Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Δεν σχολιαζω τι θα γινονταν σημερα με τετοιες σκηνες
βίτσια ειν αυτα... LGBT•S/M
γιατι δεν θα περναγε σημερα;.... αφου αυτοπροσδιοριζεται ως σαδομαζο η μικρη αλικη... ποιος εισαι ρε να της πεις τι να καμει; αιντε μη σε αρχισω σε χαστουκια.... που ξες ; μπορει να σ αρεσει κ εσενα οπως αρεγε στην μικρη αλίκη...
alekhine έγραψε: 02 Απρ 2022, 15:25
ξερει κανεις τι ειχε γραψει η ακριτα και της εκανε μηνυση ο σεφερλης?
Αυτό.
Την αμαρτία μου θα την πω, με όλον τον σεβασμό στον Κώστα Γεωργουσόπουλο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θεωρείται μέγας ηθοποιός ο Μάρκος Σεφερλής. Ταλαντούχος ναι, αλλά όταν κάνεις το ταλέντο σου παρκέ για τις παντόφλες της στενομυαλιάς, του ρατσισμού και της κάθε μορφής φοβίας να το βράσω το ταλέντο. Ο κύριος Σεφερλής στις επιθεωρήσεις του – που γράφει ο ίδιος, κι αυτό λέει πολλά – χλευάζει τις γυναίκες, τους γκέι, τους ξένους, τους υπέρβαρους, τους διαφορετικούς. Καθησυχάζει τον θεατή πως είναι ΟΚ να έχει μυαλό κότας, είναι ΟΚ να βρίζει ό,τι δεν καταλαβαίνει, να καταριέται ό,τι τον τρομάζει. Αλλωστε, έτσι γεμίζουν τα Δελφινάρια, με χάδια και γλυκόλογα σ" ένα κοινό που έχει πάντα δίκιο.
Για την ακυρωμένη πλέον συνεργασία του με το Παλλάς να πω ότι έπεσα στα πατώματα, δεν θα το πω. Το Παλλάς μια χαρά φουλ ήταν και είναι, και πέρυσι με τη «Σουσού» και φέτος με τις «Μάγισσες». Δεν είναι να πεις «θα "ρθει ο Σεφερλής να μας σώσει απ" την καταστροφή». Τι τους έπιασε και ρίξαν τον πήχη στα πατώματα, κανείς δεν γνωρίζει.
Η αλήθεια είναι πως οι παραγωγοί Κατσαρίδης και Κεντ δεν έχουν δώσει δικαιώματα στη γειτονιά. Και ευγενείς είναι, και συνεπείς είναι, και πληρώνουν τους εργαζόμενους κανονικά. Ομως, όσο σοβαρό κι αν είναι το γεγονός ότι θα μείνουν 25 άτομα χωρίς δουλειά – και είναι πολύ σοβαρό -, αυτό δεν δικαιώνει μια ανόητη θεατρική επιλογή.
Θα μου πεις, προεξοφλείς χωρίς να βλέπεις την παράσταση. Ε, ναι λοιπόν, προεξοφλώ χωρίς να βλέπω την παράσταση, συγγνώμη κιόλας. Δεν θα τρέχουμε εμείς όπου λαλεί του Λωλοστεφανή, μην και δεν μας πουν κάποιοι αντικειμενικούς. Δηλαδή πέρυσι έπρεπε να δω Πλούταρχο στο «Γοργόνες και μάγκες» για να διαχωρίσω το trash από το θέατρο;
Ακριβώς το «ήθος του trash» θα έφερνε ο Σεφερλής στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό. Αγαπάμε Παλλάς όχι γιατί είναι η θεατρική κολυμβήθρα του Σιλωάμ, αλλά γιατί οι περισσότεροι έχουμε μνήμες από αυτό. Και μας αρέσει να πηγαίνουμε – αν και μια ριζική ανακαίνιση ποσώς θα το έβλαπτε, να τα λέμε κι αυτά. Ομως όλα έχουν ένα όριο. Εχουν το υποκειμενικό όριο που βάζει ο κάθε θεατής για τον εαυτό του. Κι εδώ ξεπεράστηκε. Και εντελώς μεταξύ μας, πολύ καλά έκανε.
Συνεπώς ραντεβού στα δελφινάδικα, κύριε Σεφερλή».
Μόνο στο Ελλαδιστάν μπορεί να θεωρηθεί ποινικά κολάσιμο αυτό το άρθρο.
Μήπως μας λείπει κάποια πληροφορία; Μήπως έχουν ειπωθεί άλλα προσβλητικά πράγματα μεταξύ τους; Δεν βγάζει νόημα η καταδίκη για το παραπάνω κείμενο. Όσο αντιπαθητική κι αν είναι η Ακρίτα, κάτι δεν πάει καλά εδώ.
Beria έγραψε: 02 Απρ 2022, 20:00
Εγώ θα την καταδίκαζα για τον θαυμασμό στον Γεωργουσόπουλο, όχι για τα υπόλοιπα
Καταλαβαίνω αλλά εδώ το θέμα δεν είναι αν τη συμπαθούμε ή ενστερνιζόμαστε τις απόψεις της. Και σιγά την κριτική που του άσκησε δηλαδή. Πρέπει να έχουν γραφτεί αρκετά πιο δεικτικά σχόλια σε κριτικές θεάτρου από πολλούς και διάφορους στο παρελθόν. Κάτι δεν κολλάει.
Beria έγραψε: 02 Απρ 2022, 20:00
Εγώ θα την καταδίκαζα για τον θαυμασμό στον Γεωργουσόπουλο, όχι για τα υπόλοιπα
Καταλαβαίνω αλλά εδώ το θέμα δεν είναι αν τη συμπαθούμε ή ενστερνιζόμαστε τις απόψεις της. Και σιγά την κριτική που του άσκησε δηλαδή. Πρέπει να έχουν γραφτεί αρκετά πιο δεικτικά σχόλια σε κριτικές θεάτρου από πολλούς και διάφορους στο παρελθόν. Κάτι δεν κολλάει.
Δεν έχουμε το σκεπτικό της καταδίκης, μόνο το σχόλιο της Ακρίτα. Και το ότι η μήνυση ήταν για ηθική βλάβη.
Δεν έκανες τον κόπο να το ψάξεις. Έψαξες στα σκουπίδια βρήκες μια αηδία και μας το φέρνεις νομίζοντας ότι κάνεις κάτι δημιουργικό. Καλά όχι και ότι φημίζεσαι για τη νοημοσύνη σου.
Ρωτάνε οι πολιτικορθάκηδες: Γιατί οι μπούμερς την έβρισκαν με ταινίες που ήταν τίγκα στη βία και στο αίμα;
Ρωτάνε οι πολιτικορθάκηδες: Γιατί οι μπούμερς την έβρισκαν με ταινίες που περιείχαν πολύ γυμνό;
Ρωτάνε οι πολιτικορθάκηδες: Γιατί οι μπούμερς την έβρισκαν με ταινίες που μερικές σκηνές τους προσέβαλλαν τον θεατή;
Μήπως οι μπούμερς την έβρισκαν και στη ζωή τους με όλα αυτά; Δεν έβλεπαν ότι πρόκειται για πράγματα "ενοχλητικά";
Η απάντηση βρίσκεται στις εικαστικές τέχνες που εκείνη την εποχή περιείχαν μια τάση, η οποία έλεγε ότι "η τέχνη οφείλει να αποτελεί γροθιά στο στομάχι προκειμένου να περάσει το μήνυμά της". Φυσικά πολλές φορές αυτή η "γροθιά στο στομάχι" δεν υπηρετούσε πραγματικά το μήνυμα, αλλά παρίστανε ότι υπηρετεί το μήνυμα.
Το αποτέλεσμα ήταν να γαλουχηθεί μια γενιά με το σκεπτικό ότι το να χαρίζει η τέχνη γροθιές στο στομάχι, εντάσσεται στα πλαίσια του θεμιτού.
Δεν είναι ότι το κοινό τότε "προσβαλλόταν" πιο δύσκολα.
Είναι ότι το κοινό γνώριζε εκ των προτέρων ότι θα προσβληθεί. Μερικές φορές, το επιδίωκε κιόλας.
Πολύ θα ήθελα να δω κι εγώ το σκεπτικό της καταδικαστικής απόφασης.
Εάν πρόκειται για το συγκεκριμένο κείμενο, δεν βλέπω νόμιμο έρεισμα προσβολής προσωπικότητας.
Όσο για το "έργο" που έχει παραγάγει και παράγει ο Σεφερλής, πρόκειται για το μη περαιτέρω της ανθυποκουλτούρας.
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία
AlienWay έγραψε: 02 Απρ 2022, 20:33
Ρωτάνε οι πολιτικορθάκηδες: Γιατί οι μπούμερς την έβρισκαν με ταινίες που ήταν τίγκα στη βία και στο αίμα;
Ρωτάνε οι πολιτικορθάκηδες: Γιατί οι μπούμερς την έβρισκαν με ταινίες που περιείχαν πολύ γυμνό;
Ρωτάνε οι πολιτικορθάκηδες: Γιατί οι μπούμερς την έβρισκαν με ταινίες που μερικές σκηνές τους προσέβαλλαν τον θεατή;
Μήπως οι μπούμερς την έβρισκαν και στη ζωή τους με όλα αυτά; Δεν έβλεπαν ότι πρόκειται για πράγματα "ενοχλητικά";
Η απάντηση βρίσκεται στις εικαστικές τέχνες που εκείνη την εποχή περιείχαν μια τάση, η οποία έλεγε ότι "η τέχνη οφείλει να αποτελεί γροθιά στο στομάχι προκειμένου να περάσει το μήνυμά της". Φυσικά πολλές φορές αυτή η "γροθιά στο στομάχι" δεν υπηρετούσε πραγματικά το μήνυμα, αλλά παρίστανε ότι υπηρετεί το μήνυμα.
Το αποτέλεσμα ήταν να γαλουχηθεί μια γενιά με το σκεπτικό ότι το να χαρίζει η τέχνη γροθιές στο στομάχι, εντάσσεται στα πλαίσια του θεμιτού.
Δεν είναι ότι το κοινό τότε "προσβαλλόταν" πιο δύσκολα.
Είναι ότι το κοινό γνώριζε εκ των προτέρων ότι θα προσβληθεί. Μερικές φορές, το επιδίωκε κιόλας.
οι μπουμερς φτιαξανε οτι απολαμβανουνε ξυνονταστα οι πολιτικορθαίοι...
οι πολιτικορθαίοι τι φταξαν ; το φατσμπουκι και την εγωπαθεια του καθε κακομοιρη ηλιθιου;
Μόνο στο Ελλαδιστάν μπορεί να θεωρηθεί ποινικά κολάσιμο αυτό το άρθρο.
Μήπως μας λείπει κάποια πληροφορία; Μήπως έχουν ειπωθεί άλλα προσβλητικά πράγματα μεταξύ τους; Δεν βγάζει νόημα η καταδίκη για το παραπάνω κείμενο. Όσο αντιπαθητική κι αν είναι η Ακρίτα, κάτι δεν πάει καλά εδώ.
Μπορεί να ισχύει και αυτό. Ούτε εγώ ξέρω τι έχει γίνει ακριβώς μεταξύ των δύο.