Re: Κραουνάκης:αυτο για μενα ειναι βιασμός ....του πνευματικού μου δικαιώματος.Θα διεκδικήσω 100.000-120.000 ευρω
Δημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2020, 15:37
για τραγουδια συζηταμε;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Μα συγγνώμη, δικαίως τρίζουν.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 30 Απρ 2020, 15:12Τρίζουν τα κόκαλα του Carl Orff.Cavaliere έγραψε: 30 Απρ 2020, 13:45 Έχεις κάθε δικαίωμα να προστατεύεις το τραγούδι σου όταν χρησιμοποιείται για πολιτική προπαγάνδα. Θα ένιωθα πολύ άσχημα αν ακουγότανε τραγούδι μου ενώ έκανε την πρωθυπουργική του προπαγάνδα ο καθένας, είτε Τσίπρας, είτε Κούλης, είτε Φραπετζόγλου.
Δεν γράφω για συνθέτες - γράφω για καλλιτέχνες...Beria έγραψε: 30 Απρ 2020, 12:03
Ο Σακελλάριος (ούτε το όνομά του δεν έγραψες σωστά στο αρχικό σου μήνυμα) δεν έχει γράψει μουσική ούτε σε 1 (ένα) τραγούδι
Εχει γράψει εκατοντάδες στίχους, μερικούς από τους ομορφότερους στο ελληνικό τραγούδι.
Για συνθέτες μιλούσαμε, σε όλο το νήμα.
Έμπλεξες τα μπούτια σου και πας να βγεις και από πάνω![]()
Κάνεις τεράστιο λάθος. Τον σουγιούλ μου τον έπαιζε ο θειός μου μέσω τηλεφώνου και τον τραγουδούσε στα ολλανδικά (ναι κυκλοφορούσε στα ολλανδικά). Αδτα τα μαλάκια σου, το τραμ το τελευταίο. Τραγουδάρες που δεν γερνούν όλες τους. Μου τον έπαιζε κι εγώ πιτσιρικάς δεν ήξερα τι να σεφτώ αλλά ένιωθα συγκίνηση ή δεν ξέρω κάτι περίεργο. Ήταν τόσο οικείος ο ήχος και τόσο δικός μου.OANNHSEA έγραψε: 30 Απρ 2020, 21:46Δεν γράφω για συνθέτες - γράφω για καλλιτέχνες...Beria έγραψε: 30 Απρ 2020, 12:03
Ο Σακελλάριος (ούτε το όνομά του δεν έγραψες σωστά στο αρχικό σου μήνυμα) δεν έχει γράψει μουσική ούτε σε 1 (ένα) τραγούδι
Εχει γράψει εκατοντάδες στίχους, μερικούς από τους ομορφότερους στο ελληνικό τραγούδι.
Για συνθέτες μιλούσαμε, σε όλο το νήμα.
Έμπλεξες τα μπούτια σου και πας να βγεις και από πάνω![]()
Αλήθεια, ποιός ξέρει τον συνθέτη του "Άστα τα μαλλάκια σου";;; Μπα...
Και όμως είναι από τα πιο δύσκολα κομμάτια για σύνθεση!!!
Γιατί λοιπόν έναν καλλιτέχνη τον κάνετε θεό και τον άλλο τον έχετε στο μαύρο σκοτάδι;
Τα ίδια έγραφα και για αυτόν που σκοτώθηκε πριν λίγα χρόνια - (πως τον έλεγαν μωρέ...)
Κάνετε θεούς ότι άσχετο υπάρχει γύρω σας και δεν κοιτάτε παραπέρα - το εφήμερο μόνο, και συζήτηση στην παρέα να υπάρχει...
.
εχομε να καμνουμε με μιλλενιαλςΑνάμεσα στα γνωστότερα τραγούδια του, που παραμένουν κοσμαγάπητα για περισσότερο από μισόν αιώνα αφότου γράφτηκαν, συμπεριλαμβάνονται τα: «Ασ’ τα τα μαλλάκια σου», «Ας ερχόσουν για λίγο», «Κάτι με τραβά κοντά σου», «Ο μήνας έχει εννιά», «Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά», «Μας χωρίζει ο πόλεμος», «Το τσαρούχι», «Αρχισαν τα όργανα», «Απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα» (γνωστότερο και ως ο «Μανόλης ο Τραμπαρίφας»), «Το τραμ το τελευταίο», «Μια ζωή την έχουμε», «Αδύνατον να κοιμηθώ», «Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα», «Άσε τον παλιόκοσμο να λέει», «Μονά - Ζυγά», «Άτιμη Τύχη», «Σβήστε με απ' τον χάρτη» και πάρα πολλά άλλα.
παπαριες κομματια - γλυκαναλατα - κοιμησιαρικα - χαζοχαρουμεναtalaipwros έγραψε: 30 Απρ 2020, 22:57εχομε να καμνουμε με μιλλενιαλςΑνάμεσα στα γνωστότερα τραγούδια του, που παραμένουν κοσμαγάπητα για περισσότερο από μισόν αιώνα αφότου γράφτηκαν, συμπεριλαμβάνονται τα: «Ασ’ τα τα μαλλάκια σου», «Ας ερχόσουν για λίγο», «Κάτι με τραβά κοντά σου», «Ο μήνας έχει εννιά», «Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά», «Μας χωρίζει ο πόλεμος», «Το τσαρούχι», «Αρχισαν τα όργανα», «Απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα» (γνωστότερο και ως ο «Μανόλης ο Τραμπαρίφας»), «Το τραμ το τελευταίο», «Μια ζωή την έχουμε», «Αδύνατον να κοιμηθώ», «Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα», «Άσε τον παλιόκοσμο να λέει», «Μονά - Ζυγά», «Άτιμη Τύχη», «Σβήστε με απ' τον χάρτη» και πάρα πολλά άλλα.
Αυτά που γράφεις εναντίον του Ελαφρού τα ίδια έγραφαν για το Ρεμπέτικο ο Βάρβογλης, ο Σταύρου και ο Ανωγειαννάκης, όλοι οι κουκουέδες θεωρητικοί στον Ριζοσπάστη:Αγις έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:08παπαριες κομματια - γλυκαναλατα - κοιμησιαρικα - χαζοχαρουμεναtalaipwros έγραψε: 30 Απρ 2020, 22:57εχομε να καμνουμε με μιλλενιαλςΑνάμεσα στα γνωστότερα τραγούδια του, που παραμένουν κοσμαγάπητα για περισσότερο από μισόν αιώνα αφότου γράφτηκαν, συμπεριλαμβάνονται τα: «Ασ’ τα τα μαλλάκια σου», «Ας ερχόσουν για λίγο», «Κάτι με τραβά κοντά σου», «Ο μήνας έχει εννιά», «Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά», «Μας χωρίζει ο πόλεμος», «Το τσαρούχι», «Αρχισαν τα όργανα», «Απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα» (γνωστότερο και ως ο «Μανόλης ο Τραμπαρίφας»), «Το τραμ το τελευταίο», «Μια ζωή την έχουμε», «Αδύνατον να κοιμηθώ», «Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα», «Άσε τον παλιόκοσμο να λέει», «Μονά - Ζυγά», «Άτιμη Τύχη», «Σβήστε με απ' τον χάρτη» και πάρα πολλά άλλα.
ο τοπος υπεφερε και αυτοι στην στρατευμενη ελαφροτητα
Δεν ξέρω πως εννοείς τον "σύγχρονο" άνθρωπο αλλά μ' αυτήν τη λογική, όποιος δεν ξέρει τον Σουγιούλ ή τον Αττίκ δεν θα πρέπει να ξέρει και τον Βαμβακάρη ή τον Παπαϊωάννου. Η μουσική σε όλες τις εποχές έχει διαφορετικές εκφράσεις.hellegennes έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:17 Σιγά μην ξέρει ο σύγχρονος άνθρωπος τους συντελεστές που έγραψαν τραγούδια 100 ετών.
γνωστα κ πολυδιαβασμενα τα πεπραγμενα του ΚΚBeria έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:18Αυτά που γράφεις εναντίον του Ελαφρού τα ίδια έγραφαν για το Ρεμπέτικο ο Βάρβογλης, ο Σταύρου και ο Ανωγειαννάκης, όλοι οι κουκουέδες θεωρητικοί στον Ριζοσπάστη:Αγις έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:08παπαριες κομματια - γλυκαναλατα - κοιμησιαρικα - χαζοχαρουμενα
ο τοπος υπεφερε και αυτοι στην στρατευμενη ελαφροτητα
«Γιατί ο ύμνος της «μαύρης», του «τουμπεκί» και των άλλων… αποικιακών προϊόντων, γίνεται ανοικτά και μερακλίδικα με όλη την ελευθερία του δυτικού τύπου». «Ωστόσο, όπως δεν λυγίζουν το λαό τα διάφορα «μέτρα τάξεως», οι εκτοπισμοί, οι εκτελέσεις […] η νόμιμη και… παράνομη εισαγωγή του χασίς- έτσι δεν καταφέρνουν να τον εμποτίσουν με τη μουσική του τεκέ τα ρεμπέτικα τραγούδια και να τον θέσουν εκτός μάχης»
Το Βαθειά στη θάλασσα θα πέσω το έγραψε ο Ζαμπέτας που στη δική σου αντίληψη είναι ελαφρύςΑγις έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:28γνωστα κ πολυδιαβασμενα τα πεπραγμενα του ΚΚBeria έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:18Αυτά που γράφεις εναντίον του Ελαφρού τα ίδια έγραφαν για το Ρεμπέτικο ο Βάρβογλης, ο Σταύρου και ο Ανωγειαννάκης, όλοι οι κουκουέδες θεωρητικοί στον Ριζοσπάστη:Αγις έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:08
παπαριες κομματια - γλυκαναλατα - κοιμησιαρικα - χαζοχαρουμενα
ο τοπος υπεφερε και αυτοι στην στρατευμενη ελαφροτητα
«Γιατί ο ύμνος της «μαύρης», του «τουμπεκί» και των άλλων… αποικιακών προϊόντων, γίνεται ανοικτά και μερακλίδικα με όλη την ελευθερία του δυτικού τύπου». «Ωστόσο, όπως δεν λυγίζουν το λαό τα διάφορα «μέτρα τάξεως», οι εκτοπισμοί, οι εκτελέσεις […] η νόμιμη και… παράνομη εισαγωγή του χασίς- έτσι δεν καταφέρνουν να τον εμποτίσουν με τη μουσική του τεκέ τα ρεμπέτικα τραγούδια και να τον θέσουν εκτός μάχης»
καμια σχεση δεν ειχαν με λαικο τραγουδι τα ''αρχοντορεμπετικα'' ''ελαφρα΄΄ - ανωθεν εντολες εκτελουσαν οι ''συνθετες'' ενα κατασκευασμα βγαλμενο απο την ψευτια το ειδος
ακουσε το '' χαραματα η ωρα τρεις '' '' Μινορε της αυγης '' καπακι με τον τραμπαριφα κ τα οργανα που αρχισαν να καταλαβεις διαφορα σκουπιδιων με αριστουργηματα
αλλοι τραγουδαγαν '' σε ενα βραχο φαγωμενο '' κ '' βαθεια στη θαλασσα θα πεσω'' και αλλοι χαριεντιζονταν μεσα στην μαυριλα .
Ο Ζαμπετας ηταν τριτη γενια της αθηναικης σχολης κ τιτανας. Καμια σχεση με τους χαζοχαρουμενουςBeria έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:35Το Βαθειά στη θάλασσα θα πέσω το έγραψε ο Ζαμπέτας που στη δική σου αντίληψη είναι ελαφρύςΑγις έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:28γνωστα κ πολυδιαβασμενα τα πεπραγμενα του ΚΚBeria έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:18
Αυτά που γράφεις εναντίον του Ελαφρού τα ίδια έγραφαν για το Ρεμπέτικο ο Βάρβογλης, ο Σταύρου και ο Ανωγειαννάκης, όλοι οι κουκουέδες θεωρητικοί στον Ριζοσπάστη:
«Γιατί ο ύμνος της «μαύρης», του «τουμπεκί» και των άλλων… αποικιακών προϊόντων, γίνεται ανοικτά και μερακλίδικα με όλη την ελευθερία του δυτικού τύπου». «Ωστόσο, όπως δεν λυγίζουν το λαό τα διάφορα «μέτρα τάξεως», οι εκτοπισμοί, οι εκτελέσεις […] η νόμιμη και… παράνομη εισαγωγή του χασίς- έτσι δεν καταφέρνουν να τον εμποτίσουν με τη μουσική του τεκέ τα ρεμπέτικα τραγούδια και να τον θέσουν εκτός μάχης»
καμια σχεση δεν ειχαν με λαικο τραγουδι τα ''αρχοντορεμπετικα'' ''ελαφρα΄΄ - ανωθεν εντολες εκτελουσαν οι ''συνθετες'' ενα κατασκευασμα βγαλμενο απο την ψευτια το ειδος
ακουσε το '' χαραματα η ωρα τρεις '' '' Μινορε της αυγης '' καπακι με τον τραμπαριφα κ τα οργανα που αρχισαν να καταλαβεις διαφορα σκουπιδιων με αριστουργηματα
αλλοι τραγουδαγαν '' σε ενα βραχο φαγωμενο '' κ '' βαθεια στη θαλασσα θα πεσω'' και αλλοι χαριεντιζονταν μεσα στην μαυριλα .
Δεν υπάρχει διαχωρισμός στο τραγούδι και το Ελαφρύ (τι λάθος λέξη) είναι ένας από τους σπουδαίους πυλώνες της ελληνικής μουσικής
Νομίζω ότι το παίρνεις τελείως μονόπλευρα το θέμα. Γιατί τόσο στα ελαφρά όσο και στα ρεμπέτικα και λαϊκά, παίζουν συγχρόνως δύο παράγοντες. Η μουσική και ο στίχος. Μπορεί ένα τραγούδι να έχει καλή μουσική και ελαφρύ στίχο ή το αντίθετο. Αλλά η όποια "στράτευση" προκύπτει κυρίως από τον στίχο.Αγις έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:28γνωστα κ πολυδιαβασμενα τα πεπραγμενα του ΚΚBeria έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:18Αυτά που γράφεις εναντίον του Ελαφρού τα ίδια έγραφαν για το Ρεμπέτικο ο Βάρβογλης, ο Σταύρου και ο Ανωγειαννάκης, όλοι οι κουκουέδες θεωρητικοί στον Ριζοσπάστη:Αγις έγραψε: 30 Απρ 2020, 23:08
παπαριες κομματια - γλυκαναλατα - κοιμησιαρικα - χαζοχαρουμενα
ο τοπος υπεφερε και αυτοι στην στρατευμενη ελαφροτητα
«Γιατί ο ύμνος της «μαύρης», του «τουμπεκί» και των άλλων… αποικιακών προϊόντων, γίνεται ανοικτά και μερακλίδικα με όλη την ελευθερία του δυτικού τύπου». «Ωστόσο, όπως δεν λυγίζουν το λαό τα διάφορα «μέτρα τάξεως», οι εκτοπισμοί, οι εκτελέσεις […] η νόμιμη και… παράνομη εισαγωγή του χασίς- έτσι δεν καταφέρνουν να τον εμποτίσουν με τη μουσική του τεκέ τα ρεμπέτικα τραγούδια και να τον θέσουν εκτός μάχης»
καμια σχεση δεν ειχαν με λαικο τραγουδι τα ''αρχοντορεμπετικα'' ''ελαφρα΄΄ - ανωθεν εντολες εκτελουσαν οι ''συνθετες'' ενα κατασκευασμα βγαλμενο απο την ψευτια το ειδος
ακουσε το '' χαραματα η ωρα τρεις '' '' Μινορε της αυγης '' καπακι με τον τραμπαριφα κ τα οργανα που αρχισαν να καταλαβεις διαφορα σκουπιδιων με αριστουργηματα