Σελίδα 8 από 325

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:07
από Ασέβαστος
Υδράργυρος έγραψε: 01 Μαρ 2023, 01:06
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 01:01 30 ασθενοφόρα; Πόσα έχει η Λάρισα;
Μισες δουλειες εκαναν κουλης-πλευρης. Υπαρχει λιπος
κερδιζεις το βραβειο του πρωτου μαλακα που εκανε πολιτικο σχολιο σε τουτο το τοπικ.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:07
από Libre arbitre
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:36
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:33

Δεν είπα ότι δεν είναι
Δηλαδή κρατική φαλιρισμενη εταιρια εξαγοράζεται από κρατική άλλης χώρας;
Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.
Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:08
από Maspoli
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:07
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:36

Δηλαδή κρατική φαλιρισμενη εταιρια εξαγοράζεται από κρατική άλλης χώρας;
Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.
Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.
Δεν θα έλεγα ότι έκανες και έξυπνο σχόλιο

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:09
από πατησιωτης
Ο ΟΣΕ ήταν ο πρώτος οργανισμός που έδιωξε πολύ κόσμο στην αρχή των μνημονίων.Δεν τους απέλυσε φυσικά αλλά τους έδωσε μετατάξεις για άλλες υπηρεσίες του δημοσίου.Πολλοί πήγαν σε μουσεία :lol: παρ ότι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο.Ο λόγος ήταν ότι είχε θηριώδη ελλείμματα.Μάλιστα διεκόπησαν για χρόνια όλα τα δρομολόγια προς το εξωτερικό.Αφού ήλθε σε κάποια ισορροπία ο προυπολογισμός του άρχισε η συζήτηση για την ιδιωτικοποίηση,η οποία φυσικά εμποδιζόταν από κινητοποιήσεις μέχρι που ήλθε ο σύριζα και τον πούλησε για 45 εκστομμύρια.Η ιδιωτικοποίηση - που δεν ήταν ακριβώς ιδιωτικοποίηση αφού πουλήθηκε στην κρατική ιταλική εταιρία σιδηροδρόμων - ήταν και ο όρος για να δεχθεί η ΕΕ να διαγράψει τις κρατικές ενισχύσεις που είχε πάρει ο ΟΣΕ επί χρόνια.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:10
από Libre arbitre
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:08
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:07
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06
Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.
Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.
Δεν θα έλεγα ότι έκανες και έξυπνο σχόλιο
Θεωρείς ιδιωτικοποίηση όταν φαλιρισμενες κρατικές εταιρίες εξαγοράζονται από κρατικές άλλων κρατών;

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:10
από GoBzi
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:57
La Bourgeoisie έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:55 Η ιδιωτικοποίηση των μέσων μεταφοράς οδηγεί αναπόφευκτα σε δυστυχήματα. Η τσέπη του ιδιώτη δεν αντέχει ούτε τους ελέγχους ούτε τους μισθούς έμπειρου και επαρκούς προσωπικού.
Ποια ιδιωτικοποίηση; Κρατική ιταλική δεν ειναι; Θυγατρική της Ferrovie dello Stato δεν ειναι;
Μια εταιρεία θεωρείται κρατική όταν είναι υπό τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου. Το ιταλικό κράτος έχει ανοίξει εταιρεία στην Ελλάδα για να μπορεί να διαχειριστεί τον ΟΣΕ, απλά το ιταλικό κράτος έχει τις μετοχές. Δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι του ιταλικού κράτους οι υπάλληλοι.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:11
από Eθνικοκοινωνιστης
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 06:11 Τραγωδία. Με υποτίθεται το πιο ασφαλές χερσαίο μέσο. Φαίνεται να μην υπήρξε καν φρενάρισμα. Κάποιοι τραυματίες είναι βαριά.
Εικόνα

:102:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:11
από Υδράργυρος
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:51 Τελικά οφείλεται σε ανθρώπινο σφάλμα; Μπορεί να οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο σφάλμα;
Οταν δε λειτουργει η τηλεδιοικηση, αυξανεται εκθετικα η πιθανοτητα ανθρωπινου λαθους. Αλλα η αιτια δεν ειναι υο ανθρωπινο λαθος

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:11
από Libre arbitre
GoBzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:10
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:57
La Bourgeoisie έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:55 Η ιδιωτικοποίηση των μέσων μεταφοράς οδηγεί αναπόφευκτα σε δυστυχήματα. Η τσέπη του ιδιώτη δεν αντέχει ούτε τους ελέγχους ούτε τους μισθούς έμπειρου και επαρκούς προσωπικού.
Ποια ιδιωτικοποίηση; Κρατική ιταλική δεν ειναι; Θυγατρική της Ferrovie dello Stato δεν ειναι;
Μια εταιρεία θεωρείται κρατική όταν είναι υπό τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου. Το ιταλικό κράτος έχει ανοίξει εταιρεία στην Ελλάδα για να μπορεί να διαχειριστεί τον ΟΣΕ, απλά το ιταλικό κράτος έχει τις μετοχές. Δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι του ιταλικού κράτους οι υπάλληλοι.
Ναι αλλά δεν παύει να είναι κρατική ιταλική εταιρια που τους εξαγοράζει.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:12
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:07
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:36

Δηλαδή κρατική φαλιρισμενη εταιρια εξαγοράζεται από κρατική άλλης χώρας;
Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.
Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.
Και η Cosco κρατική είναι. Μια χαρά λειτουργεί το κράτος σε σοβαρές χώρες παραγωγικά, και κάνει επενδύσεις στο εξωτερικό. Σε κάτι μπανανομπουρδελα ξεπουλάνε τα πάντα και περιμένουν την ιδιωτική πρωτοβουλία

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:14
από Libre arbitre
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:12
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:07
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06
Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.
Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.
Και η Cosco κρατική είναι. Μια χαρά λειτουργεί το κράτος σε σοβαρές χώρες παραγωγικά, και κάνει επενδύσεις στο εξωτερικό. Σε κάτι μπανανομπουρδελα ξεπουλάνε τα πάντα και περιμένουν την ιδιωτική πρωτοβουλία
Μου φαίνεται χαζό να εξαγοράζουν τις κρατικές εταιρίες άλλες που και αυτές είναι κρατικές. Αυτό δεν είναι καθαρή ιδιωτικοποίηση.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:14
από Eθνικοκοινωνιστης
Green Dragon έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:20
Υπάρχουν κανονισμοί γι' αυτά, αν δεν εφαρμόζονται φταίει το κράτος που δεν κυνηγάει τον ιδιώτη.
δλδ θες να γινουμε σοβιετια? :102:

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:16
από πατησιωτης
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:04
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:03
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:57

Ποια ιδιωτικοποίηση; Κρατική ιταλική δεν ειναι; Θυγατρική της Ferrovie dello Stato δεν ειναι;
Οι υπάλληλοι της Hellenic Train είναι υπάλληλοι του ιταλικού κράτους κατά τη γνώμη σου;
Δεν ξερω. Υπάλληλοι που εργάζονται παράλληλα σε κρατική ιταλική εταιρία;
Η ουσία της ιδιωτικοποίησης είναι πάντα η περικοπή των εξόδων που δημιουργεί η ισχύς του συνδικαλισμού.Με την έννοια αυτή η πώληση σε κρατική εταιρία ΑΛΛΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ είναι μια αλλαγή από την παραμονή στο ίδιο κράτος ,διότι ο συνδικαλισμός είναι σύμφυτος με την πολιτική και δεν έχεις τις ίδιες δυνατότητες εκβιασμού του άλλου κράτους με το δικό σου.
Συμβαίνει και στις ελληνικές εταιρίες π.χ. η Ολυμπιακή όταν είχε τα "προγράμματα εξυγίανσης" απέλυσε πρώτες πρώτες τις αεροσυνοδούς ξένης υπηκοότητος που είχε σε κάποια δρομολόγια και γενικώς τους ξένους υπαλλήλους.Έλληνας δεν απολύθηκε κανείς μέχρι που έφθασε η κατάσταση στο αμήν και ο Χατζηδάκης την έκλεισε με θηριώδεις παροχές πρόωρων συντάξων και μετατάξεων στους υπαλλήλους.
Δεν είναι λοιπόν το ίδιο να ανήκουν τα τραίνα στο ελληνικό κράτος ή στο ιταλικό.Δεν ζητάει ψήφο από τους υπαλλήλους των ελληνικών τραίνων η Μελόνι.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:17
από Frappezitis
https://twitter.com/papagalizw/status/1 ... G97aEtAAAA


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Άλλα δύο ατυχήματα τις προηγούμενες ημέρες προστέθηκαν στο μακρύ κατάλογο με τις Αμαξοστοιχίες 51 και 61 αντίστοιχα, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο το συνάδελφο Μηχανοδηγό αλλά και τους επιβάτες.

Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό.

Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες.

Όπως οι προηγούμενες Κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή, έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος.

Το Υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας Ο Χ Ι ! «έχουν καιρό….κάποια στιγμή θα τελειώσουν».

Η ΡΑΣ επιλεκτικά παρεμβαίνει, αφήνοντας εκτεταμένα κενά και σοβαρές ελλείψεις στο απυρόβλητο.

Διάφοροι φορείς, ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN αλληλο-μεταφέρουν τις ευθύνες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταίει….. Φταίνε τα φαινόμενα που είναι έντονα και πλημμυρίζει η γραμμή, φταίνε οι φωτιές που άφησαν καμένους κορμούς, φταίει το χιόνι, φταίνε οι άλλοι, φταίμε λίγο και εμείς φταίει και ο Χατζηπετρής…!!!

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ

Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις.

Τα Σωματεία στο Σιδηρόδρομο και η Π.Ο.Σ. δεν μπορεί να ανέχονται άλλο αυτή την επικίνδυνη κατάσταση. Τι άλλο περιμένουν για να παρέμβουν; Τι άλλο πρέπει να συμβεί;

Τα θέματα ασφάλειας πρέπει να μπουν στην πρώτη γραμμή. Να βρεθούν στο επίκεντρο των συνελεύσεων στους χώρους δουλειάς.

Οι εργαζόμενοι πρέπει να κρίνουν πολιτικά και συνδικαλιστικά όσους έχουν ευθύνη και συνεχίζουν να σφυράνε αδιάφορα εκείνους που αδιαφορούν γι΄αυτό που συμβαίνει. Να κρίνουν εκείνους τους πολιτικούς κομισάριους και συνδικαλιστικούς εκπροσώπους που υποτιμούν και αδιαφορούν για όλους εκείνους τους παράγοντες που όταν διασταυρώνονται δημιουργούν καθημερινά ατυχήματα και δυστυχήματα.

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε :

Άμεση πρόσληψη στον ΟΣΕ και την HELLENIC TRAIN μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες. Αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού.
Προγράμματα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον ασφαλή τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.
Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ασφαλούς λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου.
Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής.
Συντήρησης, επισκευή και εκσυγχρονισμού όλου του τεχνικού εξοπλισμού και όλων των εγκαταστάσεων για ασφαλή εργασία.
Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.
Να χορηγηθούν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας.
Τεχνικός Ασφάλειας και Γιατρός Εργασίας σε κάθε συγκρότημα.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:17
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:14
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:12
Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:07

Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.
Και η Cosco κρατική είναι. Μια χαρά λειτουργεί το κράτος σε σοβαρές χώρες παραγωγικά, και κάνει επενδύσεις στο εξωτερικό. Σε κάτι μπανανομπουρδελα ξεπουλάνε τα πάντα και περιμένουν την ιδιωτική πρωτοβουλία
Μου φαίνεται χαζό να εξαγοράζουν τις κρατικές εταιρίες άλλες που και αυτές είναι κρατικές. Αυτό δεν είναι καθαρή ιδιωτικοποίηση.
Ξεφτιλισμενο ξεπούλημα ήταν που επέβαλαν οι δανειστές μας. Όταν είσαι αποικία, δεν έχεις λόγο.