Σελίδα 9 από 9
Re: Σημερα έκανα ενα δωράκι στον εαυτο μου
Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2022, 17:27
από panos291
Thor έγραψε: 31 Οκτ 2022, 17:14
panos291 έγραψε: 31 Οκτ 2022, 17:00
Thor έγραψε: 02 Δεκ 2021, 16:08
Εισαι στο Hi end της θεασης,αν βασταει η τσεπη σου και θες να απολαυσεις τις ταινιες σου,πρεπει να ματωσεις και για τον ηχο.
Θες ηχεια και εναν αντιστοιχο ενισχυτη.
Καλοριζικη!
Υ.Γμια τετοια τι βι θελει και σωστο καλιμπραρισμα για να αποδωσει τα μεγιστα.
Εφτασε η ωρα! Μολις παραγγειλα αυτο
Δεν ειχα κατα νου κατι τετοιο οταν εγραφα το ποστ,αλλα καλοακουστο!
Θα εχεις αναβαθμιση μεν,αλλα οχι αντιστοιχη με τη ποιοτητα της τηλεορασης.
Ευχαριστώ ρε συ αλλα γιατι? Αν δεις τα ριβιους, γραφουν φοβερα γι'αυτο το συστημα. Πανω και απο το Sonos το βγαζουν.
Αν θες διάβασε λίγο και πες μου.
Re: Σημερα έκανα ενα δωράκι στον εαυτο μου
Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2022, 17:36
από Thor
panos291 έγραψε: 31 Οκτ 2022, 17:27
Thor έγραψε: 31 Οκτ 2022, 17:14
Δεν ειχα κατα νου κατι τετοιο οταν εγραφα το ποστ,αλλα καλοακουστο!
Θα εχεις αναβαθμιση μεν,αλλα οχι αντιστοιχη με τη ποιοτητα της τηλεορασης.
Ευχαριστώ ρε συ αλλα γιατι? Αν δεις τα ριβιους, γραφουν φοβερα γι'αυτο το συστημα. Πανω και απο το Sonos το βγαζουν.
Αν θες διάβασε λίγο και πες μου.
Οι ηχομπαρες ειναι το πρωτο επιπεδο αναβαθμισης ενος οπτικοακουστικου συστηματος.
Γι'αυτο σου εγραψα σ'εκεινο το ποστ οτι,πρεπει να ματωσεις οικονομικα για να ακολουθησεις την ποιοτητα της εικονας και στο ηχητικο κομματι.
Αν σου περισσευουν,πρεπει να πας σε πολυκαναλο ενισχυτη με τουλαχιστον 5.1 ηχεια ποιοτητας Hi Fi.
Kι αυτο γι'αρχη

Re: Σημερα έκανα ενα δωράκι στον εαυτο μου
Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2023, 21:44
από panos291
update: 2 χρονια και 2-3 βδομαδες μετα, μολις δηλαδή εληξε η εργοστασιακη εγγύηση, για καποιο ανεξήγητο λογο καηκε το πανελ δηλαδή αντιο κοσμε. Αυτο συνεβη πριν 1 εβδομαδα.
Ευτυχως ειχα αγορασει την 5τη εγγύηση total support του Κωτσοβολου και αυριο παραλαμβανω μια αντιστοιχη με την δικια μου ολοκαίνουρια στην κουτα της.
Αυτην εδω:
https://www.kotsovolos.gr/sound-vision/ ... y-xr77a80k
εγω ειχα το προπερσινο μοντέλο το J και μια που δεν υπηρχε μου εδωσαν το περυσινο το Κ.
Στην καινούργια πληρωσα παλι το total support, μαλακας είμαι να μην το πσρω? Αψογη εξυπηρέτηση παντως απο την εταιρεία και μπράβο τους.
Το total support ιδιαιτερα σε ηλεκτρονικα προιοντα αξιας, το συνηστω ανεπιφύλακτα.