Σελίδα 9 από 18
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 13:37
από Hector Buas
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:25
Cecily Anne έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:17
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:13
Γω γατάκια απ' το 2010 έκανα μάθημα με διαδραστικό και προτζέκτορα. Αλλά αυτά της Καμερέως είναι χοντροπαπαριές και παραβιάζουν ένα κάρο νόμους..
Εγώ παρακολουθώ μάθημα με αυτό τον τρόπο από το Μάρτη. Δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Βέβαια η σύνδεσή μου γαμιέται και αρκετές φορές έχανα κάποια στιγμιότυπα. Στον πλανήτη δε διαλύθηκε το σύμπαν λόγω κορωνοιού. Συμφωνώ με τον Μπέρια. Προχειρότητες.
Επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσω τη σχολική σύμβουλο το 2012 να παρακολουθήσει το μάθημά μου με διαδραστικό πίνακα και προτζέκτορα, όπως και έγινε.
Ρε συ Μπαμπινώτη η τεχνολογία είναι τελικά ένα από τα πράγματα που τα "παίζεις" στα δάχτυλα"? Μπράβο σου!
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 13:40
από Στύγιος
Cecily Anne έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:31
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:25
Cecily Anne έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:17
Εγώ παρακολουθώ μάθημα με αυτό τον τρόπο από το Μάρτη. Δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Βέβαια η σύνδεσή μου γαμιέται και αρκετές φορές έχανα κάποια στιγμιότυπα. Στον πλανήτη δε διαλύθηκε το σύμπαν λόγω κορωνοιού. Συμφωνώ με τον Μπέρια. Προχειρότητες.
Επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσω τη σχολική σύμβουλο το 2012 να παρακολουθήσει το μάθημά μου με διαδραστικό πίνακα και προτζέκτορα, όπως και έγινε.
Ναι αλλά από ό,τι κατάλαβα εσύ έχεις έτοιμο υλικό σε αυτή την μορφή παράδοσης, κάτι που για το Μ.Ο των καθηγητών δεν ισχύει. Δεν ξέρω πώς σε 1 μήνα μετατρέπεις ώρες παράδοσης στον πίνακα σε ppt, χωρίς να μπλέξεις με πνευματικά δικαιώματα κλπ. Το πράγμα θέλει οργάνωση. Οι καθηγητές πανεπιστημίου πχ έτσι δίδασκαν, όπως εσύ, δεν άλλαξαν κάτι πέραν της πλατφόρμας. Δεν ισχύει αυτό για ένα δάσκαλο.
Δικό μου υλικό ,όπως το δούλεψα στη Β' φάση επιμόρφωσης ΤΠΕ το 2012 με τη βοήθεια καθηγητή πληροφορικής

, 2 μήνες μου πήρε ...
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 13:41
από Στύγιος
Hector Buas έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:37
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:25
Cecily Anne έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:17
Εγώ παρακολουθώ μάθημα με αυτό τον τρόπο από το Μάρτη. Δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Βέβαια η σύνδεσή μου γαμιέται και αρκετές φορές έχανα κάποια στιγμιότυπα. Στον πλανήτη δε διαλύθηκε το σύμπαν λόγω κορωνοιού. Συμφωνώ με τον Μπέρια. Προχειρότητες.
Επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσω τη σχολική σύμβουλο το 2012 να παρακολουθήσει το μάθημά μου με διαδραστικό πίνακα και προτζέκτορα, όπως και έγινε.
Ρε συ Μπαμπινώτη η τεχνολογία είναι τελικά ένα από τα πράγματα που τα "παίζεις" στα δάχτυλα"? Μπράβο σου!
Φχαριστώ ,και στα δικά σου..
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 13:43
από Hector Buas
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:41
Hector Buas έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:37
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:25
Επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσω τη σχολική σύμβουλο το 2012 να παρακολουθήσει το μάθημά μου με διαδραστικό πίνακα και προτζέκτορα, όπως και έγινε.
Ρε συ Μπαμπινώτη η τεχνολογία είναι τελικά ένα από τα πράγματα που τα "παίζεις" στα δάχτυλα"? Μπράβο σου!
Φχαριστώ ,και στα δικά σου..
Να 'σαι καλά!
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 13:43
από Cecily Anne
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:40
Cecily Anne έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:31
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:25
Επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσω τη σχολική σύμβουλο το 2012 να παρακολουθήσει το μάθημά μου με διαδραστικό πίνακα και προτζέκτορα, όπως και έγινε.
Ναι αλλά από ό,τι κατάλαβα εσύ έχεις έτοιμο υλικό σε αυτή την μορφή παράδοσης, κάτι που για το Μ.Ο των καθηγητών δεν ισχύει. Δεν ξέρω πώς σε 1 μήνα μετατρέπεις ώρες παράδοσης στον πίνακα σε ppt, χωρίς να μπλέξεις με πνευματικά δικαιώματα κλπ. Το πράγμα θέλει οργάνωση. Οι καθηγητές πανεπιστημίου πχ έτσι δίδασκαν, όπως εσύ, δεν άλλαξαν κάτι πέραν της πλατφόρμας. Δεν ισχύει αυτό για ένα δάσκαλο.
Δικό μου υλικό ,όπως το δούλεψα στη Β' φάση επιμόρφωσης ΤΠΕ το 2012 με τη βοήθεια καθηγητή πληροφορικής

, 2 μήνες μου πήρε ...
Eντάξει κι εγώ σου λέω ένα μήνα, εφόσον δεν κάνεις τίποτ'άλλο παράλληλα. Οπότε επανέρχομαι στις προχειρότητες που θα δούμε.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 13:44
από stergiosbik
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:25
Cecily Anne έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:17
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:13
Γω γατάκια απ' το 2010 έκανα μάθημα με διαδραστικό και προτζέκτορα. Αλλά αυτά της Καμερέως είναι χοντροπαπαριές και παραβιάζουν ένα κάρο νόμους..
Εγώ παρακολουθώ μάθημα με αυτό τον τρόπο από το Μάρτη. Δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Βέβαια η σύνδεσή μου γαμιέται και αρκετές φορές έχανα κάποια στιγμιότυπα. Στον πλανήτη δε διαλύθηκε το σύμπαν λόγω κορωνοιού. Συμφωνώ με τον Μπέρια. Προχειρότητες.
Επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα να καλέσω τη σχολική σύμβουλο το 2012 να παρακολουθήσει το μάθημά μου με διαδραστικό πίνακα και προτζέκτορα, όπως και έγινε.
Ασχετο αλλα πραγματικο γεγονος.
Φιλος και κουμπαρος μου,αναπληρωτης σε μουσικα σχολεια,πριν καποια χρονια σε σχολειο γειτονικου νομου φιλοτιμηθηκε να βαψει μονος του την αιθουσα που εκανε μαθημα και μαλιστα επειδη ειχε εξαιρετικες σχεσεις με τα παιδια πηγαν και πολλα απο αυτα να βοηθησουν.
Αποτελεσμα;
Τον καλεσε η διευθυντρια και του εκανε παρατηρηση οτι κακως εβαψε την αιθουσα γιατι ταχα μου δεν ειχε δικαιωμα να πει στα παιδια να βοηθησουν οσα απο αυτα ηθελαν!
Φυσικα η ξεφτιλισμενη δεν τολμησε να του πει στα ισα οτι γινονται ρομπες οι υπολοιποι που τα χουν γραμμενα στην καραπουτσακλαρα τους και τους χαλαει την "πιατσα".
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 13:51
από Υδράργυρος
Και φανταστικό να είναι το τουίτ, φαντάζεται κανείς τι προβλήματα μπορεί να προκαλέσει η αναμετάδωση των μαθημάτων. Δηλαδή θα πετάγεται ο γονέας και θα λέει "τι είναι αυτά που λες ρε, ξές ποιός έιμαι εγώ;"

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:15
από stergiosbik
Στύγιος λαμβάνει;Οβερ.
Κεραμέως: Ούτε βήμα πίσω από την απευθείας μετάδοση μαθημάτων με κάμερες
https://www.in.gr/2020/05/13/greece/ker ... n-kameres/
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:23
από Beria
Αρρύθμιστη πάλι είναι η υπουργός
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:25
από stergiosbik
Η επιμονη της ειναι ακαταλαβιστικη.Πως θα παρακαμψει τοσους νομους;
Εκτος αν ξερει κατι που εμεις αγνοουμε.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:29
από EKPLIKTIKOS
stergiosbik έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:25
Η επιμονη της ειναι ακαταλαβιστικη.Πως θα παρακαμψει τοσους νομους;
Εκτος αν ξερει κατι που εμεις αγνοουμε.
Μαλλον βασιζεται στο οτι θα ειναι live προβολή, οχι καταγραφή. Δεν ξέρω αν υπάρχει νομικό πλαίσιο γι αυτο.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:30
από Beria
EKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:29
stergiosbik έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:25
Η επιμονη της ειναι ακαταλαβιστικη.Πως θα παρακαμψει τοσους νομους;
Εκτος αν ξερει κατι που εμεις αγνοουμε.
Μαλλον βασιζεται στο οτι θα ειναι live προβολή, οχι καταγραφή. Δεν ξέρω αν υπάρχει νομικό πλαίσιο γι αυτο.
Με δεδομένο ότι δεν θα γίνει, αφού δεν υπάρχουν τεχνικά μέσα, δεν έχει καμία σημασία πώς θα παρακάμψει τους νόμους
Σημασία έχει γιατί επιμένει, κόντρα στην ΑΠΠΔ και τη λογική
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:31
από Στύγιος
Beria έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:23
Αρρύθμιστη πάλι είναι η υπουργός
Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη..
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:35
από stergiosbik
EKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:29
stergiosbik έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:25
Η επιμονη της ειναι ακαταλαβιστικη.Πως θα παρακαμψει τοσους νομους;
Εκτος αν ξερει κατι που εμεις αγνοουμε.
Μαλλον βασιζεται στο οτι θα ειναι live προβολή, οχι καταγραφή. Δεν ξέρω αν υπάρχει νομικό πλαίσιο γι αυτο.
Θα εχει ενδιαφερον η ολη εξελιξη του θεματος.
Θεωρω οτι δεν θα γινει τιποτα στο τελος.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:37
από stergiosbik
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:31
Beria έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:23
Αρρύθμιστη πάλι είναι η υπουργός
Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη..
Το νου σου μη στην φερει μπαμπεσικα η υπουργος!
