Σελίδα 80 από 149

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:07
από stavmanr
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:04
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.
μετριασε λιγο το βρισιδι, σε χαλαει.
Βασικά νομίζω ότι μετά την απόπειρα του Πλάτωνα είναι η πρώτη που καταφέρνει να προσδιορίσει το ανθρώπινο είδος.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:10
από enaon
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:03 Ο αριθμητής υποδεικνύει πόσες σοκολάτες είχες και ο παρονομαστής σε πόσα κομμάτια τις χώρισες.
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
τι διαιρούμε;;;

ΔΛΔ 3 ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ/ 8 ΠΑΙΔΙΆ.
ρε επίτηδες το κανεις; :011:

τι σχέση εχει το πανω που εγραψες και ειναι πολυ ωραίο με το κατω που ειναι τρείς λαλούν;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:14
από Gherschaagk
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:04
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.

Τα ΜΟΝΑΔΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ στο πρόβλημα με τις σοκολάτες είναι πόσες είναι και πόσα ειναι τα παιδιά. Τι κάνουμε για να βρούμε την λύση στο πρόβλημά μας;; ΔΙΑΙΡΕΣΗ!!

Τι διαιρούμε;;;

ΔΛΔ 3 ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ/ 8 ΠΑΙΔΙΆ.

Αν δεν το καταλαβαίνεις, πρόβλημά σου.
κι ομως, ο αριθμητης εξακολουθει να ειναι κομματια, και οχι σοκολατες. οταν λες οτι θα παρει το παιδι 3/8, λες οτι θα παρει 3 κομματια, οχι 3 σοκολατες.

μετριασε λιγο το βρισιδι, σε χαλαει.
Αφού είσαι χοντροπετσο γουρούνι, δεν σε πειράζει. Έτσι δεν είναι;

Σώπα..... Είδες πόσο βολικό είναι να λύνεις το πρόβλημα ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΏΝΤΑΣ ΜΌΝΟ ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ ΕΚΕΊ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ;;;

Δεν είναι μαθηματικά αυτά, είναι ΜΑΓΕΊΑ....

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:16
από Gherschaagk
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:10
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:03 Ο αριθμητής υποδεικνύει πόσες σοκολάτες είχες και ο παρονομαστής σε πόσα κομμάτια τις χώρισες.
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
τι διαιρούμε;;;

ΔΛΔ 3 ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ/ 8 ΠΑΙΔΙΆ.
ρε επίτηδες το κανεις; :011:

τι σχέση εχει το πανω που εγραψες και ειναι πολυ ωραίο με το κατω που ειναι τρείς λαλούν;
Τι εννοείς;;;

Πώς στο διάολο προκύπτει το 3/8 δεν είναι το 3*1/8;

Τι στο διάολο συμβολίζει ο αριθμητής;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:19
από enaon
ρε κορίτσι μου, αν εκοβες τις 3είς σολοκάτες στα 8 οπως πρίν, αλλα ειχες 4 παιδια μονο, παλι 24*1/8 ή 24/8 δεν θα ειχες;

πως σου ήρθε να βαλεις τα παιδια μεσα στο κλάσμα, οι σοκολάτες ειναι, τα παιδια δεν τα βλεπεις εκεί.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:23
από ethereal
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:30
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:20 Ας δούμε και τι γράφουν τα ολλανδικά, τα λευκορωσικά και τα νεπαλέζικα βιβλία επί του θέματος.
Ίσως και αυτά όταν θέλουν να μας πουν ότι το 3:4 γράφεται και 3/4, περνούν πρώτα από το: 12/4 : 4.
Όλα φαίνονται μια χαρά, ακόμα και το ότι σε ένα ελληνόπουλο που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΜΑ, το 3 ξαφνικά του το γράφεις 12/4.
Υπέροχα!

Όσο για τα υπόλοιπα, βαρέθηκα να γράφω ότι στο θέμα συμμετέχω μόνο και μόνο για να καταδείξω την αχαρακτήριστη πρόθεση ενός γονιού έναντι ενός δασκάλου που έχει δίκιο στον τρόπο που διδάσκει τη συγκεκριμένη σελίδα του βιβλίου.
Το αν θέλετε κάποιοι να κάνετε διατριβή στο θέμα παρουσιάζοντάς μας και εναλλακτικούς τρόπους "επίλυσης" ενός "προβλήματος" δικαίωμά σας, αλλά και μόνη μια τέτοια προσπάθεια μόνο γέλιο προκαλεί.
ε, ναι, γιατι στην ολλανδια η οπου αλλου, ειναι διαφορετικα τα μαθηματικα.

οσο για τα κεφαλαία, φυσικα και εχει μαθει το ελληνοπουλο τι ειναι κλασμα, ακομη και με μεγαλυτερο αριθμητη απο παρονομαστη στην πεμπτη δημοτικου, ποσο μαλλον στην πρωτη γυμνασιου που ειναι η ασκηση.

το προβλημα ειναι οτι με την ενηλικιωση, ορισμενοι τα ξεχνανε, αλλα δεν το παραδεχονται.
Μάθε να διαβάζεις αν θέλεις να συμμετέχεις σε διάλογο ανθρώπων και όχι μπαμπουίνων.
Κανείς δεν έγραψε ότι είναι διαφορετικά τα μαθηματικά. ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Κι επειδή έχουμε μια γαμωπαράγραφο 5 προτάσεων ΕΠ' ΑΥΤΉΣ ΤΣΙΤΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΠ' ΑΥΤΉΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.
Σ' αυτήν την πραγραφούλα, λοιπόν, δεν υπάρχει σχηματάκι αντίστοιχο του κυπριακού, λιβανέζικου, νοτιοαφρικάνικου...
ΕΚΕΙ ΟΡΘΩΣ προσεγγίζουν το θέμα ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ. Εδώ επέλεξαν διαφορετικό τρόπο.
Τόσο δύσκολο να το καταλάβεις;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:25
από ethereal
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:41
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 01:47

Ο Αρχέλαος έκανε μια σοβαρή προσπάθεια να εξηγήσει τον πληθυντικό και δεν κατέφυγε σε προσβολές. Και ο ethereal επίσης.
ο αρχελαος, ναι.

ο εθερ, νομιζω εχει κι αυτος περιοδο. μπηκε στη συζητηση κατευθειαν με προσβολες.

δυσκολευομαι να καταλαβω πως λειτουργουν στον εξω κοσμο, αν αρπαζονται για ενα προβληματακι του δημοτικου. :102:
Αν έχεις αξιοπρέπεια φέρε την αρχική σου τοποθέτηση για το πώς θα αντιμετώπιζες τη δασκάλα.
Και μετά μιλάμε ποιος είναι ο αρπαγμένος.
Και μη μας ξαναπείς χιουμοράκι...

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:27
από ethereal
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:45
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:27
Το ίδιο φόρουμ που μας λέει ότι το 3/8 είναι το ίδιο με το 3/24;
ποτε κανεις δεν ειπε κατι τετοιο.
Ανάτρεξε σε ανάρτηση Naidas.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:27
από enaon
ST48410 ελα να διαβασεις ψυχραιμες τοποθετήσεις πριν τις σβησει η γκερ παλι :003:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:29
από Gherschaagk
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:19 ρε κορίτσι μου, αν εκοβες τις 3είς σολοκάτες στα 8 οπως πρίν, αλλα ειχες 4 παιδια μονο, παλι 24*1/8 ή 24/8 δεν θα ειχες;

πως σου ήρθε να βαλεις τα παιδια μεσα στο κλάσμα, οι σοκολάτες ειναι, τα παιδια δεν τα βλεπεις εκεί.
Ναι μάτια μου αλλά κοίτα να δεις κάτι μαγικά που γίνονται με αυτά τα γαμημένα τα μαθηματικά.

Δεν χρειάζεται να φανταστείς ΤΙΠΟΤΑ.

Δεν χρειάζεται να δημιουργήσεις ΤΊΠΟΤΑ. Ειδικά εκεί που δεν υπάρχει.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι ΕΝΑ κλάσμα με τα δεδομένα της εκφώνησης και ΜΠΑΜ βρήκες την λύση στο πρόβλημά σου.

Μαγεία......

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:31
από enaon
οκ μαγεια ναι, οποτε να φανταστώ το πρωτο κείμενο ειναι τι διαβασες απο καπου, και το δευτερο τι καταλαβες;


τεσπα, με εκνευρίζει που δεν με εκνευρίζεις με αυτα που γραφεις, θα προσπαθήσω να καταλαβω γιατί, κατι μαγικό κανεις

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:32
από ethereal
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:56
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:11
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:59

Εγώ όμως ρώτησα στην πίσω σελίδα πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Και οι μαθητές συμβαίνει συχνά να λύνουν ασκήσεις χωρίς την παρουσία και την επεξηγηματική βοήθεια του δασκάλου.

Θα έχει μια διατύπωση η άσκηση και θα περιμένει ο μαθητής να του την εξηγήσει ο δάσκαλος για να προχωρήσει σε λύση; Ε, δεν γίνεται αυτό. Η άσκηση θα πρέπει να είναι διατυπωμένη έτσι που να μην αφήνει απορίες.
Ακόμα μιλάμε για """άσκηση""" και μάλιστα ερήμην δασκάλου;

Σε αυτό μπορεί να επισημάνει κανείς σε ποια από τις 5 προτάσεις διαφωνεί;
Εικόνα
σε 3 λεξεις μονο.

εκει που λεει "απο τις τρεις σοκολατες" επρεπε να λεει "απο τη σοκολατα"

ενικος αντι για πληυθντικο.

αυτο ειναι η συζητησοη ολου του τοπικ.

απορω ομως, αφου δεν εγεις καταλαβει για τι συζηταμε, πως εχεις διαλεξει πλευρα, και μαλιστα βριζεις τους "αντιπαλους"
Φωστήρα μου εσύ, όταν σου δείχνει μια πλάκα και μιλά για 1/8 δεν μπορεί να "υποδείξει" να πάρεις 3 κομμάτια ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ την πλάκα! Θέλει να σε οδηγήσει να αξιοποιήσεις αυτό το 1/8 τρεις φορές. Χωρίς να "εικονογραφείς" και στο μυαλό σου τα 24 κομμάτια.
Φαντάσου να τα έκανε όλα αυτά, όταν μιλάει για ανόμοια (π.χ. τα φρούτα του άλλου παραδείγματος) ή για ένα πλήθος που να μην μπορεί να "εικονογραφηθεί" νοητικά τόσο εύκολα (π.χ. 33 πλάκες).

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:35
από ethereal
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:00
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:18
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:16

Εγώ αρπάχτηκα περισσότερο με αυτό, στο τέλος του β' τρόπου.

Εικόνα
Τι πρόβλημα έχει ο β τρόπος;
συγνωμη, σε αλλο τοπικ εισαι εδω και τοσες μερες; κι εσυ ακομη δεν εχεις καταλαβει οτι το ζητημα ειναι πως επερεπε να λεει "του μηλου" αντι για "των μηλων"

ελεος. χιλιες φορες τα ειπαμε.
Αν έχεις φάει εσύ 6/5 ενός μήλου, έπρεπε να ήσουν στην Κανά της Γαλιλαίας.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:37
από ΓΑΛΗ
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:01
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:39
stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:07
Τότε θα έπρεπε να λέγεται εναλλακτική επιστημονική φαντασία. :102:
Και η κατηγορία που σκέφτηκα για το συγκεκριμένο νήμα ως πρώτη επιλογή είναι επιστημονική αλλά δεν έχει στενή σχέση με τις προαναφερόμενες.
Ποια σκέφτηκες;
Ψυχολογία.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 14:39
από kongrosian
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:35
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:00
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:18

Τι πρόβλημα έχει ο β τρόπος;
συγνωμη, σε αλλο τοπικ εισαι εδω και τοσες μερες; κι εσυ ακομη δεν εχεις καταλαβει οτι το ζητημα ειναι πως επερεπε να λεει "του μηλου" αντι για "των μηλων"

ελεος. χιλιες φορες τα ειπαμε.
Αν έχεις φάει εσύ 6/5 ενός μήλου, έπρεπε να ήσουν στην Κανά της Γαλιλαίας.
:smt005: :retarded: