!!! DEVELOPMENT MODE !!!
τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
χελλη, αν δεν μπορείς να πείς αυτό που θές σε 5 γραμμές μαξ, δεν το λές καλά νομίζω. Πάλι δεν τα λέω καλά, αλλά προσπαθώ να είμαι στις 5 γραμμές 
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Βασικά δεν καταλαβαίνω τι λες εδώ και γιατί μια πιο όμορφη να θεωρείται ότι ασκεί εκφοβισμό στις λιγότερο όμορφες.enaon έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 03:27 δεν έχει ελπίδα να λύσει το πρόβλημα του συγκρητισμού, που το λέμε μπούλινγκ για κάποιο λόγο.
Στις μέρες εκφοβισμός ήταν να απειληθεί η σωματική σου ακεραιότητα σοβαρά αν δεν έκανες το χ, ψ, ω. Τι σχέση έχει αυτό με την ζήλια που μπορεί να αισθανθεί μια κοπελίτσα που παύει να είναι η ομορφότερη της τάξης;
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Πρώτα απ' όλα, δεν με λένε Μαξ. Δεύτερον, οι γραμμές είναι θέμα συγκρητισμού. Στην δική μου οθόνη τα ποστ μου έχουν μήκος δύο γραμμές.enaon έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 03:42 χελλη, αν δεν μπορείς να πείς αυτό που θές σε 5 γραμμές μαξ, δεν το λές καλά νομίζω. Πάλι δεν τα λέω καλά, αλλά προσπαθώ να είμαι στις 5 γραμμές![]()
Χειρότερο, πάντως, από το να μην μπορείς να εκφραστείς σε πέντε γραμμές, φρονώ πως είναι να μην θυμάσαι τι είχες γράψει στις τρεις προηγούμενες γραμμές σου. Δεν το λέω έχοντας κάποιον συγκεκριμένο στο μυαλό· εκτός από σένα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
αν λέγαμε εκφοβισμό θα ήταν ωραία, αλλά λέμε μπούλινγκ, που σημαίνει ψυχική καταπίεση κάθε είδους. Αν ένα κοριτσάκι κρεμαστεί και γράψει οτι φταίει η μικρή μου γιατί την κορόιδευε που είναι άσχημη, μπλέξαμε και ας μην την εκφόβισε ποτέ. Το ίδιο θα γίνει όταν βρεθεί η δική μου μόνη με μία πιο όμορφη, ξαφνικά θα είναι η άσχημη, δεν θα έχει σημασία πόσο ωραία είναι, θα είναι η άσχημη, το ξέρει και τρέμει.ST48410 έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 03:45Βασικά δεν καταλαβαίνω τι λες εδώ και γιατί μια πιο όμορφη να θεωρείται ότι ασκεί εκφοβισμό στις λιγότερο όμορφες.enaon έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 03:27 δεν έχει ελπίδα να λύσει το πρόβλημα του συγκρητισμού, που το λέμε μπούλινγκ για κάποιο λόγο.
Στις μέρες εκφοβισμός ήταν να απειληθεί η σωματική σου ακεραιότητα σοβαρά αν δεν έκανες το χ, ψ, ω. Τι σχέση έχει αυτό με την ζήλια που μπορεί να αισθανθεί μια κοπελίτσα που παύει να είναι η ομορφότερη της τάξης;
και τέλος πάντων, αν εδώ όλοι λέτε για απειλή σωματικής ακεραιότητας όταν λέτε μπούλινγκ, μια χαρά, αλλά δεν νομίζω οτι είναι έτσι.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
σου απαντάω αλλά δεν ξέρω γιατί, μικρά είναι αυτά που γράφω, μην τα διαβάζεις και το λύσαμε
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Ας συμφωνήσουμε όλοι να λέμε τραμπουκισμός. Το bullying δεν είναι ούτε ψυχικός πόλεμος ούτε εκφοβισμός. Είναι όλα εκείνα που κάνει ο ένας άνθρωπος στον άλλον ώστε να τον κάνει να αισθανθεί άσχημα και να του κάνει την ζωή μαρτύριο: δούλεμα, σωματική, λεκτική και ψυχολογική βία, stalking, κτλ, δημόσια διαπόμπευση, κτλ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
οκ και εγώ αυτό νομίζω οτι λέτε, δηλαδή όλα αυτά που συνιστούν την βάση της κοινωνίας μας. Δεν θα αλλάξουν αυτά μέχρι να πάμε στην χώρα του ποτέ κλπ.hellegennes έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 03:55 Ας συμφωνήσουμε όλοι να λέμε τραμπουκισμός. Το bullying δεν είναι ούτε ψυχικός πόλεμος ούτε εκφοβισμός. Είναι όλα εκείνα που κάνει ο ένας άνθρωπος στον άλλον ώστε να τον κάνει να αισθανθεί άσχημα και να του κάνει την ζωή μαρτύριο: δούλεμα, σωματική, λεκτική και ψυχολογική βία, stalking, κτλ, δημόσια διαπόμπευση, κτλ.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Φίλε τα ξέρω από πρώτο ... άντε από δεύτερο χέρι αυτά. Μπορεί να μην ξέρω λεπτομέρειες (πχ τι Μ.Ο. χρειάζεται για να περάσεις κάθε τάξη κτλ και ποια μαθήματα εξετάζονται πλέον κτλ) πρώτον γιατί τα αλλάζουν συνέχεια αυτά κι έχω χάσει την μπάλα (ως ένα σημείο τα παρακολουθούσα) και δεύτερον επειδή δεν με αφορούν άμεσα βαριέμαι να ασχολούμαι με περιττές λεπτομέρειες που δεν με αφορούν.papspyro-exarabagian έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 02:22 μιά στιγμή bizeli μιλάμε γιά τό τραγικό γεγονός καί ανέφερες πολλά πράγματα.κατ'αρχήν νά σού πώ ότι καί εγώ έχω υποστεί
bulling καί μιλάμε σέ θέση ΠΕ03 σέ λυκ.μέ σκληρές καταστάσεις,δηλ νά στό πώ απλά όταν έλθεις σέ σύγκρουση μέ τή συμμορία
τών νταϊδων θά τό φάς καί σύ τό bulling καί μή πάμε μακριά, νά θυμηθούμε τόν χημικό στό ΕΠΑΛ στό κιλκίς πού τό χειμώνα
παραιτήθηκε καταγγέλοντας bulling εναντίον του.
μίλησες γιά βαθμούς καί θά σού πώ τί γίνεται πάνω κάτω.
έχεις σέ ένα τμήμα π.χ. 18 μέ 20 μαθητές,απ'αυτούς οί 4 τό πολύ 5 είναι σχετικοί μέ τό αντικείμενο,άς πούμε μαθ.γενικής βλυκ.πού
είναι σαφώς πιό δύσκολο από τά αντίστοιχα Μαθ.κατ/νσης(περίεργο έεε),οί υπόλοιποι είναι τελείως άσχετοι καί πρέπει νά κινηθείς μέ
ενναλακτική διδασκαλία(άν σέ αφήσουν) καί θά τούς βάλεις ένα 10 ή 11(στόν πολύ ζόρικο 09).οί γονείς τών μαθητών πού δέν ενδιαφέρονται
δέν έρχονται ποτέ, όμως θά περάσει τή τάξη καί μάλιστα θά διαλέξει τήν ίδια κατ/νση διότι απλά ισχύει τό 9.5 πού είναι ό ΜΟ όλων τών
γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων δηλ. θά πάρει 18 μέ 20 στά θρησκ.,17 ή 18 ή 20 στό πρότζεκτ καί σέ
μιά σειρά άλλα μαθήματα πού δέν θέλω νά αναφέρω(καταλαβαίνεις γιατί),εγώ οί συνάδελφοι ΠΕ04 στά γραπτά θά ρίξουμε κανονικά τά ασόδυα
αλλά γιά νά μείνεις μ'αυτό τό σύστημα πρέπει νά βάλεις μέσον.φέτος ίσως θά έμαθες ότι δέν είχαμε γιά σεπτέμβρη, αλλά επαναληπτικές
μεταξύ 20 έως 25 Ιουν οπότε ένας π.χ πού είχε γράψει άς πούμε 2 στά αρχαία ή στή φυσική,ήλθε καί έγραψε 5 ή 6 καί τελικά έπιανε
τό 9.5(εννοείται τετραμήνων+γραπτά)......αυτά δέν τά θεσπίσαμε εμείς αλλά κάποιοι πού τούς χαϊδεύουν τά αφτιά γιά ψηφάκια.
ξεφύγαμε όμως απ'τό τραγικό γεγονός καί φταίμε καί οί δύο...άστο.
δέν βγαίνει από τή τάξη ό μαθητής παρά μόνο άν υπάρχει πολύ ανάγκη καί άν δέν έρθει σέ 2 λεπτά παίρνει απουσία,ούτε τή κοπανάει παρά
μόνο μέ άδεια δ/ντη πού ενημερώνει γονέα.
πολλές φορές έπεσε στήν αντίληψή μας κατάσταση bulling καί κάναμε σύλλογο,διώξαμε 2 μέ 3 μέ αλλαγή περιβάλλοντος καί γιά τό θύμα ερχοταν
τακτικά ψυχολόγος,αλλά καί γιά τούς νταϊδες καί συζητούσαν,τώρα εκεί στήν αργυρούπολη δέν ξέρω τί έκαναν γιατί τό bulling θά τό δείς είτε
στά διαλλείματα είτε περιπάτους είτε εκδρομές(..δέν γίνονται όπως περιγράφεις) είτε σέ αθλητικές εκδηλώσεις είτε στήν εκδήλωση τής
τσικνοπέμπτης είτε σέ αποχές είτε σέ καταλήψεις είτε,είτε...αρκεί νά έχεις τά μάτια σου 14 καί λάβε υπόψη καί τόν απροσδιόριστο
παράγοντα όπως κάποιος εξωσχολικός νά πηδάει τή μάντρα καί νά τή πέφτει σέ μαθητή καί νά τόν κτυπά άσχημα νά τρέχω μαζί μέ τόν γυμναστή
νά προσπαθούμε νά τόν κρατήσουμε εντός τού χώρου καί νά τρώω 2 μπουκέτα ένα δεξί κροσέ καί ένα αριστερό ντιρέκτ.
ΟΜΩΣ, επαφή δεν έχασα και αυτό που έβλεπα είναι ότι γενικά υπήρχε κατηφόρα τα τελευταία χρόνια. Και τι εννοώ κατηφόρα. Ότι με μηδέν κόπο, μπορείς να προχωρήσεις. Αυτό είναι το εκπαιδευτικό σύστημα των τελευταίων χρόνων. Αυτό έβλεπα και δυστυχώς ακόμα βλέπω.
Ειδικά με τις φετινές αλλαγές στη δευτεροβάθμια τις οποίες ναι όντως τις έμαθα. Όπως και για την ενισχυτική διδασκαλία που πρέπει να κάνετε σε αυτούς που έμειναν
Τελευταία περίπτωση που μου είπε για μια μητέρα που ήρθε και κλαιγόταν (και όταν λέω κλαιγόταν όντως έκλαιγε) να μην αφήσουν τον γιο της ο οποίος όλη τη χρονιά έκανε τουρισμό και στο τέλος της χρονιάς θυμήθηκε να ενδιαφερθεί για τον γιο της που δεν είχε εμφανιστεί ποτέ στο σχολείο όταν την καλούσαν και έλεγε στην αδερφή μου "Σας παρακαλώ μην τον αφήσετε" και της λέει η αδερφή μου "Με συγχωρείτε μια διόρθωση. Δεν τον αφήνω εγώ. Αυτός έμεινε. Οι πράξεις έχουν και συνέπειες."
Δλδ τι μάθημα περνάνε και οι γονείς στα παιδιά τους; Ότι χωρίς κόπο ο κόσμος σου χαρίζεται; Δεν έπρεπε να διαβάσει αυτό το παιδί και λίγο; Να δείξει ένα υποτυπώδες έστω ενδιαφέρον; Δεν ζητούσε πολλά η αδερφή μου αλλά ούτε για αυτά τα λίγα δεν προσπάθησε. Πώς να τον περάσει; Να τον επιβραβεύσει κιόλας για την αδιαφορία του; Αυτό το μάθημα θα έπαιρνε αυτό το παιδί; Έτσι θα τον κάνει υπεύθυνο η μάνα του;
Τέλος πάντων, όταν κατάλαβε η μάνα ότι η απόφαση ήταν αμετάκλητη απειλούσε θεούς και δαίμονες, ότι θα πάει στη δευτεροβάθμια και ότι τους ξέρει όλους εκεί και οι γνωστές απειλές.
Πάντως πράγματι θεωρώ ότι ήρθε η πλήρης ισοπέδωση ειδικά φέτος και τα είπες όλα ότι χρειάζεται πράγματι μέσο για να μείνει κάποιος στο γυμνασιολύκειο.
Και αυτό εννοούσα βασικά ότι έβλεπα μαθητές δικούς μου να προχωρούν τις τάξεις και μου πέφταν τα μαλλιά και μάλιστα με βαθμό κιόλας (ίσως εδώ στο δικό μας γυμνάσιο/λύκειο να είναι πιο ανοιχτοχέρηδες παράλληλα με όλα τα άλλα που ταυτόχρονα ισχύουν). Αλλά κι εγώ εκεί ήθελα να καταλήξω. Ότι έτσι όπως είναι το σύστημα και ειδικά το φετινό όλοι περνάνε αβέρτα. Δλδ ήταν που ήταν χάλια ήρθαν και το αποτέλειωσαν.
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω όμως κάτι. Όταν μίλησα για τα στραβά της δευτεροβάθμιας δεν αναφερόμουν στην ανεπάρκεια των καθηγητών και ότι είναι ανίκανοι ή ότι δεν προσπαθούν κτλ κτλ κτλ. Δεν μιλάω για σένα, για τον Ηράκλειτο ή για το bizeli ως μονάδες αλλά μιλάω γενικά για όλο το σύστημα που ισχύει και το οποίο είμαστε υποχρεωμένοι να υπηρετούμε με τα στραβά και με τα ανάποδά του και μέσα σε όλες τις αντιξοότητες που εννοείται ότι αναγνωρίζω. Και αυτές που αντιμετωπίζετε εσείς και αυτές που αντιμετωπίζουμε εμείς.
Αυτό που εννοούσα είναι ότι πολλές φορές το ίδιο το σύστημα μας δένει τα χέρια να προβούμε σε ενέργειες που θα ήταν πιο αποτελεσματικές ή το εκπαιδευτικό πλαίσιο δεν μας δίνει περισσότερα "όπλα" για να χειριστούμε κάποιες καταστάσεις και μας καθιστά ανίσχυρους μπροστά σε γονείς και μαθητές.
Όπως για παράδειγμα η περίπτωση που ανέφερα στον vagabondo ότι για να αφήσω εγώ μαθητή στην τάξη έπρεπε να έχω συγκατάθεση γονέα. Και μετά έρχεται ο vagabondo και σου λέει "Μα καλά αφού δεν ήταν έτοιμος να πάει στην επόμενη τάξη γιατί τον πέρασες;"
Μα δεν τον πέρασα εγώ. Εγώ ενημέρωσα τους γονείς ποιο ήταν το καλύτερο για το παιδί τους και αυτοί έκριναν ποιο ήταν το σωστό και πήραν την τελική απόφαση παρά τις δικές μου ενστάσεις. Τι άλλο μπορώ να κάνω εγώ αν ο νόμος δεν μου δίνει τη δικαιοδοσία να κρίνω εγώ ποιο είναι το καλύτερο συμφέρον για του παιδιού και έχω συνεχώς την παρέμβαση των γονέων στο έργο μου για πράγματα που εγώ ξέρω καλύτερα. Άλλο συνεργασία και άλλο παρεμβατικότητα. Εμείς στην πρωτοβάθμια πάσχουμε κυρίως από αυτό. Τον πρώτο λόγο τον έχουν οι γονείς και τον τελευταίο εμείς. Μην σου πω και κανέναν.
Για να τον στείλω στον ΚΕΔΔΥ θέλω συγκατάθεση γονέα, για να τον στείλω τμήμα ένταξης θέλω συγκατάθεση γονέα, για να του κάνω ενισχυτική θέλω συγκατάθεση γονέα ... ε όταν ο γονέας σου λέει συνέχεια όχι και μέχρι να κουνηθεί το ένα πόδι βρωμάει το άλλο και σου λέει "κάτσε να δούμε πώς θα πάει και η επόμενη χρονιά" λες και είναι καμιά γρίπη που θα περάσει από μόνη της ... ε κάποια στιγμή φτάνει το παιδί στην έκτη και εμείς ακόμα προσπαθούμε να πείσουμε τους γονείς.
Το θυμούνται στην έκτη που τα προβλήματα έχουν διογκωθεί στο θεό και πάνε να πάρουν απλά ένα χαρτί από το ΚΕΔΔΥ για να απαλλαγεί από τις εξετάσεις του γυμνασίου.
Μετά έρχεται ο καθηγητής στο γυμνάσιο βλέπει τον μαθητή και λέει "Μα καλά δεν έκαναν τίποτα στο δημοτικό; Αυτός ούτε μια πρόταση δεν μπορεί να γράψει. Δεν έκαναν τίποτα οι δάσκαλοι;"
Ε τι να πεις τώρα;
Σχετικά με τα υπόλοιπα που είπες για τον τρόπο λειτουργίας σας ό,τι και να πεις πρέπει να παραδεχθείς ότι είστε πολύ πιο χαλαρά από εμάς και αυτό είναι κάτι που πρέπει να προσέξετε. Όχι εσείς. Εσείς είστε εκτελεστικά όργανα. Το υπουργείο παιδείας πρέπει να κάνει ουσιαστικές αλλαγές πολύ πιο αυστηρές απ' ό,τι ισχύει σήμερα γιατί τα παιδιά έχουν ξεσαλώσει. Και η πολλή ανοχή βλάπτει.
Προφανώς και αυτά που είπα δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να κάνω είναι να κατηγορήσω συνάδελφο.
Και αυτό που πρέπει να καταλάβει επιτέλους το υπουργείο είναι ότι μας έχει καταντήσει τελείως ανίσχυρους μπροστά σε γονείς και μαθητές, έχει απαξιώσει τον ρόλο μας και πρέπει να μειώσει λίγο την παρεμβατικότητα των γονέων στα σχολεία.
Δεν μπορούν να έχουν λόγο για τα πάντα. Ξαναλέω άλλο συνεργασία και άλλο παρεμβατικότητα.
Αλλά όπως είπες ... ψηφάκια.
Πρέπει οι από πάνω να φαίνονται αρεστοί στην κοινωνία στοχοποιώντας εμάς ότι δεν κάνουμε καλά το έργο μας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bizeli την 10 Ιούλ 2018, 04:05, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
@ χέλις αύριο
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Καταφανέστατα, υπάρχουν χώρες και πόλεις που έχουν πολύ πιο έντονα τέτοια φαινόμενα, που εξίσου καταφανώς οφείλεται στο πώς είναι δομημένη η κοινωνία, τι κουλτούρα έχει και τι μέτρα λαμβάνει για να προλαμβάνει τέτοια φαινόμενα, να στηρίζει αυτούς που έχουν πρόβλημα και να καλλιεργεί καλύτερη κουλτούρα.enaon έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 03:57οκ και εγώ αυτό νομίζω οτι λέτε, δηλαδή όλα αυτά που συνιστούν την βάση της κοινωνίας μας. Δεν θα αλλάξουν αυτά μέχρι να πάμε στην χώρα του ποτέ κλπ.hellegennes έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 03:55 Ας συμφωνήσουμε όλοι να λέμε τραμπουκισμός. Το bullying δεν είναι ούτε ψυχικός πόλεμος ούτε εκφοβισμός. Είναι όλα εκείνα που κάνει ο ένας άνθρωπος στον άλλον ώστε να τον κάνει να αισθανθεί άσχημα και να του κάνει την ζωή μαρτύριο: δούλεμα, σωματική, λεκτική και ψυχολογική βία, stalking, κτλ, δημόσια διαπόμπευση, κτλ.
Στην χώρα του ποτέ δεν θα φτάσουμε. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα προσπαθήσουμε να εξαλείψουμε φαινόμενα βίας και δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
καλά, εγώ λέω οτι νομίζω δεν γίνεται γιατί δεν προβλέπεται, εκτός αν όταν λες βία εννοείς σωματική. Αν λες ψυχική κλπ που δεν φαίνεται, δεν θα χαθεί ποτέ γιατί είναι απαραίτητη για να υπάρχουμε όπως υπάρχουμε.hellegennes έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 04:00 θα προσπαθήσουμε να εξαλείψουμε φαινόμενα βίας και δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Έχετε δίκιο και οι 2 για την ένσταση στον όρο που χρησιμοποίησα. Πάντως όπως το θυμάμαι και στα δικά μου σχολικά χρόνια δεν ήταν ούτε μόνο ψυχολογική βία, ούτε μόνο τραμπουκισμός. Ήταν σύνολο πραγμάτων. Και κοροϊδία και εκφοβισμός και τραμπουκισμός και κάποια σωματική βία.
enaon δεν είναι η βάση της κοινωνίας μας αυτά απλά επειδή τα συναντούμε συχνά. Ακόμα και οι άνθρωποι που εσκεμμένα χειρίζονται τους γύρω τους προκειμένου να πετύχουν κάτι σε προσωπικό, επαγγελματικό επίπεδο κλπ ή και εδώ στο φόρουμ αν θέλεις προκειμένου να επιβληθούν στην κουβέντα, δεν μεταχειρίζονται λεκτική και ψυχολογική βία. Όχι όλοι. Μπορούμε καλύτερα σαν κοινωνία ή τέλος πάντων οφείλουμε να προσπαθήσουμε.
enaon δεν είναι η βάση της κοινωνίας μας αυτά απλά επειδή τα συναντούμε συχνά. Ακόμα και οι άνθρωποι που εσκεμμένα χειρίζονται τους γύρω τους προκειμένου να πετύχουν κάτι σε προσωπικό, επαγγελματικό επίπεδο κλπ ή και εδώ στο φόρουμ αν θέλεις προκειμένου να επιβληθούν στην κουβέντα, δεν μεταχειρίζονται λεκτική και ψυχολογική βία. Όχι όλοι. Μπορούμε καλύτερα σαν κοινωνία ή τέλος πάντων οφείλουμε να προσπαθήσουμε.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Δεν χρειάζεται να την εντοπίσεις στην πράξη για να εξαλείψεις το φαινόμενο. Αρκεί να μειώσεις τις πιθανότητες να την εξασκεί κάποιος, κάνοντάς τον καλύτερο άνθρωπο (αυτός είναι ο βασικός στόχος της εκπαίδευσης, όχι να μάθει ποιος ήταν ο Καραϊσκάκης). Επίσης να θωρακίσεις τους πάντες ώστε να ξέρουν και πώς να αντιμετωπίσουν τέτοια φαινόμενα και να μην τους παίρνει από κάτω.enaon έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 04:05καλά, εγώ λέω οτι νομίζω δεν γίνεται γιατί δεν προβλέπεται, εκτός αν όταν λες βία εννοείς σωματική. Αν λες ψυχική κλπ που δεν φαίνεται, δεν θα χαθεί ποτέ γιατί είναι απαραίτητη για να υπάρχουμε όπως υπάρχουμε.hellegennes έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 04:00 θα προσπαθήσουμε να εξαλείψουμε φαινόμενα βίας και δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
δύσκολη κουβέντα οπότε οκ, αύριο, αλλά εγώ νομίζω οτι είναι η βάση της κοινωνίας μας. Πρέπει κάποιος να νιώσει άσχημα, για να νιώσει κάποιος καλά. Είναι σαν την ημέρα και την νύχτα, το καλοκαίρι και τον χειμώνα, η μία κατάσταση δίνει αξία στην άλλη. Κάποιος είναι πλούσιος όταν έχει 10 φορές περισσότερα απο όλους τους άλλους, και φτωχός όταν έχει 10 φορές λιγότερα, και ας έχει σαν απόλυτο νούμερο τα ίδια. Νομίζω όλα είναι συγκριτικά, οπότε κάποιοι πρέπει να αισθανθούν άσχημα για να αισθανθούν κάποιοι καλά.ST48410 έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 04:05 δεν είναι η βάση της κοινωνίας μας αυτά απλά επειδή τα συναντούμε συχνά.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Κάτι τελευταίο για σήμεραST48410 έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 03:15 Θέτεις ένα σοβαρότατο θέμα. Την ευκολία με την οποία αποδίδεται ο όρος σε απλές παιδικές συμπεριφορές. Και εμένα με ενοχλεί αυτό γιατί τελικά καταλήγουμε σαν τον βοσκό με τον λύκο. Όταν εύκολα λέμε bullying αυτό και εκείνο και το άλλο στο τέλος δεν γίνεται διάκριση σε σοβαρά και επιφανειακά περιστατικά, όλα μοιάζουν ίδια και περιπτώσεις όπως του αυτόχειρα μπορεί να περάσουν κάτω από τα ραντάρ.
Δεν υπάρχει σοβαρό και επιφανειακό περιστατικό.
Bullying θεωρείται οτιδήποτε σταματάει να είναι πλάκα και ο ένας από την παρέα σταματάει να περνάει καλά.
Για να είναι κάτι πλάκα πρέπει όλοι να περνάμε καλά.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1 Απαντήσεις
- 118 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ασέβαστος
-
- 195 Απαντήσεις
- 3666 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nemo
-
- 1 Απαντήσεις
- 170 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Έκτωρ Φοίνιξ
-
- 0 Απαντήσεις
- 175 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis