Σελίδα 9 από 20
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 02:37
από hellegennes
Lord Brum έγραψε: 12 Οκτ 2024, 02:14
Οι ρύποι για να παραχθούν τα καινούρια δε μετράνε? Αν αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 2 χρόνια σίγουρα θα παράγεις λιγοτερους ρυπους κατά την οδήγηση. Οι ρυποι και τα υλικά για την κατασκευή του καινούριου και τα απορριματα από το παλιό λαμβάνονται υπόψη η εφόσον κονομάνε οι γερμανικές βιομηχανίες ζμπουτζαμς το embodied carbon?
Εξαρτάται. Αν έχεις ένα αυτοκίνητο 10 ετών και το αλλάξεις με ένα νέο, κατά μέσο όρο θα χρειαστούν περίπου 15 χρόνια οδήγησης για να ισοφαρίσεις το κόστος σε CO² αν το νέο αυτοκίνητο δεν είναι ηλεκτρικό και περίπου 3 χρόνια αν είναι ηλεκτρικό. Αν αλλάζεις κάθε 3 χρόνια δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα.
Δεδομένου ότι είναι τελείως αντιρεαλιστικό ότι όλοι θα αγοράσουν ηλεκτρικά, είναι περισσότερο "πάρτε λεφτά Γερμανοί" παρά "ανησυχούμε για το περιβάλλον".
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 06:41
από GoBzi
Imperium έγραψε: 12 Οκτ 2024, 01:31
Πού να δεις τι γίνεται όταν καίγονται οι μπαταρίες λιθίου!
Εδώ Αγγλία η φάση πάει πια ότι οι ασφαλιστικές ούτε να ακούσουν δεν θέλουν· και τα ασφάλιστρα φυσικά έχουν πάει στον θεό.
Άσε που τα δημόσια φορτηστικά σημεία είναι πλέον ληστεία - πιο ακριβά και από την (ακριβή) βενζίνη.
Σύντομα τελειώνει το πάρτι με τα "πράσινα" ηλεκτρικά.
Καλό παραμυθάκι ήταν.
Θα παρακαλάει να πληρώνει το κατοστάρικο ο κοσμάκης αν είναι να μην μπλέξει με τα μονδέρνα.
Και όπως έλεγε και ο Καβάφης:
"Γιατί ενύχτωσε κ’ οι μπαταρίες δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,
και είπανε πως μπαταρίες πια δεν υπάρχουν.
Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς τες μπαταρίας λιθίου;
Οι καριόλες αυτες ήταν η μόνη λύση που είχαμε..."
Κάτσε να δεις τώρα που θα τους βάλουν να πληρώνουν τέλη βάσει τα μίλια που θα κάνουν μέσα στον χρονο. Θα λένε βενζίνη και θα κλαίνε.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 06:55
από βοθρατζης
mao mao έγραψε: 12 Οκτ 2024, 00:11
βοθρατζης έγραψε: 12 Οκτ 2024, 00:06
Ερμής έγραψε: 11 Οκτ 2024, 15:05
εδω συμφωνώ. Αυτο θα είναι καλό στο πολύ στενό κέντρο και να μην επιτρέπεται να μπεις με παλιό αυτοκίνητο και να μπουν διόδια στα νέα.
Μετρό έχει σχεδόν παντού στο κέντρο (και ειδικά με την ολοκληρωση της γραμμής 4) οπότε αφήνεις το αμάξι σου σε κάποια στάση και πας με μμμ.
και έρχομαι τώρα και ξαναρωτάω
όλο το πρόβλημα είναι η μόλυνση σωστά;
Τα αυτοκίνητα υγραερίου εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους, γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν εξαιρεθεί απο τις όποιες επιβαρύνσεις;
γιατί δεν μπαίνουν στην ίδια κατηγορία με τα ηλεκτρικά;
γιατί είναι παλιά εικοσαετίας και η βιομηχανία δεν θα πουλήσει καινούργιες σακαράκες.. γι αυτό
Δλδ όταν καίγεται το υγραέριο τα καυσαέρια τι είναι;
μηδενικών ρύπων ο αισθητήρας λάμδα δείχνει ότι είναι στο 1
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 09:18
από Otto Weininger
hellegennes έγραψε: 12 Οκτ 2024, 02:05
Otto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:25
Αλιόσα έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:22
Η νδ έχει ξεσκίσει τον κόσμο στους φόρους και τα τέλη. Ντρέπεται και η ντροπή.
Βάλε μας μια σειρά από φόρους που αύξησε η ΝΔ καλέ μου παραμυθατζή.
Καταρχήν φόροι έμμεσοι και άμεσοι από αύξηση των τιμών στα πάντα και ειδικά σε ενέργεια, τρόφιμα, καύσιμα και καταναλωτικά αγαθά.
Ακόμη και η υποχρέωση να γίνονται πρακτικά όλες οι συναλλαγές τραπεζικά είναι ουσιαστικά φόρος.
Λυπήσου μας.
Χτες ένεκα αμερικανικών εκλογών έλεγε ο Τραμπ πως ήταν με αυτόν και πως είναι τώρα.
Μιλάμε για κατάσταση έξω από τα όρια της Ελλάδας.
Για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές συμφωνώ εν μέρει.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 11:27
από Ασέβαστος
Otto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:04
Τελικά δε θα το πάρουν πίσω.
Μιλάμε για καμιά 100 άρια ευρώ το χρόνο οπότε nothing to see here.
ξερεις, υπαρχουν εκει εξω τιμια, λειτουργικα αυτοκινητα, που η αξια τους ειναι 1000 ευρω.
10% της αξιας καθε χρονο, τιποτα;
επισης, ο μεσος μισθος ειναι κανα χιλιαρικο.
10% του μισθου, τιποτα;
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 11:34
από Ασέβαστος
foscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:10
nyxtovios έγραψε: 11 Οκτ 2024, 09:49
foscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 09:15
Η επιλογη ειναι οτι αντι να πληρωσω εγω για νεο αυτοκινητο θα πληρωνουν ολοι οι γυρω μου για τους ρυπους του παλιου επι χρονια. Ουσιαστικα η ιδια επιλογη που κανεις και οταν παρκαρεις παρανομα γιατι "ποιος εχει 10 ευρω τη μερα" ή οταν αδειαζεις τον βοθρο σου στη βροχη για να γλιτωσεις το πενηνταρι του βοθρατζη. Το κοστος δεν αλλαζει και ειναι συνηθως μεγαλύτερο με τη "φθηνη" επιλογη, απλως αλλαζει το ποιος και ποτε το πληρωνει.
Ε μια αυξηση στα τελη αλλαζει λιγο τον υπολογισμο, οπως τον αλλαζει και το προστιμο για το παρκαρισμα.
Αν στ' αληθεια δε μπορεις να αντεξεις το πραγματικο κοστος ενος αυτοκινητου, τοτε πραγματι δεν πρεπει να εχεις αυτοκινητο.
Αυτό λέμε όμως, ότι δεν το κάνουν σωστά.
Ούτε κατασχέσεις αρχαίων και ρυπογόνων γίνονται, ούτε έλεγχοι, ούτε τα λεφτά από το χαράτσι θα πάνε προς αυτή την κατεύθυνση.
Δεν πρόκειται να μειωθούν τα παλιά αυτοκίνητα αν μπει 50 ευρώ το εξάμηνο τέλος σε κάποιο γύφτο ή κάποιον φτωχό.
Είναι καθαρά μέτρο γενικής φορολογίας.
Ακομα και ετσι να ειναι, τα παλια αυτοκινητα εχουν αυξημενο κοστος σε μια σειρα απο πραγματα που τελικα καλειται να πληρωσει το κρατος (υγεια, ενεργειακη εξαρτηση, μποτιλιαρισματα) οποτε δεν ειναι κακο οι κατοχοι τους να φορολογουνται παραπανω.
ηδη φορολογουνται παραπανω. καταρχην τελη κυκλοφοριας.
επειτα, ολα οσα περιγραφεις, ειναι αμεσα εξαρτημενα με το ποσο κινουνται. και για να κινηθουν, πληρωνουν φορο (80% στα καυσιμα).
οποτε, ο μπατιρης που κανει 5χλμ τη μερα γιατι δε βγαινει για παραπανω, θα πλερω κι αλλα, επειδη ετσι. ενω ο κονομισαριος με το καινουριο που κανει 200, επιβαρυνωντας ολα οσα περιγραφεις ταξεις μεγεθους παραπανω, δε χρειαζεται να πλερω.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 11:41
από Ασέβαστος
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 11 Οκτ 2024, 13:34
Otto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 13:17
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 11 Οκτ 2024, 11:06
ενώ η ΝΔ με τη φορολογία των εε βάσει ενός φαντασιακού εισοδήματος, τους απέδωσε δικαιοσύνη
Επειδή εσύ πιστεύεις ότι το 80% των ΕΕ βγάζει κάτω από τον βασικό, δε σημαίνει ότι θα το πιστέψουμε και εμείς.
Δεν είναι ζήτημα πίστης
κάποιος ΕΕ μπορεί κάποια χρονιά όντως να βγάλει λιγότερα από τον βασικό. ένας φίλος στη γειτονιά μετακόμισε το μαγαζί του και μαζί με την ανακαίνιση βγήκε ίσα ίσα πέρυσι. αλλά του ήρθε να πληρώσει τριχίλιαρο γιατί δε μας ενδιαφέρει αν είχες έξοδα ή αναδουλειά. αλλά ναι, ξέχασα να ζητήσει να του γίνει έλεγχος. γελάνε και τα τσιμέντα
όταν μιλάμε για κράτος δικαίου και όχι για κωλοχανείο, εντοπίζεις αυτούς που το κάνουν και τους κόβεις τον κώλο. μια-δυο-τρεις-τέσσερις όταν ο άλλος ξέρει ότι υπάρχει σοβαρή υπαρκτή πιθανότητα να του έρθουν και να του κόψουν τον κώλο θα σταματήσει να το κάνει
ξέρεις γιατί το κάνουν; επειδή γνωρίζουν ότι πρόκειται για κωλοχανειο κοροϊδεύουν στα μούτρα. το κράτος ευθύνεται για αυτή τη κατάσταση, όχι οι ίδιοι. όταν δεν υπάρχει φόβος, αυτά συμβαίνουν
οπότε τα τσακαλια της ΝΔ τι σκέφτηκαν. να φορολογήσουν τους πάντες με τεκμαρτό επειδή είναι ανίκανοι να επιβάλλουν την τάξη με δίκαιο τρόπο
και το παρουσιάζετε αυτό και ως επιτυχία
λίγη ντροπή, ούτε οι ζαίοι δε τα έκαναν αυτά

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 11:50
από Ασέβαστος
βοθρατζης έγραψε: 12 Οκτ 2024, 06:55
mao mao έγραψε: 12 Οκτ 2024, 00:11
βοθρατζης έγραψε: 12 Οκτ 2024, 00:06
και έρχομαι τώρα και ξαναρωτάω
όλο το πρόβλημα είναι η μόλυνση σωστά;
Τα αυτοκίνητα υγραερίου εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους, γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν εξαιρεθεί απο τις όποιες επιβαρύνσεις;
γιατί δεν μπαίνουν στην ίδια κατηγορία με τα ηλεκτρικά;
γιατί είναι παλιά εικοσαετίας και η βιομηχανία δεν θα πουλήσει καινούργιες σακαράκες.. γι αυτό
Δλδ όταν καίγεται το υγραέριο τα καυσαέρια τι είναι;
μηδενικών ρύπων ο αισθητήρας λάμδα δείχνει ότι είναι στο 1
ο λαμδα δε μετραει καυσαερια.
αν και εχεις δικιο οτι το λπγ ρυπαινει λιγοτερο
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 11:52
από Ερμής
βοθρατζης έγραψε: 12 Οκτ 2024, 00:06
Ερμής έγραψε: 11 Οκτ 2024, 15:05
βοθρατζης έγραψε: 11 Οκτ 2024, 14:58
κράτα το μην σου φύγει
ούτε πας ούτε κάτι άλλο, απλά ετοιμάζουν και τον περιορισμό της κυκλοφορίας των παλιών αυτοκινήτων στο κέντρο της Αθήνας
όπως ισχύει στο παρίσι
εδω συμφωνώ. Αυτο θα είναι καλό στο πολύ στενό κέντρο και να μην επιτρέπεται να μπεις με παλιό αυτοκίνητο και να μπουν διόδια στα νέα.
Μετρό έχει σχεδόν παντού στο κέντρο (και ειδικά με την ολοκληρωση της γραμμής 4) οπότε αφήνεις το αμάξι σου σε κάποια στάση και πας με μμμ.
και έρχομαι τώρα και ξαναρωτάω
όλο το πρόβλημα είναι η μόλυνση σωστά;
Τα αυτοκίνητα υγραερίου εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους, γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν εξαιρεθεί απο τις όποιες επιβαρύνσεις;
γιατί δεν μπαίνουν στην ίδια κατηγορία με τα ηλεκτρικά;
γιατί είναι παλιά εικοσαετίας και η βιομηχανία δεν θα πουλήσει καινούργιες σακαράκες.. γι αυτό
Καθόλου μηδενικούς ρύπους. Υπολογίζεται περιπου στο 15-20% κάτω της βενζίνης
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 12:00
από georgebi
Ασέβαστος έγραψε: 12 Οκτ 2024, 11:27
ξερεις, υπαρχουν εκει εξω τιμια, λειτουργικα αυτοκινητα, που η αξια τους ειναι 1000 ευρω.
10% της αξιας καθε χρονο, τιποτα;
επισης, ο μεσος μισθος ειναι κανα χιλιαρικο.
10% του μισθου, τιποτα;
Ήδη αυτά τα αμάξια πληρώνουν 135 ευρω.... υποθέτοντας πως ειναι 1200αρια
Με τα +100; πάνε κάνα 250αρι
Βάλε και ασφάλεια κανα 400αρι το χρόνο....βάλε και κάρτα καυσαερίων... βάλε και κτεο κάθε δυο χρονια
Ακόμα και ακίνητο να το χεις.....0 βενζίνες/ 0 φθορές.....αγγίζουμε το 100% της άξιας του αυτοκινήτου μόνο απ τα πάγια

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 12:05
από vagabondo
Ερμής έγραψε: 12 Οκτ 2024, 11:52
Καθόλου μηδενικούς ρύπους. Υπολογίζεται περιπου στο 15-20% κάτω της βενζίνης
Ε όχι δα!

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 13:09
από OANNHSEA
Ασέβαστος έγραψε: 12 Οκτ 2024, 11:27
Otto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:04
Τελικά δε θα το πάρουν πίσω.
Μιλάμε για καμιά 100 άρια ευρώ το χρόνο οπότε nothing to see here.
ξερεις, υπαρχουν εκει εξω τιμια, λειτουργικα αυτοκινητα, που η αξια τους ειναι 1000 ευρω.
10% της αξιας καθε χρονο, τιποτα;
επισης, ο μεσος μισθος ειναι κανα χιλιαρικο.
10% του μισθου, τιποτα;
Είναι large αυτός ρε - δεν τα λογαριάζει τα χρήματα...
Και επειδή είναι καλό κομματόσκυλο της ΝΔ, ακόμα και 1000 ευρώ το χρόνο να μας έβαζαν χαράτσι, αυτός ακόμα θα προσκυνούσε τη ΝΔ...
.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 13:14
από Otto Weininger
Ασέβαστος έγραψε: 12 Οκτ 2024, 11:27
Otto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:04
Τελικά δε θα το πάρουν πίσω.
Μιλάμε για καμιά 100 άρια ευρώ το χρόνο οπότε nothing to see here.
ξερεις, υπαρχουν εκει εξω τιμια, λειτουργικα αυτοκινητα, που η αξια τους ειναι 1000 ευρω.
10% της αξιας καθε χρονο, τιποτα;
επισης, ο μεσος μισθος ειναι κανα χιλιαρικο.
10% του μισθου, τιποτα;
1% του μισθού.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 13:15
από Νετο Γκουερινο
Ασέβαστος έγραψε: 12 Οκτ 2024, 11:27
Otto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:04
Τελικά δε θα το πάρουν πίσω.
Μιλάμε για καμιά 100 άρια ευρώ το χρόνο οπότε nothing to see here.
ξερεις, υπαρχουν εκει εξω τιμια, λειτουργικα αυτοκινητα, που η αξια τους ειναι 1000 ευρω.
10% της αξιας καθε χρονο, τιποτα;
επισης, ο μεσος μισθος ειναι κανα χιλιαρικο.
10% του μισθου, τιποτα;
Χαρά στο κουράγιο σου
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 13:15
από Otto Weininger
OANNHSEA έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:09
Ασέβαστος έγραψε: 12 Οκτ 2024, 11:27
Otto Weininger έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:04
Τελικά δε θα το πάρουν πίσω.
Μιλάμε για καμιά 100 άρια ευρώ το χρόνο οπότε nothing to see here.
ξερεις, υπαρχουν εκει εξω τιμια, λειτουργικα λαυτοκινητα, που η αξια τους ειναι 1000 ευρω.
10% της αξιας καθε χρονο, τιποτα;
επισης, ο μεσος μισθος ειναι κανα χιλιαρικο.
10% του μισθου, τιποτα;
Είναι large αυτός ρε - δεν τα λογαριάζει τα χρήματα...
Και επειδή είναι καλό κομματόσκυλο της ΝΔ, ακόμα και 1000 ευρώ το χρόνο να μας έβαζαν χαράτσι, αυτός ακόμα θα προσκυνούσε τη ΝΔ...
.
Μετά τις μεγάλες σου επιτυχίες με τον Covid άρχισες τις οικονομικές αναλύσεις αγαπητέ ξερόλα;