Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Όπως κατήγγειλαν το Εργατικό Κέντρο Πάτρας, το συνδικάτο Οικοδόμων και άλλα σωματεία, με ευθύνη της κατασκευαστικής εταιρείας που είχε αναλάβει το έργο, οικοδόμοι δούλευαν κυριακάτικα και μέσα στον καύσωνα, από το πρωί, στις εργασίες κατεδάφισης της γέφυρας.
Ποιός είναι ''πάνω'' στο έργο; Η εταιρεία και όσους έχει βάλει να αναλάβουν την διευθέτηση του έργου. Σε ποιόν θα κόψουν τον κώλο είπαμε; Εσύ να σοβαρευτείς. Αν με βάλεις να αναλάβω το '' μαγαζί ''σου με χ μπαγιόκο, όχι στη φθήνια και πάει κάτι στραβά, εμένα θα κυνηγήσεις ρε μπούρδα. Επίσης δεν είπα πουθενά πως οι κατασκευαστικές, είναι άμοιρες ευθυνών. Απλά σύνελθε. Να γίνει κατανοητό πως οι ευθύνες βαραίνουν όλους όσους ασχολούνται και δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους. Σε παρακαλώ πολύ τώρα.
Σου έβαλα αυτούς που είναι πάνω στο έργο. Αν κάνουν υποεργολαβία ώστε να έχουν αυτοφοράκια, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Αν μου βρεις ελληνική τεχνική ή κατασκευαστική εταιρεία που κάνει καλά της δουλειά της, θα σε πληρώσω. Όλες μα όλες δεν τηρούν ούτε κανόνες ασφαλείας, οι δρόμοι τους και οι γέφυρες κάνουν λακούβες, και έρχεται και η ιστορία με τους αγωγούς και τα καλώδια. Χαντάκια στην άσφαλτο ώστε να περάσουν καλώδια μόνο στην Ελλάδα θα δεις. Άντε και στην Ινδία και το Πακιστάν. Μίλα με ξένο εργολάβο και θα καταλάβεις.
Κάποτε στην Πάτρα πήρε την κατασκευή τμήματος του τραίνου ιταλός εργολάβος και οι ντόπιοι τον έδιωξαν λόγω πολλών ενστάσεων. Μαφία του κερατά.
Να σου πω. Τί γνώμη έχεις για τις συνθήκες που δουλεύουν οι χειριστές μηχανημάτων και οι εργάτες στην Πατρών - Πύργου;
Την Πατρών Πύργου τελευταία φορά τη χρησιμοποίησα πριν τον κορονοϊό, ίσως και λίγο πιο μετά. Δεν ξέρω σε τί χάλι είναι σήμερα με παράλληλη κυκλοφορία και έργα αλλά υποψιάζομαι ότι όποιος θέλει να ζήσει στα όρια μπορεί να οδηγήσει εκεί.
Καταλαβαίνεις ότι δεν έχω άποψη.
Αν η καινούγια Άβαξ είναι σαν την παλιά που έφτιαχνε την Παναγοπούλα, τότε γάμησε τα. Μέχρι να τελειώσει θα έχουμε θάψει και 5-6 εργάτες.
Πασιφάη έγραψε: 23 Ιούλ 2023, 15:27
Επίσης θα ήθελα να μου δώσεις στοιχεία με φωτό και πηγές για το μπολνταρισμένο.
Θα το έκανα. Για να καταλάβεις, θα αρκούσε μία φωτογραφία από ένα έργο για οπτικές ίνες λίγο πιο πέρα από το σπίτι μου. Αλλά δε θέλω να καταλάβει κανένας που μένω. Έχω πολλούς εχθρούς εδώ μέσα. Χώρια που έχουμε πολλούς ψυχανώμαλους και θα κινδύνευα...
Παρόλα αυτά μπορώ να σου δώσω μερικές φωτογραφίες από εργολαβικές μαλακίες στη μιναρούπολη από γνωστή σελίδα στο facebook.
Και για να μη τα βάλουμε μόνο με τους μιναροεργολάβους, πάμε να δούμε και τον αποκλεισμό του χώρου και τα μέτρα ασφαλείας σε έργο στην Πανεπιστημιού, λίγο πιο δίπλα από εκεί που νομοθετούν για τα μέτρα ασφαλείας.
Αυτά είναι μέτρα ασφαλείας; Τρυπάει το τρυπάνι και δίπλα ο εργάτης δίχως κράνος, οι περαστικοί να περνούν, ο χώρος να μην έχει αποκλειστεί και πολλές ακόμη παραβάσεις. Να μη μιλήσουμε για τις βέργες ως χρήση σε περίφραξη έργων. Θα αυτοκτονήσουν οι Αμερικανοί, οι Ευρωπαίοι και Ιάπωνες πολιτικοί μηχανικοί.
Πασιφάη έγραψε: 23 Ιούλ 2023, 15:27
Κατανοώ οτι ζω σε μπουρδέλο και οτι πάντα θα πρέπει να έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου την πιθανότητα της στραβής, αλλά φαντάζομαι πως κάποια πράγματα αλλάζουν. Σε τόσο μεγάλα έργα όπως αυτό που προανέφερα, ΔΕΝ υπάρχει αυτό που λες. Έχοω τουλάχιστον 5 ανθρώπους που δουλεύουν και τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας. Άλλο.
Δεν αλλάζει τίποτα. Απλά η Ελπίδα δεν πεθαίνει ποτέ και αυτό είναι το πρόβλημα.
Kυριακή δηλαδή είχε διάθεση ο εργολάβος να πληρώνει και ημερομίσθια αργίας με 45 βαθμούς πέρα από την παραβίαση της διάταξης για τον καύσωνα.Εκτός φυσικά εάν δεν τους έδινε ημερομίσθιο αργίας επίσης παράνομα.
Είχε προγραμματιστεί σήμερα η κατεδάφιση του τμήματος που κατέρρευσε
Βεβαια αναφέρονται και 2 αναμφισβητητες πραγματικοτητες στο λινκ σου, που καλό θα ήταν να τις φέρουμε σε θέα :
1)
Ωστόσο η παρουσία ΡΟΜΑ στην περιοχή αποδεικνύει ελλιπή περιφρούρηση και αποδίδεται στο πλιάτσικο που συντελείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις για την κλοπή υλικών και σιδήρου, που στην προκειμένη περίπτωση είχε δυστυχώς τραγική κατάληξη.
2)
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γέφυρα κατασκευάστηκε στις αρχές του 2000 από την Κ.Ι Σαραντόπουλος ωστόσο από ποιον ολοκληρώθηκε παραμένει θολό τοπίο καθώς η κατασκευή της Περιμετρικής Πατρών είχε σπάσει για άγνωστους λόγους σε εννέα εργολαβίες με αποτέλεσμα να μην είναι ορατό στο Μητρώο του υπουργείου,
Πλάκα πλακα το δεύτερο είναι πιο απαράδεκτο απο το πρώτο
Επίσης, αν ισχει αυτο :
Είχε ολοκληρωθεί προ μηνών η ανακατασκευή του πρώτου κλάδου της γέφυρας προς Πύργο και σήμερα ήταν προγραμματισμένη η κατεδάφιση του δεύτερου κλάδου στο ρεύμα προς Αθήνα, όπου συνέβηκε το δυστύχημα.
τοτε η κατεδαφιση δεν ηταν ατυχημα και αστοχια κατασκευης, πραγμα που κανει ψευδη το τιτλο του νηματος και τους τιτλους των ειδησεογραφικων !
Αν μαλιστα οι τραυματιες και νεκροι δεν ειναι εργαζομενοι, τοτε το σεναριο γινεται ακομα πιο γνωριμο !
Re: Ελλάδα 2.0 Κατέρρευσε γέφυρα στην Πάτρα
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2023, 16:25
από Ζενίθεδρος
Σκεφτείτε δηλαδή, το δέντρο που κρατάει την γη και το ροκανίζουν όλον τον χρόνο οι καλικάντζαροι, να ήταν χάλκινο ή να είχε σιδηρόβεργες μέσα.
Όπως κατήγγειλαν το Εργατικό Κέντρο Πάτρας, το συνδικάτο Οικοδόμων και άλλα σωματεία, με ευθύνη της κατασκευαστικής εταιρείας που είχε αναλάβει το έργο, οικοδόμοι δούλευαν κυριακάτικα και μέσα στον καύσωνα, από το πρωί, στις εργασίες κατεδάφισης της γέφυρας.
Αν αληθεύουν οι καταγγελίες, πράγματι η γέφυρα κατέρρευσε εν ώρα εργασιών. Άρα υπήρχαν άνθρωποι σε σημείο που δεν έπρεπε, εις γνώση του εργολάβου.
Τελικά, βλέπω ότι οι μπουλντώζες, άρα και ο εργολάβος ήταν ο μέτοχος και διαχειριστής της Ολυμπίας Οδού, ο Άβαξ, και μέτρα ασφαλείας δεν υπήρχαν. Τους γύφτους τους καλεί ο εργολάβος ώστε να παίρνουν τα μπάζα δωρεάν.
Ωστόσο η παρουσία ΡΟΜΑ στην περιοχή αποδεικνύει ελλιπή περιφρούρηση και αποδίδεται στο πλιάτσικο που συντελείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις για την κλοπή υλικών και σιδήρου, που στην προκειμένη περίπτωση είχε δυστυχώς τραγική κατάληξη.
Βλακείες. Αν έκλεβαν ας καλούσαν την αστυνομία. Οι ίδιοι οι εργολάβοι τους καλούν ώστε να γλυτώσουν κανένα φράγκο.
Ωστόσο η παρουσία ΡΟΜΑ στην περιοχή αποδεικνύει ελλιπή περιφρούρηση και αποδίδεται στο πλιάτσικο που συντελείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις για την κλοπή υλικών και σιδήρου, που στην προκειμένη περίπτωση είχε δυστυχώς τραγική κατάληξη.
Βλακείες. Αν έκλεβαν ας καλούσαν την αστυνομία. Οι ίδιοι οι εργολάβοι τους καλούν ώστε να γλυτώσουν κανένα φράγκο.
Εχουμε αποδείξεις για αυτό η απλα οτι βγάλουμε απο τον πάτο μας?
Ωστόσο η παρουσία ΡΟΜΑ στην περιοχή αποδεικνύει ελλιπή περιφρούρηση και αποδίδεται στο πλιάτσικο που συντελείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις για την κλοπή υλικών και σιδήρου, που στην προκειμένη περίπτωση είχε δυστυχώς τραγική κατάληξη.
Βλακείες. Αν έκλεβαν ας καλούσαν την αστυνομία. Οι ίδιοι οι εργολάβοι τους καλούν ώστε να γλυτώσουν κανένα φράγκο.
Αν εκλεβαν, ξερουμε οτι :
- δεν καλεσαν πολλες φορες την αστυνομια ?
- Οτι η αστυνομια πολλες φορες δεν συνελαβε τους κλεφτες ?
- οτι βαση των ισχυοντων "νομων" ισαριθμες φορες η αστυνομια δεν τους αφησε ελευθερους ωστε να ξανακλεψουν ?
Και κυριως, το αν η μη προβλεπομενη διαδικασια καταρρευσης δεν οφειλοταν τελικα στα κλεμμενα (δομικα) υλικα ?
Re: Ελλάδα 2.0 Κατέρρευσε γέφυρα στην Πάτρα
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2023, 16:37
από Οργισμένος
Υπο κατεδαφιδη γεφυρα, πηγαν και οι γυφτοι να ξηλωσουν κανα παλιοσιδερο να βγαλουν το ψωμακι τους και η κακια καπιταλιστικη γεφυρα επεσε και τους πλακωσε. Ε να μην τσιριξουν οι πσεκες και τα σπερματοδοχεια του κουλη???
Βλακείες. Αν έκλεβαν ας καλούσαν την αστυνομία. Οι ίδιοι οι εργολάβοι τους καλούν ώστε να γλυτώσουν κανένα φράγκο.
Αν εκλεβαν, ξερουμε οτι :
- δεν καλεσαν πολλες φορες την αστυνομια ?
- Οτι η αστυνομια πολλες φορες δεν συνελαβε τους κλεφτες ?
- οτι βαση των ισχυοντων "νομων" ισαριθμες φορες η αστυνομια δεν τους αφησε ελευθερους ωστε να ξανακλεψουν ?
Και κυριως, το αν η μη προβλεπομενη διαδικασια καταρρευσης δεν οφειλοταν στα κλεμμενα υλικα ?
Το θέατρο του παραλόγου. Πραγματικά. Δηλαδή να πούμε ότι έκλεβαν επειδή ο εργαλόβος κινδυνεύει με ποινικές ευθύνες που τους κάλεσε να πάρουν τα σίδερα. Συνήθης πρακτική χρόνια τώρα.
Για να πάρουν οι γύφτοι τις μπετόβεργες θα πρέπει πρώτα το βαρύ μηχάνημα να σπάσει το μπετό. Ώρα είναι να γράψουν ότι τα μηχανήματα που έσπαγαν το μπετό τα έφεραν οι γύφτοι που γράφουν AVAX επειδή τα έκλεψαν από εργοτάξιο του AVAX.
Βγείτε από τα υπόγεια καμία φορά και σταματίστε το googling για να ενημερώνεστε. Χρησιμοποιείστε τη λογική σας. Γιατί πιστεύετε τα ανώνυμα τρολς και όχι τα μάτια σας...