμουμ τιμη λοιπον, εξαρταται απο τους φορους.

επισης, αν φορτωσεις με φορους τον ελ πλοιοκτητη, ακομη και αν τον καταφερεις με καποιο μαγικο τροπο να σου τους δωσει, θα τον κανεις μη-ανταγωνιστικο στην παγκοσμια αγορα, θα του φαει τη δουλεια καποιος με σημαια αιλ οφ μαν, θα βαρεσει φαλιμεντο, και ναι μεν θα το φχαριστηθεις που φαλιρησε το ακαθαρμα, αλλα παλι ο φορος που θα εισπραττεις στο εξης θα ειναι μηδεν.
Όντως δεν έχεις κατανοήσει πώς προκύπτει το κέρδος.

Δε μπορείς να λες ότι στην τιμή χρεώνεις το φόρο. Αν αγοράσω κάτι 10 και το πουλήσω 10, δεν έχω φόρο. Πώς θα χρεώσω φόρο σε μηδενικό κέρδος;

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2018, 21:19
από Nandros
'
Έκανα κάτι υπολογισμούς:
Ένα 45άρι γκαζάδικο που θα φορτώσει φιούελ, για 3 μέρες παραμονής, θα πληρώσει στην Αλεξάνδρεια 25.000 δολάρια και στο Σουέζ 35.000 δολάρια περίπου.
Είναι για λιμανιάτικα, πιλοτικά, ρυμουλκά, φαρικά τέλη, φόροι, ξεσαβούρωμα, κλπ έξοδα.
Πιθανές μετακινήσεις του καραβιού (δεν περιλαμβάνονται στα παραπάνω νούμερα) βαρύνουν το καράβι, ακόμα και αν είναι για τις ανάγκες του λιμανιού.
Δεν περιλαμβάνονται έξοδα ίδιων αναγκών του καραβιού: Νερά, καύσιμα, τροφοδοσία, ανταλλακτικά, επισκευές, πληρώματα, κλπ.
Κατά την γνώμη διαφόρων οπερέιτορς, η Αίγυπτος είναι από τις φθηνότερες χώρες.

Δεν χρειάζεται να τονίσω πως αυτά τα κόστη βαρύνουν τον τελικό καταναλωτή.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2018, 08:13
από Ασέβαστος
vatraxos έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 19:42
Ασέβαστος έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 19:39
vatraxos έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 19:04
Αν εννοείς ότι για να καθορίσω την τιμή από τα 10€ που μου στοιχίζει ένα προϊόν για να το αγοράσω, στα 15€ που θα το πουλήσω, συνυπολογίζω ότι θέλω να μου μείνουν 3,5€ καθαρό κέρδος επειδή στα 5€ θα φορογηθώ με 30% χονδρικά, δηλαδή 5x30%=1.5€ άρα 5-1,5=3,5€ κέρδος, πάω πάσο.
αυτο, περιπου. υπολογιζεις οχι ποσα θελεις να σου μεινουν (γιατι θελεις να σου μεινουν απειρα, αν ειναι δυνατον) αλλα ποσα περισσοτερα μπορεις ρεαλιστικα να καταφερεις να σου μεινουν. το μικροτερο που μπορεις να χρεωσεις, ειναι το κοστος μαζι με ολα τα παρελκομενα, μεταφορικα, φορους, ενοικια κλπ και το μεγαλυτερο ειναι το ποσο πουλαει ο ανταγωνισμος. μεσα σε αυτα τα πλαισια βρισκεις το ποσο, που σου δινει το μεγαλυτερο κερδος, το οποιο δεν ειναι παντα το μεγαλυτερο (με μικροτερα ποσα μπορει να πετυχεις μεγαλυτερο ογκο πωλησεων)
η μινιμουμ τιμη λοιπον, εξαρταται απο τους φορους.

επισης, αν φορτωσεις με φορους τον ελ πλοιοκτητη, ακομη και αν τον καταφερεις με καποιο μαγικο τροπο να σου τους δωσει, θα τον κανεις μη-ανταγωνιστικο στην παγκοσμια αγορα, θα του φαει τη δουλεια καποιος με σημαια αιλ οφ μαν, θα βαρεσει φαλιμεντο, και ναι μεν θα το φχαριστηθεις που φαλιρησε το ακαθαρμα, αλλα παλι ο φορος που θα εισπραττεις στο εξης θα ειναι μηδεν.
Όντως δεν έχεις κατανοήσει πώς προκύπτει το κέρδος.

Δε μπορείς να λες ότι στην τιμή χρεώνεις το φόρο. Αν αγοράσω κάτι 10 και το πουλήσω 10, δεν έχω φόρο. Πώς θα χρεώσω φόρο σε μηδενικό κέρδος;
αν αγοραζεις 10 και πουλας 10, δεν εχεις επιχειρηση, θα κλεισεις.

και φυσικα χρωνεις τον μηδενικο φορο, στο μηδενικο κερδος σου. ουτε δεκαρα δεν αφηνεις απεξω. ολοκληρο το στρογγυλο μηδεν, ειναι χρεωμενο εκει, δεν το βλεπεις;

επισης, οταν λεμε φορο, δεν εννοουμε μονο τον φορο εισοδηματος, υπαρχουν αναλογα με το ειδος, δεκαδες φοροι που πληρωνωνται ασχετα με το αν εχεις κερδοφορια και ποσο.

α δε θα με τρελλανετε εσεις, εγω θα σας τρελλανω, εχω ατελειωτο στοκ τρελλας να πουλησω, και με μηδενικο φορο. :hammer:

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2018, 08:15
από Ασέβαστος
Nandros έγραψε: 16 Νοέμ 2018, 21:19
Δεν χρειάζεται να τονίσω πως αυτά τα κόστη βαρύνουν τον τελικό καταναλωτή.
φυσικα και χρειαζεται, ειδικα οταν μιλας με κομμουνιστες. δεν αργουν να σου πουν οτι πρεπει να τα πληρωνει ολα απο την τσεπη του το κακο κεφαλαιο, επειδη εχουνε λεφτα αυτοι αφου.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2018, 08:28
από vatraxos
Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 08:13
επισης, οταν λεμε φορο, δεν εννοουμε μονο τον φορο εισοδηματος, υπαρχουν αναλογα με το ειδος, δεκαδες φοροι που πληρωνωνται ασχετα με το αν εχεις κερδοφορια και ποσο.
Για πες

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2018, 08:47
από Ασέβαστος
vatraxos έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 08:28
Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 08:13
επισης, οταν λεμε φορο, δεν εννοουμε μονο τον φορο εισοδηματος, υπαρχουν αναλογα με το ειδος, δεκαδες φοροι που πληρωνωνται ασχετα με το αν εχεις κερδοφορια και ποσο.
Για πες
αληθεια τωρα; τι να προτοπω; για τα καυσιμα, για τελη ελλιμενισμου, για φορους που πληρωνουν τα γραφεια ακομη και στο νερο που θα πιει η γραμματεας, φοροι τηλεφωνιας, φοροι και στον αερα που αναπνεουμε μπορει να υπαρχουν.

καμμια επιχειρηματικη δραστηριοτητα δεν μπορει να υπαρχει χωρις να της βαζει χερι το κρατος απο 100 μεριες. ολα αυτα ειναι κοστος για την επιχειρηση, και καταληγει στην τιμη του προιοντος.

μαλλον αυτο που θες να πεις ειναι οτι οι φοροι μιας ναυτιλιακης ειναι λιγοτεροι απο μιας κατασκευαστικης η αλλης επιχειρησης για τα ιδια κερδη. ε, αληθεια ειναι αυτο, το ειπαμε. ο μονος τροπος να αλλαξει αυτο ειναι να φορολογηθουν λιγοτερο οι αλλες επιχειρησεις. να παρεις παραπανω φορους απο τους εφοπλιστες ειναι αδυνατον, στην πραξη.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2018, 09:53
από vatraxos
Μη με φορτώνεις με τα καπιταλιστικα αδιέξοδα.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2018, 10:25
από Ασέβαστος
vatraxos έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 09:53 Μη με φορτώνεις με τα καπιταλιστικα αδιέξοδα.
ο σοσιαλισμος με ποιον μαγικο τροπο δεν θα ειχε τετοια αδιεξοδα;

θα ιδιωτικοποιουσε τις ναυτιλιακες,(με ποιον τροπο ;) και θα τις εκανε ολες μια ωραια, μεγαλη, ολυμπιακη;

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2018, 10:29
από Saliveros
Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 10:25
vatraxos έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 09:53 Μη με φορτώνεις με τα καπιταλιστικα αδιέξοδα.
ο σοσιαλισμος με ποιον μαγικο τροπο δεν θα ειχε τετοια αδιεξοδα;
θα ιδιωτικοποιουσε τις ναυτιλιακες,(με ποιον τροπο ;) και θα τις εκανε ολες μια ωραια, μεγαλη, ολυμπιακη;
Ακριβώς έτσι


μόλις εγκαθίστο σε όλες τις χώρες του κόσμου εξ αδιαιρέτου

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2018, 12:03
από vatraxos
Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 10:25
vatraxos έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 09:53 Μη με φορτώνεις με τα καπιταλιστικα αδιέξοδα.
ο σοσιαλισμος με ποιον μαγικο τροπο δεν θα ειχε τετοια αδιεξοδα;

θα ιδιωτικοποιουσε τις ναυτιλιακες,(με ποιον τροπο ;) και θα τις εκανε ολες μια ωραια, μεγαλη, ολυμπιακη;
170 δις κέρδη σε μια δεκαετία των Ελλήνων πλοιοκτητων είναι το μισό μας χρέος.

170 δις αφορολόγητα, ε;

Τους παίρνουμε τα καράβια και εισπράττουμε εμείς τα κέρδη.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2018, 12:17
από Ασέβαστος
vatraxos έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 12:03
Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 10:25
vatraxos έγραψε: 17 Νοέμ 2018, 09:53 Μη με φορτώνεις με τα καπιταλιστικα αδιέξοδα.
ο σοσιαλισμος με ποιον μαγικο τροπο δεν θα ειχε τετοια αδιεξοδα;

θα ιδιωτικοποιουσε τις ναυτιλιακες,(με ποιον τροπο ;) και θα τις εκανε ολες μια ωραια, μεγαλη, ολυμπιακη;
170 δις κέρδη σε μια δεκαετία των Ελλήνων πλοιοκτητων είναι το μισό μας χρέος.

170 δις αφορολόγητα, ε;

Τους παίρνουμε τα καράβια και εισπράττουμε εμείς τα κέρδη.
αμα τους παρετε τα καραβια (πως αληθεια, θα στειλετε λιμενικο να κανει ρεσαλτα στις 7 γωνιες του πλανητη;) θα εισπραξετε τοσα κερδη οσα ειχε η ολυμπιακη και ο οσε μαζι.

οι κρατιστες δεν πειθετε οτι εχετε την ικανοτητα να διαχειριστειτε ουτε περιπτερο. οι κομμουνιστες επισης. ελευθεροι ειστε να δειξετε εστω ενα δειγμα καλης διαχειρισης.

επισης, 902.