Pertinax έγραψε:
πού βλέπεις εσύ στα δημώδη κείμενα
Την ταύτιση του περιεχομένου δημωδών και λογίων κειμένων την έδειξα. Ο ελληνισμός έχει χαρακτηριστικά εθνολογικής ρίζας με μνήμη αρχαιοελληνικής προγονικής προσφοράς. Δεν μπορεί αν πετάγεται με το έτσι θέλω στα σκουπίδια με θεωρίες περί "Νο1" κ.λπ.
Αλλά και σε λοιπές περιπτώσεις, εσείς είστε υποχρεωμένοι να μιλήσετε για βυζαντινή σχιζοφρένεια, και εμείς έχουμε το απλό έργο να δείξουμε το αυτονόητο. Για την ίδια εποχή, για την ίδια ακριβώς περιοχή, οι Ρωμαίοι δεν είναι άλλοι από τους Έλληνες στο γένος.
Η υποχρέωση σου να πεις ότι οι α) πηγές γράφουν ψέματα, ότι β) το αυτοκρατορικό περιβάλλον δεν γνωρίζει την ταυτότητα του λαού του(!), γ) ότι αυτοί που έγραφαν τις πηγές σε δημώδη γλωσσική μορφή δεν ήταν... λόγιοι, δ) αλλά αν ήταν λόγιοι, αυτό σημαίνει ότι οι απόψεις των λογίων ταυτίζονταν με χρήση ισοδύναμων ονομάτων, ε)
ότι το βυζαντινό κέντρο χρησιμοποιούσε ονόματα που ο λαός τα θεωρούσε απεχθή, άγνωστα, ξένα, μισητά... Σοβαρευτείτε επιτέλους με τις "σχιζοφρένειες" των βυζαντινών
Αν δεν το καταλαβαίνεις, κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι' αυτό. Αυτό που δηλώνεις, είναι ιδεοληψία. Τουλάχιστον στο λέει κάποιος που μπορεί πανεύκολα να διατηρεί επί όλα αυτά τα χρόνια των αναρτήσεων την ίδια γραμμή βασισμένη επάνω στις πηγές.
Υπάρχουν εκατοντάδες πηγές με πολύ ελληνισμό μέσα τους και κάθε αποσιώπηση τους πίσω από την μονολιθική ταυτότητα "Ρωμαίος" είναι έγκλημα κατά των πηγών, είναι καταδολίευση, είναι το λιγότερο μισή αλήθεια. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ ένας άξονας κύρους για τους βυζαντινούς να εξαφανίζεται με αυτόν τον απρεπή τρόπο.
Εσύ είσαι αυτός που άλλαξες, και άλλαξες διότι με την παράθεση των πηγών απέκλεισα κάθε περιθώριο για την ουσιοκρατική και παντός καιρού θεωρία του Καλδέλλη περί λατινορωμαϊκής ταυτότητας που ζει για πάντα και δεν επηρεάζεται από τίποτα. Τώρα πλέον, κρατάς μια οπισθοφυλακή εγωισμού, με την ΝΕΟ-ΡΩΜΑΪΚΗ ταυτότητα (κατά ένα μέρος ορθό ως θεωρητική προσέγγιση, με την έννοια που απέδειξα ότι η ταυτότητα δεν ήταν λατινορωμαϊκή) αλλά για να επιβιώσει ο εγωισμός σου, πρέπει να πετάξεις από το παράθυρο όλο τον ελληνισμό που υπάρχει στις πηγές.
ΤΙΠΟΤΑ, ούτε ΜΙΣΗ ιδέα από όσες διατυπώνεις, δεν υπάρχει αναπάντητη. ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ (είναι τραγικά να αναφέρεις ως επιχειρήματα είτε τη δημώδη χρήση του "Ρωμαίος" μετά από τόσες πηγές που παρατέθηκαν και τις απαντήσεις ως προς τα λεξικά των ξένων ή την αναφορά στην... Κων/πολη, που ήταν το κέντρο του ελληνισμού επί αιώνες καταγεγραμμένο στις πηγές από την οποία εκπορεύεται σαφής μνήμη της αρχαιοελληνικής προσφοράς αλλά και της αποικιακής εξάπλωσης. Τι να πω για τους "λογίους" της Τουρκοκρατίας που ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ και ως ΡΩΜΑΙΟΙ όπως ο λαός!).
"Θυσίασα" ένα κομμάτι της έρευνας που θα αναρτούσα για την απόρριψη της λατινικότητας στο Βυζάντιο στο παρόν φόρουμ, μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται.
Οι σχιζοφρένειες, οι αρνήσεις, "αυτό όχι", το "άλλο όχι", "αυτό εννοούσε το ένα", "αυτό εννοούσε το άλλο", δεν είναι σοβαρή προσέγγιση των πηγών. Αυτόν τον χάρτη που ανάρτησα (και περιέχει ένα μέρος μόνο των μαρτυριών) και σκεπάζει ολόκληρο το Βυζάντιο σύμφωνα ακριβώς με όλες τις πηγές που αναγνωρίζουν το διττό εθνολογικό πρόσημο Ανατολής-Δύσης, είσαι υποχρεωμένος να τον πετάξεις στα σκουπίδια για να βολευτεί ο εγωισμός σου. Είναι αδιανόητο αυτό που συμβαίνει
Θυμίζω λοιπόν, εσύ είσαι που ΑΛΛΑΞΕΣ θεωρία, την άλλαξες εξαιτίας των πηγών που είδες και να ξέρεις ότι και πάλι θα αλλάξεις.
Και πρέπει να σκεφτείς: πότε είχες δίκιο, τότε ή τώρα; Γιατί να μην έχεις άδικο και ΤΩΡΑ, όπως ομολογείς ότι είχες τότε;
Καταλαβαίνεις πιστεύω.
Τώρα λοιπόν, εδώ μέσα, πες ότι θέλεις, αλλά όπως άλλαξες απόψεις άλλες φορές, έτσι θα γίνει και τώρα ή αργότερα όταν συνειδητοποιήσεις ανεπηρέαστος την δύναμη των πηγών, διότι έχεις επενδύσει χρόνο και σκέψη σε μια αδιέξοδη θεωρία και η αποδοχή δεν γίνεται άμεσα.
Θα ασχοληθώ πάλι αν υπάρξει λόγος.
Χαιρετώ.