Σελίδα 8 από 11

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 18:37
από enterprise-psi
talaipwros έγραψε: 30 Μάιος 2023, 18:11
Απο Οπελ σασμαν ειναι δυνατον
Τι είναι , Honda / Toyota να φτιάχνει τα δικά της σασμάν;



Εικόνα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 18:42
από Chilloutbuddy
Isildur έγραψε: 30 Μάιος 2023, 18:36
Chilloutbuddy έγραψε: 30 Μάιος 2023, 18:28
Isildur έγραψε: 30 Μάιος 2023, 18:22 Σ' αυτό έχεις δίκιο. Και πέρα απ' αυτά που λες, οι κατασκευαστές είναι πάντα αξιόπιστοι σε ό,τι λένε. Φαίνεται άλλωστε και από νούμερα, μετρήσεις κλπ που δημοσιεύουν (καταναλώσεις, εκπομπές ρύπων κλπ) για τα οποία ποτέ δεν ακούστηκε κανένα σκάνδαλο για κανέναν από αυτούς, να έχει άλλες ρυθμίσεις στα εργαστήρια κι άλλες στον έξω κόσμο.

Ποια σοβαρή εταιρεία που σέβεται το όνομά της και έχει τόσο φανατικούς πελάτες θα το έκανε ποτέ;
Aυτά όλα που είπες εσύ (και όχι εγώ), τι σχέση έχουνε με το αντικείμενο;
Πάνε πακέτο με την αξιοπιστία ρε συ, δεν πάνε; Η αξιοπιστία δεν αφορά μόνο στο να μην σου μείνει το μοτέρι στα χέρια, αφορά και τον κατασκευαστή ως προς το τι φούμαρα (ή όχι) σου πουλάει για να σου πουλήσει.

Επίσης, μια που στο νήμα είδα αρκετές αναφορές από VW-lovers, αφορά και την κολλημάρα των κολλημένων φο(λ)κσβαγκενάκηδων που συνεχίζουν να προσκυνάνε* μια εταιρεία η οποία όχι μόνο δεν έχει προσφέρει τίποτα το ρηξικέλευθο στην αυτοκίνηση από τότε που ο Φύρερ ζήτησε ένα φθηνό τουτού για το πόπολο, αλλά λέει και ξεκάθαρα ψέματα για τις μετρήσεις της. Κι αυτοί, εκεί...

* καθόλου υπερβολή, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πώς αντιμετωπίζουν τον πελάτη που πάει να τους δώσει τα λεφτά του.
Ε, καλά, κι ο Κεραυνός Αιγείου λέει ότι είναι Κεραυνός, αλλά δεν είναι. Δεν ασχολούμαστε μ'αυτά, όλοι λένε παπαριές και όλοι θα στον φορέσουν αν βρούνε ευκαιρία. Κι αν δε στη φορέσει ο Γιαπωνέζος θα στη φορέσει ο ντόπιος αντιπρόσωπος, σιγά μην εμπιστευτούμε την ηθική εταιρίας λολ

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 18:22
από enterprise-psi
Εικόνα

:smt005: :smt005: :smt005:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 19:30
από Ερμής
25 χρόνων αυτοκίνητο σε γερανό. Αυτό και αν είναι είδηση :lol:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 19:33
από Isildur
Ερμής έγραψε: 09 Ιουν 2023, 19:30 25 χρόνων αυτοκίνητο σε γερανό. Αυτό και αν είναι είδηση :lol:
Για... ξαναπροσπάθησε. :003:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 19:49
από Ερμής
Δεν ασχολούμαι με βαγκιτες αν και αυτό 25αρη είναι

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 23:03
από stergiosbik
Tο audi δεν το είδατε ρε αμπαλοι;

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 09:03
από Chilloutbuddy
Η Τογιότα είναι η κορυφαία εταιρία, σε όποια κατηγορία βγάζει αυτοκίνητο θα είναι συνήθως το καλύτερο (επίσης θα είναι ακριβό και συνήθως βαρετό). Αλλά έχει κρατήσει και μερικά αυτοκίνητα και φτηνά και καλά (και βαρετά) που κάνουν όλη τη βαριά δουλειά και ξελασπώνουν κόσμο παγκοσμίως, κυρίως το Hilux και το 70, και φυσικά το Κάμρι που είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο των συνταξιούχων όλου του πλανήτη. Στα 65 θα πάρω κι εγώ ένα (με δέρμα χρώματος μπεζ-πεθαμενί). Στα σπορ αυτοκίνητα όμως η Τογιότα την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια γιατί φάγανε καρπαζιές και μπήκανε μέσα.

Η Χόντα έχει τρομερή παράδοση στους αξιόπιστους (και γενικά φανταστικούς) κινητήρες, από μηχανές του γκαζόν και αντλίες πισίνας μέχρι βιομηχανικές γεννήτριες και φόρμουλα 1.

Όλοι οι άλλοι γιαπωνέζοι δεν το τρώω ότι είναι αναγκαστικά αξιόπιστοι, είναι σαν όλους τους άλλους, βγάζουν καλά, μέτρια και κακά αυτοκίνητα.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 09:25
από Ερμής
Α επίσης χθες είδα στο δρόμο άλλο ένα από τα ελάχιστα ιαπωνικά αμάξια που μου έκαναν γκελ. Το Σ2000.

Έχουμε και λέμε
Σουμπαρου φορεστερ
Χοντα σ2000
Μαζντα ρχ7
Μιτσ λανσερ εβο6
Τουοτα γιαρις γρ

Το λφα δε πρόκειται να το. Οδηγήσω γιαυτό δε μπαίνει λίστα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 11:39
από stergiosbik
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιουν 2023, 09:03 Η Τογιότα είναι η κορυφαία εταιρία, σε όποια κατηγορία βγάζει αυτοκίνητο θα είναι συνήθως το καλύτερο (επίσης θα είναι ακριβό και συνήθως βαρετό). Αλλά έχει κρατήσει και μερικά αυτοκίνητα και φτηνά και καλά (και βαρετά) που κάνουν όλη τη βαριά δουλειά και ξελασπώνουν κόσμο παγκοσμίως, κυρίως το Hilux και το 70, και φυσικά το Κάμρι που είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο των συνταξιούχων όλου του πλανήτη. Στα 65 θα πάρω κι εγώ ένα (με δέρμα χρώματος μπεζ-πεθαμενί). Στα σπορ αυτοκίνητα όμως η Τογιότα την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια γιατί φάγανε καρπαζιές και μπήκανε μέσα.

Η Χόντα έχει τρομερή παράδοση στους αξιόπιστους (και γενικά φανταστικούς) κινητήρες, από μηχανές του γκαζόν και αντλίες πισίνας μέχρι βιομηχανικές γεννήτριες και φόρμουλα 1.

Όλοι οι άλλοι γιαπωνέζοι δεν το τρώω ότι είναι αναγκαστικά αξιόπιστοι, είναι σαν όλους τους άλλους, βγάζουν καλά, μέτρια και κακά αυτοκίνητα.
Δηλαδη τα κορολα,γιαρις,ραβ,αβενσις κλπ ηταν τα καλυτερα στην κατηγορια τους;
Με ρεγουλα στον ηλιο της Αυστραλιας πατριωτη γιατι βαραει ασχημα!!! :lol:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 11:43
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 10 Ιουν 2023, 09:25 Α επίσης χθες είδα στο δρόμο άλλο ένα από τα ελάχιστα ιαπωνικά αμάξια που μου έκαναν γκελ. Το Σ2000.

Έχουμε και λέμε
Σουμπαρου φορεστερ
Χοντα σ2000
Μαζντα ρχ7
Μιτσ λανσερ εβο6
Τουοτα γιαρις γρ

Το λφα δε πρόκειται να το. Οδηγήσω γιαυτό δε μπαίνει λίστα
Χθες το πρωι μεσα σε μια ωρα ειδα μια Porsche Panamera turbo S,ενα audi etron και ενα audi RS Q3.
Oλα με ελληνικες πινακιδες παρακαλω.
Τι διαολο ρε πστ μου,ξαναγυρισαν οι εποχες των παχιων αγελαδων; :smt017

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 11:44
από talaipwros
stergiosbik έγραψε: 10 Ιουν 2023, 11:43
Ερμής έγραψε: 10 Ιουν 2023, 09:25 Α επίσης χθες είδα στο δρόμο άλλο ένα από τα ελάχιστα ιαπωνικά αμάξια που μου έκαναν γκελ. Το Σ2000.

Έχουμε και λέμε
Σουμπαρου φορεστερ
Χοντα σ2000
Μαζντα ρχ7
Μιτσ λανσερ εβο6
Τουοτα γιαρις γρ

Το λφα δε πρόκειται να το. Οδηγήσω γιαυτό δε μπαίνει λίστα
Χθες το πρωι μεσα σε μια ωρα ειδα μια Porsche Panamera turbo S,ενα audi etron και ενα audi RS Q3.
Oλα με ελληνικες πινακιδες παρακαλω.
Τι διαολο ρε πστ μου,ξαναγυρισαν οι εποχες των παχιων αγελαδων; :smt017

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 11:45
από stergiosbik
talaipwros έγραψε: 10 Ιουν 2023, 11:44
stergiosbik έγραψε: 10 Ιουν 2023, 11:43
Ερμής έγραψε: 10 Ιουν 2023, 09:25 Α επίσης χθες είδα στο δρόμο άλλο ένα από τα ελάχιστα ιαπωνικά αμάξια που μου έκαναν γκελ. Το Σ2000.

Έχουμε και λέμε
Σουμπαρου φορεστερ
Χοντα σ2000
Μαζντα ρχ7
Μιτσ λανσερ εβο6
Τουοτα γιαρις γρ

Το λφα δε πρόκειται να το. Οδηγήσω γιαυτό δε μπαίνει λίστα
Χθες το πρωι μεσα σε μια ωρα ειδα μια Porsche Panamera turbo S,ενα audi etron και ενα audi RS Q3.
Oλα με ελληνικες πινακιδες παρακαλω.
Τι διαολο ρε πστ μου,ξαναγυρισαν οι εποχες των παχιων αγελαδων; :smt017
:lol:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 11:47
από Chilloutbuddy
stergiosbik έγραψε: 10 Ιουν 2023, 11:39 Δηλαδη τα κορολα,γιαρις,ραβ,αβενσις κλπ ηταν τα καλυτερα στην κατηγορια τους;
Με ρεγουλα στον ηλιο της Αυστραλιας πατριωτη γιατι βαραει ασχημα!!! :lol:
Eίναι φίλε, γιατί όταν λέμε "καλύτερα" εσύ εννοείς ένα πράμα, εγώ εννοώ άλλο πράμα, αλλά ο περισσότερος κόσμος όταν λέει "καλύτερα" εννοεί "δε χαλάει".

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 11:48
από Ερμής
stergiosbik έγραψε: 10 Ιουν 2023, 11:43
Ερμής έγραψε: 10 Ιουν 2023, 09:25 Α επίσης χθες είδα στο δρόμο άλλο ένα από τα ελάχιστα ιαπωνικά αμάξια που μου έκαναν γκελ. Το Σ2000.

Έχουμε και λέμε
Σουμπαρου φορεστερ
Χοντα σ2000
Μαζντα ρχ7
Μιτσ λανσερ εβο6
Τουοτα γιαρις γρ

Το λφα δε πρόκειται να το. Οδηγήσω γιαυτό δε μπαίνει λίστα
Χθες το πρωι μεσα σε μια ωρα ειδα μια Porsche Panamera turbo S,ενα audi etron και ενα audi RS Q3.
Oλα με ελληνικες πινακιδες παρακαλω.
Τι διαολο ρε πστ μου,ξαναγυρισαν οι εποχες των παχιων αγελαδων; :smt017
Πεινάμε!!!! Μητσοτάκη γαμιεσαι ρε!!!

Ναι από πριν τον ιό έχει ξεκινήσει μια εντελώς αλλόκοτη αίσθηση ευμάρειας. Θυμίζει κάτι από 2006 2007 η ιστορία.
Το να βλέπεις μια φορά τη μέρα ένα αυτοκίνητο των 150-200Κ δε λέει κάτι. Το να κοιτάς τριγύρω και να βλέπεις το 50% να είναι αυτοκίνητα των 30-40Κ τουλάχιστον και μάλιστα τελευταίας πενταετίας, λέει πολλά.