Σελίδα 8 από 21
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 20:39
από Δημοκράτης
gassim έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:29
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 17:08
gassim έγραψε: 11 Ιαν 2025, 15:43
...
Υποθέτω ότι δνε θεωρείς πως η ολλανδική κοινωνια είναι πατριάρχης, αλλιώς θα γελάσουν και τα τσιμέντα θα βάλω μόνο αυτό το paper
Background
In this paper, we investigate the predictors for enrollment and success in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) programs in higher education. We develop a sequential logit model in which students enroll in STEM education, may drop out from STEM higher education, or continue studying until they graduate in an STEM field. We use rich Dutch register data on student characteristics and high school exam grades to explain the differences in enrollment, success, and dropout rates.
Results
We find that females are less likely to enroll in STEM-related fields, while students with higher high school mathematics grades are more likely to enroll in STEM. Female students have lower first-year dropout rates at university of applied sciences STEM programs. With respect to study success, we find that conditional on enrollment in STEM, women are less likely to graduate than men within the nominal duration or the nominal duration plus one additional year. However, female students do perform equally well as male students in terms of graduation within 10 years.
Conclusions
We conclude that STEM programs are less popular among female students and that female students are less likely to graduate on time. However, females perform equally well in STEM higher education in the long run. For this reason, policy should be geared at increasing study success in terms of nominal graduation rates among female STEM students
https://link.springer.com/article/10.11 ... 21-00318-8
Ελπίζω να μη θεωρείς και το springer όργανο της πατριαρχιας
Τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτά;
Δεν βγάζω, το paper βγάζει ότι δεν υπάρχουν πολλές γυναίκες που να θελουν να σπουδάσουν σε σχολές που ανήκουν στο stem
Τώρα αν ξέρεις να χρησιμοποιείς το google θα δεις ότι δεν υπάρχει ούτε ένα paper ππυ να λέει ότι αντίθετο και οιτ κάπου φταίει η πατριαρχια
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 20:43
από Οργισμένος
gassim έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:29
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 17:08
gassim έγραψε: 11 Ιαν 2025, 15:43
...
Υποθέτω ότι δνε θεωρείς πως η ολλανδική κοινωνια είναι πατριάρχης, αλλιώς θα γελάσουν και τα τσιμέντα θα βάλω μόνο αυτό το paper
Background
In this paper, we investigate the predictors for enrollment and success in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) programs in higher education. We develop a sequential logit model in which students enroll in STEM education, may drop out from STEM higher education, or continue studying until they graduate in an STEM field. We use rich Dutch register data on student characteristics and high school exam grades to explain the differences in enrollment, success, and dropout rates.
Results
We find that females are less likely to enroll in STEM-related fields, while students with higher high school mathematics grades are more likely to enroll in STEM. Female students have lower first-year dropout rates at university of applied sciences STEM programs. With respect to study success, we find that conditional on enrollment in STEM, women are less likely to graduate than men within the nominal duration or the nominal duration plus one additional year. However, female students do perform equally well as male students in terms of graduation within 10 years.
Conclusions
We conclude that STEM programs are less popular among female students and that female students are less likely to graduate on time. However, females perform equally well in STEM higher education in the long run. For this reason, policy should be geared at increasing study success in terms of nominal graduation rates among female STEM students
https://link.springer.com/article/10.11 ... 21-00318-8
Ελπίζω να μη θεωρείς και το springer όργανο της πατριαρχιας
Τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτά;
Οτι απαιτειται εφαρμογη πολιτικων DEI kai se ayth την περιπτωση.
ΕΠισης , οτι δεν ξερει και πολυ καλα αγγλικα ο δημοκρατης...
το μεγαλοστελεχος πολυεθνικης που απερριψε προτασεις για μανατζεριλικι...
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:03
από Δημοκράτης
Οργισμένος έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:43
gassim έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:29
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 17:08
Υποθέτω ότι δνε θεωρείς πως η ολλανδική κοινωνια είναι πατριάρχης, αλλιώς θα γελάσουν και τα τσιμέντα θα βάλω μόνο αυτό το paper
Background
In this paper, we investigate the predictors for enrollment and success in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) programs in higher education. We develop a sequential logit model in which students enroll in STEM education, may drop out from STEM higher education, or continue studying until they graduate in an STEM field. We use rich Dutch register data on student characteristics and high school exam grades to explain the differences in enrollment, success, and dropout rates.
Results
We find that females are less likely to enroll in STEM-related fields, while students with higher high school mathematics grades are more likely to enroll in STEM. Female students have lower first-year dropout rates at university of applied sciences STEM programs. With respect to study success, we find that conditional on enrollment in STEM, women are less likely to graduate than men within the nominal duration or the nominal duration plus one additional year. However, female students do perform equally well as male students in terms of graduation within 10 years.
Conclusions
We conclude that STEM programs are less popular among female students and that female students are less likely to graduate on time. However, females perform equally well in STEM higher education in the long run. For this reason, policy should be geared at increasing study success in terms of nominal graduation rates among female STEM students
https://link.springer.com/article/10.11 ... 21-00318-8
Ελπίζω να μη θεωρείς και το springer όργανο της πατριαρχιας
Τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτά;
Οτι απαιτειται εφαρμογη πολιτικων DEI kai se ayth την περιπτωση.
ΕΠισης , οτι δεν ξερει και πολυ καλα αγγλικα ο δημοκρατης...
το μεγαλοστελεχος πολυεθνικης που απερριψε προτασεις για μανατζεριλικι...
Πανιβλακα πας λίγο πιο κει γιατί η μαλάκια σου λερώνει το πάτωμα;
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:06
από Οργισμένος
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:03
Οργισμένος έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:43
gassim έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:29
Τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτά;
Οτι απαιτειται εφαρμογη πολιτικων DEI kai se ayth την περιπτωση.
ΕΠισης , οτι δεν ξερει και πολυ καλα αγγλικα ο δημοκρατης...
το μεγαλοστελεχος πολυεθνικης που απερριψε προτασεις για μανατζεριλικι...
Πανιβλακα πας λίγο πιο κει γιατί η μαλάκια σου λερώνει το πάτωμα;
For this reason, policy should be geared at increasing study success in terms of nominal graduation rates among female STEM students

Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:07
από Οργισμένος
μονο εδω αυτα!!!
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:08
από Δημοκράτης
Οργισμένος έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:06
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:03
Οργισμένος έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:43
Οτι απαιτειται εφαρμογη πολιτικων DEI kai se ayth την περιπτωση.
ΕΠισης , οτι δεν ξερει και πολυ καλα αγγλικα ο δημοκρατης...
το μεγαλοστελεχος πολυεθνικης που απερριψε προτασεις για μανατζεριλικι...
Πανιβλακα πας λίγο πιο κει γιατί η μαλάκια σου λερώνει το πάτωμα;
For this reason, policy should be geared at increasing study success in terms of nominal graduation rates among female STEM students
Ξεριε τι λέει αυτή η πρόταση ηλιθιε ;
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:39
από gassim
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:39
gassim έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:29
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 17:08
Υποθέτω ότι δνε θεωρείς πως η ολλανδική κοινωνια είναι πατριάρχης, αλλιώς θα γελάσουν και τα τσιμέντα θα βάλω μόνο αυτό το paper
Background
In this paper, we investigate the predictors for enrollment and success in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) programs in higher education. We develop a sequential logit model in which students enroll in STEM education, may drop out from STEM higher education, or continue studying until they graduate in an STEM field. We use rich Dutch register data on student characteristics and high school exam grades to explain the differences in enrollment, success, and dropout rates.
Results
We find that females are less likely to enroll in STEM-related fields, while students with higher high school mathematics grades are more likely to enroll in STEM. Female students have lower first-year dropout rates at university of applied sciences STEM programs. With respect to study success, we find that conditional on enrollment in STEM, women are less likely to graduate than men within the nominal duration or the nominal duration plus one additional year. However, female students do perform equally well as male students in terms of graduation within 10 years.
Conclusions
We conclude that STEM programs are less popular among female students and that female students are less likely to graduate on time. However, females perform equally well in STEM higher education in the long run. For this reason, policy should be geared at increasing study success in terms of nominal graduation rates among female STEM students
https://link.springer.com/article/10.11 ... 21-00318-8
Ελπίζω να μη θεωρείς και το springer όργανο της πατριαρχιας
Τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτά;
Δεν βγάζω, το paper βγάζει ότι δεν υπάρχουν πολλές γυναίκες που να θελουν να σπουδάσουν σε σχολές που ανήκουν στο stem
Τώρα αν ξέρεις να χρησιμοποιείς το google θα δεις ότι δεν υπάρχει ούτε ένα paper ππυ να λέει ότι αντίθετο και οιτ κάπου φταίει η πατριαρχια
Αυτό το ξεραμε, εγώ σε ρώτησα αν πιστεύεις ότι οι αιτίες για αυτό είναι βιολογικές ή κοινωνικές (ή συνδυασμός).
Γιατί αυτό που πόσταρες συνηγορεί υπέρ των ποσοστόσεων ως κίνητρο για να στραφούν οι γυναίκες στις τεχνολογικές σπουδές και την ολοκλήρωση τους.
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:48
από Οργισμένος
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:08
Ξεριε τι λέει αυτή η πρόταση ηλιθιε ;
Ωραιο το αυτογκολ σου μεγαλε. Μπορεις ομως και καλυτερα...

Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:48
από Οργισμένος
Οχι ρε γαμωτο...
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:54
από Δημοκράτης
gassim έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:39
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:39
gassim έγραψε: 11 Ιαν 2025, 20:29
Τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτά;
Δεν βγάζω, το paper βγάζει ότι δεν υπάρχουν πολλές γυναίκες που να θελουν να σπουδάσουν σε σχολές που ανήκουν στο stem
Τώρα αν ξέρεις να χρησιμοποιείς το google θα δεις ότι δεν υπάρχει ούτε ένα paper ππυ να λέει ότι αντίθετο και οιτ κάπου φταίει η πατριαρχια
Αυτό το ξεραμε, εγώ σε ρώτησα αν πιστεύεις ότι οι αιτίες για αυτό είναι βιολογικές ή κοινωνικές (ή συνδυασμός).
Γιατί αυτό που πόσταρες συνηγορεί υπέρ των ποσοστόσεων ως κίνητρο για να στραφούν οι γυναίκες στις τεχνολογικές σπουδές και την ολοκλήρωση τους.
Το paper δεν συνηγορεί σε καμία ποσοστοση , εκτός αν και εσύ ξέρεις αγγλικά Οργισμένος. Το paper, πολύ κακώς, γιατίοταν γραφεις paper δεν κάνεις κάτι τέτοιο, λεει ότι τα πανεπιστήμια πρέπει να πάρουν δράσεις ώστε και οι γυναίκες να αποφοιτούν στην ώρα τους . Επίσης το paper λέει ξεκάθαρα ότι πολύ απλά υπάρχουν λιγότερες γυναίκες ςππυ θέλουν να σπουδάσουν σε atem
Σε είπα και πριν ότι δεν ξέρω τον λόγο ππυ οι γυναίκες δεν πάνε να σπουδάσουν σε stem αλλά πάνε στις ανθρωπιστικε. Παρομοίως δεν ξέρω γιατί οι άντρες δεν πάνε στις ανρθωπιστικες. Επίσης δεν ξέρω γιατί δνε θα δεις πολλες γυναίκες στις οικοδομές, στα ναυπηγεία και σε ένα κάρο αλλά επαγφελματα. Αντιστοίχως δεν θα δεις πολλούς άντρες νηπιαγωγούς, νοσοκομους , νταντάδες και πάει λέγοντας.
Υπάρχει κάποιος λόγος ππυ θεωρείς ότι υπάρχουν διαφορετικές κατανομές στις συνήθειες των 2 φύλων ως πρόβλημα;
Το περιπεριζεις μόνο στα επαγφελματα; γιατι spolier alert οι συνήθειες των 2 φύλων διαφέρουν στα πάντα. Στα ρούχα, στα αθλήματα, στα τηλεοπτικά προγράμματα. Βασικά δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε μια δραστηριότητα που στατιστικως οι άντρες και οι γυναίκες τις κάνουν με τον ίδιο τρόπο ή ενδιαφέρονται για συτο το ίδιο.
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:55
από Δημοκράτης
Ξαναρωτάει ρητορικως, μπορείς να μεταφράσεις την παραπάνω παράγραφο πανιβλακα;
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 21:58
από Οργισμένος
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:55
Οργισμένος έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:48
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:08
Ξεριε τι λέει αυτή η πρόταση ηλιθιε ;
Ωραιο το αυτογκολ σου μεγαλε. Μπορεις ομως και καλυτερα...
Ξαναρωτάει ρητορικως, μπορείς να μεταφράσεις την παραπάνω παράγραφο πανιβλακα;
Ναι μεγαλε μπορω. Εσυ μπορεις;;;
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 22:04
από Οργισμένος
η ΠΟΛΙΤΙΚΗ πρεπει να ωθηθει προς την αυξηση επιτυχιας στις σπουδες, σε ορους ονομαστικου ποσοστου γυναικων πτυχιουχων ΣΤΕΜ , μεγαλε.
DEI μεγαλε .
Καλο το ανεκδοτο σου και σημερα μας εκανες και γελασαμε και παλι!!!
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 22:06
από Οργισμένος
Re: Τέλος (και) τα προγράμματα DEI στο Facebook
Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2025, 22:06
από Δημοκράτης
Οργισμένος έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:58
Δημοκράτης έγραψε: 11 Ιαν 2025, 21:55
Ξαναρωτάει ρητορικως, μπορείς να μεταφράσεις την παραπάνω παράγραφο πανιβλακα;
Ναι μεγαλε μπορω. Εσυ μπορεις;;;
Οχι παμιβλακα, δεν μπορώ. Θα μας πεις τι λεει να μάθω εγώ και όσοι άλλοι δεν ξέρουν αγγλικά;