Re: Η Ryanair σταματά τις πτήσεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Δημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2019, 23:25
Διάβασε ρε όργιο τι γράφει παραπάνω ο Πάνας.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Φυσικά, αλλά δεν θα λείψουν σε κανέναν αν κλείνουν τοξικές εταιρείες. Αντ' αυτού, κάνουν καλό στην οικονομία αν πάνε στα τσακίδια.Πάνας έγραψε: 13 Φεβ 2019, 21:12Ακριβώς αυτό, όποιος θέλει πάει στα Λιντλ και όποιος δεν θέλει δεν πάει. Σωστό.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 13 Φεβ 2019, 21:10 Οποιος δεν θελει τις Low Cost να μην τις επιλεγει
Οποιος ομως δεν τις θελει και επιθυμει να πανε στα τσακιδια η να κλεισουν ε τοτε εχει θεμα
Αν επιθυμει να πανε στα τσακιδια η να κλεισουν αλλα ταξιδευει με αυτες πρεπει να μπει σουμπιτος σε ιδρυμα
Για να μου πει και μένα ότι λέω παπαριές και να φάμε τα μουστάκια μας;
Άνθρωποι σαν τον ΓΓ που δεν έχουν παιδεία και γνώσεις και η γνώμη τους είναι ένα γκουγκλάρισμα, δεν το έχουν σε τίποτα να κατηγορούν τους υπόλοιπους ότι λένε παπαριές. Δες ας πούμε πόσο πρόχειρα έψαξε να βρει κάτι για να αποδείξει ότι η Ryanair έχει ίδιο ή και μεγαλύτερο άνοιγμα θέσεων από δεκάδες εταιρείες και κατέληξε σε έναν πίνακα που δείχνει δυο πεταμένες εταιρείες, η μία εκ των οποίων έχει κλείσει. Δηλαδή δεν ξέρει καν τι παραθέτει.
Δεν μπορείς να τις καταργήσεις, πουλάνε και αγοράζεις. Μπορείς να ταξιδεύεις με εταιρία που φορολογείται στην Ελλάδα, εχει τα υπόστεγα επισκευής εδώ και να στηρίζεις την οικονομία.hellegennes έγραψε: 13 Φεβ 2019, 23:28Φυσικά, αλλά δεν θα λείψουν σε κανέναν αν κλείνουν τοξικές εταιρείες. Αντ' αυτού, κάνουν καλό στην οικονομία αν πάνε στα τσακίδια.Πάνας έγραψε: 13 Φεβ 2019, 21:12Ακριβώς αυτό, όποιος θέλει πάει στα Λιντλ και όποιος δεν θέλει δεν πάει. Σωστό.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 13 Φεβ 2019, 21:10 Οποιος δεν θελει τις Low Cost να μην τις επιλεγει
Οποιος ομως δεν τις θελει και επιθυμει να πανε στα τσακιδια η να κλεισουν ε τοτε εχει θεμα
Αν επιθυμει να πανε στα τσακιδια η να κλεισουν αλλα ταξιδευει με αυτες πρεπει να μπει σουμπιτος σε ιδρυμα
Προφανώς έχουμε μπερδευτεί. Για άλλον πρέπει να λέει ο Ερμής.hellegennes έγραψε: 13 Φεβ 2019, 23:32Άνθρωποι σαν τον ΓΓ που δεν έχουν παιδεία και γνώσεις και η γνώμη τους είναι ένα γκουγκλάρισμα, δεν το έχουν σε τίποτα να κατηγορούν τους υπόλοιπους ότι λένε παπαριές. Δες ας πούμε πόσο πρόχειρα έψαξε να βρει κάτι για να αποδείξει ότι η Ryanair έχει ίδιο ή και μεγαλύτερο άνοιγμα θέσεων από δεκάδες εταιρείες και κατέληξε σε έναν πίνακα που δείχνει δυο πεταμένες εταιρείες, η μία εκ των οποίων έχει κλείσει. Δηλαδή δεν ξέρει καν τι παραθέτει.
Μια εταιρία για να την χαρακτηρίσεις κοιτάς τα πάντα, καθίσματα σέρβις κλπ. Εμένα δεν με ενδιαφέρουν αυτά τα πράγματα και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να ταξιδέψω ακόμα και για 3,5 ώρες... στα ΚΤΕΛ είναι καλύτερα τα καθίσματα;Cavaliere έγραψε: 13 Φεβ 2019, 23:53 Σέβομαι τη γνώμη του Πάνας επειδή είναι ειδικός - ο μόνος μηχανικός αεροσκαφών εδώ- αλλά έγραψα απλά την εμπειρία μου.
Ένα σωρό είναι οι εταιρίες που απαγορεύονται στην Ελλάδα. Απλά η Ryanair δεν είναι απ' αυτές.Πάνας έγραψε: 14 Φεβ 2019, 00:07Μια εταιρία για να την χαρακτηρίσεις κοιτάς τα πάντα, καθίσματα σέρβις κλπ. Εμένα δεν με ενδιαφέρουν αυτά τα πράγματα και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να ταξιδέψω ακόμα και για 3,5 ώρες... στα ΚΤΕΛ είναι καλύτερα τα καθίσματα;Cavaliere έγραψε: 13 Φεβ 2019, 23:53 Σέβομαι τη γνώμη του Πάνας επειδή είναι ειδικός - ο μόνος μηχανικός αεροσκαφών εδώ- αλλά έγραψα απλά την εμπειρία μου.
Θα σου πω τι κάνει ως εταιρία.
Αγοράζει αεροσκάφη με περισσότερες θέσεις για να έχει πιο φθηνό εισιτήριο που σημαίνει προτίμηση και πληρότητα καθώς και αφήνει πίσω συντηρήσεις και μικροβλάβες για μεγάλα διαστήματα για να μην καθηλώσει αεροπλάνα.
Τα περιθώρια κέρδους δεν είναι όπως παλιά που μια αεροπορική έβγαζε τρελά χρήματα και αναγκάζει τις υπόλοιπες εταιρίες να ακολουθήσουν αυτό που κάνει (στην συντήρηση) λόγω ανταγωνισμού.
Πράγμα με το οποίο δεν συμφωνώ καθόλου. Από την άλλη δεν μπορείς να απαγορέψεις μια εταιρία χωρίς ιδιαίτερα ατυχήματα. Δηλαδή αντί να αυξήσουμε την ασφάλεια αυξάνουμε το ρίσκο στο βωμό του κέρδους.
hellegennes έγραψε: 13 Φεβ 2019, 23:32 [
Άνθρωποι σαν τον ΓΓ που δεν έχουν παιδεία και γνώσεις και η γνώμη τους είναι ένα γκουγκλάρισμα, δεν το έχουν σε τίποτα να κατηγορούν τους υπόλοιπους ότι λένε παπαριές. Δες ας πούμε πόσο πρόχειρα έψαξε να βρει κάτι για να αποδείξει ότι η Ryanair έχει ίδιο ή και μεγαλύτερο άνοιγμα θέσεων από δεκάδες εταιρείες και κατέληξε σε έναν πίνακα που δείχνει δυο πεταμένες εταιρείες, η μία εκ των οποίων έχει κλείσει. Δηλαδή δεν ξέρει καν τι παραθέτει.
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ » 13 Φεβ 2019, 20:35
H Ryan αγοραζει συγκεκριμενη εκδοση του 737-800 με seat pitch 30 για την economy class
Την ιδια εκδοση με μικροδιαφορες και το ιδιο λεγ πιτψη αγοραζει και η KLM οπως και πολλες αλλες εταιρειες παγκοσμιως
H Ryan δεν κανει μετατροπες σε αεροπλανα της Boeing.Ετσι τα αγοραζει απο την Boeing.Δεν εχει δικο της για λαμαρινοδουλειες
Eπισης απο τις Bρετανικες Low Cost προσφερει στους επιβατες της το μεγαλυτερο leg pitch
Δεκαδες αλλες εταιρειες με διαφορετικο τυπο αεροπλανου παρεχουν μικροτερο η ιδιο leg pitch συγκριτικα με αυτο της Ryan