Parrot έγραψε: 01 Απρ 2023, 11:38
Μιλάμε για ποδήλατα-πατίνια-μονοκυκλα που (εκτός από πανάκριβα) δεν έχουν ούτε καθρέπτες να βλέπεις, ούτα φώτα ούτε τίποτα..
Και αυτά κινούνται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (έχω δει πολλές φορές) και δεν έχουν απαγορευτεί ακόμα..;;;
Δεν επιτρέπεται η κίνηση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (άσχετα που κάθε ΣΚ βλέπεις ποδηλάτες στις περιφερειακές εθνικές στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης). Η τροχαία δυστυχώς δεν το εφαρμόζει.
Φώτα τα πατίνια έχουν όλα, τα ποδήλατα όχι αν και υποχρεούνται. Όποιος κυκλοφορεί χωρίς φώτα είναι τρελός.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Green Dragon έγραψε: 01 Απρ 2023, 11:36
Στους μικρούς δρόμους είναι το πρόβλημα, όλο το κέντρο έχει μόνο σοκάκια.
Ισχύει, αλλά δεν χρειάζεται να φτάσει ποδηλατόδρομος και στο τελευταίο σοκάκι. Οι μεγάλοι δρόμοι αρκούν για αρχή. Ούτε τα λεωφορεία ή το μετρό φτανουν σε όλα τα σοκάκια αλλά τα χρησιμοποιούν χιλιάδες κόσμου.
Σκέψου για παράδειγμα έναν υποτιθέμενο ποδηλατόδρομο που θα ανέβαινε όλη την Συγγρού και θα ήταν ενωμένος με τον επίσης υποτιθέμενο ποδηλατόδρομο της παραλιακής. Χιλιάδες άνθρωποι από το Φάληρο μέχρι την Γλυφάδα και τις ενδιάμεσες περιοχές θα μπορούσαν να πάνε στο κέντρο με πατίνια αντί για αυτοκίνητα. Το 1/10 να το έκανε όντως, θα υπήρχε κάποιο αντίκτυπο στο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Green Dragon έγραψε: 01 Απρ 2023, 11:36
Στους μικρούς δρόμους είναι το πρόβλημα, όλο το κέντρο έχει μόνο σοκάκια.
Ισχύει, αλλά δεν χρειάζεται να φτάσει ποδηλατόδρομος και στο τελευταίο σοκάκι. Οι μεγάλοι δρόμοι αρκούν για αρχή. Ούτε τα λεωφορεία ή το μετρό φτανουν σε όλα τα σοκάκια αλλά τα χρησιμοποιούν χιλιάδες κόσμου.
Σκέψου για παράδειγμα έναν υποτιθέμενο ποδηλατόδρομο που θα ανέβαινε όλη την Συγγρού και θα ήταν ενωμένος με τον επίσης υποτιθέμενο ποδηλατόδρομο της παραλιακής. Χιλιάδες άνθρωποι από το Φάληρο μέχρι την Γλυφάδα και τις ενδιάμεσες περιοχές θα μπορούσαν να πάνε στο κέντρο με πατίνια αντί για αυτοκίνητα. Το 1/10 να το έκανε όντως, θα υπήρχε κάποιο αντίκτυπο στο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Ισχύει, αλλά δεν χρειάζεται να φτάσει ποδηλατόδρομος και στο τελευταίο σοκάκι. Οι μεγάλοι δρόμοι αρκούν για αρχή. Ούτε τα λεωφορεία ή το μετρό φτανουν σε όλα τα σοκάκια αλλά τα χρησιμοποιούν χιλιάδες κόσμου.
Σκέψου για παράδειγμα έναν υποτιθέμενο ποδηλατόδρομο που θα ανέβαινε όλη την Συγγρού και θα ήταν ενωμένος με τον επίσης υποτιθέμενο ποδηλατόδρομο της παραλιακής. Χιλιάδες άνθρωποι από το Φάληρο μέχρι την Γλυφάδα και τις ενδιάμεσες περιοχές θα μπορούσαν να πάνε στο κέντρο με πατίνια αντί για αυτοκίνητα. Το 1/10 να το έκανε όντως, θα υπήρχε κάποιο αντίκτυπο στο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Θα πρέπει να υπολογιστεί το σημείο καμπής.
Δηλαδή ;
Έστω ότι γίνονται οι μετατροπές στους δρόμους. Αν η χρήση παραμείνει περιορισμένη το κυκλοφοριακό θα χειροτερέψει σε σχέση με τώρα. Αν η χρήση αρχίσει ν' αυξάνεται κάποια στιγμή θα έχουμε break even και αν συνεχίσει κι άλλο θα έχουμε όφελος. Το θέμα λοιπόν είναι που θα κάτσει η μπίλια και αν υπάρχει τρόπος να υπολογιστεί αυτό εκ των προτέρων, έστω αδρά. Καταρχάς θα πρέπει οι όποιες ρυθμίσεις όντως να εξυπηρετούν και όχι να γίνουν απλά για να πούμε ότι φτιάξαμε πατινόδρομους σε στυλ Βλακογιάννη.
Έστω ότι γίνονται οι μετατροπές στους δρόμους. Αν η χρήση παραμείνει περιορισμένη το κυκλοφοριακό θα χειροτερέψει σε σχέση με τώρα. Αν η χρήση αρχίσει ν' αυξάνεται κάποια στιγμή θα έχουμε break even και αν συνεχίσει κι άλλο θα έχουμε όφελος. Το θέμα λοιπόν είναι που θα κάτσει η μπίλια και αν υπάρχει τρόπος να υπολογιστεί αυτό εκ των προτέρων, έστω αδρά. Καταρχάς θα πρέπει οι όποιες ρυθμίσεις όντως να εξυπηρετούν και όχι να γίνουν απλά για να πούμε ότι φτιάξαμε πατινόδρομους σε στυλ Βλακογιάννη.
Υπάρχει σχετική βιβλιογραφία και εμπειρία από πόλεις με αντίστοιχα προβλήματα με την Αθήνα που μπορούν να μελετηθούν.
Σε γενικές γραμμές το κυκλοφοριακό όντως επιδεινώνεται μέχρι μια κρίσιμη μάζα να αποφασίσει να κάνει την μετάβαση από το αυτοκίνητο σε πιο ήπια για το περιβάλλον μορφή μετακίνησης.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που χρειάζεται είναι δίκτυο που θα ενώνει περιοχές και όχι ένας ποδηλατόδρομος μήκους ενός τετραγώνου για να τον δουν οι τουρίστες.
Πάνω από 1.38 εκατομμύρια κάτοικοι του Παρισιού είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους, εκ των οποίων μόλις 103.000 έλαβαν μέρος στην ψηφοφορία.
Σχεδόν το 90% των ψήφων ήταν υπέρ της απαγόρευσης των ηλεκτροκίνητων πατινιών.
Από όσους είχαν δικαίωμα ψήφου, μόνο το 8% ψήφισε. Αυτό σημαίνει ότι η αποχή άγγιξε το 92%.
Οι 103.000 καμένοι εγκέφαλοι αποφάσισαν και η δήμαρχος θα υπακούσει;
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Μόνο τα δημόσια σε στυλ lime, bird κλπ γιατί έκαναν τις ίδιες βλακείες που έκαναν εδώ και αντί να τα έχουν σε κλειδωμένες βάσεις τα άφηναν όπου να ναι και άφηναν να τα παρατάς όπου να ναι. Εννοείται ότι στηρίζουμε κινήσεις για να γίνεται σωστή χρήση για να μην μπορούν να βγαίνουν οι μπούμερ και να έχουν αφορμές να κατηγορούν.
Αν θες δημόσια πατίνια πρέπει να υπάρχουν βάσεις όπως έχουν τα δημόσια ποδήλατα και να κλειδώνουν εκεί. Αυτονόητο.
Βέβαια με 92% αποχή δεν το λες και δημοψήφισμα
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Ρε συ, έχω δει πολλούς στον δρόμο με κάτι τούμπανα πατίνια με κανονικές αναρτήσεις που πάνε και γαμιώντας άμα λάχει, πως και δεν πήγες κατευθείαν σε τέτοιο και πήρες πατίνι χωρίς καν αναρτήσεις;