Σελίδα 9 από 9

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 10:04
από Tigrayan
Northern Spirit έγραψε: 28 Απρ 2019, 22:45
Beria έγραψε: 28 Απρ 2019, 22:41
Northern Spirit έγραψε: 28 Απρ 2019, 22:35 Δηλαδη αυτοι
Εικόνα

και αυτοι

Εικόνα

που συνυπαρχουνε στην Αθηνα ειναι ενας πολιτισμος;
Οκ, οι πρώτοι ήταν Αυτοκρατορία μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, αλλά μην υποτιμούμε τους δεύτερους.
δεν τους υποτιμουμε..Απλα ρωταω να ανηκουνε στον ιδιο πολιτισμο...Γιατι αν το κανουνε τοτε καλωσηρθες παγκοσμιοποιηση.. :lol:
Οι πολιτισμοί έχουν και ομοιότητες, έχουν και διαφορές.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:00
από Ζαποτέκος
Tigrayan έγραψε: 29 Μάιος 2019, 10:04 Οι πολιτισμοί έχουν και ομοιότητες, έχουν και διαφορές.
Θρησκευτικά τι διαφορές έχουμε ; Για πες μερικές.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 21:16
από Northern Spirit
Tigrayan έγραψε: 29 Μάιος 2019, 10:04
Οι πολιτισμοί έχουν και ομοιότητες, έχουν και διαφορές.
εχουνε και δεν βλεπω κατι κακο σε αυτο εφοσον δεν χρησιμοποιουνται οι διαφορες για συγκρουσεις..

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 01:21
από Tigrayan
Ζαποτέκος έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:00
Tigrayan έγραψε: 29 Μάιος 2019, 10:04 Οι πολιτισμοί έχουν και ομοιότητες, έχουν και διαφορές.
Θρησκευτικά τι διαφορές έχουμε ; Για πες μερικές.
Δεν αναφέρομαι στη θρησκεία όταν λέω διαφορές. Αναφέρομαι στη γλώσσα και στις αντιλήψεις για κάποια θέματα.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 10:54
από Ζαποτέκος
Tigrayan έγραψε: 30 Μάιος 2019, 01:21
Ζαποτέκος έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:00
Tigrayan έγραψε: 29 Μάιος 2019, 10:04 Οι πολιτισμοί έχουν και ομοιότητες, έχουν και διαφορές.
Θρησκευτικά τι διαφορές έχουμε ; Για πες μερικές.
Δεν αναφέρομαι στη θρησκεία όταν λέω διαφορές. Αναφέρομαι στη γλώσσα και στις αντιλήψεις για κάποια θέματα.
Αδελφέ μου, θρησκευτικά δεν έχουμε κάποιες διαφορές ; Δεν συγγενεύετε δογματικά με αυτούς που ονομάζουμε εμείς Κόπτες ( Αιγύπτιοι μονοφυσίτες ), Συροϊακωβίτες ( μονοφυσίτες της Συρίας ) , Μαρωνίτες ( μονοφυσίτες του Λιβάνου - όσοι δεν έγιναν Ουνίτες ) και Αρμενίους ( προτιμούν τον όρο μιαφυσίτες ). Δογματικά δεν πιστεύετε ότι η θεϊκή φύση του Χριστού απορρόφησε την ανθρώπινη ; Δεν έχετε στον κανόνα της αγίας Γραφής το βιβλίο του Ενώχ ; Δέχεστε την σύνοδο της Χαλκηδόνας ;


Θέλω να πω πως έχουμε κάποιες δογματικές διαφορές. Όχι πως αυτές είναι αιτία για να μην μιλιόμαστε. Η αγάπη που έχουμε ο ένας για τον άλλον μας ενώνει ! :hebit: :g094:

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 17:23
από Tigrayan
Ζαποτέκος έγραψε: 30 Μάιος 2019, 10:54
Tigrayan έγραψε: 30 Μάιος 2019, 01:21
Ζαποτέκος έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:00
Θρησκευτικά τι διαφορές έχουμε ; Για πες μερικές.
Δεν αναφέρομαι στη θρησκεία όταν λέω διαφορές. Αναφέρομαι στη γλώσσα και στις αντιλήψεις για κάποια θέματα.
Αδελφέ μου, θρησκευτικά δεν έχουμε κάποιες διαφορές ; Δεν συγγενεύετε δογματικά με αυτούς που ονομάζουμε εμείς Αρμένιους, Κόπτες ( Αιγύπτιοι μονοφυσίτες ), Συροϊακωβίτες ( μονοφυσίτες της Συρίας ). Δογματικά δεν πιστεύετε ότι η θεϊκή φύση του Χριστού απορρόφησε την ανθρώπινη ; Δεν έχετε στον κανόνα της αγίας Γραφής το βιβλίο του Ενώχ ; Δέχεστε την σύνοδο της Χαλκηδόνας ;


Θέλω να πω πως έχουμε κάποιες δογματικές διαφορές. Όχι πως αυτές είναι αιτία για να μην μιλιόμαστε. Η αγάπη που έχουμε ο ένας για τον άλλον μας ενώνει ! :hebit: :g094:
Οχι δε λέμε ότι ο Ιησούς είχε μία φύση αυτό είναι συκοφαντία. Λέμε ότι οι δύο φύσεις (θεϊκή και ανθρώπινη) ενώθηκαν σε μία ενιαία τέλεια και αδιαίρετη φύση. Η Εκκλησία της Ελλάδας λέει ότι άλλο η μία φύση κι άλλο η άλλη.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 22:02
από Ζαποτέκος
Tigrayan έγραψε: 30 Μάιος 2019, 17:23
Ζαποτέκος έγραψε: 30 Μάιος 2019, 10:54
Tigrayan έγραψε: 30 Μάιος 2019, 01:21

Δεν αναφέρομαι στη θρησκεία όταν λέω διαφορές. Αναφέρομαι στη γλώσσα και στις αντιλήψεις για κάποια θέματα.
Αδελφέ μου, θρησκευτικά δεν έχουμε κάποιες διαφορές ; Δεν συγγενεύετε δογματικά με αυτούς που ονομάζουμε εμείς Αρμένιους, Κόπτες ( Αιγύπτιοι μονοφυσίτες ), Συροϊακωβίτες ( μονοφυσίτες της Συρίας ). Δογματικά δεν πιστεύετε ότι η θεϊκή φύση του Χριστού απορρόφησε την ανθρώπινη ; Δεν έχετε στον κανόνα της αγίας Γραφής το βιβλίο του Ενώχ ; Δέχεστε την σύνοδο της Χαλκηδόνας ;


Θέλω να πω πως έχουμε κάποιες δογματικές διαφορές. Όχι πως αυτές είναι αιτία για να μην μιλιόμαστε. Η αγάπη που έχουμε ο ένας για τον άλλον μας ενώνει ! :hebit: :g094:
Οχι δε λέμε ότι ο Ιησούς είχε μία φύση αυτό είναι συκοφαντία. Λέμε ότι οι δύο φύσεις (θεϊκή και ανθρώπινη) ενώθηκαν σε μία ενιαία τέλεια και αδιαίρετη φύση. Η Εκκλησία της Ελλάδας λέει ότι άλλο η μία φύση κι άλλο η άλλη.
Καλά ντε, μην βαράς. :e045:

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 09:40
από Ζαποτέκος
Σύσφιξη σχέσεων Ελλάδας - Αιθιοπίας το 1948.

εφημερίδα Ελευθερία 6/10/1948
Εικόνα

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:16
από Ζαποτέκος
Μάχη της Adwa 1896
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Adwa
Οι Αιθίοπες νικούν τους Ιταλούς.

Αιχμάλωτοι Ιταλοί
Εικόνα

Σύμμαχοι των Ιταλών που αιχμαλωτίστηκαν απ' τους Αιθίοπες και ακρωτηριάστηκαν για τιμωρία της προδοσίας τους ( βλ. χέρια - πόδια )
Εικόνα

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 08:49
από Ζαποτέκος
Ο ελληνικός Τύπος του '40.
Η Νίκη 8/3/1941
Η ιταλική αποτυχία στην Αιθιοπία.
Εικόνα
Απ' την δράση των Ιταλών στην Αιθιοπία.
Εικόνα

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2025, 12:20
από Ζαποτέκος
Κατά τον πόλεμο Ιταλίας - Αιθιοπίας ( 1936 ) οι Ιταλοί χρησιμοποίησαν κατά των Αιθιόπων χημικά όπλα , απαγορευμένα απ' το σύμφωνο της Γενεύης του 1925 . Οι Ιταλοί δικαιολογήθηκαν πως ήταν αντίποινα επειδή οι Αιθίοπες ακρωτηρίαζαν και ευνούχιζαν τους Ιταλούς αιχμαλώτους και χρησιμοποιούσαν πυρομαχικά ντούμ-ντούμ ( προκαλούσαν φρικτά τραύματα ).

Τους Αιθίοπες βοήθησαν Έλληνες γιατροί και μισθοφόροι . Η ελληνική παροικία στην Αιθιοπία ήταν 3.000 άτομα.

( Ξενοφών Χαλατσης , Η ιταλική εισβολή στην Αιθιοπία ( 1936 ) , εκδόσεις Περισκόπιο , τεύχος 108 )