Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Γιατί το ένα να αποκλείει το άλλο δηλαδή ;
Εσύ τι είσαι,Μαορί και θίχτηκες ;
Αφού έτσι έχουν τα πράγματα,λυπάμαι.
Είμαστε θαλασσινός λαός.
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 00:49
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οτι ειμαστε ειμαστε
Απλα αυτος δεν μας προσφιδει ιδιαιτερες ικανοτητες
Τωρα να μπει ο Νανδρος να μας εξηγησει πως μια Νοβηγικη Φρεγατα μπορει να διαλυσει ολο τον ελληνικο στολο επειδη η ναυτοσυνη τους ειναι σε υψηλοτερο επιπεδο
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:26
Πανε και πεσε εσυ για υπνο μπας και ονειρευτεις που ακριβως λεει οτι ειναι ο πρωτος βομβαρδισμος πλοιου παγκοσμιως
Ρε παπάρα δεν ξέρεις να διαβάζεις;;;
Ξερω να διαβαζω οσο χρειαζεται
Παραθετεις ενα κειμενο που λεει οτι η Ελληνικη αεροπορια πραγματοποιησε την πρώτη πολεμική αποστολή ναυτικής συνεργασίας στον κόσμο και θελες να πιστεψω οτι γραφει πως η Ελληνικη αεροπορια πραγματοποιησε τον πρωτοβομβαρδισμο πλοιουσ τον κοσμο
Δηλαδη με ρωτας αν ξερω να διαβαζω ενω την ιδια ωρα επιμενεις να ξεχασω να διαβαζω
Στο έκανα μπολντ ότι εκτός από τον εντοπισμό τους βομβάρδισαν κιόλας, λογικά θα το είδες,
Άμα κάνεις τον πρώτο εντοπισμό στόλου με αεροπλάνα στον κόσμο σημαίνει ότι με αεροπλάνα δεν το έχει ξανακάνει κανένας,
Κι αν δεν το έχει ξανακάνει κανένας, δηλαδή να εντοπίσει εχθρικό στόλο με αεροπλάνα είναι κάπως δύσκολο να έχει βομβαρδίσει εχθρικό στόλο με αεροπλάνα.
Άντε για ύπνο σου λέω.
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 00:56
από Papa John
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:49
Οτι ειμαστε ειμαστε
Απλα αυτος δεν μας προσφιδει ιδιαιτερες ικανοτητες
Ενώ στους Μαορί προσδίδει και πρέπει να στεκόμαστε προσοχή.
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 00:58
από elchav
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:41
Ελα ρε μαλακες θελετε να αρχισω να γραφω τωρα για την ναυτοσυνη των Μαορι και την αεροπορικη παραδοση των Βουλγαρων;
Ναι δεν μας αρκούν οι επισκέψεις στις πρεσβείες στα 15 σε χώρα του ανατολικού μπλοκ και τα ντριφταρίσματα με άρμα, δώσε κι άλλο
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 01:02
από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Έχει δίκιο ο Γιαννόπουλος τουλάχιστον εν μέρει. Δε ξέρω πόσο ικανοί είναι οι Έλληνες ναυτικοί αλλά δε βλέπω πως η ικανότητα
αυτών θα κρίνει τη μάχη του Αιγαίου αν υποθέσουμε πως οι Τούρκοι έχουν περισσότερα πλοία. Επιπλέον, το απόσπασμα που παραθέτει
στο αρχικό του ποστ είναι πράγματι μνημείο παπαρολογίας. Όταν λες ότι οι Έλληνες ναυτικοί είναι ικανοί πρέπει να το στηρίξεις κάπως,
ο μόνος που επιχείρησε μία κάπως τεκμηριωμένη ανάλυση για αυτό το θέμα, αν και βασισμένη σε βιωματικές εμπειρίες, είναι ο Νάνδρος
ο οποίος ισχυρίζεται πως οι νέοτεροι Έλληνες δεν είναι τόσο ικανοί όσο οι παλαιοί συνάδελφοί τους.
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 01:09
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μα δεν εχουν καποιο επιχειρημα
Γι αυτο αναλωνομαστε στον Ελληνα που με εκπαιδευση στην Γαλλια και Αγγλικο αεροσκαφος ετυχε λογοτ συγκυριων να εκανε την πρώτη πολεμική αποστολή ναυτικής συνεργασίας στον κόσμο δηλαδη αυτο που τον εκπαιδευσαν να κανει οι Γαλλοι πετωντας με κατι που ειχαν κατασκευασει οι Αγγλοι και για τον συγκεκριμενο σκοπο
Με την ιδια λογικη η Βουλγαρια εχει 586 φορες μεγαλυτερικη αεροπορικη παραδοση απο εμας
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 01:15
από Gewponos90
Με πείσατε. Θα οδηγήσω καράβι.. είναι στο αίμα μου.
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 01:18
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Eγω θα γινω αιμοδοτης σε Γερμανικα νοσοκομεια να μεταδωσω την ναυτοσυνη μου στον Γερμανικο λαο
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 01:25
από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 01:09
Μα δεν εχουν καποιο επιχειρημα
Γι αυτο αναλωνομαστε στον Ελληνα που με εκπαιδευση στην Γαλλια και Αγγλικο αεροσκαφος ετυχε λογοτ συγκυριων να εκανε την πρώτη πολεμική αποστολή ναυτικής συνεργασίας στον κόσμο δηλαδη αυτο που τον εκπαιδευσαν να κανει οι Γαλλοι πετωντας με κατι που ειχαν κατασκευασει οι Αγγλοι και για τον συγκεκριμενο σκοπο
Με την ιδια λογικη η Βουλγαρια εχει 586 φορες μεγαλυτερικη αεροπορικη παραδοση απο εμας
Στο κείμενο από το προέρχεται το απόσπασμα που παρέθεσες αρχικά γράφεται το εξής:
"Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψουμε τη ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών με λόγια. Ένα πολύ απλό παράδειγμα του ναυτικού που έχει ναυτοσύνη είναι όταν συναντάμε ένα πλοίο στη θάλασσα, το οποίο σύμφωνα με τους κανονισμούς θα πρέπει να στρίψει για να μας αποφύγει, αλλά για διάφορους λόγους δεν μπορεί να το κάνει. Ο Έλληνας αξιωματικός, εφόσον έχει την δυνατότητα, θα κοιτάξει να στρίψει αυτός με σκοπό να βοηθήσει τον συνάδελφο του ο οποίος βρίσκεται σε πιο δύσκολη θέση. Δεν είναι σαν τον Ουκρανό, τον Ρώσο και τον Ινδό, ο οποίος μη έχοντας ναυτοσύνη κοιτάει τους κανονισμούς και όχι την συναδελφικότητα που θα πρέπει να δείξει. Και φυσικά προσπαθούμε και πρέπει να ακολουθούμε τους κανονισμούς αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που – εφόσον είναι ασφαλές- ενεργούμε και με άλλα κριτήρια. Άλλωστε δεν μπορούν όλα να γραφτούν στα βιβλία."
Οκ το παραδέχομαι πως δεν κατέχω τα ναυτιλιακά αλλά μπορεί κάποιος να μας πει εν τέλει γιατί κατηγορούνται οι Ρώσοι, οι Ουκρανοί και οι Ινδοί
ναυτικοί σε αυτή τη παράγραφο? Ότι τηρούν τους κανονισμούς αυστηρά και δε δίνουν διεξόδους πλοήγησης στους Έλληνες συναδέλφους τους? Ότι δε τηρουν τους κανονισμούς όταν δε στρίβουν? Ο τύπος που γράφει αυτή τη παράγραφο μου δίνει την εντύπωση κάποιου ταξιτζή στα φανάρια της Κηφισίας που ερμηνεύει το ΚΟΚ κατά πως τον βολεύει
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 01:53
από Chainis
Πριν το 1821 οι Έλληνες είχαν δημιουργήσει έναν εμπορικό στόλο που είχε κυριαρχήσει στις αγορές της Μεσογείου και του Εύξεινου πόντου και είχαν παρουσία σε όλες τις θάλασσες.
Τυχαίο θα ήταν.
Ο ίδιος στόλος για να αντιμετωπίσει την πειρατεία οπλίστηκε και τα πληρώματα του έμαθαν την χρήση των κανονιών, μάθαιναν να πολεμάνε και αντιμετώπιζαν και αυτές τις δυσκολίες.
Η ανάγκη θα μου πεις.
Το 21 μέρος αυτού του στόλου ανέλαβε να αντιμετωπίσει την Τούρκικη αρμάδα "με σιτοκάραβα βαστέλα" όπως λέει χαρακτηριστικά ο Κολοκοτρώνης.
Δεν ήξεραν τι τους γινόταν, γι' αυτό.
Σε αρκετές ναυμαχίες επικράτησαν κατά τύχη απέναντι σε Τούρκικα πολεμικά των 50-60-80 κανονιών με σκάφη που είχαν 15-20 μικρά κανόνια με αποκορύφωμα την ναυμαχία του Γέροντα που ο Τούρκικος στόλος έχασε 27 πλοία από τα σιτοκάραβα.
Ήταν βαρύ το γήπεδο και πιασμένος ο διαιτητής και δεν υπήρχε και VAR.
Εκτός από τα κανονάκια έμαθαν και την χρήση των πυρπολικών κι έκαναν χοντρές ζημιές.
Υπουλες, ανφέαρ καταστάσεις.
Στην επόμενη πολεμική αναμέτρηση με την Τουρκία 80 χρόνια μετά που είχαμε αληθινά πολεμικά πλοία ο Τούρκικος στόλος δεν κατάφερε να βγει από τα Δαρδανέλια, τόσο απλά και ξεκάθαρα.
Ούτε τύχη, ούτε ύπουλα κτυπήματα, ούτε πιασμένοι διαιτητές ούτε ανάδρομος Ερμής, ο Ελληνικός στόλος που ήταν και αριθμητικά αρκετά μικρότερος απλώς τους έκλεισε την πόρτα.
Κατά τα άλλα ο Μπαρμπαρόσα ήταν γαμάτος με τα Ελληνικά πληρώματα του, νίκησε τους Βενετούς και τους Γενουάτες και οι Έλληνες δεν ξέρουν ούτε θαλασσινό ποδήλατο να κουμαντάρουν.
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 01:56
από Antigeist
On 5 February [O.S. 24 January] 1913, a Greek Farman MF.7, piloted by Lieutenant Michael Moutousis and with Ensign Aristeidis Moraitinis as an observer, carried out an aerial reconnaissance of the Ottoman fleet in its anchorage at Nagara and launched four bombs on the anchored ships. Although it scored NO HITS, the operation is regarded as the first naval-air operation in military history.
On 12 August 1915, a Royal Naval Air Service Short 184 floatplane torpedo bomber sank a Turkish merchantman in the Sea of Marmara. It was operating from HMS Ben-my-Chree, a seaplane carrier converted from a ferry. Fitted with an aircraft hangar, Ben-my-Chree was used to carry up to six biplanes with their wings folded back to reduce carrying space.
This was the first ship sunk by air-launched torpedo. Five days later, another ship supplying Turkish forces in the Gallipoli campaign against British, Australian and New Zealand troops was also sunk.
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 02:41
από Kauldron
Τώρα θα σου πεί ο Τζώνμπέρντ, ορίστε απόδειξη της ελληνικής ασχετοσύνης. Βυθίσαμε δικό μας πλοίο.
Re: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων ναυτικών
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2020, 04:36
από hellegennes
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:49
Οτι ειμαστε ειμαστε
Απλα αυτος δεν μας προσφιδει ιδιαιτερες ικανοτητες
Το να είσαι κάτι σου προσδίδει ικανότητες. Το να είσαι ψηλότερος είναι πιθανότερο να σε κάνει καλύτερο μπασκετμπολίστα. Το να είσαι κράτος που ιστορικά στηρίχθηκε πολύ στο εμπόριο σε κάνει καλύτερο στο να πουλάς πράγματα, ακόμα και ίματζ. Γι' αυτό οι Ιταλοί είναι τόσο καλύτεροι από εμάς στο να πουλάνε τα ίδια -ή πολύ χειρότερα- πράγματα.
Ούτε καν βγάζει νόημα αυτό που λες. Το να είμαι κάτι μού προσδίδει εξ ορισμού την ιδιότητα αυτού του κάτι.
Στο μάρκετινγκ π.χ. είμαστε για τον πούτσο, γιατί ποτέ δεν ασχοληθήκαμε μ' αυτό ως λαός. Ε, σαν λαός έχουμε παράδοση στην ναυτιλία και αυτό δεν είναι μόνο άποψη αλλά τα ίδια τα δεδομένα. Δεν ξέρω γιατί σού είναι τόσο δύσκολο να το χωνέψεις. Υπάρχουν πέντε πράγματα στα οποία είμαστε τοπ. Υπάρχουν άλλα 100 που δεν είμαστε. Σε όλα τα πράγματα κάποιοι είναι τοπ. Τόσο δυσνόητα είναι αυτά τα πράγματα;