Θερμοκρασία κανονική.
https://imgur.com/a/E4n46Rr
Δεν πας και σε καναν αλλο μηχανικο;Στύγιος έγραψε: 24 Νοέμ 2021, 15:51 Νταφάκ , ενώ στα πρώτα 75 όλα Οκ, μετά από 230 χλμ έχασε ξανά, τώρα το 1/3 του παραφλού.Μηχανικός δεν βρήκε κάτι ,μου είπε να το παρακολουθήσω.
Θερμοκρασία κανονική.![]()
https://imgur.com/a/E4n46Rr
Volk έγραψε: 24 Νοέμ 2021, 16:33 Πηγαινε σε καποια αντιπροσωπεια που εχουν σοβαρους ανθρωπους στο σερβις![]()
Στην όπελ δηλαδή, για αμάξι 22 χρόνων; Αυτοί θα μου ζητήσουν παραπάνω κι απ' την αξία του.dna replication έγραψε: 24 Νοέμ 2021, 16:35Volk έγραψε: 24 Νοέμ 2021, 16:33 Πηγαινε σε καποια αντιπροσωπεια που εχουν σοβαρους ανθρωπους στο σερβις![]()
![]()
δε συμφωνώ για την αντιπροσωπεία..ειρωνικά το έγραψαΣτύγιος έγραψε: 24 Νοέμ 2021, 16:43Στην όπελ δηλαδή, για αμάξι 22 χρόνων; Αυτοί θα μου ζητήσουν παραπάνω κι απ' την αξία του.dna replication έγραψε: 24 Νοέμ 2021, 16:35Volk έγραψε: 24 Νοέμ 2021, 16:33 Πηγαινε σε καποια αντιπροσωπεια που εχουν σοβαρους ανθρωπους στο σερβις![]()
![]()
![]()
Volk έγραψε: 21 Νοέμ 2021, 17:15Αναλογως το πως οδηγεις, το πως μεταχειριζεσαι γενικα το αμαξι, το ποσο συχνα κανεις αλλαγες λαδιων-φιλτρων, τι καυσιμο βαζεις και απο που, τι επισκευη εκανε ο μαστορας στον κινητηρα, τι αλλαξε, τι δεν αλλαξε.lonelyrider έγραψε: 21 Νοέμ 2021, 16:36Σ ευχαριστώ για τις συμβουλές.Volk έγραψε: 21 Νοέμ 2021, 16:00
Καμια σχεση. Οι φλατζες ειναι τα σφραγιστικα που αλλαζουν οταν ανοιγουμε καπακι (εχει ολοκληρο σετ αν πας και πιο κατω, αναλογως τον κινητηρα). Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι αναλογως με τη ζημια (αυτο θα το δει ο μηχανικος που θα ανοιξει τον κινητηρα) ειναι τα εξης:
Τσιμουχακια βαλβιδων, καθαρισμος-αντικατασταση pcv και ελεγχος-καθαρισμος-αντικατασταση στην egr οτι απο αυτα χρειαστει. Δεν κοστιζουν πολλα χρηματα, αν εχεις πανω απο 100.000 χλμ μπορεις να τα κανεις αντικατασταση.
Μιας και θα ανοιξει τον κινητηρα, ας στειλει τη κεφαλη στο ρεκτιφιε να μετρησουν τους κυλινδρους μηπως καποιος εχει "οβαλοποιηση". Πολυ σπανιο αυτο αλλα αν εχεις κανει 100.000χλμ και πανω, το ανοιγεις που το ανοιγεις, ας το δουν. Εννοειται αλλαγη στα σετ ελατηριων στα πιστονια, ΕΛΕΓΧΟΣ ομως σε ολα τα υπολοιπα που ειναι απο κατω διοτι, αν και τα απο κατω μεταλλα εχουν θεματα και πρεπει να αλλαχτουν και αλλαξεις μονο τα πανω (στα πιστονια) τοτε θα ανεβασεις συμπιεση πανω αλλα κατω που θα παραμεινει το προβλημα θα εχεις μικροτερη συμπιεση και σε βαθος χρονου, θα εχεις παλι προβληματα.
Ολα αυτα ασφαλως ειναι υποθετικα που λεμε, το θεμα ειναι να βρεις ενα σωστο μαστορα που δεν θελει απλα να σε κανει μεροκαματο και να σε ξεβρακωσει και που ειναι γνωστης και οχι οτι να ναι οπως ειναι οι πιο πολλοι που σκας ενα σκασμο λεφτα και παλι το προβλημα εμφανιζεται μετα απο λιγο καιρο και δεν εχεις σωστο κινητηρα. Χοντρικα, απο τους 100 αυτοαποκαλουμενους μαστορες, ζητημα ειναι αν οι 5 ειναι οντως μαστορες και γνωριζουν το αντικειμενο και εχουν διαβασει-μελετησει και ενημερωνονται συνεχως για τους κινητηρες. Απο αυτους τους 5 τωρα, το ποιος ειναι αρπαχτρας ειναι το θεμα. Συνηθως ομως, οι δυνατοι μαστορες δεν ειναι αρπαχτρες, εχουν αρκετη δουλεια και εχουν χτισει το ονομα τους απο ευχαριστημενους πελατες, ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ. Οποτε, το παν, ειναι να βρεις σωστο μαστορα, να ναι γνωστης!
Τον Απρίλιο του έκανα ρεκτιφιέ του πούντο. Μου είπε ότι έχανε από πιστόνι λάδια, άλλαξε φλάντζα κεφαλής, ελατήρια και κάτι άλλα. Από το ρεκτιφιέ και μετά έκανα 4500 χλμ περίπου και δεν έχει κάψει σχεδόν τίποτα από λάδι. Πριν το ρεκτιφιέ μου καιγε στα 1200 χλμ ένα λίτρο λάδι. Τιμή ρεκτιφιέ 450 ευρώ. Καλά μου πήρε τελικά. Άλλοι ζηταν 600αρα.
Το αμάξι τώρα έχει περίπου 280.000 χλμ. Με το ρεκτιφιέ μέχρι πόσο μπορεί να πάει σε χιλιόμετρα?
Σε βαθος χρονου θα το δεις.
Θεωρητικα, ΑΝ εχει κανει σωστη δουλεια και ΑΝ εχει αλλαξει ολα οσα επρεπε να αλλαξει και ΑΝ αλλαζεις λαδια-φιλτρο καθε 7.500χλμ (ειδικα αν κινεισαι εντος πολης κυριως και τα κανεις τα χιλιομετρα σε σταματα-ξεκινα ρυθμο και κανεις και μικρες διαδρομες οπου δεν προλαβαινει να "καψει" καλα ο κινητηρας-καταλυτης) και ΑΝ δεν του πινεις το αιμα με αποτομες γκαζιες ενω ειναι ακομα κρυο ή αποτομα φορτια (ανηφορες-φορτωματα) ενω ειναι κρυο και ΑΝ δεν το πηγαινεις "οικονομικα" και καλα με πολυ χαμηλες στροφες κατω απο τα αναγκαια ροπιασματα και γαμεις τα μεταλλα απο τα φορτια, θα παει ανετα 50.000+ χλμ χωρις προβλημα.
Το θεμα ειναι οτι σε αυτα τα λεφτα, πιθανον δεν αλλαξε τα μεταλλα κατω απο τα πιστονια, egr pcv κτλπ.
Προσεχε το, δουλευε το οσα πιο σωστα μπορεις, βαζε καυσιμα μονο απο εταιρικα πρατηρια (προσωπικα βαζω μονο απο εταιρικα της ΕΚΟ), καθε φορα που ξεκινας (ειδικα τωρα το χειμωνα) αστο ενα-δυο λεπτα εως να ριξει απο μονο του το πρωτο ανεβασμενο ρελαντι (μην ακους το τι λενε, για αυτο το ριχνει και ειναι σημαδι οτι μπορεις να ξεκινησεις και εως να ζεσταθει το μοτερ το πας στρωτα και οχι τσιτες και αποτομες γκαζιες) και αλλαζε λαδια φιλτρο λαδιου καθε 7.500 και φιλτρο αερα+βενζινης καθε 15.000 στη δευτερη αλλαγη λαδιων δηλαδη.
Πιθανον, αν ο μαστορας ειδε οτι δεν χρειαζονται αλλαγη τα απο κατω και εφτιαξε απλα τη κατασταση πανω και εκανε καλη δουλεια και εσυ ως κατοχος και οδηγος σεβεσαι το αμαξι και δεν το κανιβαλιζεις, να παει και πανω απο 80.000χλμ και να μην εχεις κανενα σοβαρο θεμα.

καταρχην μαλακιζεσαι. τραβας φωτο οδηγωντας με 80, μπορουσες να το κανεις εν σταση.Στύγιος έγραψε: 24 Νοέμ 2021, 15:51 Νταφάκ , ενώ στα πρώτα 75 όλα Οκ, μετά από 230 χλμ έχασε ξανά, τώρα το 1/3 του παραφλού.Μηχανικός δεν βρήκε κάτι ,μου είπε να το παρακολουθήσω.
Θερμοκρασία κανονική.![]()
https://imgur.com/a/E4n46Rr
Ασέβαστος έγραψε: 25 Νοέμ 2021, 09:52καταρχην μαλακιζεσαι. τραβας φωτο οδηγωντας με 80, μπορουσες να το κανεις εν σταση.Στύγιος έγραψε: 24 Νοέμ 2021, 15:51 Νταφάκ , ενώ στα πρώτα 75 όλα Οκ, μετά από 230 χλμ έχασε ξανά, τώρα το 1/3 του παραφλού.Μηχανικός δεν βρήκε κάτι ,μου είπε να το παρακολουθήσω.
Θερμοκρασία κανονική.![]()
https://imgur.com/a/E4n46Rr
καπου χανει. ειναι μικρο σκισιμο μαλλον σε κολλαρο, τοσο λιγο που δεν μπορει ο μηχανικος να βρει τη διαρροη.
εχε παντα μαζι σου νερο, γιατι καποια στιγμη θα μεγαλωσει. κανε του ενα καλο πλυσιμο στη μηχανη, ιδιεταιρα κατω, και ισως δεις καπου τη διαρροη, επειδη το παραφλου ειναι ροζουλι.
δεν ειναι για να πολυανυσηχεις. αναμενομενο μετα απο τοσα χρονια να σκασει κανα κολλαρο. απλως να εχεις το νου σου στη θερμοκρασια, μην το καψεις οταν μεγαλωσει η διαρροη.
σκοτωσε το και παρε ενα ριβιαν.
Ούιιιιι , κάνα πεντακοσάρικο πρέπει να πιάνει όλο το αμάξι μου.