Υποθέσεις εγκλημάτων και περιστατικά ποινικής φύσης (σοβαρά), όπως δολοφονίες, απαγωγές, υπεξαιρέσεις, ληστείες κ.ά., στην ελληνική κοινωνία.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
under έγραψε: 19 Μαρ 2020, 20:14
Ομως δεν πρεπει να παραγνωριζουμε και τα αιτια αν αυτα υπαρχουν.
Πχ γυναικα που μαχαιρωνει τον αντρα της ενω κοιμαται ειναι ενοχη.
Προσωπικώς, εκτιμώ και σέβομαι πολύ το ανδρικό στοιχείο αρκεί να είναι συμβατό με αυτό που εκπροσωπεί θεωρητικώς και πρακτικώς.
Διαφορετικά, το βάζω στο πλαίσιο της πιο μίζερης θηλυκής έκφρασης, όπως αυτή των ντραμακουίν.
Δε λέει, ειδικώς και γενικώς.
Δεν ειναι γενικολογιες.
Υπαρχει ενας ισχυρισμος.Ειναι το ιδιο ερευνησιμος με τον ισχυρισμο μιας γυναικας που λεει οτι σκοτωσε τον αντρα της γιατι την χτυπουσε.
Δεν την κανει λιγοτερο ενοχη.Ομως δινει μια εξηγηση γι αυτο που εκανε.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Highlander έγραψε: 19 Μαρ 2020, 20:06
Μήπως δε φταίνε οι γυναίκες αλλά οι άντρες που κουβαλούν ακόμα λογικές του '50; Ειδικά σε χώρους υψηλών ποσοστών καγκουρισμου και συντηρητισμού; Και που θεωρούν ότι είναι οι αρχηγοί και έχουν δικαίωμα ξύλου και ζωής και θανάτου στη γυναίκα τους;
Φταιει αυτος που σηκωνει το οπλο/μαχαιρι.Ειτε αντρας,ειτε γυναικα.
Ομως δεν πρεπει να παραγνωριζουμε και τα αιτια αν αυτα υπαρχουν.
Πχ γυναικα που μαχαιρωνει τον αντρα της ενω κοιμαται ειναι ενοχη.
Το οτι ο αντρας της την απατουσε πχ ειναι μια κατασταση που την εκανε να σηκωσει το μαχαιρι.
Όχι και πάλι όχι. Το ότι θα σηκώσει το μαχαίρι δεν οφείλεται στην απιστία του αντρός σαν πράξη. Στο ότι δεν μπορεί να το αποδεχτεί ο εγωισμός της είναι η αφορμή . Σε συνδυασμό με λίγη ψυχασθενεια.
Nero έγραψε: 19 Μαρ 2020, 19:58
Κοίτα να δεις μανία που έπιασε τόσους πολλούς μαζί και ξαφνικά, να βλέπουν τα πράγματα σφαιρικά και να φέρονται με ψυχραιμία μπροστά στο φονικό, γιατί στο κάτω κάτω δεν τα ξέρουμε και όλα, για να μην καταλήξουμε σε λάθος συμπεράσματα και θιχτεί ο δολοφόνος
σ'αυτή εδώ την κοινότητα, δε είναι κάτι που συναντά κανείς συχνά, και με κάνει και αναρωτιέμαι ποια είναι η αιτία....
Όχι Neroυλη, δεν είναι τώρα τελευταία. Έτσι είναι συνήθως όταν αφορά τέτοιες υποθέσεις.
Naida έγραψε: 19 Μαρ 2020, 20:17
Όχι και πάλι όχι. Το ότι θα σηκώσει το μαχαίρι δεν οφείλεται στην απιστία του αντρός σαν πράξη. Στο ότι δεν μπορεί να το αποδεχτεί ο εγωισμός της είναι η αφορμή . Σε συνδυασμό με λίγη ψυχασθενεια.
Η αιτια ειναι η απιστια.Ο πληγωμενος εγωισμος και η δολοφονια ειναι συνεπειες.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Naida έγραψε: 19 Μαρ 2020, 20:17
Όχι και πάλι όχι. Το ότι θα σηκώσει το μαχαίρι δεν οφείλεται στην απιστία του αντρός σαν πράξη. Στο ότι δεν μπορεί να το αποδεχτεί ο εγωισμός της είναι η αφορμή . Σε συνδυασμό με λίγη ψυχασθενεια.
Η αιτια ειναι η απιστια.Ο πληγωμενος εγωισμος και η δολοφονια ειναι συνεπειες.
Όχι. Η αιτία είναι ο εγωισμός. Η δολοφονία το αποτέλεσμα. Η απιστία είναι το συμβάν.
Nero έγραψε: 19 Μαρ 2020, 19:58
Κοίτα να δεις μανία που έπιασε τόσους πολλούς μαζί και ξαφνικά, να βλέπουν τα πράγματα σφαιρικά και να φέρονται με ψυχραιμία μπροστά στο φονικό, γιατί στο κάτω κάτω δεν τα ξέρουμε και όλα, για να μην καταλήξουμε σε λάθος συμπεράσματα και θιχτεί ο δολοφόνος
σ'αυτή εδώ την κοινότητα, δε είναι κάτι που συναντά κανείς συχνά, και με κάνει και αναρωτιέμαι ποια είναι η αιτία....
Όχι Neroυλη, δεν είναι τώρα τελευταία. Έτσι είναι συνήθως όταν αφορά τέτοιες υποθέσεις.
τώρα που το λες, σαν να έχεις δίκιο. ο under δεν είναι ασύμβατος. Έχει ξαναπροσπαθήσει στο παρελθόν να δικαιολογήσει δολοφόνους και μάλιστα με την ίδια ακριβώς επιχειρηματολογία. Δεν ξέρω πως μου είχε ξεφύγει
Προσωπικώς, εκτιμώ και σέβομαι πολύ το ανδρικό στοιχείο αρκεί να είναι συμβατό με αυτό που εκπροσωπεί θεωρητικώς και πρακτικώς.
Διαφορετικά, το βάζω στο πλαίσιο της πιο μίζερης θηλυκής έκφρασης, όπως αυτή των ντραμακουίν.
Δε λέει, ειδικώς και γενικώς.
Δεν ειναι γενικολογιες.
Υπαρχει ενας ισχυρισμος.Ειναι το ιδιο ερευνησιμος με τον ισχυρισμο μιας γυναικας που λεει οτι σκοτωσε τον αντρα της γιατι την χτυπουσε.
Δεν την κανει λιγοτερο ενοχη.Ομως δινει μια εξηγηση γι αυτο που εκανε.
Highlander έγραψε: 19 Μαρ 2020, 20:06
Μήπως δε φταίνε οι γυναίκες αλλά οι άντρες που κουβαλούν ακόμα λογικές του '50; Ειδικά σε χώρους υψηλών ποσοστών καγκουρισμου και συντηρητισμού; Και που θεωρούν ότι είναι οι αρχηγοί και έχουν δικαίωμα ξύλου και ζωής και θανάτου στη γυναίκα τους;
Φταιει αυτος που σηκωνει το οπλο/μαχαιρι.Ειτε αντρας,ειτε γυναικα.
Ομως δεν πρεπει να παραγνωριζουμε και τα αιτια αν αυτα υπαρχουν.
Πχ γυναικα που μαχαιρωνει τον αντρα της ενω κοιμαται ειναι ενοχη.
Το οτι ο αντρας της την απατουσε πχ ειναι μια κατασταση που την εκανε να σηκωσει το μαχαιρι.
Παντως εγώ ακούω πολύ πιο συχνά για δολοφονία γυναίκας από τον άντρα και όχι το αντίθετο. Και προφανώς αυτό οφείλεται σε κάποια σαπια νοοτροπία που έχει μείνει στην κοινωνία μας.
Η κτηνώδης και αποτρόπαια πράξη του τύπου αυτού με στοιχεία ψυχοπαθολογίας μάλλον εξηγεί και γιατί προηγουμένως είχε φτάσει εκεί που έφτασε το πράγμα με την επιμέλεια των παιδιών.
Η πράξη δεν είναι μόνο κτηνώδης αλλά δεν διέπεται και από ανδρισμό καθώς πυροβόλησε εκ του ασφαλούς δύο ανυπεράσπιστες γυναίκες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρχέλαος την 19 Μαρ 2020, 20:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Nero έγραψε: 19 Μαρ 2020, 20:22
τώρα που το λες, σαν να έχεις δίκιο. ο under δεν είναι ασύμβατος. Έχει ξαναπροσπαθήσει στο παρελθόν να δικαιολογήσει δολοφόνους και μάλιστα με την ίδια ακριβώς επιχειρηματολογία. Δεν ξέρω πως μου είχε ξεφύγει
Δεν θεωρώ πως δικαιολογεί την δολοφονία. Ελαφρύνει λίγο τη θέση του δολοφόνου. Όχι μόνο ο under. Να ξέρεις πολλοί βλέπουν με συμπαθεία τον δολοφόνο σε τέτοιες περιπτώσεις. Του στιλ αυτός υπέφερε και αυτή η έκανε τη ζωούλα της, με τις φίλες της, δεν τον άφηνε να δει τα παιδιά, μπορεί να είχε και γκομενο κτλ κτλ
Highlander έγραψε: 19 Μαρ 2020, 20:06
Μήπως δε φταίνε οι γυναίκες αλλά οι άντρες που κουβαλούν ακόμα λογικές του '50; Ειδικά σε χώρους υψηλών ποσοστών καγκουρισμου και συντηρητισμού; Και που θεωρούν ότι είναι οι αρχηγοί και έχουν δικαίωμα ξύλου και ζωής και θανάτου στη γυναίκα τους;
Φταιει αυτος που σηκωνει το οπλο/μαχαιρι.Ειτε αντρας,ειτε γυναικα.
Ομως δεν πρεπει να παραγνωριζουμε και τα αιτια αν αυτα υπαρχουν.
Πχ γυναικα που μαχαιρωνει τον αντρα της ενω κοιμαται ειναι ενοχη.
Το οτι ο αντρας της την απατουσε πχ ειναι μια κατασταση που την εκανε να σηκωσει το μαχαιρι.
Παντως εγώ ακούω πολύ πιο συχνά για δολοφονία γυναίκας από τον άντρα και όχι το αντίθετο. Και προφανώς αυτό οφείλεται σε κάποια σαπια νοοτροπία που έχει μείνει στην κοινωνία μας.
Highlander έγραψε: 19 Μαρ 2020, 20:24
Παντως εγώ ακούω πολύ πιο συχνά για δολοφονία γυναίκας από τον άντρα και όχι το αντίθετο. Και προφανώς αυτό οφείλεται σε κάποια σαπια νοοτροπία που έχει μείνει στην κοινωνία μας.
Αυτα ειναι φεμινιστικες αρχιδιες.Την βια την ασκει ο πιο ισχυρος τη δεδομενη στιγμη.
Η γυναικα που θα μαχαιρωσει τον αντρα της οταν αυτος κοιμαται ειναι ο ισχυρος.
Ο αντρας που θα δολοφονησει τη γυναικα της επειδη εχει το οπλο ειναι ο ισχυρος.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.