Σελίδα 72 από 325
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 01:25
από katinasalamaki
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2023, 23:27
killzone έγραψε: 01 Μαρ 2023, 23:24
sharp έγραψε: 01 Μαρ 2023, 23:19
Δεν προλαβαίνουν. Το τραίνο έχει πολύ χαμηλό συντελεστή τριβής. Εδώ δεν προλαβαίνουν να σταματήσουν σε διάβαση όταν έχει μπει αυτοκίνητο, πόσ μάλλον όταν τρέχει με 160 που μάλλον έτρεχε. Σίγουρα θα φρενάρησε και θα χτύπησε με μικρότερη ταχύτητα, αλλά να σταματήσει αδύνατο.
Στα ποσα μετρα μπορει να κινητοποιηθει ολοκληρο τρενο στα 160χλμ/ωρα ;
Διοτι ακουσα οτι το καταλαβαν οι οδηγοι στα 1000 μετρα δλδ 1χλμ δεν ειναι αρκετα για να σταματησουν ;
Ένα
αυτοκίνητο για να σταματήσει από τα 160 χλμ/ωρα θέλει 250 μέτρα. Φαντάσου πόσο θέλει ένα τρένο.
Για να προειδοποιήσεις τον κόσμο και να πιαστεί από κάπου σταθερά φρενάρεις, αλλά και να μειώσεις τις δυνάμεις της σύγκρουσης. Δεν άκουσα κανένα να λέει ότι προηγήθηκε φρενάρισμα και κόρνα πριν τη σύγκρουση.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 01:26
από independent44
Πτολεμαίος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:11
independent44 έγραψε: 01 Μαρ 2023, 14:20
sharp έγραψε: 01 Μαρ 2023, 14:13
Όπως έγραψα παραπάνω, χωρίς να είμαι σίγουρος, μόνον η Αυστρία έχει ένα δορυφορικό σύστημα που ελέγχει αν ο οδηγός έκοψε κλπ και το φρενάρει αυτομάτως. Σχεδόν δεν χρειάζεται οδηγό. Σε όλα τα άλλα ο ανθρώπινος παράγων είναι σημαντικός. Όπως και στο δρόμο στα αυτοκίνητα. Το κακό είναι ότι εδώ είχαμε πολλούς νεκρούς, πιθανόν να ήταν σε σημείο που αναπτύσσει μεγαλη ταχύτητα. Τι τα θέλαμε τα γρήγορα, καλά ήμασταν με τα σαράβαλα που έκαναν Αθήνα-Θεσ. σε 12 ώρες...
Κάτι τέτοιο ναι.
Στο ΜayDay για τα αεροπορικά δυστυχήματα, έχει δείξει ένα σύστημα που αναπτύχθηκε ώστε σχεδόν να αποφασίζουν τα αεροπλάνα κάποια πράγματα
Ναι, είναι το TCAS (Traffic Collision Avoidance System) και ειδοποιεί τους πιλότους του ενός αεροπλάνου να πάρουν υψος και τους άλλους να χάσουν ύψος.
Στο Uberlingen το 2002 είχαν συγκρουστει 2 αεροπλάνα, ένα επιβατικό Tupolev 154 και ένα cargo Boeing 757. Το tcas ενεργοποιηθηκε όμως ο ελεγκτής λόγω ενός προβλήματος που είχε με το radar έδωσε ανάποδη εντολή στο Tupolev (πιστεύω να τα λέω σωστά, μιλάω από μνήμης) και έτσι και τα 2 αεροπλάνα ενώ ήταν σε τροχιά σύγκρουσης έκαναν την ίδια μανούβρα.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι ένας πατέρας έλαβε μέρος σαν εθελοντής στις έρευνες και
βρήκε την νεκρή του κόρη σε ένα δασος.
Αργότερα ο ίδιος βρήκε και σκότωσε τον ελεγκτή.
Ναι φίλε, αυτό το σύστημα έλεγα.
Αν θυμάσαι και μια άλλη περίπτωση όπου φάνηκε ότι οι Ρώσοι πιλότοι διδάσκονταν κάποιες προτεραιότητες διαφορετικά απ' τους Ευρωπαίους.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 01:30
από Dwarven Blacksmith
katinasalamaki έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:25
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2023, 23:27
killzone έγραψε: 01 Μαρ 2023, 23:24
Στα ποσα μετρα μπορει να κινητοποιηθει ολοκληρο τρενο στα 160χλμ/ωρα ;
Διοτι ακουσα οτι το καταλαβαν οι οδηγοι στα 1000 μετρα δλδ 1χλμ δεν ειναι αρκετα για να σταματησουν ;
Ένα
αυτοκίνητο για να σταματήσει από τα 160 χλμ/ωρα θέλει 250 μέτρα. Φαντάσου πόσο θέλει ένα τρένο.
Για να προειδοποιήσεις τον κόσμο και να πιαστεί από κάπου σταθερά φρενάρεις, αλλά και να μειώσεις τις δυνάμεις της σύγκρουσης. Δεν άκουσα κανένα να λέει ότι προηγήθηκε φρενάρισμα και κόρνα πριν τη σύγκρουση.
Ίσως δεν το λένε γιατί εννοείται. Έστω και από ένστικτο δε θα φρενάρεις; Δε μπορεί. Κι ας μην κάνει τίποτα.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 01:37
από sharp
Πτολεμαίος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:11
independent44 έγραψε: 01 Μαρ 2023, 14:20
sharp έγραψε: 01 Μαρ 2023, 14:13
Όπως έγραψα παραπάνω, χωρίς να είμαι σίγουρος, μόνον η Αυστρία έχει ένα δορυφορικό σύστημα που ελέγχει αν ο οδηγός έκοψε κλπ και το φρενάρει αυτομάτως. Σχεδόν δεν χρειάζεται οδηγό. Σε όλα τα άλλα ο ανθρώπινος παράγων είναι σημαντικός. Όπως και στο δρόμο στα αυτοκίνητα. Το κακό είναι ότι εδώ είχαμε πολλούς νεκρούς, πιθανόν να ήταν σε σημείο που αναπτύσσει μεγαλη ταχύτητα. Τι τα θέλαμε τα γρήγορα, καλά ήμασταν με τα σαράβαλα που έκαναν Αθήνα-Θεσ. σε 12 ώρες...
Κάτι τέτοιο ναι.
Στο ΜayDay για τα αεροπορικά δυστυχήματα, έχει δείξει ένα σύστημα που αναπτύχθηκε ώστε σχεδόν να αποφασίζουν τα αεροπλάνα κάποια πράγματα
Ναι, είναι το TCAS (Traffic Collision Avoidance System) και ειδοποιεί τους πιλότους του ενός αεροπλάνου να πάρουν υψος και τους άλλους να χάσουν ύψος.
Στο Uberlingen το 2002 είχαν συγκρουστει 2 αεροπλάνα, ένα επιβατικό Tupolev 154 και ένα cargo Boeing 757. Το tcas ενεργοποιηθηκε όμως ο ελεγκτής λόγω ενός προβλήματος που είχε με το radar έδωσε ανάποδη εντολή στο Tupolev (πιστεύω να τα λέω σωστά, μιλάω από μνήμης) και έτσι και τα 2 αεροπλάνα ενώ ήταν σε τροχιά σύγκρουσης έκαναν την ίδια μανούβρα.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι ένας πατέρας έλαβε μέρος σαν εθελοντής στις έρευνες και
βρήκε την νεκρή του κόρη σε ένα δασος.
Αργότερα ο ίδιος βρήκε και σκότωσε τον ελεγκτή.
Το ξέρεις ότι o δολοφόνος, αφού αποφυλακίστηκε και γύρισε στην Οσσετία τον υποδέχθηκαν ως ήρωα, επειδή πήρε εκδίκησε για τον θάνατο της κόρης του; Στη συνέχεια έγινε και υφυπουργός! Για να δούμε τι νοοτροπίας άνθρωποι ζουν εκεί.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 01:39
από Πτολεμαίος
Πάντως να πω και την μαλακία μου, τον λυπάμαι τον σταθμάρχη.
Τον λυπάμαι τόσο πολύ που εύχομαι να είναι μουνοπανο ούτως ώστε τουλάχιστον η συμφορά που τον βρήκε να μην έχει πέσει πάνω σε έναν καλό άνθρωπο.
Κρίμα.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 01:41
από Πτολεμαίος
sharp έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:37
Πτολεμαίος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:11
independent44 έγραψε: 01 Μαρ 2023, 14:20
Κάτι τέτοιο ναι.
Στο ΜayDay για τα αεροπορικά δυστυχήματα, έχει δείξει ένα σύστημα που αναπτύχθηκε ώστε σχεδόν να αποφασίζουν τα αεροπλάνα κάποια πράγματα
Ναι, είναι το TCAS (Traffic Collision Avoidance System) και ειδοποιεί τους πιλότους του ενός αεροπλάνου να πάρουν υψος και τους άλλους να χάσουν ύψος.
Στο Uberlingen το 2002 είχαν συγκρουστει 2 αεροπλάνα, ένα επιβατικό Tupolev 154 και ένα cargo Boeing 757. Το tcas ενεργοποιηθηκε όμως ο ελεγκτής λόγω ενός προβλήματος που είχε με το radar έδωσε ανάποδη εντολή στο Tupolev (πιστεύω να τα λέω σωστά, μιλάω από μνήμης) και έτσι και τα 2 αεροπλάνα ενώ ήταν σε τροχιά σύγκρουσης έκαναν την ίδια μανούβρα.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι ένας πατέρας έλαβε μέρος σαν εθελοντής στις έρευνες και
βρήκε την νεκρή του κόρη σε ένα δασος.
Αργότερα ο ίδιος βρήκε και σκότωσε τον ελεγκτή.
Το ξέρεις ότι o δολοφόνος, αφού αποφυλακίστηκε και γύρισε στην Οσσετία τον υποδέχθηκαν ως ήρωα, επειδή πήρε εκδίκησε για τον θάνατο της κόρης του; Στη συνέχεια έγινε και υφυπουργός! Για να δούμε τι νοοτροπίας άνθρωποι ζουν εκεί.
Ναι το γνωρίζω.
Επίσης έχει γυριστεί ταινία με τον Σβαρτζενεγκερ (!!) στο ρόλο του πατέρα. Δεν θυμάμαι πως την λένε, αν δεν την έχεις δει δεστην.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 01:42
από katinasalamaki
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:30
katinasalamaki έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:25
Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2023, 23:27
Ένα
αυτοκίνητο για να σταματήσει από τα 160 χλμ/ωρα θέλει 250 μέτρα. Φαντάσου πόσο θέλει ένα τρένο.
Για να προειδοποιήσεις τον κόσμο και να πιαστεί από κάπου σταθερά φρενάρεις, αλλά και να μειώσεις τις δυνάμεις της σύγκρουσης. Δεν άκουσα κανένα να λέει ότι προηγήθηκε φρενάρισμα και κόρνα πριν τη σύγκρουση.
Ίσως δεν το λένε γιατί εννοείται. Έστω και από ένστικτο δε θα φρενάρεις; Δε μπορεί. Κι ας μην κάνει τίποτα.
Δεν ρωτήθηκαν όμως. Με τέτοια ταχύτητα θεωρώ πως θα γινόταν μεγαλύτερη καταστροφή. Οπότε, ή έγινε φρενάρισμα ή ήταν μικρότερη η ταχύτητα.
Μπορει να μην το κατάλαβαν οι οδηγοί, ήταν βράδυ.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 01:44
από sharp
Πτολεμαίος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:41
sharp έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:37
Πτολεμαίος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:11
Ναι, είναι το TCAS (Traffic Collision Avoidance System) και ειδοποιεί τους πιλότους του ενός αεροπλάνου να πάρουν υψος και τους άλλους να χάσουν ύψος.
Στο Uberlingen το 2002 είχαν συγκρουστει 2 αεροπλάνα, ένα επιβατικό Tupolev 154 και ένα cargo Boeing 757. Το tcas ενεργοποιηθηκε όμως ο ελεγκτής λόγω ενός προβλήματος που είχε με το radar έδωσε ανάποδη εντολή στο Tupolev (πιστεύω να τα λέω σωστά, μιλάω από μνήμης) και έτσι και τα 2 αεροπλάνα ενώ ήταν σε τροχιά σύγκρουσης έκαναν την ίδια μανούβρα.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι ένας πατέρας έλαβε μέρος σαν εθελοντής στις έρευνες και
βρήκε την νεκρή του κόρη σε ένα δασος.
Αργότερα ο ίδιος βρήκε και σκότωσε τον ελεγκτή.
Το ξέρεις ότι o δολοφόνος, αφού αποφυλακίστηκε και γύρισε στην Οσσετία τον υποδέχθηκαν ως ήρωα, επειδή πήρε εκδίκησε για τον θάνατο της κόρης του; Στη συνέχεια έγινε και υφυπουργός! Για να δούμε τι νοοτροπίας άνθρωποι ζουν εκεί.
Ναι το γνωρίζω.
Επίσης έχει γυριστεί ταινία με τον Σβαρτζενεγκερ (!!) στο ρόλο του πατέρα. Δεν θυμάμαι πως την λένε, αν δεν την έχεις δει δεστην.
Έχω δει την Γερμανική, Das Unglück von Überlingen και μού άρεσε πολύ. Στο μεγαλύτερο διάστημα δείχνει τη βάρδια πώς κυλάει. Έτσι έμαθα και για το ατύχημα. Απλή ταινία χωρίς αμερικάνικες υπερβολές.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 01:52
από Γάταρος
Δεν το γνώριζα ότι δυστυχήματα γίνονται μόνο στα Βαλκάνια.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 02:07
από Kauldron
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 03:04
από Chilloutbuddy
independent44 έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:26
Πτολεμαίος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:11
independent44 έγραψε: 01 Μαρ 2023, 14:20
Κάτι τέτοιο ναι.
Στο ΜayDay για τα αεροπορικά δυστυχήματα, έχει δείξει ένα σύστημα που αναπτύχθηκε ώστε σχεδόν να αποφασίζουν τα αεροπλάνα κάποια πράγματα
Ναι, είναι το TCAS (Traffic Collision Avoidance System) και ειδοποιεί τους πιλότους του ενός αεροπλάνου να πάρουν υψος και τους άλλους να χάσουν ύψος.
Στο Uberlingen το 2002 είχαν συγκρουστει 2 αεροπλάνα, ένα επιβατικό Tupolev 154 και ένα cargo Boeing 757. Το tcas ενεργοποιηθηκε όμως ο ελεγκτής λόγω ενός προβλήματος που είχε με το radar έδωσε ανάποδη εντολή στο Tupolev (πιστεύω να τα λέω σωστά, μιλάω από μνήμης) και έτσι και τα 2 αεροπλάνα ενώ ήταν σε τροχιά σύγκρουσης έκαναν την ίδια μανούβρα.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι ένας πατέρας έλαβε μέρος σαν εθελοντής στις έρευνες και
βρήκε την νεκρή του κόρη σε ένα δασος.
Αργότερα ο ίδιος βρήκε και σκότωσε τον ελεγκτή.
Ναι φίλε, αυτό το σύστημα έλεγα.
Αν θυμάσαι και μια άλλη περίπτωση όπου φάνηκε ότι οι Ρώσοι πιλότοι διδάσκονταν κάποιες προτεραιότητες διαφορετικά απ' τους Ευρωπαίους.
Δεν έχω ιδέα από τρένα αλλά τώρα που το συζητάτε είχα ένα φλας μπακ που μίλαγα κάποοτε με έναν Αυστραλό οδηγό τρένου, ο οποίος οδηγούσε πρώτα επιβατικά στο Μετρό της Μελβούρνης και μετά αυτά τα τεράστια ατέλειωτα τρένα στο Port Hedland που κουβαλάνε σιδηρομετάλευμα και κάρβουνο από τα ορυχεία. Για τα δεύτερα θυμάμαι τώρα που μου έλεγε τι καλή δουλειά είναι, γιατί είναι μόνος του στο τρένο και δεν κάνει απολύτως τίποτα, και ότι απλά πρέπει να κάθεται σε μια σφραγισμένη καμπίνα με ερκοντίσιον σε μια τεράστια καρέκλα και να βλέπει βίντεο όλη μέρα. Και ότι ο μόνος λόγος ύπαρξης του σε αυτό το τρένο σαν οδηγός είναι αν συμβεί κάτι και τον ειδοποιήσουν ότι πρέπει να πατήσει κανένα κουμπί ή να τσεκάρει κανένα ρολόϊ, το οποίο βασικά δε συμβαίνει ποτέ. Για τα επιβατικά στη Μελβούρνη ίσως ήταν αλλιώς, δε θυμάμαι, το μόνο που θυμάμαι είναι που έλεγε ότι υπάρχουν αυτοκτονίες και σαν οδηγός τρένου στην καριέρα σου θα πατήσεις τουλάχιστον δύο κατά μέσο όρο, και ότι μετά τους δίνουν υποχρεωτικά άδεια και ραντεβού με ψυχολόγο.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 03:24
από Chilloutbuddy
Γάταρος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:52
Δεν το γνώριζα ότι δυστυχήματα γίνονται μόνο στα Βαλκάνια.
Δε νομίζω ότι το πρόβλημα του συγκεκριμένου είναι ειδικά τα τρένα, μάλλον για περίπτωση σταγόνας που ξεχειλίζει ποτήρι φαίνεται.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 06:44
από Αρίστος
Ακομη και η εφημεριδα Δημοκρατια ειχε προειδοποιησει απο τον Αυγουστο.
.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 06:50
από George_V
έπρεπε να γίνει η καταστροφή όμως για να ξεκινήσουμε να συζητάμε περί ακατάλληλου προσωπικού και αναβάθμιση συντήρηση δικτύου?
πιο πριν γιατί κανείς πλην ελαχίστων (των οποίων οι φωνές πνίγονταν μέσα στην κομματική η άλλη οχλοκρατια) δεν έλεγε κάτι για το θέμα?
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 06:55
από Αρίστος
George_V έγραψε: 02 Μαρ 2023, 06:50
έπρεπε να γίνει η καταστροφή όμως για να ξεκινήσουμε να συζητάμε περί ακατάλληλου προσωπικού και αναβάθμιση συντήρηση δικτύου?
πιο πριν γιατί κανείς πλην ελαχίστων (των οποίων οι φωνές πνίγονταν μέσα στην κομματική η άλλη οχλοκρατια) δεν έλεγε κάτι για το θέμα?
Ολος ο κοσμος φωναζε και προειδοποιουσε:
α) Οι μηχανοδηγοι με εξωδικο
β) Οι σιδηροδρομικοι με επιστολη
γ) Ο ΣΥΡΙΖΑ μεσα στη Βουλη
δ) Η εφημεριδα Δημοκρατια με μεγαλο ρεπορταζ στις 7 Αυγουστου.
ε) Η ΕΕ στις 15 Φεβρουαριου που καταδικασε την Ελλαδα γιατι δεν εφαρμοσε την τελεματικη.
.