Re: Πόση σκατοψυχία μπορεί ν' αντέξει αυτή η χώρα;
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2021, 14:05
Το ονομα του μαθητη το έχουμε;
Η μονο S . A ;
Η μονο S . A ;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Υπάρχει ένα μοτίβο σε διάφορες "ομάδες" Που προωθούν πολιτικα ζητήματα.Καραμελίτσα έγραψε: 18 Ιουν 2021, 12:59Την τελευταία φορά που είχα νέα από το γουέστερος είχε μείνει μόνο ένας δράκος.τεν τεν έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:25 Αν ισχυουν αυτά ποτ υποστηρίζει το παιδι είναι κρίμα και άδικο και πρεπει να διορθωθεί η αδικία.
Είμαι όμως επιφυλακτικός όταν διαβάζω ότι αυτές οι ειδήσεις βγαίνουν από ομάδες τυπου «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί» γιατί τα κείμενά τους έχουν περισσότερους δράκους και από το γουεστερος
Δεύτερον, που έχεις διαβάσει κειμενά τους παλιότερα; Οαδα εθελοντων είναι και έχουν ένα μπλογκ.
Κατά τα άλλα, εκτός αν κανείς εξετάζει με πολλαπλή επιλογή, χλωμό να έχει η βαθμολόγηση ακρίβεια καλυτερη από 0.5/20.
Προφανώς είναι εσκεμμένοτο 7,5,βγάζει μάτι. Αλλά απότι διαβάζω υπάρχει δυνατότητα αναβαθμολόγησης με ένσταση δυο μέρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Προφανώς ο μαθητής δεν την έκανε: δεν ήξερε (λογικό) και δεν του το είπε κανείς (που είναι ντροπή τέτοια αδιαφορία).
Οι κανονισμοί λένε τα εξής
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης ημερήσιων και εσπερινών τριετούς φοίτησης ΕΠΑΛ, που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις για την απόλυση και απόκτηση πτυχίου, παραπέμπονται σε ειδικές εξεταστικές περιόδους τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο του ιδίου έτους. Στις ειδικές εξεταστικές περιόδους Ιουνίου και Σεπτεμβρίου εξετάζονται γραπτά και προφορικά στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης τους είναι μικρότερος του 9,5, οπότε και απολύονται εφόσον έχουν Γενικό Μέσο Όρο (ΓΜΟ) τουλάχιστον 9,5.
τον εκμεταλευτηκαν δηλαδη για πολιτικους λογους ...? αναπαντεχοΚαραμελίτσα έγραψε: 18 Ιουν 2021, 13:26Εννοείς ότι τον συμβούλευσαν να πάει να δώσει, έτσι ώστε να γίνει χάπενιν;Cecily Anne έγραψε: 18 Ιουν 2021, 13:23Καλά δεν ήταν αυτό το πρόβλημά μου. Θεωρούσα ότι εσύ πίστευες ότι αυτός πήγε να δώσει κανονικά Πανελλήνιες και τον πέταξαν έξω με το ζόρι και το έμαθε εκεί πρώτη φορά ότι δεν μπορεί να δώσει πανελλήνιες.Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 13:21 Cecily Anne
Α, μάλιστα.
Τώρα το πρόσεξα αυτό το: "με το έτσι θέλω".
Αν συμβαίνει αυτό είναι λίγο τσόγλανοι, τη στιγμή που δεν τον συμβούλευσε κανείς οτι τον έπαιρνε να ζητήσει αναβαθμολογηση.
Γιατί να είμαστε μίζεροι; Ας είμαστε απλόχεροι και αντί για 8 ας του βάλουμε κατ' ευθείαν 20.Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 09:19 Θέλετε να μάθετε;
Διαβάστε την ιστορία του κομπλεξικού, σκατόψυχου "κ. καθηγητή".
Ήθελα νά 'ξερα, κοιμάται τα βράδια το @ρχίδι;
Αποκλεισμός μαθητή από τις Πανελλαδικές με καταγγελίες για στοχευμένη και καταχρηστική συμπεριφορά καθηγητή του
Μια πρωτόγνωρη καταγγελία έρχεται από την ομάδα «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί» που αναφέρουν απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα των Πανελλήνιων με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Ο αποκλεισμός του μαθητή, που έφτασε στην Ελλάδα ως ασυνόδευτος ανήλικος και ολοκλήρωσε φέτος τις δευτεροβάθμιες σπουδές του, φέρεται να οφείλεται σε μια αυθαίρετη βαθμολόγηση που έγινε εις βάρος του από έναν διδάσκοντα στο ΕΠΑΛ, σύμφωνα με την καταγγελία. Ο μαθητής ζήτησε πάραυτα από τις αρχές να του αποδοθεί η βαθμολογία που δικαιούται, ώστε να μην αποκλειστεί από τη συμμετοχή του στις εξετάσεις και θα απευθυνθεί προς κάθε αρμόδια αρχή προς απόδοση της δικαιοσύνης. «Να μπορέσω να συνεχίσω τη διαδρομή μου, μη με ξαναγυρίσετε στην αρχή της.» γράφει σε επιστολή του προς τον καθηγητή.
Σε καταγγελία για την απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα των Πανελλήνιων προχωρά η εθελοντική ομάδα για τη στήριξη της σχολικής φοίτησης «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί», αναφέροντας συγκεκριμένα ότι ο υποψήφιος αφού άρχισε να γράφει το πρώτο του μάθημα και πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέταση του, απομακρύνθηκε από την αίθουσα με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο αποκλεισμός του από το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις από έναν διδάσκοντα στο ΕΠΑΛ δίνει την εντύπωση στοχευμένης ενέργειας, καθώς -σύμφωνα με την καταγγελία- ο μαθητής έχει Μέσο Όρο πάνω από 17 (και υπάρχει διάταξη που αναφέρει πως αν σε ένα μάθημα η βαθμολογία είναι κάτω από 8 δεν δίνεται απολυτήριο) και ο εν λόγω καθηγητής βαθμολόγησε μόνο τον συγκεκριμένο μαθητή στο μάθημα του με 7,5, στερώντας του το δικαίωμα συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις.
Όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, «ο Α.Σ. έφτασε στην Ελλάδα ως ασυνόδευτος ανήλικος και ζήτησε άσυλο. Μετά από τρία συνεχόμενα διδακτικά έτη ολοκλήρωσε φέτος τις δευτεροβάθμιες σπουδές του στο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ). Είναι υποψήφιος για τις πανελλαδικές εξετάσεις και την Τρίτη 15 Ιουνίου, μπήκε στην αίθουσα για το πρώτο του μάθημα, τα Νέα Ελληνικά, ενώ μετά από λίγη ώρα, με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας απομακρύνθηκε από την αίθουσα, πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέτασή του». Ο μαθητής Α.Σ. έχει ήδη αναφέρει στο Συνήγορο του Πολίτη τα περιστατικά και τον κίνδυνο αποκλεισμού του από τις εξετάσεις, ενώ το Υπουργείο Παιδείας και οι αρμόδιες υπηρεσίες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν επίσης ενημερωθεί για το θέμα.
Όπως έγινε γνωστό από την καταγγελία, για την υπόθεση αυτή ο μαθητής Α.Σ. προτίθεται να απευθυνθεί και προς τον Επίτροπο για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου του Συμβουλίου της Ευρώπης, καθώς και προς κάθε άλλη αρμόδια εθνική ή ευρωπαϊκή δικαστική ή διοικητική αρχή, προς απόδοση της δικαιοσύνης. Ο Α.Σ. ζήτησε επειγόντως από τις αρχές να του αποδοθεί η βαθμολογία που δικαιούται, και η οποία αυθαίρετα και καταχρηστικά του στερήθηκε από τον καθηγητή του, ώστε να μην αποκλειστεί από τη συμμετοχή του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Επίσης ζητά τη διερεύνηση των συγκεκριμένων συνθηκών, καθώς και των πραγματικών κινήτρων που οδήγησαν τον καθηγητή στην αυθαίρετη, όπως καταγγέλλεται, βαθμολόγησή του.
«Φαίνεται στοχευμένη ενέργεια»
«Οι Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί ως εθελοντές δάσκαλοι στηρίζουμε την προσπάθεια του μαθητή Α.Σ. για μόρφωση, για μια καλύτερη ζωή σε μια ανθρωπιστική κοινωνία. Υποστηρίζουμε κάθε παιδί που προσπαθεί να ενταχθεί στο εκπαιδευτικό μας σύστημα για να “προκόψει στα γράμματα”. Τα ασυνόδευτα ανήλικα αποτελούν την πλέον ευάλωτη ομάδα παιδιών. Ο αποκλεισμός των παιδιών από το αγαθό της εκπαίδευσης τα οδηγεί μοιραία στο κοινωνικό περιθώριο. Όμως σε όλα τα παιδιά του κόσμου αξίζει μια αξιοπρεπής θέση στην κοινωνία. Θα συνεχίσουμε ν’ αγωνιζόμαστε γι’ αυτό» αναφέρει η ομάδα εκπαιδευτικών στην σχετική καταγγελία.
Από την πλευρά του ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Θωμάς Μπαχαράκης δήλωσε στην Parallaxi πως η καταγγελία είναι ανυπόστατη. «Ο μαθητής έφτασε το πρωί στο σχολείο, μπήκε στην αίθουσα, αλλά την ώρα της ταυτοποίησης στοιχείων, εκείνος δεν υπήρχε στους καταλόγους των εξεταζόμενων. Επομένως απομακρύνθηκε από την αίθουσα», δηλώνει.
«Το θέμα είναι να μείνουμε στην ουσία. Όταν ένας μαθητής έχει Μέσο Όρο πάνω από 17 -και υπάρχει διάταξη που αναφέρει πως αν σε ένα μάθημα η βαθμολογία του είναι κάτω από 8 δε δικαιούται να πάρει απολυτήριο- και βάζεις μόνο στον συγκεκριμένο 7,5 , τότε αυτό τι είναι; Φαίνεται στοχευμένο» δηλώνει στο TPP ένας εκ των εκπαιδευτικών που υπογράφουν την καταγγελία.
«Ο στόχος των ανάδοχων εκπαιδευτικών – ελπίζω και όχι μόνο – να βοηθήσουν να υπάρχουν ευκαιρίες για όλους τους μαθητές (είτε αυτοί είναι πρόσφυγες είτε Έλληνες). Ο βέλτιστος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι μέσω της εκπαίδευσης. Είναι κρίμα να μην επιτελούμε το παιδαγωγικό μας έργο ειδικά μάλιστα σε περιπτώσεις όπου βλέπουμε ότι ο μαθητής μέσα από αντίξοες συνθήκες κάνει προσπάθεια να διεκδικήσει ένα καλύτερο μέλλον» τονίζει χαρακτηριστικά.
«Ήρθα εδώ από πολύ μακριά για να προσπαθήσω να έχω ένα καλύτερο μέλλον»
Ο μαθητής απέστειλε γράμμα στον συγκεκριμένο καθηγητή, εξηγώντας του τις δυσκολίες που πέρασε για να καταφέρει να ολοκληρώσει το σχολείο, ελπίζοντας σε κατανόηση. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως κατέβαλε προσπάθειες σε πολύ δύσκολες συνθήκες στη χώρα, θέλοντας μόνο να τελειώσει το σχολείο και να μπει στο πανεπιστήμιο για να κάνει περήφανους τους γονείς του και να έχει μια καλύτερη εργασία. Δηλώνει μάλιστα με αποφασιστικότητα πως θα συνεχίσει να προσπαθεί και ολόκληρη η επιστολή του είναι γεμάτη με πάθος για ένα καλύτερο μέλλον.
Σύμφωνα με το αρχικό σχόλιο σου, αλλοδαπός έμαθε ελληνικά και ήταν έτοιμος για πανελλήνιες σε ξένη, γι'αυτόν, γλώσσα μέσα σε τρία χρόνια .
:An o καθηγητης εκρινε αντικειμενικα, του αξιζουν συγχαρητηρια. Τα λοιπα ειναι κομπλεξικες αριστεριστικες ηλιθιοτητεςΝαύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 09:19 Θέλετε να μάθετε;
Διαβάστε την ιστορία του κομπλεξικού, σκατόψυχου "κ. καθηγητή".
Ήθελα νά 'ξερα, κοιμάται τα βράδια το @ρχίδι;
Αποκλεισμός μαθητή από τις Πανελλαδικές με καταγγελίες για στοχευμένη και καταχρηστική συμπεριφορά καθηγητή του
Μια πρωτόγνωρη καταγγελία έρχεται από την ομάδα «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί» που αναφέρουν απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα των Πανελλήνιων με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Ο αποκλεισμός του μαθητή, που έφτασε στην Ελλάδα ως ασυνόδευτος ανήλικος και ολοκλήρωσε φέτος τις δευτεροβάθμιες σπουδές του, φέρεται να οφείλεται σε μια αυθαίρετη βαθμολόγηση που έγινε εις βάρος του από έναν διδάσκοντα στο ΕΠΑΛ, σύμφωνα με την καταγγελία. Ο μαθητής ζήτησε πάραυτα από τις αρχές να του αποδοθεί η βαθμολογία που δικαιούται, ώστε να μην αποκλειστεί από τη συμμετοχή του στις εξετάσεις και θα απευθυνθεί προς κάθε αρμόδια αρχή προς απόδοση της δικαιοσύνης. «Να μπορέσω να συνεχίσω τη διαδρομή μου, μη με ξαναγυρίσετε στην αρχή της.» γράφει σε επιστολή του προς τον καθηγητή.
Σε καταγγελία για την απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα των Πανελλήνιων προχωρά η εθελοντική ομάδα για τη στήριξη της σχολικής φοίτησης «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί», αναφέροντας συγκεκριμένα ότι ο υποψήφιος αφού άρχισε να γράφει το πρώτο του μάθημα και πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέταση του, απομακρύνθηκε από την αίθουσα με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο αποκλεισμός του από το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις από έναν διδάσκοντα στο ΕΠΑΛ δίνει την εντύπωση στοχευμένης ενέργειας, καθώς -σύμφωνα με την καταγγελία- ο μαθητής έχει Μέσο Όρο πάνω από 17 (και υπάρχει διάταξη που αναφέρει πως αν σε ένα μάθημα η βαθμολογία είναι κάτω από 8 δεν δίνεται απολυτήριο) και ο εν λόγω καθηγητής βαθμολόγησε μόνο τον συγκεκριμένο μαθητή στο μάθημα του με 7,5, στερώντας του το δικαίωμα συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις.
Όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, «ο Α.Σ. έφτασε στην Ελλάδα ως ασυνόδευτος ανήλικος και ζήτησε άσυλο. Μετά από τρία συνεχόμενα διδακτικά έτη ολοκλήρωσε φέτος τις δευτεροβάθμιες σπουδές του στο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ). Είναι υποψήφιος για τις πανελλαδικές εξετάσεις και την Τρίτη 15 Ιουνίου, μπήκε στην αίθουσα για το πρώτο του μάθημα, τα Νέα Ελληνικά, ενώ μετά από λίγη ώρα, με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας απομακρύνθηκε από την αίθουσα, πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέτασή του». Ο μαθητής Α.Σ. έχει ήδη αναφέρει στο Συνήγορο του Πολίτη τα περιστατικά και τον κίνδυνο αποκλεισμού του από τις εξετάσεις, ενώ το Υπουργείο Παιδείας και οι αρμόδιες υπηρεσίες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν επίσης ενημερωθεί για το θέμα.
Όπως έγινε γνωστό από την καταγγελία, για την υπόθεση αυτή ο μαθητής Α.Σ. προτίθεται να απευθυνθεί και προς τον Επίτροπο για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου του Συμβουλίου της Ευρώπης, καθώς και προς κάθε άλλη αρμόδια εθνική ή ευρωπαϊκή δικαστική ή διοικητική αρχή, προς απόδοση της δικαιοσύνης. Ο Α.Σ. ζήτησε επειγόντως από τις αρχές να του αποδοθεί η βαθμολογία που δικαιούται, και η οποία αυθαίρετα και καταχρηστικά του στερήθηκε από τον καθηγητή του, ώστε να μην αποκλειστεί από τη συμμετοχή του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Επίσης ζητά τη διερεύνηση των συγκεκριμένων συνθηκών, καθώς και των πραγματικών κινήτρων που οδήγησαν τον καθηγητή στην αυθαίρετη, όπως καταγγέλλεται, βαθμολόγησή του.
«Φαίνεται στοχευμένη ενέργεια»
«Οι Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί ως εθελοντές δάσκαλοι στηρίζουμε την προσπάθεια του μαθητή Α.Σ. για μόρφωση, για μια καλύτερη ζωή σε μια ανθρωπιστική κοινωνία. Υποστηρίζουμε κάθε παιδί που προσπαθεί να ενταχθεί στο εκπαιδευτικό μας σύστημα για να “προκόψει στα γράμματα”. Τα ασυνόδευτα ανήλικα αποτελούν την πλέον ευάλωτη ομάδα παιδιών. Ο αποκλεισμός των παιδιών από το αγαθό της εκπαίδευσης τα οδηγεί μοιραία στο κοινωνικό περιθώριο. Όμως σε όλα τα παιδιά του κόσμου αξίζει μια αξιοπρεπής θέση στην κοινωνία. Θα συνεχίσουμε ν’ αγωνιζόμαστε γι’ αυτό» αναφέρει η ομάδα εκπαιδευτικών στην σχετική καταγγελία.
Από την πλευρά του ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Θωμάς Μπαχαράκης δήλωσε στην Parallaxi πως η καταγγελία είναι ανυπόστατη. «Ο μαθητής έφτασε το πρωί στο σχολείο, μπήκε στην αίθουσα, αλλά την ώρα της ταυτοποίησης στοιχείων, εκείνος δεν υπήρχε στους καταλόγους των εξεταζόμενων. Επομένως απομακρύνθηκε από την αίθουσα», δηλώνει.
«Το θέμα είναι να μείνουμε στην ουσία. Όταν ένας μαθητής έχει Μέσο Όρο πάνω από 17 -και υπάρχει διάταξη που αναφέρει πως αν σε ένα μάθημα η βαθμολογία του είναι κάτω από 8 δε δικαιούται να πάρει απολυτήριο- και βάζεις μόνο στον συγκεκριμένο 7,5 , τότε αυτό τι είναι; Φαίνεται στοχευμένο» δηλώνει στο TPP ένας εκ των εκπαιδευτικών που υπογράφουν την καταγγελία.
«Ο στόχος των ανάδοχων εκπαιδευτικών – ελπίζω και όχι μόνο – να βοηθήσουν να υπάρχουν ευκαιρίες για όλους τους μαθητές (είτε αυτοί είναι πρόσφυγες είτε Έλληνες). Ο βέλτιστος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι μέσω της εκπαίδευσης. Είναι κρίμα να μην επιτελούμε το παιδαγωγικό μας έργο ειδικά μάλιστα σε περιπτώσεις όπου βλέπουμε ότι ο μαθητής μέσα από αντίξοες συνθήκες κάνει προσπάθεια να διεκδικήσει ένα καλύτερο μέλλον» τονίζει χαρακτηριστικά.
«Ήρθα εδώ από πολύ μακριά για να προσπαθήσω να έχω ένα καλύτερο μέλλον»
Ο μαθητής απέστειλε γράμμα στον συγκεκριμένο καθηγητή, εξηγώντας του τις δυσκολίες που πέρασε για να καταφέρει να ολοκληρώσει το σχολείο, ελπίζοντας σε κατανόηση. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως κατέβαλε προσπάθειες σε πολύ δύσκολες συνθήκες στη χώρα, θέλοντας μόνο να τελειώσει το σχολείο και να μπει στο πανεπιστήμιο για να κάνει περήφανους τους γονείς του και να έχει μια καλύτερη εργασία. Δηλώνει μάλιστα με αποφασιστικότητα πως θα συνεχίσει να προσπαθεί και ολόκληρη η επιστολή του είναι γεμάτη με πάθος για ένα καλύτερο μέλλον.
Μεσα σε τρία χρόνια, πάνω από 17!Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 09:52Κατ' αρχάς, δεν τού 'βαλε 7.Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιουν 2021, 09:43 Αν άξιζε για 7 γιατί να πάρει 8; Ας διάβαζε περισσότερο. Την επόμενη φορά που θα είναι καλύτερα προετοιμασμένος θα έχει νέα ευκαιρία.
7,5 τού 'βαλε ο σκατόψυχος μαλάκας κι όχι 8 για να πιάσει το όριο.
Δεύτερον, μιλάμε για ένα παιδί με μέσο όρο βαθμολογίας πάνω από 17.
Τρίτον, ξεφορτώστε μερικοί. Είπαμε, αντέχει πολύ αυτή η χώρα τελικά.
georgebi έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:24
http://artinews.gr/%CF%80%CE%B1%CE%BD%C ... CE%BF.html
Τρία χρόνια παρακολουθεί ο Σ. το ελληνικό σχολείο, τρία χρόνια μεγάλης προσπάθειας. Σε όλα τα μαθήματα ο βαθμός του πάνω από τον μέσο όρο. Εκτός από ένα μάθημα.
Εκτός από έναν ρατσιστή που ήξερε πως μια μονάδα κάτω θα στερήσει το όνειρο, θα το ποδοπατησει, θα τσαλακώσει τα φτερά ενός παιδιού που τόλμησε να αγωνιστεί.
Κι ενώ ο μαθητής υπέβαλε πριν από μέρες ένσταση στη βαθμολογία, χθες με εντολή του περιφερειακου διευθυντή πετάχτηκε εξω από την αίθουσα των εξετάσεων.
Σκεφθείτε αυτό το παιδί, σκεφθείτε τα συναισθήματα του, τη ματαίωση.Σκεφθείτε αυτές τις μέρες τα παιδιά σας, την αγωνία τους, την αγάπη και την συμπαράσταση που έχουν και μπείτε για λίγο στη θέση αυτού του παιδιού που περπάτησε χιλιόμετρα για να βρει έναν τόπο, ένα σχολείο να ακουμπήσει την ελπίδα μιας καλύτερης ζωής.
Να πω ντροπή για τον ανάλγητο καθηγητή , είναι πολύ λίγο.Δεν είναι δασκαλος.
Να μην επιτρέψουμε αυτό το έγκλημα να ολοκληρωθεί
Για τα προσφυγόπουλα πρέπει να δημιουργηθεί ειδική κατηγορία στις εισαγωγικές εξετασεις. Δεν ξεκινούν από την ίδια αφετηρία όπως κι οι άλλες ειδικές ομάδες υποψηφίων.
Να σταθούμε πλάι στο παιδί και να απαιτήσουμε να του δοθεί το δικαίωμα της συμμετοχής.
![]()
Το έχουμε ξαναπεί: δεν πας καλά...Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 09:19 Θέλετε να μάθετε;
Διαβάστε την ιστορία του κομπλεξικού, σκατόψυχου "κ. καθηγητή".
Ήθελα νά 'ξερα, κοιμάται τα βράδια το @ρχίδι;
Αποκλεισμός μαθητή από τις Πανελλαδικές με καταγγελίες για στοχευμένη και καταχρηστική συμπεριφορά καθηγητή του
Μια πρωτόγνωρη καταγγελία έρχεται από την ομάδα «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί» που αναφέρουν απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα των Πανελλήνιων με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Ο αποκλεισμός του μαθητή, που έφτασε στην Ελλάδα ως ασυνόδευτος ανήλικος και ολοκλήρωσε φέτος τις δευτεροβάθμιες σπουδές του, φέρεται να οφείλεται σε μια αυθαίρετη βαθμολόγηση που έγινε εις βάρος του από έναν διδάσκοντα στο ΕΠΑΛ, σύμφωνα με την καταγγελία. Ο μαθητής ζήτησε πάραυτα από τις αρχές να του αποδοθεί η βαθμολογία που δικαιούται, ώστε να μην αποκλειστεί από τη συμμετοχή του στις εξετάσεις και θα απευθυνθεί προς κάθε αρμόδια αρχή προς απόδοση της δικαιοσύνης. «Να μπορέσω να συνεχίσω τη διαδρομή μου, μη με ξαναγυρίσετε στην αρχή της.» γράφει σε επιστολή του προς τον καθηγητή.
Σε καταγγελία για την απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα των Πανελλήνιων προχωρά η εθελοντική ομάδα για τη στήριξη της σχολικής φοίτησης «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί», αναφέροντας συγκεκριμένα ότι ο υποψήφιος αφού άρχισε να γράφει το πρώτο του μάθημα και πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέταση του, απομακρύνθηκε από την αίθουσα με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο αποκλεισμός του από το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις από έναν διδάσκοντα στο ΕΠΑΛ δίνει την εντύπωση στοχευμένης ενέργειας, καθώς -σύμφωνα με την καταγγελία- ο μαθητής έχει Μέσο Όρο πάνω από 17 (και υπάρχει διάταξη που αναφέρει πως αν σε ένα μάθημα η βαθμολογία είναι κάτω από 8 δεν δίνεται απολυτήριο) και ο εν λόγω καθηγητής βαθμολόγησε μόνο τον συγκεκριμένο μαθητή στο μάθημα του με 7,5, στερώντας του το δικαίωμα συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις.
Όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, «ο Α.Σ. έφτασε στην Ελλάδα ως ασυνόδευτος ανήλικος και ζήτησε άσυλο. Μετά από τρία συνεχόμενα διδακτικά έτη ολοκλήρωσε φέτος τις δευτεροβάθμιες σπουδές του στο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ). Είναι υποψήφιος για τις πανελλαδικές εξετάσεις και την Τρίτη 15 Ιουνίου, μπήκε στην αίθουσα για το πρώτο του μάθημα, τα Νέα Ελληνικά, ενώ μετά από λίγη ώρα, με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας απομακρύνθηκε από την αίθουσα, πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέτασή του». Ο μαθητής Α.Σ. έχει ήδη αναφέρει στο Συνήγορο του Πολίτη τα περιστατικά και τον κίνδυνο αποκλεισμού του από τις εξετάσεις, ενώ το Υπουργείο Παιδείας και οι αρμόδιες υπηρεσίες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν επίσης ενημερωθεί για το θέμα.
Όπως έγινε γνωστό από την καταγγελία, για την υπόθεση αυτή ο μαθητής Α.Σ. προτίθεται να απευθυνθεί και προς τον Επίτροπο για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου του Συμβουλίου της Ευρώπης, καθώς και προς κάθε άλλη αρμόδια εθνική ή ευρωπαϊκή δικαστική ή διοικητική αρχή, προς απόδοση της δικαιοσύνης. Ο Α.Σ. ζήτησε επειγόντως από τις αρχές να του αποδοθεί η βαθμολογία που δικαιούται, και η οποία αυθαίρετα και καταχρηστικά του στερήθηκε από τον καθηγητή του, ώστε να μην αποκλειστεί από τη συμμετοχή του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Επίσης ζητά τη διερεύνηση των συγκεκριμένων συνθηκών, καθώς και των πραγματικών κινήτρων που οδήγησαν τον καθηγητή στην αυθαίρετη, όπως καταγγέλλεται, βαθμολόγησή του.
«Φαίνεται στοχευμένη ενέργεια»
«Οι Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί ως εθελοντές δάσκαλοι στηρίζουμε την προσπάθεια του μαθητή Α.Σ. για μόρφωση, για μια καλύτερη ζωή σε μια ανθρωπιστική κοινωνία. Υποστηρίζουμε κάθε παιδί που προσπαθεί να ενταχθεί στο εκπαιδευτικό μας σύστημα για να “προκόψει στα γράμματα”. Τα ασυνόδευτα ανήλικα αποτελούν την πλέον ευάλωτη ομάδα παιδιών. Ο αποκλεισμός των παιδιών από το αγαθό της εκπαίδευσης τα οδηγεί μοιραία στο κοινωνικό περιθώριο. Όμως σε όλα τα παιδιά του κόσμου αξίζει μια αξιοπρεπής θέση στην κοινωνία. Θα συνεχίσουμε ν’ αγωνιζόμαστε γι’ αυτό» αναφέρει η ομάδα εκπαιδευτικών στην σχετική καταγγελία.
Από την πλευρά του ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Θωμάς Μπαχαράκης δήλωσε στην Parallaxi πως η καταγγελία είναι ανυπόστατη. «Ο μαθητής έφτασε το πρωί στο σχολείο, μπήκε στην αίθουσα, αλλά την ώρα της ταυτοποίησης στοιχείων, εκείνος δεν υπήρχε στους καταλόγους των εξεταζόμενων. Επομένως απομακρύνθηκε από την αίθουσα», δηλώνει.
«Το θέμα είναι να μείνουμε στην ουσία. Όταν ένας μαθητής έχει Μέσο Όρο πάνω από 17 -και υπάρχει διάταξη που αναφέρει πως αν σε ένα μάθημα η βαθμολογία του είναι κάτω από 8 δε δικαιούται να πάρει απολυτήριο- και βάζεις μόνο στον συγκεκριμένο 7,5 , τότε αυτό τι είναι; Φαίνεται στοχευμένο» δηλώνει στο TPP ένας εκ των εκπαιδευτικών που υπογράφουν την καταγγελία.
«Ο στόχος των ανάδοχων εκπαιδευτικών – ελπίζω και όχι μόνο – να βοηθήσουν να υπάρχουν ευκαιρίες για όλους τους μαθητές (είτε αυτοί είναι πρόσφυγες είτε Έλληνες). Ο βέλτιστος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι μέσω της εκπαίδευσης. Είναι κρίμα να μην επιτελούμε το παιδαγωγικό μας έργο ειδικά μάλιστα σε περιπτώσεις όπου βλέπουμε ότι ο μαθητής μέσα από αντίξοες συνθήκες κάνει προσπάθεια να διεκδικήσει ένα καλύτερο μέλλον» τονίζει χαρακτηριστικά.
«Ήρθα εδώ από πολύ μακριά για να προσπαθήσω να έχω ένα καλύτερο μέλλον»
Ο μαθητής απέστειλε γράμμα στον συγκεκριμένο καθηγητή, εξηγώντας του τις δυσκολίες που πέρασε για να καταφέρει να ολοκληρώσει το σχολείο, ελπίζοντας σε κατανόηση. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως κατέβαλε προσπάθειες σε πολύ δύσκολες συνθήκες στη χώρα, θέλοντας μόνο να τελειώσει το σχολείο και να μπει στο πανεπιστήμιο για να κάνει περήφανους τους γονείς του και να έχει μια καλύτερη εργασία. Δηλώνει μάλιστα με αποφασιστικότητα πως θα συνεχίσει να προσπαθεί και ολόκληρη η επιστολή του είναι γεμάτη με πάθος για ένα καλύτερο μέλλον.
Μπορεί εγώ να μην είμαι καλά, πάντως εσύ, εάν είχες μάθει ελληνικά στο σχολείο, θα ήξερες πώς γράφεται η λέξη: "φιλανθρωπικός", καθώς επίσης ότι τα σχολεία δεν δίνουν πτυχία.OANNHSEA έγραψε: 20 Ιουν 2021, 11:20Το έχουμε ξαναπεί: δεν πας καλά...Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 09:19 Θέλετε να μάθετε;
Διαβάστε την ιστορία του κομπλεξικού, σκατόψυχου "κ. καθηγητή".
Ήθελα νά 'ξερα, κοιμάται τα βράδια το @ρχίδι;
Αποκλεισμός μαθητή από τις Πανελλαδικές με καταγγελίες για στοχευμένη και καταχρηστική συμπεριφορά καθηγητή του
Μια πρωτόγνωρη καταγγελία έρχεται από την ομάδα «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί» που αναφέρουν απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα των Πανελλήνιων με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Ο αποκλεισμός του μαθητή, που έφτασε στην Ελλάδα ως ασυνόδευτος ανήλικος και ολοκλήρωσε φέτος τις δευτεροβάθμιες σπουδές του, φέρεται να οφείλεται σε μια αυθαίρετη βαθμολόγηση που έγινε εις βάρος του από έναν διδάσκοντα στο ΕΠΑΛ, σύμφωνα με την καταγγελία. Ο μαθητής ζήτησε πάραυτα από τις αρχές να του αποδοθεί η βαθμολογία που δικαιούται, ώστε να μην αποκλειστεί από τη συμμετοχή του στις εξετάσεις και θα απευθυνθεί προς κάθε αρμόδια αρχή προς απόδοση της δικαιοσύνης. «Να μπορέσω να συνεχίσω τη διαδρομή μου, μη με ξαναγυρίσετε στην αρχή της.» γράφει σε επιστολή του προς τον καθηγητή.
Σε καταγγελία για την απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα των Πανελλήνιων προχωρά η εθελοντική ομάδα για τη στήριξη της σχολικής φοίτησης «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί», αναφέροντας συγκεκριμένα ότι ο υποψήφιος αφού άρχισε να γράφει το πρώτο του μάθημα και πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέταση του, απομακρύνθηκε από την αίθουσα με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο αποκλεισμός του από το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις από έναν διδάσκοντα στο ΕΠΑΛ δίνει την εντύπωση στοχευμένης ενέργειας, καθώς -σύμφωνα με την καταγγελία- ο μαθητής έχει Μέσο Όρο πάνω από 17 (και υπάρχει διάταξη που αναφέρει πως αν σε ένα μάθημα η βαθμολογία είναι κάτω από 8 δεν δίνεται απολυτήριο) και ο εν λόγω καθηγητής βαθμολόγησε μόνο τον συγκεκριμένο μαθητή στο μάθημα του με 7,5, στερώντας του το δικαίωμα συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις.
Όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, «ο Α.Σ. έφτασε στην Ελλάδα ως ασυνόδευτος ανήλικος και ζήτησε άσυλο. Μετά από τρία συνεχόμενα διδακτικά έτη ολοκλήρωσε φέτος τις δευτεροβάθμιες σπουδές του στο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ). Είναι υποψήφιος για τις πανελλαδικές εξετάσεις και την Τρίτη 15 Ιουνίου, μπήκε στην αίθουσα για το πρώτο του μάθημα, τα Νέα Ελληνικά, ενώ μετά από λίγη ώρα, με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας απομακρύνθηκε από την αίθουσα, πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέτασή του». Ο μαθητής Α.Σ. έχει ήδη αναφέρει στο Συνήγορο του Πολίτη τα περιστατικά και τον κίνδυνο αποκλεισμού του από τις εξετάσεις, ενώ το Υπουργείο Παιδείας και οι αρμόδιες υπηρεσίες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν επίσης ενημερωθεί για το θέμα.
Όπως έγινε γνωστό από την καταγγελία, για την υπόθεση αυτή ο μαθητής Α.Σ. προτίθεται να απευθυνθεί και προς τον Επίτροπο για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου του Συμβουλίου της Ευρώπης, καθώς και προς κάθε άλλη αρμόδια εθνική ή ευρωπαϊκή δικαστική ή διοικητική αρχή, προς απόδοση της δικαιοσύνης. Ο Α.Σ. ζήτησε επειγόντως από τις αρχές να του αποδοθεί η βαθμολογία που δικαιούται, και η οποία αυθαίρετα και καταχρηστικά του στερήθηκε από τον καθηγητή του, ώστε να μην αποκλειστεί από τη συμμετοχή του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Επίσης ζητά τη διερεύνηση των συγκεκριμένων συνθηκών, καθώς και των πραγματικών κινήτρων που οδήγησαν τον καθηγητή στην αυθαίρετη, όπως καταγγέλλεται, βαθμολόγησή του.
«Φαίνεται στοχευμένη ενέργεια»
«Οι Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί ως εθελοντές δάσκαλοι στηρίζουμε την προσπάθεια του μαθητή Α.Σ. για μόρφωση, για μια καλύτερη ζωή σε μια ανθρωπιστική κοινωνία. Υποστηρίζουμε κάθε παιδί που προσπαθεί να ενταχθεί στο εκπαιδευτικό μας σύστημα για να “προκόψει στα γράμματα”. Τα ασυνόδευτα ανήλικα αποτελούν την πλέον ευάλωτη ομάδα παιδιών. Ο αποκλεισμός των παιδιών από το αγαθό της εκπαίδευσης τα οδηγεί μοιραία στο κοινωνικό περιθώριο. Όμως σε όλα τα παιδιά του κόσμου αξίζει μια αξιοπρεπής θέση στην κοινωνία. Θα συνεχίσουμε ν’ αγωνιζόμαστε γι’ αυτό» αναφέρει η ομάδα εκπαιδευτικών στην σχετική καταγγελία.
Από την πλευρά του ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Θωμάς Μπαχαράκης δήλωσε στην Parallaxi πως η καταγγελία είναι ανυπόστατη. «Ο μαθητής έφτασε το πρωί στο σχολείο, μπήκε στην αίθουσα, αλλά την ώρα της ταυτοποίησης στοιχείων, εκείνος δεν υπήρχε στους καταλόγους των εξεταζόμενων. Επομένως απομακρύνθηκε από την αίθουσα», δηλώνει.
«Το θέμα είναι να μείνουμε στην ουσία. Όταν ένας μαθητής έχει Μέσο Όρο πάνω από 17 -και υπάρχει διάταξη που αναφέρει πως αν σε ένα μάθημα η βαθμολογία του είναι κάτω από 8 δε δικαιούται να πάρει απολυτήριο- και βάζεις μόνο στον συγκεκριμένο 7,5 , τότε αυτό τι είναι; Φαίνεται στοχευμένο» δηλώνει στο TPP ένας εκ των εκπαιδευτικών που υπογράφουν την καταγγελία.
«Ο στόχος των ανάδοχων εκπαιδευτικών – ελπίζω και όχι μόνο – να βοηθήσουν να υπάρχουν ευκαιρίες για όλους τους μαθητές (είτε αυτοί είναι πρόσφυγες είτε Έλληνες). Ο βέλτιστος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι μέσω της εκπαίδευσης. Είναι κρίμα να μην επιτελούμε το παιδαγωγικό μας έργο ειδικά μάλιστα σε περιπτώσεις όπου βλέπουμε ότι ο μαθητής μέσα από αντίξοες συνθήκες κάνει προσπάθεια να διεκδικήσει ένα καλύτερο μέλλον» τονίζει χαρακτηριστικά.
«Ήρθα εδώ από πολύ μακριά για να προσπαθήσω να έχω ένα καλύτερο μέλλον»
Ο μαθητής απέστειλε γράμμα στον συγκεκριμένο καθηγητή, εξηγώντας του τις δυσκολίες που πέρασε για να καταφέρει να ολοκληρώσει το σχολείο, ελπίζοντας σε κατανόηση. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως κατέβαλε προσπάθειες σε πολύ δύσκολες συνθήκες στη χώρα, θέλοντας μόνο να τελειώσει το σχολείο και να μπει στο πανεπιστήμιο για να κάνει περήφανους τους γονείς του και να έχει μια καλύτερη εργασία. Δηλώνει μάλιστα με αποφασιστικότητα πως θα συνεχίσει να προσπαθεί και ολόκληρη η επιστολή του είναι γεμάτη με πάθος για ένα καλύτερο μέλλον.
Εάν πήγαινες καλά θα ήξερες ότι το σχολείο δεν είναι φυλανθρωπικός οργανισμός για να δίνει πτυχία.
Αλλά θέλει μυαλό αυτό...
.
Θα ήταν άδικο για όσους αποκλείστηκαν από τις εξετάσεις. Θα έπρεπε να τους περάσουν όλους. Ή όλοι ή κανένας. Και τότε θα ήταν άδικο για όσους είχαν επαρκή βαθμολογία για να δώσουν εξετάσεις.Ναύτης έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:39Αχά!Ντρές έγραψε: 18 Ιουν 2021, 10:29 (...) Οπότε για να πάρει 7,5 ο συγκεκριμένος θα έπρεπε σε κανονικές συνθήκες να πάρει 0,75 (...)
Προς χάριν της συζήτησης, ας δεχτούμε ότι είναι έτσι. Αν δηλαδή, αντί για 7,5 τού έβαζε 8, ώστε να δώσει στο παιδί τη δυνατότητα να συμμετάσχει στις πανελλαδικές, τι θ' άλλαζε;
Θα τραυματιζόταν η τιμή του έθνους;
Juno έγραψε: 20 Ιουν 2021, 10:41Σύμφωνα με το αρχικό σχόλιο σου, αλλοδαπός έμαθε ελληνικά και ήταν έτοιμος για πανελλήνιες σε ξένη, γι'αυτόν, γλώσσα μέσα σε τρία χρόνια .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
Εσύ είσαι ο σουρωμένος λοιπόν.
Αν επιμένεις πως πραγματικά μπορούσε να δώσει τόσα μαθήματα στα ελληνικά μέσα σε τρία χρόνια, μην ανησυχείς. Τούμπες θα κάνει το ΜΙΤ για να τον πάρει.