Σελίδα 73 από 325
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:02
από Αρίστος
Το «προφητικό» εξώδικο των μηχανοδηγών στο Υπουργείο Μεταφορών τον Νοέμβριο 2022
Από τον Νοέμβριο του 2022 είχαν καταγγείλει οι μηχανοδηγοί την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου και μέσω εξώδικης διαμαρτυρίας είχαν θέσει προ των ευθυνών τους τον ΟΣΕ και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το εξώδικο κατατέθηκε στους αρμοδίους από την Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), ενώ κοινοποιήθηκε ταυτόχρονα στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και την Hellenic Train, την πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εκτελεί τα δρομολόγια.
Οι εργαζόμενοι επισήμαιναν αρχικά ότι, «παρά τις διαρκείς διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς αποκατάσταση των εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου», επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι που είχαν εκφράσει για πρόκληση τραυματισμών.
Αναφέρονται, δηλαδή, στο ατύχημα που συνέβη στις 25 Οκτωβρίου, όταν αμαξοστοιχία του προαστιακού στο δρομολόγιο Αθήνα-Χαλκίδα προσέκρουσε λίγο πριν από τις Αχαρνές σε ηλεκτροφόρο υψηλής τάσης καλώδιο που κρεμόταν με συνέπεια ο μηχανοδηγός να τραυματιστεί και να νοσηλευτεί.
Το εξώδικο στη συνέχεια απαρριθμούσε το πλήθος των προβλημάτων που προκαλούν «η κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής και η έλλειψη συντήρησης»:
– Καθημερινώς οι μηχανοδηγοί παίρνουν εντολές για βραδυπορίες.
– Δεν λειτουργούν εδώ και πολλά έτη φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση.
– Δεν λειτουργεί το σύστημα ETCS το οποίο προστατεύει απέναντι στο ανθρώπινο λάθος, παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!
– Δεν λειτουργεί η τηλεματική στους σταθμούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις και αλλαγές στα δρομολόγια και οι επιβάτες να εξαγριώνονται και να επιτίθενται στους μηχανοδηγούς.
– Κλείνουν σταθμοί σε περιφερειακές πόλεις λόγω έλλειψης σταθμαρχών και αυτό δημιουργεί προβλήματα στα τρένα και στην πύκνωση των δρομολογίων.
– Η ελλιπής περίφραξη της υποδομής καθιστά εύκολη την πρόσβαση σε πεζούς σε πολλά σημεία, συνεπεία της οποίας υπάρχει συνεχώς απώλεια ανθρώπινων ζωών.
– Δεν καθαρίζεται καν η πυκνή βλάστηση που περιορίζει την ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής.
– Εδώ και 15 χρόνια δεν λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας και φωτισμού εντός των σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) και είναι αδύνατη η επικοινωνία όταν τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές!
Ως απόδειξη της κάκιστης κατάστασης της υποδομής οι μηχανοδηγοί υπενθυμίζουν τους τρεις πρόσφατους εκτροχιασμούς, την 1η/8 στην Τιθορέα, στις 10/10 στο Λιανοκλάδι και στις 21/10 επίσης στην Τιθορέα.
Διαμαρτύρονται για την απαξίωση του σιδηρόδρομου, δηλώνουν ότι έχουν εξαντληθεί τα όρια ανοχής και καλούν ΟΣΕ και υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να εξηγήσουν εγγράφως τα μέτρα που θα λάβουν.
https://iskra.gr/to-profitiko-exodiko-t ... vrio-2022/
.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:04
από Maspoli
George_V έγραψε: 02 Μαρ 2023, 06:50
έπρεπε να γίνει η καταστροφή όμως για να ξεκινήσουμε να συζητάμε περί ακατάλληλου προσωπικού και αναβάθμιση συντήρηση δικτύου?
πιο πριν γιατί κανείς πλην ελαχίστων (των οποίων οι φωνές πνίγονταν μέσα στην κομματική η άλλη οχλοκρατια) δεν έλεγε κάτι για το θέμα?
Άκυρο το σχόλιό σου. Είτε στην ειδησεογραφία, είτε σε συνδικαλιστικές ανακοινώσεις, υπήρχαν πολλές αναφορές για την άθλια κατάσταση που επικρατούσε.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:07
από Maspoli
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:30
Ίσως δεν το λένε γιατί εννοείται. Έστω και από ένστικτο δε θα φρενάρεις; Δε μπορεί. Κι ας μην κάνει τίποτα.
Θεωρώ πως όντως δεν υπήρξε φρενάρισμα. Μέσα στο βράδυ (και με υψηλή ταχύτητα) είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι ο άλλος είναι στην ίδια γραμμή με σένα (είναι μικρή η απόσταση μεταξύ των γραμμών των τρένων)
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:15
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
προφανώς επειδή δεν είχαμε ανάλογο ατύχημα, η φάση όλη βασίζονται στην καπατσοσύνη του Έλληνα άρα νταξει, μην το γρουσουζευουμε και το θέμα.
ηθελαν και εκσυγχρονισμό τα γίδια, γρήγορα τραίνα και ακριβά εισιτήρια, με διαλυμένο προσωπικό και χωρίς συστήματα ασφάλειας. εγκληματικοι αρπακολλατζηδες να πουλάνε μούρη.
όσοι είναι να πάνε φυλακή να πάνε, οι πολιτικοί υπεύθυνοι να πάνε στο διάολο, και η κλοπή καλωδίων ειδικά στις μεταφορές, να μετατραπει σε κακούργημα.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:16
από Otto Weininger
Echelon έγραψε: 02 Μαρ 2023, 06:46
Για να έχουμε και ένα μέτρο σύγκρισης, ο σταθμάρχης ήταν ένας αντίστοιχος οτο ή άντερ απλά με μεγαλύτερο βύσμα. Για να μην απορείτε για ποιο λόγο ξεσκίζονται στην προπαγάνδα εδώ μέσα.
Ναι ρε λιμοτάγαρο το βρήκες. Για διορισμό παλεύουμε, για ένα μισθό δημοσίου.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:18
από Otto Weininger
Φύγετε από την χώρα παιδιά. Πηγαίνετε αλλού που δεν γίνονται ατυχήματα τρένων.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:19
από Otto Weininger
Αρίστος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 07:02
Το «προφητικό» εξώδικο των μηχανοδηγών στο Υπουργείο Μεταφορών τον Νοέμβριο 2022
Από τον Νοέμβριο του 2022 είχαν καταγγείλει οι μηχανοδηγοί την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου και μέσω εξώδικης διαμαρτυρίας είχαν θέσει προ των ευθυνών τους τον ΟΣΕ και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το εξώδικο κατατέθηκε στους αρμοδίους από την Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), ενώ κοινοποιήθηκε ταυτόχρονα στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και την Hellenic Train, την πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εκτελεί τα δρομολόγια.
Οι εργαζόμενοι επισήμαιναν αρχικά ότι, «παρά τις διαρκείς διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς αποκατάσταση των εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου», επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι που είχαν εκφράσει για πρόκληση τραυματισμών.
Αναφέρονται, δηλαδή, στο ατύχημα που συνέβη στις 25 Οκτωβρίου, όταν αμαξοστοιχία του προαστιακού στο δρομολόγιο Αθήνα-Χαλκίδα προσέκρουσε λίγο πριν από τις Αχαρνές σε ηλεκτροφόρο υψηλής τάσης καλώδιο που κρεμόταν με συνέπεια ο μηχανοδηγός να τραυματιστεί και να νοσηλευτεί.
Το εξώδικο στη συνέχεια απαρριθμούσε το πλήθος των προβλημάτων που προκαλούν «η κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής και η έλλειψη συντήρησης»:
– Καθημερινώς οι μηχανοδηγοί παίρνουν εντολές για βραδυπορίες.
– Δεν λειτουργούν εδώ και πολλά έτη φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση.
– Δεν λειτουργεί το σύστημα ETCS το οποίο προστατεύει απέναντι στο ανθρώπινο λάθος, παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!
– Δεν λειτουργεί η τηλεματική στους σταθμούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις και αλλαγές στα δρομολόγια και οι επιβάτες να εξαγριώνονται και να επιτίθενται στους μηχανοδηγούς.
– Κλείνουν σταθμοί σε περιφερειακές πόλεις λόγω έλλειψης σταθμαρχών και αυτό δημιουργεί προβλήματα στα τρένα και στην πύκνωση των δρομολογίων.
– Η ελλιπής περίφραξη της υποδομής καθιστά εύκολη την πρόσβαση σε πεζούς σε πολλά σημεία, συνεπεία της οποίας υπάρχει συνεχώς απώλεια ανθρώπινων ζωών.
– Δεν καθαρίζεται καν η πυκνή βλάστηση που περιορίζει την ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής.
– Εδώ και 15 χρόνια δεν λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας και φωτισμού εντός των σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) και είναι αδύνατη η επικοινωνία όταν τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές!
Ως απόδειξη της κάκιστης κατάστασης της υποδομής οι μηχανοδηγοί υπενθυμίζουν τους τρεις πρόσφατους εκτροχιασμούς, την 1η/8 στην Τιθορέα, στις 10/10 στο Λιανοκλάδι και στις 21/10 επίσης στην Τιθορέα.
Διαμαρτύρονται για την απαξίωση του σιδηρόδρομου, δηλώνουν ότι έχουν εξαντληθεί τα όρια ανοχής και καλούν ΟΣΕ και υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να εξηγήσουν εγγράφως τα μέτρα που θα λάβουν.
https://iskra.gr/to-profitiko-exodiko-t ... vrio-2022/
.
Πάντως απεργία έκαναν μόνο για αυξήσεις μισθών, προσλήψεις κλπ
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:32
από Αρίστος
Οι καμπάνες ηχούν καιρό τώρα εκκωφαντικά για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Πέραν των εργαζομένων οι οποίοι με την πιο πρόσφατη ανακοίνωσή τους πριν από τρεις εβδομάδες προειδοποιούσαν ότι «όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και για την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό» και πως «δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται», στις 15 Φεβρουαρίου, ούτε 15 μέρες καλά-καλά πριν από την τραγωδία στα Τέμπη, η ίδια η Κομισιόν έστειλε την Ελλάδα στο Ευρωδικαστήριο.
https://www.tovima.gr/2023/03/01/politi ... -15-meres/
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:34
από Rakomelofronas
Βασανιστικά νεκροί είναι αυτοί και μάλιστα σε μια διαδρομή και σε ένα μέσο οικείο σε πολλούς από εμάς. Κανείς δεν τους θέλει βάρος στη συνείδησή του, ούτε οι εργαζόμενοι στον κρατικό ΕΡΓΟΣΕ και την ιδιωτική Hellenic Train ούτε οι κοινωνικά ευαίσθητοι απαλλοτριωτές υποδομών ούτε οι πολιτικοί που τους επιτρέπουμε να τα επιτρέπουν όλα αυτά και να τα εκμεταλλεύονται για δικό τους όφελος. Ο σασταλεγακισμός είναι απίστευτα εκνευριστικός και δημοσιοϋπαλληλίστικος: μπορώ να αποδείξω ότι έκανα μια αόριστη αναφορά στο πρόβλημα κάπου, κάπως, κάποτε, άρα δεν φταίω έστω και αν το συντηρούσα με τις πράξεις μου γιατί τι να κάνω εντολές εκτελώ και έχω οικογένεια να ζήσω. Περισσότερο θα σεβόμουν συνδικαλιστικές ανακοινώσεις που θα εστίαζαν στους νεκρούς εργαζομένους (μηχανοδηγούς, προσωπικό κίνησης, κυλικείο κτλ).
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:34
από Υδράργυρος
George_V έγραψε: 02 Μαρ 2023, 06:50
έπρεπε να γίνει η καταστροφή όμως για να ξεκινήσουμε να συζητάμε περί ακατάλληλου προσωπικού και αναβάθμιση συντήρηση δικτύου?
πιο πριν γιατί κανείς πλην ελαχίστων (των οποίων οι φωνές πνίγονταν μέσα στην κομματική η άλλη οχλοκρατια) δεν έλεγε κάτι για το θέμα?
Πάντα στην Ελλάδα πρέπει να γίνει μια τραγωδια για να γίνει το αυτονόητο
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:36
από ik_90
Προφανώς πρέπει να γίνει συζήτηση για πολιτικές ευθύνες και να μην γίνει αποδιοπομπαίος τράγος ο σταθμάρχης, γιατί για εκεί πάει η δουλειά.
Άλλο αυτό, όμως και άλλο η πολιτική εκμετάλλευση από τους συριζαίους και από την άλλη οι νεοδημοκράτες, που το μόνο που τους νοιάζει μην ακουστεί ότι έχει ευθύνες η "κυβερνησάρα" ή κριτική για τις ιδιωτικοποιήσεις. Αθλιότητα.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:36
από Sol
George_V έγραψε: 02 Μαρ 2023, 06:50
έπρεπε να γίνει η καταστροφή όμως για να ξεκινήσουμε να συζητάμε περί ακατάλληλου προσωπικού και αναβάθμιση συντήρηση δικτύου?
πιο πριν γιατί κανείς πλην ελαχίστων (των οποίων οι φωνές πνίγονταν μέσα στην κομματική η άλλη οχλοκρατια) δεν έλεγε κάτι για το θέμα?
Οι εργαζόμενοι προειδοποιουσαν, έκαναν και απεργία μάλιστα και τα παπαγαλάκια τους κατηγορουσαν, ο δε υπουργός έλεγε ότι θα τους τιμωρήσει.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:37
από Υδράργυρος
Για να ανοίξουμε και το κεφάλαιο "Σταθμάρχες"
Τραγωδία - Τέμπη: Να γιατί κάνουν σταθμάρχες τους 60χρονους (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ)
Γράφει ο Παναγής Γκιόλμας
Στον 60χρονο αχθοφόρο του ΟΣΕ, πρώην υπάλληλο του υπουργείου Παιδείας, που εκτελούσε χρέη σταθμάρχη στη Λάρισα, να αποδοθεί μόνο η ευθύνη που του αναλογεί.
Μην τον μετατρέψετε σε "αποδιοπομαίο τράγο" για να καλύψετε τις δικές σας ευθύνες. Και πείτε την αλήθεια:
Πείτε ότι ο 60χρονος εργαζόμενος μετακινήθηκε άρον - άρον στη θέση του σταθμάρχη για να καλύψει επείγουσες ανάγκες, λόγω έλλειψης προσωπικού.
Πείτε ότι για τους υποψηφίους σε θέσεις μόνιμων σταθμαρχών -σύμφωνα με τον Κανονισμό του ΟΣΕ και τις προκηρύξεις πρόσληψης προσωπικού- υπάρχει όριο ηλικίας, το 42. Πώς τοποθετήσατε έναν 60χρονο σε αυτή την κρίσιμη θέση;
Πείτε ότι από τις 2 Φεβρουαρίου 2022 ετοιμάζατε προκήρυξη για πρόσληψη 90 μονίμων σταθμαρχών και κλειδούχων και την εκδώσατε 11 μήνες μετά, αδιαφορόντως πλήρως για την άμεση, ουσιαστική ενίσχυση του ΟΣΕ.
Πείτε, επιτέλους, ότι η προκήρυξη βρισκόταν όλο αυτό το διάστημα στο γραφείο του Κώστα Αχ. Καραμανλή για να διαμορφωθούν τα "κατάλληλα" κριτήρια πρόσληψης.
Πείτε ότι ζητήσατε υποβολή αιτήσεων από τις 19 Δεκεμβρίου 2022 έως και τις 2 Ιανουαρίου 2023, για να πετύχετε τη μικρότερη δυνατή συμμετοχή υποψηφίων.
Πείτε ανοιχτά αυτό που ομολογείτε κατ΄ ιδίαν: το μέλημά σας δεν ήταν η ουσιαστική ενίσχυση του ΟΣΕ, αλλά "ποιοι και πώς θα προσληφθούν". Και επιλέξατε την κατάλληλη -μέσα στις γιορτές- ημερομηνία για να συγκεντρώσετε αιτήσεις "συγγενών και φίλων", αδιαφορώντας αν οι κρίσιμες ανάγκες του Οργανισμού που σχετίζονται με τη δημόσια ασφάλεια, καλύπτονται επικουρικά με αποσπασμένους 60χρονους που δεν έχουν και το θεσμοθετημένο όριο ηλικίας.
Πείτε ότι ζητήσατε μετ΄ επιτάσεως (και τελικά πετύχατε) ο συγκεκριμένος διαγωνισμός να γίνει εκτός ΑΣΕΠ. Και ήταν τόση η αγωνία σας για να παρακάμψετε την Ανεξάρτητη Αρχή για τις προσλήψεις, που αγοράσατε από ιδιωτική εταιρεία, "Πληροφοριακό Σύστημα Προσλήψεων" (κόστους 37.200 ευρώ) για να βγάλετε οι ίδιοι -δηλαδή η διοίκηση του ΟΣΕ και το υπ. Μεταφορών- τους πίνακες διοριστέων. Και, που, τελικά δεν έχετε καταφέρει μέχρι τώρα -τη στιγμή της ανείπωτης τραγωδίας- να εκδώσετε αποτελέσματα. Δηλαδή, να ενισχύσετε τον ΟΣΕ με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.
Πείτε τα όλα και μην κρύβετε τις ευθύνες σας πίσω από έναν 60χρονο. Αρθείτε, έστω και τώρα στο ύψος των περιστάσεων.
Πόσες τραγωδίες, αλήθεια, χρειάζονται για να κατανοήσετε το προφανές; Χωρίς ικανό ανθρώπινο δυναμικό, που θα προσληφθεί με ανοιχτές αξιόπιστες διαδικασίες επιλογής, δεν μπορεί ούτε ο κορονοϊός, των 37.000 νεκρών, να αντιμετωπιστεί, ούτε τα τρένα να μπουν στη σωστή ράγα...
Ιδού τα έγγραφα:
https://workenter.gr/tragodia-tebi-na-g ... dNg081D5ls
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:37
από Sol
Otto Weininger έγραψε: 02 Μαρ 2023, 07:19
Αρίστος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 07:02
Το «προφητικό» εξώδικο των μηχανοδηγών στο Υπουργείο Μεταφορών τον Νοέμβριο 2022
Από τον Νοέμβριο του 2022 είχαν καταγγείλει οι μηχανοδηγοί την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου και μέσω εξώδικης διαμαρτυρίας είχαν θέσει προ των ευθυνών τους τον ΟΣΕ και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το εξώδικο κατατέθηκε στους αρμοδίους από την Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), ενώ κοινοποιήθηκε ταυτόχρονα στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και την Hellenic Train, την πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εκτελεί τα δρομολόγια.
Οι εργαζόμενοι επισήμαιναν αρχικά ότι, «παρά τις διαρκείς διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς αποκατάσταση των εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου», επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι που είχαν εκφράσει για πρόκληση τραυματισμών.
Αναφέρονται, δηλαδή, στο ατύχημα που συνέβη στις 25 Οκτωβρίου, όταν αμαξοστοιχία του προαστιακού στο δρομολόγιο Αθήνα-Χαλκίδα προσέκρουσε λίγο πριν από τις Αχαρνές σε ηλεκτροφόρο υψηλής τάσης καλώδιο που κρεμόταν με συνέπεια ο μηχανοδηγός να τραυματιστεί και να νοσηλευτεί.
Το εξώδικο στη συνέχεια απαρριθμούσε το πλήθος των προβλημάτων που προκαλούν «η κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής και η έλλειψη συντήρησης»:
– Καθημερινώς οι μηχανοδηγοί παίρνουν εντολές για βραδυπορίες.
– Δεν λειτουργούν εδώ και πολλά έτη φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση.
– Δεν λειτουργεί το σύστημα ETCS το οποίο προστατεύει απέναντι στο ανθρώπινο λάθος, παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!
– Δεν λειτουργεί η τηλεματική στους σταθμούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις και αλλαγές στα δρομολόγια και οι επιβάτες να εξαγριώνονται και να επιτίθενται στους μηχανοδηγούς.
– Κλείνουν σταθμοί σε περιφερειακές πόλεις λόγω έλλειψης σταθμαρχών και αυτό δημιουργεί προβλήματα στα τρένα και στην πύκνωση των δρομολογίων.
– Η ελλιπής περίφραξη της υποδομής καθιστά εύκολη την πρόσβαση σε πεζούς σε πολλά σημεία, συνεπεία της οποίας υπάρχει συνεχώς απώλεια ανθρώπινων ζωών.
– Δεν καθαρίζεται καν η πυκνή βλάστηση που περιορίζει την ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής.
– Εδώ και 15 χρόνια δεν λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας και φωτισμού εντός των σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) και είναι αδύνατη η επικοινωνία όταν τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές!
Ως απόδειξη της κάκιστης κατάστασης της υποδομής οι μηχανοδηγοί υπενθυμίζουν τους τρεις πρόσφατους εκτροχιασμούς, την 1η/8 στην Τιθορέα, στις 10/10 στο Λιανοκλάδι και στις 21/10 επίσης στην Τιθορέα.
Διαμαρτύρονται για την απαξίωση του σιδηρόδρομου, δηλώνουν ότι έχουν εξαντληθεί τα όρια ανοχής και καλούν ΟΣΕ και υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να εξηγήσουν εγγράφως τα μέτρα που θα λάβουν.
https://iskra.gr/to-profitiko-exodiko-t ... vrio-2022/
.
Πάντως απεργία έκαναν μόνο για αυξήσεις μισθών, προσλήψεις κλπ
Και για ασφάλεια που οι προσλήψεις μπορούν να ενταχθούν στην ασφαλή λειτουργία
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 07:39
από Chilloutbuddy
Maspoli έγραψε: 02 Μαρ 2023, 07:07
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:30
Ίσως δεν το λένε γιατί εννοείται. Έστω και από ένστικτο δε θα φρενάρεις; Δε μπορεί. Κι ας μην κάνει τίποτα.
Θεωρώ πως όντως δεν υπήρξε φρενάρισμα. Μέσα στο βράδυ (και με υψηλή ταχύτητα) είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι ο άλλος είναι στην ίδια γραμμή με σένα (είναι μικρή η απόσταση μεταξύ των γραμμών των τρένων)
Είναι κι απ'αυτά τα πράγματα που τα απορρίπτει ο εγκέφαλος ως απίθανα, καμμιά φορά κυριολεκτικά δεν πιστεύεις τι βλέπεις... Φαντάζεσαι τώρα να βλέπεις τρένο να σου'ρχεται