Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2020, 14:42
Με βαριά καρδιά θα ψηφίσω Γερμανία...
(Αι σουιτστ του δε νταρκ σαιντ)
(Αι σουιτστ του δε νταρκ σαιντ)
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
χαιρετίζω πχορουμική και αυτοκινητιστική επάνοδοMedicine Man έγραψε: 31 Μαρ 2020, 14:42 Με βαριά καρδιά θα ψηφίσω Γερμανία...
(Αι σουιτστ του δε νταρκ σαιντ)
Δεν ανοιγει.Medicine Man έγραψε: 01 Απρ 2020, 03:45 Αχ, γυναικοκρατία που λέει και ο Εθνι.... συμβιβάστηκα δυστυχώς. Πολύ πονεμένη ιστορία... Είχε αρχίσει η σύζυγος τις γκρίνιες για το Jeep ... τα γνωστά (τα ίδια μου είχε κάνει με το Saab), δεν είναι ασφαλές, έχει πολλά χμ, θα χαλάσει (σκυλί σκέτο μπαι δε γουει, ούτε ένα πρόβλημα, ήταν σαν καινούργιο μετά από 150Κ χμ)... αφού με έπρηξε αρκετά λέω ωραία, να μπω μια στιγμή στο σαιτ της Τέσλα να παραγγείλω (το model 3), θα μας το φέρουν στο σπίτι σε 1-2 εβδομάδες.... και με αρχίζει με τις «ανησυχίες»... μα δεν έχει ύψος, και άμα μείνεις στα χιόνια, άμα έχεις ατύχημα με κανένα μεγάλο σουβ/νταλίκα κτλ... λονγκ στορυ σορτ πάω για τεστ ντραιβ, δοκίμασα καμια 10αριά αυτοκίνητα. Κανένα από αυτά δεν ήθελα πραγματικά να αγοράσω και τελικά πήγα με αυτούς που μου κάνανε την καλύτερη τιμή... Θέλανε να πετύχουν sales quota και το σκοτώσανε.
https://lh3.googleusercontent.com/proxy ... xmaH2A9ihQ
Tαυκαν δεν αγοράζω ούτε για πλάκα... δεν είναι καν ανταγωνιστικο με Τεσλα 7ετίας. Εκτός αυτού όλα τα μη-Τέσλα ηλεκτρικά χάνουν την αξία τους σαν τρελά.
για αυτά γουστάρω πχορουμάραMedicine Man έγραψε: 01 Απρ 2020, 03:45 Tαυκαν δεν αγοράζω ούτε για πλάκα... δεν είναι καν ανταγωνιστικο με Τεσλα 7ετίας. Εκτός αυτού όλα τα μη-Τέσλα ηλεκτρικά χάνουν την αξία τους σαν τρελά.
stergiosbik έγραψε: 01 Απρ 2020, 09:40Δεν ανοιγει.Medicine Man έγραψε: 01 Απρ 2020, 03:45 Αχ, γυναικοκρατία που λέει και ο Εθνι.... συμβιβάστηκα δυστυχώς. Πολύ πονεμένη ιστορία... Είχε αρχίσει η σύζυγος τις γκρίνιες για το Jeep ... τα γνωστά (τα ίδια μου είχε κάνει με το Saab), δεν είναι ασφαλές, έχει πολλά χμ, θα χαλάσει (σκυλί σκέτο μπαι δε γουει, ούτε ένα πρόβλημα, ήταν σαν καινούργιο μετά από 150Κ χμ)... αφού με έπρηξε αρκετά λέω ωραία, να μπω μια στιγμή στο σαιτ της Τέσλα να παραγγείλω (το model 3), θα μας το φέρουν στο σπίτι σε 1-2 εβδομάδες.... και με αρχίζει με τις «ανησυχίες»... μα δεν έχει ύψος, και άμα μείνεις στα χιόνια, άμα έχεις ατύχημα με κανένα μεγάλο σουβ/νταλίκα κτλ... λονγκ στορυ σορτ πάω για τεστ ντραιβ, δοκίμασα καμια 10αριά αυτοκίνητα. Κανένα από αυτά δεν ήθελα πραγματικά να αγοράσω και τελικά πήγα με αυτούς που μου κάνανε την καλύτερη τιμή... Θέλανε να πετύχουν sales quota και το σκοτώσανε.
https://lh3.googleusercontent.com/proxy ... xmaH2A9ihQ
Tαυκαν δεν αγοράζω ούτε για πλάκα... δεν είναι καν ανταγωνιστικο με Τεσλα 7ετίας. Εκτός αυτού όλα τα μη-Τέσλα ηλεκτρικά χάνουν την αξία τους σαν τρελά.

Το 3 το είχα οδηγήσει παλιότερα, υπάρχει μαγαζί της Τεσλα 2-3 χμ από το σπίτι μου. Απλά είναι άλλη κατηγορίαΜαυροβασίλης έγραψε: 01 Απρ 2020, 10:38για αυτά γουστάρω πχορουμάραMedicine Man έγραψε: 01 Απρ 2020, 03:45 Tαυκαν δεν αγοράζω ούτε για πλάκα... δεν είναι καν ανταγωνιστικο με Τεσλα 7ετίας. Εκτός αυτού όλα τα μη-Τέσλα ηλεκτρικά χάνουν την αξία τους σαν τρελά.![]()
αν δεν ήταν στα 10 που οδήγησες, κι έχουν διαθέσιμο για τεστ ντραηβ, πήγαινε
Stelvio ή XC 60 δεν ειδες καθολου;Medicine Man έγραψε: 01 Απρ 2020, 16:32Το 3 το είχα οδηγήσει παλιότερα, υπάρχει μαγαζί της Τεσλα 2-3 χμ από το σπίτι μου. Απλά είναι άλλη κατηγορίαΜαυροβασίλης έγραψε: 01 Απρ 2020, 10:38για αυτά γουστάρω πχορουμάραMedicine Man έγραψε: 01 Απρ 2020, 03:45 Tαυκαν δεν αγοράζω ούτε για πλάκα... δεν είναι καν ανταγωνιστικο με Τεσλα 7ετίας. Εκτός αυτού όλα τα μη-Τέσλα ηλεκτρικά χάνουν την αξία τους σαν τρελά.![]()
αν δεν ήταν στα 10 που οδήγησες, κι έχουν διαθέσιμο για τεστ ντραηβ, πήγαινε.... και αυτό είναι βασικά το πρόβλημα. Όταν πετάς με υπερηχητικό, τα ελικοφόρα φαντάζουν πρωτόγονα (που είναι)...
Να σου πω τι δοκίμασα (disclaimer. Προιόντα βαγκ δεν πλησιάζω. Επίσης τα Λεξους, παρότι πολύ καλά, πάσχουν πολύ στο θέμα.... αισθητικής)
BMW X3 (απογοήτευση πραγματικά και νομίζω ήταν το ακριβότερο)
Infiniti QX50 - καλό ήταν, αλλά έχει κάποια προβλήματα αξιοπιστίας. Επίσης ο ντίλερ δεν έκανε σοβαρή προσφορά.
Cadillac XT5 - οδηγικά ολόιδιο με το GLC300 (κυριολεκτικά, τα οδήγησα μπακ του μπακ με διαφορά 15 λεπτών). Το user interface ήταν μαλακία και το εσωτερικό κάπως βαρετό.... όχι άσχημο σαν αυτοκίνητο, αλλά περισσότερο για γκόμενες (όπως και το Ινφινιτι). Στα συν είχε V6.
Acura RDX - πιο ελαφρύ/σπορ από τα υπόλοιπα, στα τοπ 3. Άμα το έβρισκα σε ΠΟΛΥ καλή τιμή ίσως να το αγόραζα. Είναι καινούργιο μοντέλο και παρουσιάζει κάποια προβλήματα.
Acura MDX - χρειάζεται ανανέωση επειγόντως, επίσης διάβαζα για πολλά προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Lincoln Nautilus - πολύ ωραίο/άνετο, ιδανικό για cruising. Ο ντίλερ ήθελε σχεδόν φουλ πραις οπότε... γειά σας!
Lincoln Aviator - πραγματικά μέσα έξω φανταστικό (είχε την καλύτερη καμπίνα με διαφορά), αλλά μεγαλύτερο από όσο ήθελα συν το ότι είναι καινούργιο μοντέλο οπότε θα έχει τα προβληματάκια του σίγουρα.
MB GLE350 - πολύ βαρύ, καλό αλλά όχι ιδιαίτερα εντυπωσιακό για την τιμή του. Μεγαλύτερη κατανάλωση από τα υπόλοιπα και μεγαλύτερο σε μέγεθος απ´ό’τι ήθελα.
ΜΒ GLC300 - είχε την καλύτερη καμπίνα μετά το Aviator. Εξ αρχής ήταν στα τοπ 3. Ο ντίλερ είχε στο στοκ του ένα certified pre owned με μόνο 3κ χμ (δεν είχε πουληθεί ποτέ, ήταν μόνο για τεστ ντραιβς), με αξιοπρεπή εξοπλισμό, 4,5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση με απεριόριστα χμ... και έκπτωση 13-14Κ $ από την αρχική τιμή... Εε είπα να το κάνω το ψυχικό...
Να προσθέσω ότι κοίταξα και subaru, του οποίου η τιμή ήταν μόνο 3-4 χιλιάρικα χαμηλότερη από την GLC300...δεν το οδήγησα καν
Όχι, το coupe έχει περίεργο «κώλο». Δεν μου αρέσει καθόλου.
Το Stelvio δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να το κοιτάξω. Το XC60 είχα πρόθεση να το κοιτάξω αρχικά, αλλά όταν έκανα τεστ ντραίβ βαρέθηκα κάποια στιγμή και αποφάσισα να μην το κοιτάξω. Πρώτον, δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει ιδιαίτερα σαν αυτοκίνητο (όχι ότι με ενθουσιάζουν οι υπόλοιπες επιλογές), δεύτερον, ήταν ακριβότερο από κάποια άλλα (πχ το GLC!) και τρίτον... είναι κινεζιά. Ένας ακόμη παράγοντας ήταν ότι τα Βολβο έχουν πολύ χαμηλό όγκο πωλήσεων με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ανεξάρτητοι μηχανικοί άμα χαλάσει κάτι εκτός εγγυήσης. Το Ινφινιτι είχε παρόμοιο ζήτημα. Τα Lincoln επισκευάζονται οπουδήποτε ουσιαστικα (Ford), τα Αcura είναι Honda, οι Cadillac GM και για την Mercedes υπάρχουν αρκετά συνεργεία εξριδικευμένα με πιο λογικές τιμές (η αντιπροσωπεία είναι φωτιά).stergiosbik έγραψε: 01 Απρ 2020, 21:21Stelvio ή XC 60 δεν ειδες καθολου;Medicine Man έγραψε: 01 Απρ 2020, 16:32Το 3 το είχα οδηγήσει παλιότερα, υπάρχει μαγαζί της Τεσλα 2-3 χμ από το σπίτι μου. Απλά είναι άλλη κατηγορίαΜαυροβασίλης έγραψε: 01 Απρ 2020, 10:38
για αυτά γουστάρω πχορουμάρα![]()
αν δεν ήταν στα 10 που οδήγησες, κι έχουν διαθέσιμο για τεστ ντραηβ, πήγαινε.... και αυτό είναι βασικά το πρόβλημα. Όταν πετάς με υπερηχητικό, τα ελικοφόρα φαντάζουν πρωτόγονα (που είναι)...
Να σου πω τι δοκίμασα (disclaimer. Προιόντα βαγκ δεν πλησιάζω. Επίσης τα Λεξους, παρότι πολύ καλά, πάσχουν πολύ στο θέμα.... αισθητικής)
BMW X3 (απογοήτευση πραγματικά και νομίζω ήταν το ακριβότερο)
Infiniti QX50 - καλό ήταν, αλλά έχει κάποια προβλήματα αξιοπιστίας. Επίσης ο ντίλερ δεν έκανε σοβαρή προσφορά.
Cadillac XT5 - οδηγικά ολόιδιο με το GLC300 (κυριολεκτικά, τα οδήγησα μπακ του μπακ με διαφορά 15 λεπτών). Το user interface ήταν μαλακία και το εσωτερικό κάπως βαρετό.... όχι άσχημο σαν αυτοκίνητο, αλλά περισσότερο για γκόμενες (όπως και το Ινφινιτι). Στα συν είχε V6.
Acura RDX - πιο ελαφρύ/σπορ από τα υπόλοιπα, στα τοπ 3. Άμα το έβρισκα σε ΠΟΛΥ καλή τιμή ίσως να το αγόραζα. Είναι καινούργιο μοντέλο και παρουσιάζει κάποια προβλήματα.
Acura MDX - χρειάζεται ανανέωση επειγόντως, επίσης διάβαζα για πολλά προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Lincoln Nautilus - πολύ ωραίο/άνετο, ιδανικό για cruising. Ο ντίλερ ήθελε σχεδόν φουλ πραις οπότε... γειά σας!
Lincoln Aviator - πραγματικά μέσα έξω φανταστικό (είχε την καλύτερη καμπίνα με διαφορά), αλλά μεγαλύτερο από όσο ήθελα συν το ότι είναι καινούργιο μοντέλο οπότε θα έχει τα προβληματάκια του σίγουρα.
MB GLE350 - πολύ βαρύ, καλό αλλά όχι ιδιαίτερα εντυπωσιακό για την τιμή του. Μεγαλύτερη κατανάλωση από τα υπόλοιπα και μεγαλύτερο σε μέγεθος απ´ό’τι ήθελα.
ΜΒ GLC300 - είχε την καλύτερη καμπίνα μετά το Aviator. Εξ αρχής ήταν στα τοπ 3. Ο ντίλερ είχε στο στοκ του ένα certified pre owned με μόνο 3κ χμ (δεν είχε πουληθεί ποτέ, ήταν μόνο για τεστ ντραιβς), με αξιοπρεπή εξοπλισμό, 4,5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση με απεριόριστα χμ... και έκπτωση 13-14Κ $ από την αρχική τιμή... Εε είπα να το κάνω το ψυχικό...
Να προσθέσω ότι κοίταξα και subaru, του οποίου η τιμή ήταν μόνο 3-4 χιλιάρικα χαμηλότερη από την GLC300...δεν το οδήγησα καν
Εμένα πάλι το αντίθετο. Τα GLC GLE που δεν είναι κουπέ μου φαίνονται εξωτερικά κακοτεχνα και πως απευθύνονται σε εβδομηνταρηδες και άνω. Κάποια στιγμή που ο γέρος ήθελε να αλλάξει το τουαρεγκ και ήταν ανάμεσα στο GLE X5 και το xc90(καραμπαμπας ων, ούτε ήθελε να ακούσει για στελβιο κ αλφα) του το έριξα εκει που πονάει. Όταν είχε αποφασίσει ότι τελικά θα πάει στο GLE, Όχι το κουπέ, τον άρχισα.

