Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Aston Martin κυρίως θα ελεγα,αλλα και απο Maserati και AMG.
μπαααα θα εβγαινε καλουτσικο αν ηταν ετσι .
Οχι ρε.
Ειναι πολυ καλη.Απλα δεν εχει αυτο το κατι που θα την κανει να ξεχωρισει.
Εχει στοιχεια απο αλλα supercar και αυτο ειναι κακο για μια Ferrari.
αδιαφορη ειναι σαν την φτωχιτικη 928
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 23:13
από Ερμής
stergiosbik έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 23:04
Ενταξει,υποκειμενικα ειναι αυτα.
Ομως,δυστυχως λειπει η σχεδιαση του Pininfarina.
Η σχεδιαση in house ειναι καλη μεν αλλα δεν εχουν πια την μαγεια που ειχαν παλια.
Να θυμίσω ότι άσχημα κονσεπτς έχουν βγει αρκετά. Κανένα δεν έφτασε στην παραγωγή. Αυτό είναι το πιο όμορφο "άσχημο" κονσεπτ.
Να θυμίσω ότι το πιο "άσχημο" αυτοκίνητο της Ferrari Ήταν η Enzo.
Σκέψου ότι το παραπάνω προορίζεται για διάδοχος της 812 ή GTC4 και όχι της F8 ή της Laf.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 23:30
από stergiosbik
To studio Pininfarina εχει κανει παπαδες στην Ferrari.
Θεωρω μεγαλο λαθος την διακοπη της συνεργασιας τους και τον σχεδιασμο in house.
Aλλα τωρα εχω πιο σημαντικα πραγματα να κανω.
Ψαχνω χαρακτηριστικα και κριτικες για ηλεκτρικες σκουπες γιατι βγηκε οff της μανας μου και πρεπει να της βρω μια αλλη!
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 23:42
από Ερμής
Να θυμίσω επίσης ότι 488 και LaF Ήταν in house σχεδίαση. Χωρίς βέβαια να περιφρονω ότι το έργο τέχνης 458 ήταν πινινφαρινα