Re: Φωτιά οι τιμές στην βενζίνη.Ψάχνουμε τον Κυρανάκη
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2022, 10:40
2 ευρώ η βενζίνη , εκ των οποίων το 1,20 ευρώ πάει στους μετακλητούς που θα καταργούσε ο Κυρανάκης.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Γαμησε τα. Φοβάμαι ότι το 2ευρω ήρθε για να μείνει.Μαδουραίος έγραψε: 01 Φεβ 2022, 10:37 Καύσιμα: Σχεδόν 2 ευρώ η αμόλυβδη στα μεγάλα αστικά κέντρα και 2,20 ευρώ στα νησιά
«Φωτιά» παίρνουν τα καύσιμα, με την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης να αγγίζει ήδη σε πολλές περιοχές τα 2 ευρώ. Και το μέλλον, σύμφωνα με τους πρατηριούχους, είναι ακόμη πιο… ζοφερό!
https://www.newsit.gr/oikonomia/kaysima ... a/3458833/
Η πανδημία θα διαρκέσει μέχρι τέλος Ιανουαρίου.Echelon έγραψε: 01 Φεβ 2022, 10:50 Η ακρίβεια θα διαρκέσει μέχρι τα Χριστούγεννα.
-Σπυρίδων Άδωνις Γεωργιάδης.
Δεν είναι τόσο απλό. Ναι μεν οι πόλεις πρέπει να αποσυμφορηθουν από τα γιωταχι αλλά αμφιβάλλω ότι θα μειωθεί η κυκλοφορία έτσι, γιατί κατά κανόνα η κίνηση στην πολη εξυπηρετεί την εργασία πρωτίστως και λιγότερο τις λοιπες μη αναγκαίες μετακινήσεις. Αυτό που πιθανότατα θα γίνει θα είναι μετακυληση του κόστους σε προϊόντα και υπηρεσίες και κόψιμο από αλλού από τα νοικοκυριά.
Η αποσυμφόρηση όμως δεν είναι μόνο στον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ενεργά στο δρόμο αλλά σε πολύ μεγάλο βαθμό και αυτών που είναι παρκαρισμένα και κυκλοφορούν ελάχιστα. Αν αυτά βρεθούν σε ακινησία (όχι τυπική που έτσι κι αλλιώς απαγορεύεται να είναι παρκαρισμένα στο δρόμο, εννοώ με πληρωμένα τέλη και ασφάλεια απλά να κινούνται σπάνια) τότε έχει γίνει μια τρύπα στο νερό αφού ότι κερδίζεις σε ποιότητα ζωής από την μειωμένη κίνηση το χάνεις x3 από την αναζήτηση πάρκινγκ.EKPLIKTIKOS έγραψε: 01 Φεβ 2022, 10:55Δεν είναι τόσο απλό. Ναι μεν οι πόλεις πρέπει να αποσυμφορηθουν από τα γιωταχι αλλά αμφιβάλλω ότι θα μειωθεί η κυκλοφορία έτσι, γιατί κατά κανόνα η κίνηση στην πολη εξυπηρετεί την εργασία πρωτίστως και λιγότερο τις λοιπες μη αναγκαίες μετακινήσεις. Αυτό που πιθανότατα θα γίνει θα είναι μετακυληση του κόστους σε προϊόντα και υπηρεσίες και κόψιμο από αλλού από τα νοικοκυριά.
Ουσιαστικά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τρόπος να έχουμε κ την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Θα είναι σαν τις αυξήσεις στη θέρμανση επί μνημονιων που γέμισαν τα πνευμονια μας αιθαλομιχλη
Δε θυμάσαι πώς ήταν γύρω στο 2014; 3-4 χρόνια έχουμε που ξέφυγε τελείως η φάση. Συμφωνώ ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των μετακινήσεων είναι για εργασία αλλά πρώτον είναι πολύ μεγάλο το ποσοστό των μετακινήσεων που ΔΕΝ είναι για εργασία και δεύτερον το ότι πας για εργασία δε σημαίνει καλά και σώνει ότι θα πας με το ατομικό σου ΙΧ. Οι περισσότεροι έχουν εναλλακτικές (ΜΜΜ, carpooling, πόδια, μηχανάκι) και από ένα μοναδιαίο κόστος ΙΧ και πάνω τις προτιμούν.
Έχουμε πανδημία και στα ΜΜΜ γίνεται χαμός.foscilis έγραψε: 01 Φεβ 2022, 12:11Δε θυμάσαι πώς ήταν γύρω στο 2014; 3-4 χρόνια έχουμε που ξέφυγε τελείως η φάση. Συμφωνώ ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των μετακινήσεων είναι για εργασία αλλά πρώτον είναι πολύ μεγάλο το ποσοστό των μετακινήσεων που ΔΕΝ είναι για εργασία και δεύτερον το ότι πας για εργασία δε σημαίνει καλά και σώνει ότι θα πας με το ατομικό σου ΙΧ. Οι περισσότεροι έχουν εναλλακτικές (ΜΜΜ, carpooling, πόδια, μηχανάκι) και από ένα μοναδιαίο κόστος ΙΧ και πάνω τις προτιμούν.
Μάλιστα έχω πει ότι αν αναγκάζονταν να πληρώσουν το αληθινό κόστος του ΙΧ (5-10 ευρώ τη μέρα για νόμιμη στάθμευση ή αλύπητα σαραντάρια για παράνομη και εξακοσάρια για διάφορες άλλες παραβάσεις με τις οποίες "κλέβουν" το σύνολο) το πρόβλημα με τα ΙΧ θα είχε λυθεί εδώ και χρόνια.
Δε μπορώ να δω με συμπάθεια το υποτιθέμενο δικαίωμα να κουβαλάς ένα τόνο σίδερα πέντε μέτρα από τον προορισμό σου χωρίς κόστος.
Είναι μια μικροσκοπική μειοψηφία όμως.nrg έγραψε: 01 Φεβ 2022, 12:18 Έχουμε πανδημία και στα ΜΜΜ γίνεται χαμός.
Έχω και προσωπικό παράδειγμα όπου τα 2 αυτά χρόνια χρησιμοποιούν αμάξι, πληρώνουν και παρκινγκ.
Προκειμένου να πεθάνει κάποιος ασθμαίνοντας στις ΜΕΘ του Κουλιστάν.... την πληρώνουμε όλοι και στο κυκλοφοριακό.
Δε διαφωνώ επί της ουσίας. Απλά θέλω να σημειώσω ότι τα πράγματα είναι λίγο χειρότερα.EKPLIKTIKOS έγραψε: 01 Φεβ 2022, 10:47Γαμησε τα. Φοβάμαι ότι το 2ευρω ήρθε για να μείνει.Μαδουραίος έγραψε: 01 Φεβ 2022, 10:37 Καύσιμα: Σχεδόν 2 ευρώ η αμόλυβδη στα μεγάλα αστικά κέντρα και 2,20 ευρώ στα νησιά
«Φωτιά» παίρνουν τα καύσιμα, με την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης να αγγίζει ήδη σε πολλές περιοχές τα 2 ευρώ. Και το μέλλον, σύμφωνα με τους πρατηριούχους, είναι ακόμη πιο… ζοφερό!
https://www.newsit.gr/oikonomia/kaysima ... a/3458833/![]()
Εν τω μεταξύ ,ο στόλος στην Ελλάδα είναι αρχαίος, με μ.ο. πάνω από 15 χρόνια. Αυτό έχει σημασία γιατί τα αυτοκίνητα τότε ήταν αρκετα ρουφηχτρες. Σε περιβάλλον πόλης πολλά παίζουν 10λ/100χλμ. Με 2 ευρώ μιλάμε για 20αρικο για κάθε 100 χλμ. Ένα μέσο αμάξι που κάνει 10.000χλμ/χρόνο πάμε στο 2χιλιαρο το χρόνο μόνο βενζίνες, ίσως κ παραπάνω άμα κλέβει ο βενζινας. Ετοιμαζόμαστε για σύμφωνο συμβίωσης με τον βενζίνα της γειτονιάς μας γιατί θα τον παντρευτουμε πλέον
Άρα καύσιμα στο θεό μέχρι που όλοι αυτοί οι μαλάκες να αποφασίσουν να γίνουν ανθρώποι.Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Φεβ 2022, 12:39Δε διαφωνώ επί της ουσίας. Απλά θέλω να σημειώσω ότι τα πράγματα είναι λίγο χειρότερα.EKPLIKTIKOS έγραψε: 01 Φεβ 2022, 10:47Γαμησε τα. Φοβάμαι ότι το 2ευρω ήρθε για να μείνει.Μαδουραίος έγραψε: 01 Φεβ 2022, 10:37 Καύσιμα: Σχεδόν 2 ευρώ η αμόλυβδη στα μεγάλα αστικά κέντρα και 2,20 ευρώ στα νησιά
«Φωτιά» παίρνουν τα καύσιμα, με την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης να αγγίζει ήδη σε πολλές περιοχές τα 2 ευρώ. Και το μέλλον, σύμφωνα με τους πρατηριούχους, είναι ακόμη πιο… ζοφερό!
https://www.newsit.gr/oikonomia/kaysima ... a/3458833/![]()
Εν τω μεταξύ ,ο στόλος στην Ελλάδα είναι αρχαίος, με μ.ο. πάνω από 15 χρόνια. Αυτό έχει σημασία γιατί τα αυτοκίνητα τότε ήταν αρκετα ρουφηχτρες. Σε περιβάλλον πόλης πολλά παίζουν 10λ/100χλμ. Με 2 ευρώ μιλάμε για 20αρικο για κάθε 100 χλμ. Ένα μέσο αμάξι που κάνει 10.000χλμ/χρόνο πάμε στο 2χιλιαρο το χρόνο μόνο βενζίνες, ίσως κ παραπάνω άμα κλέβει ο βενζινας. Ετοιμαζόμαστε για σύμφωνο συμβίωσης με τον βενζίνα της γειτονιάς μας γιατί θα τον παντρευτουμε πλέον
Με βάση το report της ACEA, ο μέσος όρος ηλικίας των επιβατηγών οχημάτων είναι τα 16,6 έτη. Χάνουμε οριακά το χάλκινο μετάλλιο από την Εσθονία που είναι στα 16,7. Προπορεύονται οι Λιθουανία και Ρουμανία με μέσο όρο τα 17 και 16,9 έτη, αντίστοιχα.
Δεν απογοητευόμαστε όμως. Έχουμε το χρυσό στα van με μέσο όρο ηλικίας τα 20,2 έτη όταν στην ΕΕ είναι 11,9 έτη και η δεύτερη χώρα πίσω μας είναι η Ρουμανία με 17,1 έτη.
Οι επιτυχίες μας όμως δε σταματούν εδώ. Στα φορτηγά κερδίζουμε επίσης το χρυσό με μέσο όρο ηλικίας τοα 21,4 έτη που αν ήταν άνθρωπος θα κόντευαν να τελειώσουν το πανεπιστήμιο.
Πρώτοι και καλύτεροι είμαστε και στα λεωφορεία. Ο σύγχρονος στόλος μας, για όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις συγκοινωνίες μας, αντί το προσωπικού τους οχήματος, είναι στα 19,4 έτη. Για αυτό κάθε τρεις και λίγο μαθαίνουμε ότι αναφλέγεται ή μένει κάποιο. Στην Ευρώπη αυτός ο μέσος όρος είναι τα 12,8 έτη.
Δεν θα σε πάω στα στατιστικά για τα καύσιμα που καταναλώνουν. Το φαντάζεσαι και μόνος σου. Όμως αν θέλεις ρίξε μία ματιά...
https://www.acea.auto/files/ACEA-report ... e-2022.pdf
foscilis έγραψε: 01 Φεβ 2022, 12:37Είναι μια μικροσκοπική μειοψηφία όμως.nrg έγραψε: 01 Φεβ 2022, 12:18 Έχουμε πανδημία και στα ΜΜΜ γίνεται χαμός.
Έχω και προσωπικό παράδειγμα όπου τα 2 αυτά χρόνια χρησιμοποιούν αμάξι, πληρώνουν και παρκινγκ.
Προκειμένου να πεθάνει κάποιος ασθμαίνοντας στις ΜΕΘ του Κουλιστάν.... την πληρώνουμε όλοι και στο κυκλοφοριακό.
Εγώ ξέρω ότι από όσους κατοικούν σε ακτίνα 800μ από το δημοτικό, ούτε το 1/10 δεν πάει με τα πόδια. Και όχι επειδή δουλεύουν και φεύγουν κατευθείαν για την άλλη άκρη της Αθήνας. Που και πάλι πρέπει να είσαι βλάκας για να μην πάρεις μετρό.
Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου. Αρκετές φορές έχω τον ίδιο. Όμως και εσύ ο ίδιο φάσκεις και αντιφάσκεις. Από τη μία πλευρά μας λες ο άλλος να πάει το παιδί του με τα πόδια στο σχολείο και από την άλλη μας λες ότι τα πεζοδρόμια είναι απορσπέλαστα, ακόμη και σε κεντρικές λεωφόρους.foscilis έγραψε: 01 Φεβ 2022, 12:46 Η όποια συμπάθεια είχα για το ΙΧ και το ρόλο του στην ελληνική ψυχή εξαντλήθηκε τώρα με τα χιόνια, ακριβέστερα την επαύριο που ομόφωνα οι Ελ θεσμικά και ατομικά αποφάσισαν να κάνουν βουνά χιονιού σε όλα τα πεζοδρόμια (ακόμα και σε αυτά σε κεντρικές λεωφόρους) για να κυκλοφορούν άνετα τα ΙΧ. Ψόφο και αιώνιο μαρτύριο σε όλους τους. Με κόβιντ με AIDS με σκουριασμένο κουτάλι, στην πούτσα μου, αλλά στο βαθμό που με ρωτάτε να διαλέξω μια τιμωρία, το να πληρώνουν λεφτά είναι σίγουρα στο Top 5.