Re: Ο φίλος μου με άγγιζε όσο νόμιζε πως κοιμόμουν.Αυτό που έκανε για μένα είναι βιασμός
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2020, 20:16
ναι ναι φος, μπορείς να την παραθέσεις να την διαβάσει;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
ναι ναι φος, μπορείς να την παραθέσεις να την διαβάσει;
Έπος. Και δεν ειρωνεύομαι.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:04 Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν.
Μήνα για μπάλα σφάζονται, μήνα για τον Προκόπη;
Ουδέ για γάμο σφάζονται, γράφουν και τον Προκόπη,
η Νάιδα κάνει πόλεμο μ’ οπλαρχηγό τον Μπλάκι
κι ο Nero ψάχνει Διγενείς για τα δικά του αλώνια.
-Νάιδα, ρίξε τ' άρματα, δεν είναι εδώ Da capo
Εδώ είναι ντόπιος καφενές, δεν θένε βετζετέριαν.
-Το πχόρουμ κι αν προσκύνησε κι αν πέσει αυτό το κάστρο
η Νάιδα αφέντες Φόσηδες δεν έκαμε, δεν κάνει.
Πλακάτ στο χέρι άρπαξε, κόρες και κόρους κράζει
Σκλάβες αντρών μη ζήσωμε, παιδιά μαζί μου ελάτε
Και τα ταμπούρλα αρχίσανε κι όλοι τρανς γενήκαν.
μλκ φέην έκλασα πάνω μου.
Σαφώς όχι. Αλλά απ' ό,τι ξέρω, δεν υπάρχουν και πολλοί λόγοι για να πάει στο σπίτι ενός άντρα μια γυναίκα μετά το μπαρ. Και για να βρεθείς στο Σούνιο, μεσολαβεί υπεραρκετός χρόνος στη διαδρομή ώστε να γίνουν πιο σαφείς και οι προθέσεις αμφοτέρων. Εκτός αν πρόκειται για λάτρεις του Ποσειδώνα και πάνε για έκχυση σπονδών.Naida έγραψε: 12 Ιαν 2020, 19:41Δηλαδή αν πάω σπίτι του ή πάμε να χαζέψουμε την ανατολή θα πρέπει υποχρεωτικά να κάνω σεξ μαζί του; πόθεν προκύπτει αυτό;ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Ιαν 2020, 19:33 Μα είναι. Υπάρχει και ο άλλος τύπος που η γυναίκα μπαίνει στο αμάξι του μετά το μπαρ, όχι για να την αφήσει έξω από την πόρτα του δικού της σπιτιού αλλά για να πάνε παρέα στο δικό του ή δικό της σπίτι. Ή να πάνε στο Σούνιο για να χαζέψουν παρέα την ανατολή. Εδώ υπάρχει πιθανότητα να εκληφθεί η αμιγώς φιλική διάθεση της γυναίκας ως συναίνεση σε κάτι διαφορετικό;![]()
Μπορεί ο λόγος που πάει να είναι το σεξ. Παίζει κανένα ρόλο αυτό;ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:21Σαφώς όχι. Αλλά απ' ό,τι ξέρω, δεν υπάρχουν και πολλοί λόγοι για να πάει στο σπίτι ενός άντρα μια γυναίκα μετά το μπαρ. Και για να βρεθείς στο Σούνιο, μεσολαβεί υπεραρκετός χρόνος στη διαδρομή ώστε να γίνουν πιο σαφείς και οι προθέσεις αμφοτέρων. Εκτός αν πρόκειται για λάτρεις του Ποσειδώνα και πάνε για έκχυση σπονδών.Naida έγραψε: 12 Ιαν 2020, 19:41Δηλαδή αν πάω σπίτι του ή πάμε να χαζέψουμε την ανατολή θα πρέπει υποχρεωτικά να κάνω σεξ μαζί του; πόθεν προκύπτει αυτό;ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Ιαν 2020, 19:33 Μα είναι. Υπάρχει και ο άλλος τύπος που η γυναίκα μπαίνει στο αμάξι του μετά το μπαρ, όχι για να την αφήσει έξω από την πόρτα του δικού της σπιτιού αλλά για να πάνε παρέα στο δικό του ή δικό της σπίτι. Ή να πάνε στο Σούνιο για να χαζέψουν παρέα την ανατολή. Εδώ υπάρχει πιθανότητα να εκληφθεί η αμιγώς φιλική διάθεση της γυναίκας ως συναίνεση σε κάτι διαφορετικό;![]()
Οπότε, σε αμφότερες τις περιπτώσεις το οτιδήποτε δυσάρεστο προκύψει, θα είναι απλώς κακό σεξ και όχι βιασμός.
Φυσικά και παίζει το ενδεχόμενο σεξ. Αλλά και να είσαι 50-50 αν θες ή δεν θες ως την τελευταία στιγμή και αποφασίσεις πως δεν θες, μπορεί και αυτός όμορφα και ανθρώπινα να σε γυρίσει σπίτι. Δεν χρειάζεται να επιμένει και φυσικά να μην προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια εάν έχει ακούσει το όχι. Γιατί δεν θα είναι κακό σεξ θα είναι βιασμός.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:21
Σαφώς όχι. Αλλά απ' ό,τι ξέρω, δεν υπάρχουν και πολλοί λόγοι για να πάει στο σπίτι ενός άντρα μια γυναίκα μετά το μπαρ. Και για να βρεθείς στο Σούνιο, μεσολαβεί υπεραρκετός χρόνος στη διαδρομή ώστε να γίνουν πιο σαφείς και οι προθέσεις αμφοτέρων. Εκτός αν πρόκειται για λάτρεις του Ποσειδώνα και πάνε για έκχυση σπονδών.
Οπότε, σε αμφότερες τις περιπτώσεις το οτιδήποτε δυσάρεστο προκύψει, θα είναι απλώς κακό σεξ και όχι βιασμός.
Ρε Naida για όνομα του Θεού πια. Συνελθε. Σαν την άλλη την ιστορία που έλεγες εδώ, για έναν που τον έκανες να καυλωσει (έλεγες) όσο δεν πάει, μετα τον παράτησες επίτηδες έτσι και στο τέλος του τον κουδουναγες και στη πόρτα κάνοντας πως απευθύνεσαι στο τέτοιο του και όχι σε αυτόν.Naida έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:35Φυσικά και παίζει το ενδεχόμενο σεξ. Αλλά και να είσαι 50-50 αν θες ή δεν θες ως την τελευταία στιγμή και αποφασίσεις πως δεν θες, μπορεί και αυτός όμορφα και ανθρώπινα να σε γυρίσει σπίτι. Δεν χρειάζεται να επιμένει και φυσικά να μην προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια εάν έχει ακούσει το όχι. Γιατί δεν θα είναι κακό σεξ θα είναι βιασμός.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:21
Σαφώς όχι. Αλλά απ' ό,τι ξέρω, δεν υπάρχουν και πολλοί λόγοι για να πάει στο σπίτι ενός άντρα μια γυναίκα μετά το μπαρ. Και για να βρεθείς στο Σούνιο, μεσολαβεί υπεραρκετός χρόνος στη διαδρομή ώστε να γίνουν πιο σαφείς και οι προθέσεις αμφοτέρων. Εκτός αν πρόκειται για λάτρεις του Ποσειδώνα και πάνε για έκχυση σπονδών.
Οπότε, σε αμφότερες τις περιπτώσεις το οτιδήποτε δυσάρεστο προκύψει, θα είναι απλώς κακό σεξ και όχι βιασμός.

σε ξανακαλωσορίζω στον μαγικό κόσμο μας μακριά από γαμωιδεολογίες και ισμούς!foscilis έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:28
Την είπε γλυκό κοριτσάκι.
Τον έβρισε και έβγαλε συμπέρασμα ότι έχει δίκιο να φοβάται τους άντρες.
Στο τίντερ. Την εφαρμογή για hook up.
Δηλαδή πήρες τις σκέψεις που έγραψε μια γυναίκα για να πεις τι; γιατί έγραψε αυτές τις σκέψεις είναι μια υστερικιά που θα καταγγείλει ψεύτικους βιασμούς;foscilis έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:28 και μάλιστα η δεύτερη ιστορία είναι πολύ πιο συνηθισμένη από την πρώτη όταν μιλάμε "για βιασμό στο σπίτι από άνθρωπο που ξέρεις". Πολύ περισσότερο σπάνιο είναι το σενάριο του ανώμαλου που του ανοίγεις την πόρτα και μπλέκεις.
Έχω ξαναπεί πως η υστερία με τους βιασμούς είναι ουσιαστικά ο τρόπος προβληματικά άτομα με γιγάντια ψυχολογικά και κοινωνικά προβλήματα που νιώθουν ένοχες για τη σεξουαλικότητά τους να περάσουν τις ενοχές τους αλλού παρουσιάζοντας τον εαυτό τους ως θύμα κάποιου άλλου αντί του εαυτού τους.
Έχω σκρολάρει μέχρι 2018 και δε μπορώ να το βρω εκείνο που έλεγα.
Μπορώ να παραθέσω μια πιο φρέσκια περιπέτεια:
Χτες βράδυ μιλάω με έναν στο Τίντερ, να σημειώσω ότι μιλάμε πρώτη φορά, μετά από δυο-τρεις προτάσεις συνολικά, λέει εγώ στις φωτογραφίες σου βλέπω ένα γλυκό κοριτσάκι.
Θα έλεγε κανείς ότι δεν φάνηκα να ενθουσιάζομαι με αυτή την ατάκα και δεν προσπάθησα διόλου να το κρύψω, μάλιστα το εξέφρασα πολύ καθαρά. Θα τολμούσε να πει κανείς κι ότι το πράγμα πήγε κατά διαόλου αμέσως μετά.
Δεν φταίει το ότι ξέρω πολύ καλά ότι δεν φαίνομαι γλυκιά, και στις φωτογραφίες μου στο Τίντερ, μάλιστα, είναι βέβαιο ότι μοιάζω με κακιά μάγισσα.
Αυτό που φταίει, είναι ότι δεν είμαι «κοριτσάκι».
Το να αποκαλέσει ένας άγνωστος μια γυναίκα που σε λιγότερο από ένα μήνα θα είναι 43, «κοριτσάκι», είναι πατρονάρισμα, αν όχι και λίγο υποτίμηση και τάση προς κυριαρχία. Υπερβολή; Μπορεί. Αλλά η λέξη «κοριτσάκι» έτσι έχει χρησιμοποιηθεί, εκτός κι αν απευθύνεσαι όντως σε παιδί, ή σε κάποια που αγαπάς, που σημαίνει ότι σίγουρα δεν έχετε μόλις γνωριστεί.
Απ’ την άλλη, είμαι κι εγώ που όποτε γράφω για άντρες που γνώρισα εκεί έξω ή ονλάιν, τους αποκαλώ Αγόρια κι όχι Άντρες. Πολλές φορές έχω ερωτηθεί γιατί το κάνω αυτό, γιατί πράγματι, δεν είναι σωστό. Το ξέρω.
Φταίει που δεν έχουμε αντίστοιχα δημοφιλή λέξη για τους Άντρες, όπως τη λέξη Κοπέλα για τις Γυναίκες. Φταίει που το επιλέγω και λίγο σαν όχι ακριβώς χαϊδευτικό, αλλά για την ομορφιά τους ποιητικά εξυμνητικό. Αλλά δεν φταίει μόνο αυτό. Και μου κάνει εντύπωση που δεν είναι προφανές τι με έχει οδηγήσει εκεί, μετά από τόσα που γράφω, τόσον καιρό.
Γράφω για Αγόρια και όχι για Άντρες, γιατί φοβάμαι τους άντρες.
Όταν λέω ότι κάποιος είναι Άντρας, ξαφνικά, σαν ιδέα, ο ίδιος άνθρωπος παίρνει άλλες διαστάσεις, φαντάζει πελώριος, επιθετικός, εχθρικός, τρομακτικός. Ένα Αγόρι μπορεί να είναι γλυκό, χαριτωμένο, παιχνιδιάρικο, τρυφερό. Ο Άντρας δεν έχει τέτοια χαρακτηριστικά, αν δεν με πιστεύεις κοίτα τα επίθετα ξανά, δεν είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την αρρενωπότητα, μακάρι να ήταν αυτά, αλλά δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι ακόμα πολύ μακριά.
Δεν έχει σημασία που είναι μόνο στο μυαλό μου η διαφορά. Τα Αγόρια φαίνονται άκακα, φαίνονται ασφαλή, φιλικά. Δεν είναι τυχαίο το ότι με ξενίζουν οι ψηλοί, δεν μου αρέσουν οι στερεοτυπικά αρρενωποί, με απωθούν τα «κακά παιδιά», και σπάνια με ελκύουν οι από μένα πιο μεγάλοι, που μεγάλωσαν τόσο διαφορετικά.
Φοβάμαι τους άντρες. Φοβάμαι τους άντρες και ό,τι σημαίνει ακόμα το να είσαι άντρας, τα πρότυπα του «αρσενικού» τα παραδοσιακά, και δεν ξέρω αν μπορώ να σταματήσω να φοβάμαι πριν αλλάξει ο κόσμος μας, και δεν χρειάζεται να φοβάμαι πια.
Γιατί, δυστυχώς, δεν φοβάμαι άδικα.
Την είπε γλυκό κοριτσάκι.
Τον έβρισε και έβγαλε συμπέρασμα ότι έχει δίκιο να φοβάται τους άντρες.
Στο τίντερ. Την εφαρμογή για hook up.
Otto Weininger έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:40Ρε Naida για όνομα του Θεού πια. Συνελθε. Σαν την άλλη την ιστορία που έλεγες εδώ, για έναν που τον έκανες να καυλωσει (έλεγες) όσο δεν πάει, μετα τον παράτησες επίτηδες έτσι και στο τέλος του τον κουδουναγες και στη πόρτα κάνοντας πως απευθύνεσαι στο τέτοιο του και όχι σε αυτόν.Naida έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:35Φυσικά και παίζει το ενδεχόμενο σεξ. Αλλά και να είσαι 50-50 αν θες ή δεν θες ως την τελευταία στιγμή και αποφασίσεις πως δεν θες, μπορεί και αυτός όμορφα και ανθρώπινα να σε γυρίσει σπίτι. Δεν χρειάζεται να επιμένει και φυσικά να μην προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια εάν έχει ακούσει το όχι. Γιατί δεν θα είναι κακό σεξ θα είναι βιασμός.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Ιαν 2020, 20:21
Σαφώς όχι. Αλλά απ' ό,τι ξέρω, δεν υπάρχουν και πολλοί λόγοι για να πάει στο σπίτι ενός άντρα μια γυναίκα μετά το μπαρ. Και για να βρεθείς στο Σούνιο, μεσολαβεί υπεραρκετός χρόνος στη διαδρομή ώστε να γίνουν πιο σαφείς και οι προθέσεις αμφοτέρων. Εκτός αν πρόκειται για λάτρεις του Ποσειδώνα και πάνε για έκχυση σπονδών.
Οπότε, σε αμφότερες τις περιπτώσεις το οτιδήποτε δυσάρεστο προκύψει, θα είναι απλώς κακό σεξ και όχι βιασμός.
Και θεωρείς ότι αυτά μπορείς να τα κάνεις σε μια ερημιά, στον οποιονδήποτε αλλά με το που πεις όχι έληξαν όλα. Και μετά να πεις ναι για μα χουφτωσεις εσύ και μετά πάλι όχι και στοπ γιατί αλλιώς βιασμός.
Άιντε επιτέλους, κάθε σελίδα και 10 αρλούμπες σου.