Σελίδα 71 από 149
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:43
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:31
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:12
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:58
Εννοείται.
Πάντα διασκεδάζω όταν προσθέτουν παρονομαστές στα ομώνυμα κλάσματα σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα στο κόσμο.
νταξει, αυτο στη φαντασια σου εγινε, αλλα αφου γελασες, για καλο ηταν.
το αλλο που επιβεβαιωνουμε την πραξη χρησιμοποιωντας μονο τον παρονομαστη, ηταν παντως πολυ πιο αστειο. και εγινε στ αληθεια.
και αυτος/η που το εγραψε, μετα ελεγε τους αλλους αγραμματους, ημιμαθεις κλπ. εκει ηταν για να πεφτεις στα πατωματα.
Καλά τα έργα τέχνης αλλά τα μαθηματικά είναι πράξεις.
Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό
1/8 +1/8 +1/8 = 3/24
Ούτε αυτό
1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12
Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.
τι εννοεις να σου το αποδειξω με πραξεις; δε γινεται, αφου ειναι λαθος.
τετοιες πραξεις δεν εκανα/εγραψα ποτε, γιατι δεν ειναι σωστες και δε βγαζουν νοημα.
αλλα αν θες, μπορω να κανω μια προσπαθεια.
1/8 του κιλου +1/8 του κιλου+1/8 του κιλου = 3/24 του τρικιλου.
1/4 του ευρω +1/4 του ευρω +1/4 του ευρω + 3/12 του τριευρου.
ειναι βεβαιως ανοητο να εχεις διαφορετικη μοναδα μετρησης δεξια και αριστερα του "=", για αυτο και δεν το εκανα ποτε. ειναι ομως ο μονος τροπος να καταληξει "σωστη" η πραξη.
σειρα σου. κανε μια προσπαθεια να μου εξηγησεις πως επαληθευεις μια πραξη με κλασματα, χρησιμοποιωντας μονο τον παρονομαστη.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:44
από stavmanr
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:15
το κοιταω 10 λεπτα τωρα, ξυνωντας την καραφλα μου με το δαχτυλο, και νομιζω οτι πρωτα θα φτασω το δαχτυλο στο κρανιο και μετα θα καταλαβω τι θελει να πει ο ποιητης.
Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη μοιράζεται στο κάθε μπισκότο αν δεν
υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:44
από ST48410
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:10
δεν εχει σημασία τίποτα απο ολα αυτα αφου καθε μπισκότο ειναι 10 γραμμαρια και στο ενα κουτί και το αλλο, μαλλον να δουνε αν θα καταφερουν να μην μπερδεύτουν;
υγ, με πρόλαβες εσυ τωρα, εχω απορία αληθεια αν αυτο ειναι εσκεμμένο απο μαθηματικό ή καλη προσπαθεια απο φιλόλογο.
Συνδυασμός και τα σχήματα ανάποδα
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:45
από ST48410
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26
Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη υπάρχει στο ένα μπισκότο αν δεν
υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
μα δεν ζητάει αυτό
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:45
από enaon
μα σου λεει σταβμαρ, καθε μπισκότο ειναι 10γρ, τα αλλα ειναι κατα λαθος ή εσκεμμενες σαλτσες.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:46
από Gherschaagk
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:38
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:31
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:12
νταξει, αυτο στη φαντασια σου εγινε, αλλα αφου γελασες, για καλο ηταν.
το αλλο που επιβεβαιωνουμε την πραξη χρησιμοποιωντας μονο τον παρονομαστη, ηταν παντως πολυ πιο αστειο. και εγινε στ αληθεια.
και αυτος/η που το εγραψε, μετα ελεγε τους αλλους αγραμματους, ημιμαθεις κλπ. εκει ηταν για να πεφτεις στα πατωματα.
Καλά τα έργα τέχνης αλλά τα μαθηματικά είναι πράξεις.
Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό
1/8 +1/8 +1/8 = 3/24
Ούτε αυτό
1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12
Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.
Βασικά, δεν κάνει αυτό, Γκερ.
Το γεγονός ότι το 3/24 ταυτίζεται ως αποτέλεσμα σε δύο παράλληλες πράξεις δεν σημαίνει ότι οι πράξεις αυτές είναι ίδιες.
Η Κασπ λέει "σπάσαμε κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια. Πόσα κομμάτια έχουμε στο τραπέζι σε σύνολο; 3*8=24. Κάθε παιδί δικαιούται 1 κομμάτι στα 8. Πόσα δικαιούται σε 24; 24*1/8 = 3. Δηλαδή δικαιούται 3 στα 24 κομμάτια που βρίσκονται επάνω στο τραπέζι."
Μη λέμε τόσο χοντρές μλκιες.
Κάθε πρόβλημα στα μαθηματικά εκφράζεται με συγκεκριμένο τρόπο.
Αυτό που γράφει η Κασπ και ο Ασέβαστος είναι ένα λογικό άλμα στο κενό που δεν αποδεικνύει τίποτα.
Το έγραψα σε προηγούμενη σελίδα πως όποιος κάνει τα 3 κλάσματα 1 δεν ξέρει τι του γίνεται. Αν δεν ισχύει αυτό που γράφω και είμαι λάθος, παρακαλώ να βρεθεί το βιβλίο που το γράφει.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:46
από ST48410
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:31
Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό
1/8 +1/8 +1/8 = 3/24
Ούτε αυτό
1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12
Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:48
από stavmanr
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:45
μα σου λεει σταβμαρ, καθε μπισκότο ειναι 10γρ (...)
Και;
Ίδια μοιράζεται η συνολική ζάχαρη πχ. 100 γρ σε 20 μπισκότα και ίδια σε 30 μπισκότα των 10 γραμμαρίων;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:48
από Ασέβαστος
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26
Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη μοιράζεται στο κάθε μπισκότο αν δεν
υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
αφου το λεει 30% στο ενα, 25% στο αλλο. ειτε ενα μπισκοτο, ειτε 100, ειτε 386574, 30% του μπισκοτου ειναι ζαχαρη.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:49
από kongrosian
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:46
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:38
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:31
Καλά τα έργα τέχνης αλλά τα μαθηματικά είναι πράξεις.
Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό
1/8 +1/8 +1/8 = 3/24
Ούτε αυτό
1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12
Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.
Βασικά, δεν κάνει αυτό, Γκερ.
Το γεγονός ότι το 3/24 ταυτίζεται ως αποτέλεσμα σε δύο παράλληλες πράξεις δεν σημαίνει ότι οι πράξεις αυτές είναι ίδιες.
Η Κασπ λέει "σπάσαμε κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια. Πόσα κομμάτια έχουμε στο τραπέζι σε σύνολο; 3*8=24. Κάθε παιδί δικαιούται 1 κομμάτι στα 8. Πόσα δικαιούται σε 24; 24*1/8 = 3. Δηλαδή δικαιούται 3 στα 24 κομμάτια που βρίσκονται επάνω στο τραπέζι."
Μη λέμε τόσο χοντρές μλκιες.
Κάθε πρόβλημα στα μαθηματικά εκφράζεται με συγκεκριμένο τρόπο.
Αυτό που γράφει η Κασπ και ο Ασέβαστος είναι ένα λογικό άλμα στο κενό που δεν αποδεικνύει τίποτα.
Το έγραψα σε προηγούμενη σελίδα πως όποιος κάνει τα 3 κλάσματα 1 δεν ξέρει τι του γίνεται. Αν δεν ισχύει αυτό που γράφω και είμαι λάθος, παρακαλώ να βρεθεί το βιβλίο που το γράφει.
έχεις 3 σοκολάτες. το κάθε 1/8 αφορά ξεχωριστή σοκολάτα. δεν στέκει η πρόσθεση 1/8 + 1/8 + 1/8. θα έστεκε αν κάθε 1/8 ήταν από την ίδια σοκολάτα.
χωρίζοντας σε 8 κομμάτια κάθε σοκολάτα, προκύπτουν 24 κομμάτια. νέο σύνολο. το οποίο θα μπει στον παρανομαστή. οπότε προκύπτει και το 3/24
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:50
από enaon
αν τρολάρει ειναι θεα, αν δεν τρολάρει.. τρολάρει, τρολάρει

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:50
από ΓΑΛΗ
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26
Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη υπάρχει στο ένα μπισκότο αν δεν
υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
Γιατί η αναλογία της ζάχαρης στην κάθε συσκευασία, είτε αφορά σε 1 μπισκότο, είτε σε 35, είτε σε 3 ίδιες συσκευασίες θα είναι η ίδια.
Αυτό θα είχε νόημα, αν υπήρχαν και άλλα συνδυαστικά ερωτήματα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:52
από ST48410
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια; ειναι μια ερημην αχρηστη πληροφορια για να δουμε αν αθα μας μπερδεψει;
Υπήρχαν και παλιότερα προβλήματα που έδιναν παραπάνω από τις απαιτούμενες παραμέτρους για να μπερδέψουν και εσύ έπρεπε να επιλέξεις αυτές που είναι απαραίτητες για τη λύση. Απλά εδώ έβαλαν ανάποδα και τα σχήματα και έγινε τρέλα!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:52
από ST48410
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:50
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:35
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια;
Πως θα υπολογίσεις πόση ζάχαρη υπάρχει στο ένα μπισκότο αν δεν
υπολογίσεις πόσα μπισκότα έχει η συσκευασία;
Γιατί η αναλογία της ζάχαρης στην κάθε συσκευασία, είτε αφορά σε 1 μπισκότο, είτε σε 35, είτε σε 3 ίδιες συσκευασίες θα είναι η ίδια.
Αυτό θα είχε νόημα, αν υπήρχαν και άλλα συνδυαστικά ερωτήματα.
Α, μπράβο! Δεν χρειάζεται καν να γίνουν πράξεις
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:53
από Ασέβαστος
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:48
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:45
μα σου λεει σταβμαρ, καθε μπισκότο ειναι 10γρ (...)
Και;
Ίδια μοιράζεται η συνολική ζάχαρη πχ. 100 γρ σε 20 μπισκότα και ίδια σε 30 μπισκότα των 10 γραμμαρίων;
δε λεει οτι εχει 100γρ ζαχαρη.
λεει ποσοστο. 30%. ειτε ενα μπισκοτο, ειτε ενα κοντεινερ μπισκοτα, δεν αλλαζει.