Re: Σύσσωμη η ΝΔ έδωσε το παρών στο Athens pride.
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2024, 22:03
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Για την ακρίβεια, από τότε που οι ΛΟΑΤΚΙ πέρασαν και τυπικά στο προσκήνιο και απολαμβάνουν σχεδόν καθολική στήριξη από τον πολιτικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό κόσμο, σε σημείο που η στήριξη στα αιτήματα της εκάστοτε ατζέντας τους να είναι το απόλυτο κριτήριο αριστεροσύνης, προοδευτισμού κτλ. Άριστα πράττει το ΚΚ και μια μειοψηφία της τροτσκιστικής Αριστεράς και εξακολουθεί να σχετικοποιεί τα ζητήματα ερωτικού προσανατολισμού, όπως και τα ζητήματα έμφυλου προσανατολισμού, θρησκείας, φυλής κτλ, σε ένα καθαρά ταξικό πλαίσιο.Ναύτης έγραψε: 17 Ιουν 2024, 08:35 Όσο για το γκέι πράιντ καθαυτό, στις αρχές της 10ετίας του '70 στην Νέα Υόρκη, και στα τέλη της ίδιας δεκαετίας στο Σαν Φρανσίσκο, οι εκδηλώσεις αυτές (εξεγέρσεις και παρελάσεις) είχαν νόημα και προέβαλαν ουσιαστικά και δίκαια αιτήματα σε μια κοινωνία που κατέτρυχε και περιθωριοποιούσε τους γκέι, με βάρβαρες και βάναυσες συμπεριφορές ή/και πολιτικές διακρίσεων και καταστολής. Σήμερα, για την ακρίβεια εδώ και 2-3 δεκαετίες, οι εκδηλώσεις αυτές έχουν ξεπέσει σε κιτς festivals, κακόγουστα και χυδαία καρναβάλια εντυπωσιασμού (;), που εξευτελίζουν τους γκέι και προκαλούν δικαιολογημένες αντιδράσεις ακόμα και εντός της γκέι κοινότητας.
Έτσι ακριβώς.Rakomelofronas έγραψε: 17 Ιουν 2024, 08:40Για την ακρίβεια, από τότε που οι ΛΟΑΤΚΙ πέρασαν και τυπικά στο προσκήνιο και απολαμβάνουν σχεδόν καθολική στήριξη από τον πολιτικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό κόσμο, σε σημείο που η στήριξη στα αιτήματα της εκάστοτε ατζέντας τους να είναι το απόλυτο κριτήριο αριστεροσύνης, προοδευτισμού κτλ. Άριστα πράττει το ΚΚ και μια μειοψηφία της τροτσκιστικής Αριστεράς και εξακολουθεί να σχετικοποιεί τα ζητήματα ερωτικού προσανατολισμού, όπως και τα ζητήματα έμφυλου προσανατολισμού, θρησκείας, φυλής κτλ, σε ένα καθαρά ταξικό πλαίσιο.Ναύτης έγραψε: 17 Ιουν 2024, 08:35 Όσο για το γκέι πράιντ καθαυτό, στις αρχές της 10ετίας του '70 στην Νέα Υόρκη, και στα τέλη της ίδιας δεκαετίας στο Σαν Φρανσίσκο, οι εκδηλώσεις αυτές (εξεγέρσεις και παρελάσεις) είχαν νόημα και προέβαλαν ουσιαστικά και δίκαια αιτήματα σε μια κοινωνία που κατέτρυχε και περιθωριοποιούσε τους γκέι, με βάρβαρες και βάναυσες συμπεριφορές ή/και πολιτικές διακρίσεων και καταστολής. Σήμερα, για την ακρίβεια εδώ και 2-3 δεκαετίες, οι εκδηλώσεις αυτές έχουν ξεπέσει σε κιτς festivals, κακόγουστα και χυδαία καρναβάλια εντυπωσιασμού (;), που εξευτελίζουν τους γκέι και προκαλούν δικαιολογημένες αντιδράσεις ακόμα και εντός της γκέι κοινότητας.
Δεν ξέρω ποια εννοείς σαν τροτσκιστική αριστερά, προσωπικά ο μόνος λετζίτ τροτσκιστής που γνωρίζω στην Ελλάδα είναι ο Σάββας Μιχαήλ και το ΕΕΚ, πολιτικό κόμμα με μηδαμινή επιρροή και απήχηση, αλλά το κουκουέ καθόλου άριστα δεν πράττει που ανταγωνίζεται στην αντίδραση τους παλαιοημερολογίτες του Νατσιού. Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι καινοφανές, πρώτος διδάξας ήταν ο πατερούλης με τους διαβόητους νόμους του 1934 που ανέτρεψαν, για την ακρίβεια αναποδογύρισαν, τις προηγούμενες έμφυλες πολιτικές του Λένιν.Rakomelofronas έγραψε: 17 Ιουν 2024, 08:40Για την ακρίβεια, από τότε που οι ΛΟΑΤΚΙ πέρασαν και τυπικά στο προσκήνιο και απολαμβάνουν σχεδόν καθολική στήριξη από τον πολιτικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό κόσμο, σε σημείο που η στήριξη στα αιτήματα της εκάστοτε ατζέντας τους να είναι το απόλυτο κριτήριο αριστεροσύνης, προοδευτισμού κτλ. Άριστα πράττει το ΚΚ και μια μειοψηφία της τροτσκιστικής Αριστεράς και εξακολουθεί να σχετικοποιεί τα ζητήματα ερωτικού προσανατολισμού, όπως και τα ζητήματα έμφυλου προσανατολισμού, θρησκείας, φυλής κτλ, σε ένα καθαρά ταξικό πλαίσιο.Ναύτης έγραψε: 17 Ιουν 2024, 08:35 Όσο για το γκέι πράιντ καθαυτό, στις αρχές της 10ετίας του '70 στην Νέα Υόρκη, και στα τέλη της ίδιας δεκαετίας στο Σαν Φρανσίσκο, οι εκδηλώσεις αυτές (εξεγέρσεις και παρελάσεις) είχαν νόημα και προέβαλαν ουσιαστικά και δίκαια αιτήματα σε μια κοινωνία που κατέτρυχε και περιθωριοποιούσε τους γκέι, με βάρβαρες και βάναυσες συμπεριφορές ή/και πολιτικές διακρίσεων και καταστολής. Σήμερα, για την ακρίβεια εδώ και 2-3 δεκαετίες, οι εκδηλώσεις αυτές έχουν ξεπέσει σε κιτς festivals, κακόγουστα και χυδαία καρναβάλια εντυπωσιασμού (;), που εξευτελίζουν τους γκέι και προκαλούν δικαιολογημένες αντιδράσεις ακόμα και εντός της γκέι κοινότητας.
Την ΟΚΔΕ είχα στο μυαλό μου. Η φοιτητική παράταξή της, η ΣΣΠ, έφαγε πολύ πόλεμο στις πρόσφατες φοιτητικές εκλογές λόγω του συγκεκριμένου θέματος. Ήταν μια εξαιρετική κατασπατάληση ενέργειας και δημιουργίας χάσματος μεταξύ ανθρώπων που συμφωνούν σε πολλά ζητήματα, με πρώτο και κύριο την αντίθεση στην καταπάτηση του άρθρου 16 του Συντάγματος για... υπερεθνικούς λόγους.Ναύτης έγραψε: 17 Ιουν 2024, 08:56Δεν ξέρω ποια εννοείς σαν τροτσκιστική αριστερά, προσωπικά ο μόνος λετζίτ τροτσκιστής που γνωρίζω στην Ελλάδα είναι ο Σάββας Μιχαήλ και το ΕΕΚ, πολιτικό κόμμα με μηδαμινή επιρροή και απήχηση, αλλά το κουκουέ καθόλου άριστα δεν πράττει που ανταγωνίζεται στην αντίδραση τους παλαιοημερολογίτες του Νατσιού. Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι καινοφανές, πρώτος διδάξας ήταν ο πατερούλης με τους διαβόητους νόμους του 1934 που ανέτρεψαν, για την ακρίβεια αναποδογύρισαν, τις προηγούμενες έμφυλες πολιτικές του Λένιν.
Το κριτήριο, για μένα, είναι η αξιοπρέπεια, η σοβαρότητα και ο αυτοσεβασμός.
Μέτρο, αυτό που χρειάζεται, μάλλον αυτό που απαιτείται είναι μέτρο. Και λογική.Rakomelofronas έγραψε: 17 Ιουν 2024, 09:07Την ΟΚΔΕ είχα στο μυαλό μου. Η φοιτητική παράταξή της, η ΣΣΠ, έφαγε πολύ πόλεμο στις πρόσφατες φοιτητικές εκλογές λόγω του συγκεκριμένου θέματος. Ήταν μια εξαιρετική κατασπατάληση ενέργειας και δημιουργίας χάσματος μεταξύ ανθρώπων που συμφωνούν σε πολλά ζητήματα, με πρώτο και κύριο την αντίθεση στην καταπάτηση του άρθρου 16 του Συντάγματος για... υπερεθνικούς λόγους.Ναύτης έγραψε: 17 Ιουν 2024, 08:56Δεν ξέρω ποια εννοείς σαν τροτσκιστική αριστερά, προσωπικά ο μόνος λετζίτ τροτσκιστής που γνωρίζω στην Ελλάδα είναι ο Σάββας Μιχαήλ και το ΕΕΚ, πολιτικό κόμμα με μηδαμινή επιρροή και απήχηση, αλλά το κουκουέ καθόλου άριστα δεν πράττει που ανταγωνίζεται στην αντίδραση τους παλαιοημερολογίτες του Νατσιού. Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι καινοφανές, πρώτος διδάξας ήταν ο πατερούλης με τους διαβόητους νόμους του 1934 που ανέτρεψαν, για την ακρίβεια αναποδογύρισαν, τις προηγούμενες έμφυλες πολιτικές του Λένιν.
Το κριτήριο, για μένα, είναι η αξιοπρέπεια, η σοβαρότητα και ο αυτοσεβασμός.
Από τη μία αναγνωρίζεις την τεράστια δικτύωση και στήριξη από το σύστημα που απολαμβάνει η "ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα" και από την άλλη όσοι αντιτίθενται στον νόμο της ΝΔ και του Μητσοτάκη, ξεκάθαρη απόρροια της παραπάνω κατάστασης, είναι αντιδραστικοί, παλαιοημερολογίτες και σταλινικοί.
Παρεμπιπτόντως, ο πολιτικός γάμος των ομοφυλόφιλων στην ΕΣΣΔ προέκυψε κατά λάθος, από κενό νόμου λόγω κατάργησης του τσαρικού ποινικού κώδικα. Σε καμία περίπτωση το ζήτημα δεν είχε τη θεμελιώδη, συγκλονιστική σημασία που του αποδίδεται σήμερα.
Πολιτικός γάμος ανεξαρτήτως φύλου είναι το ενισχυμένο σύμφωνο συμβίωσης που θεσπίστηκε το 2015 και το 2016. Δεν υπήρχε λόγος νέας ρύθμισης.Ναύτης έγραψε: 17 Ιουν 2024, 09:35 Μέτρο, αυτό που χρειάζεται, μάλλον αυτό που απαιτείται είναι μέτρο. Και λογική.
Ο νόμος για τον πολιτικό γάμο των γκέι ήταν στη σωστή βάση.
Απ' την άλλη, το θέμα της τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια χωρά μεγάλη συζήτηση, που δεν έγινε δυστυχώς, γιατί εμπλέκει τρίτα πρόσωπα, τα παιδιά. Από το ένα άκρο, το να γίνεται δηλαδή μια άδικη και αντισυνταγματική διάκριση στο δικαίωμα της δικαιοπραξίας σε μια αστική σύμβαση, όπως ήταν και παραμένει το σύμφωνο συμβίωσης, περάσαμε χωρίς πολλά-πολλά στο άλλο άκρο, δηλαδή στο δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών να τεκνοθετούν, χωρίς να γίνουν εμπεριστατωμένες μελέτες τι αντίκτυπο θα έχει αυτό πάνω στα τεκνοθετημένα παιδιά και αν η ελληνική κοινωνία στη λαϊκή της βάση είναι έτοιμη για μια τέτοια ρύθμιση (γιατί κι αυτό έχει μια σημασία). Ο αντίλογος του Μητσοτάκη, ότι οι αντιδράσεις της πλειοψηφίας δεν μπορεί να περιορίζουν τα δικαιώματα των μειονοτήτων σε μια φιλελεύθερη δημοκρατία είναι σωστός, το θέμα είναι ότι και τα τεκνοθετημένα παιδιά αποτελούν μια μειονότητα, τα δικαιώματα της οποίας θα έπρεπε, αν μη τι άλλο, να συζητηθούν σοβαρά, πάρα πολύ σοβαρά.
Εν ολίγοις, εκείνο που προσωπικά μ' ενόχλησε και μ' ενοχλεί με την ρύθμιση για τον πολιτικό γάμο των γκέι είναι ότι αυτή η ρύθμιση έγινε με ελαφρότητα, με όρους μάλλον λάιφστάιλ, παρά κοινωνικής δικαιοσύνης.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάμε στο άλλο άκρο, να επαναφέρουμε τον κοινωνικό αντιδραστισμό των '70s στη Δύση, και των 30's στη Σοβιετία, ούτε ότι δεν θα λάβουμε υπόψη μας υπαρκτά προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Για παράδειγμα, τι γίνεται μ' ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων που τέλεσαν πολιτικό γάμο σε χώρα του εξωτερικού, υιοθέτησαν δε εν συνεχεία στο κράτος αυτό ένα παιδί, και έρχονται διακοπές στην Ελλάδα; Το γνωρίζεις ότι, πριν την ρύθμιση που κουβεντιάζουμε, αν το παιδί αυτό χρειαζόταν νοσηλεία σε νοσοκομείο, οι ομόφυλοι θετοί γονείς του δεν αναγνωρίζονταν ως νόμιμοι κηδεμόνες του από τη διοίκηση του νοσοκομείου, με ό,τι αυτό σημαίνει;
Τέλος πάντως, τα θέματα αυτά θέλουν, νομίζω, ώριμη και σοβαρή αντιμετώπιση, και όχι ακρότητες, ένθεν κακείθεν.
Τα ιδια λέει κι ο Ρουβίκωναςadon99 έγραψε: 17 Ιουν 2024, 10:00 Το "pride " των πρεσβειων και τον πολιτικων κομματων που κατασπαραζουν εδω και δεκαετιες τον Ελληνικο λαο
Ξεχειλιζει η "περηφανεια"
Υπενθυμίζω ότι το κοινωνικά αντιδραστικό, παλαιοημερολογίτικο κουκουέ είχε αντιδράσει και στην επέκταση του σύμφωνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια (πάνω-κάτω για τους ίδιους λόγους που αντέδρασε και για τον πολιτικό γάμο). Γενικά το κουκουέ αποδεικνύει διαρκώς ότι είναι ένα απολίθωμα του 19ου αιώνα.Rakomelofronas έγραψε: 17 Ιουν 2024, 09:48Πολιτικός γάμος ανεξαρτήτως φύλου είναι το ενισχυμένο σύμφωνο συμβίωσης που θεσπίστηκε το 2015 και το 2016. Δεν υπήρχε λόγος νέας ρύθμισης.Ναύτης έγραψε: 17 Ιουν 2024, 09:35 Μέτρο, αυτό που χρειάζεται, μάλλον αυτό που απαιτείται είναι μέτρο. Και λογική.
Ο νόμος για τον πολιτικό γάμο των γκέι ήταν στη σωστή βάση.
Απ' την άλλη, το θέμα της τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια χωρά μεγάλη συζήτηση, που δεν έγινε δυστυχώς, γιατί εμπλέκει τρίτα πρόσωπα, τα παιδιά. Από το ένα άκρο, το να γίνεται δηλαδή μια άδικη και αντισυνταγματική διάκριση στο δικαίωμα της δικαιοπραξίας σε μια αστική σύμβαση, όπως ήταν και παραμένει το σύμφωνο συμβίωσης, περάσαμε χωρίς πολλά-πολλά στο άλλο άκρο, δηλαδή στο δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών να τεκνοθετούν, χωρίς να γίνουν εμπεριστατωμένες μελέτες τι αντίκτυπο θα έχει αυτό πάνω στα τεκνοθετημένα παιδιά και αν η ελληνική κοινωνία στη λαϊκή της βάση είναι έτοιμη για μια τέτοια ρύθμιση (γιατί κι αυτό έχει μια σημασία). Ο αντίλογος του Μητσοτάκη, ότι οι αντιδράσεις της πλειοψηφίας δεν μπορεί να περιορίζουν τα δικαιώματα των μειονοτήτων σε μια φιλελεύθερη δημοκρατία είναι σωστός, το θέμα είναι ότι και τα τεκνοθετημένα παιδιά αποτελούν μια μειονότητα, τα δικαιώματα της οποίας θα έπρεπε, αν μη τι άλλο, να συζητηθούν σοβαρά, πάρα πολύ σοβαρά.
Εν ολίγοις, εκείνο που προσωπικά μ' ενόχλησε και μ' ενοχλεί με την ρύθμιση για τον πολιτικό γάμο των γκέι είναι ότι αυτή η ρύθμιση έγινε με ελαφρότητα, με όρους μάλλον λάιφστάιλ, παρά κοινωνικής δικαιοσύνης.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάμε στο άλλο άκρο, να επαναφέρουμε τον κοινωνικό αντιδραστισμό των '70s στη Δύση, και των 30's στη Σοβιετία, ούτε ότι δεν θα λάβουμε υπόψη μας υπαρκτά προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Για παράδειγμα, τι γίνεται μ' ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων που τέλεσαν πολιτικό γάμο σε χώρα του εξωτερικού, υιοθέτησαν δε εν συνεχεία στο κράτος αυτό ένα παιδί, και έρχονται διακοπές στην Ελλάδα; Το γνωρίζεις ότι, πριν την ρύθμιση που κουβεντιάζουμε, αν το παιδί αυτό χρειαζόταν νοσηλεία σε νοσοκομείο, οι ομόφυλοι θετοί γονείς του δεν αναγνωρίζονταν ως νόμιμοι κηδεμόνες του από τη διοίκηση του νοσοκομείου, με ό,τι αυτό σημαίνει;
Τέλος πάντως, τα θέματα αυτά θέλουν, νομίζω, ώριμη και σοβαρή αντιμετώπιση, και όχι ακρότητες, ένθεν κακείθεν.
Το ζήτημα της τεκνοθεσίας δεν συζητήθηκε γιατί ανοίγει μια πολύ επικίνδυνη καταπακτή (εμπορευματοποίηση, ζητήματα κακοποίησης κτλ), στην πραγματικότητα είναι η ουσία όλου αυτού του τσίρκου που στήθηκε στη Βουλή πριν μερικούς μήνες, με συμμετοχή και της ΠτΔ στα μεθεόρτια.
Για ζητήματα κηδεμόνων, συνοδών σε νοσοκομεία κτλ μπορούσε να γίνει μια πολύ πιο στοχευμένη ρύθμιση, διευκόλυνση των αντίστοιχων συμβολαιογραφικών πράξεων κτλ, όχι να αλλάξει όλη η έννοια του γάμου.
Για τις ακρότητες συμφωνούμε. Η στάση της "ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας", ό,τι και αν σημαίνει αυτό, μάλλον σε διάθεση εκδίκησης παραπέμπει παρά σε... νηφάλια προσέγγιση. Αντίθετα, οι διάφορες τάσεις αντίθεσης στον νόμο Σκέρτσου - Μητσοτάκη και την ευρύτερη λοατκοατζέντα (Νίκη, ΚΚ κτλ) είναι πολύ πιο ήπιες, όπως αποδεικνύεται από την επίκληση στη νομιμότητα που έκανε η Νίκη και στην επανειλημμένη καταδίκη της ομοφοβίας από το ΚΚ.