Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 09:07
κερδιζεις το βραβειο του πρωτου μαλακα που εκανε πολιτικο σχολιο σε τουτο το τοπικ.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
κερδιζεις το βραβειο του πρωτου μαλακα που εκανε πολιτικο σχολιο σε τουτο το τοπικ.
Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:36Δηλαδή κρατική φαλιρισμενη εταιρια εξαγοράζεται από κρατική άλλης χώρας;
Δεν θα έλεγα ότι έκανες και έξυπνο σχόλιοLibre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:07Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:36
Δηλαδή κρατική φαλιρισμενη εταιρια εξαγοράζεται από κρατική άλλης χώρας;
Θεωρείς ιδιωτικοποίηση όταν φαλιρισμενες κρατικές εταιρίες εξαγοράζονται από κρατικές άλλων κρατών;Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:08Δεν θα έλεγα ότι έκανες και έξυπνο σχόλιοLibre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:07Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06
Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.
Μια εταιρεία θεωρείται κρατική όταν είναι υπό τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου. Το ιταλικό κράτος έχει ανοίξει εταιρεία στην Ελλάδα για να μπορεί να διαχειριστεί τον ΟΣΕ, απλά το ιταλικό κράτος έχει τις μετοχές. Δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι του ιταλικού κράτους οι υπάλληλοι.Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:57Ποια ιδιωτικοποίηση; Κρατική ιταλική δεν ειναι; Θυγατρική της Ferrovie dello Stato δεν ειναι;La Bourgeoisie έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:55 Η ιδιωτικοποίηση των μέσων μεταφοράς οδηγεί αναπόφευκτα σε δυστυχήματα. Η τσέπη του ιδιώτη δεν αντέχει ούτε τους ελέγχους ούτε τους μισθούς έμπειρου και επαρκούς προσωπικού.
Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 06:11 Τραγωδία. Με υποτίθεται το πιο ασφαλές χερσαίο μέσο. Φαίνεται να μην υπήρξε καν φρενάρισμα. Κάποιοι τραυματίες είναι βαριά.

Οταν δε λειτουργει η τηλεδιοικηση, αυξανεται εκθετικα η πιθανοτητα ανθρωπινου λαθους. Αλλα η αιτια δεν ειναι υο ανθρωπινο λαθοςLibre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:51 Τελικά οφείλεται σε ανθρώπινο σφάλμα; Μπορεί να οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο σφάλμα;
Ναι αλλά δεν παύει να είναι κρατική ιταλική εταιρια που τους εξαγοράζει.GoBzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:10Μια εταιρεία θεωρείται κρατική όταν είναι υπό τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου. Το ιταλικό κράτος έχει ανοίξει εταιρεία στην Ελλάδα για να μπορεί να διαχειριστεί τον ΟΣΕ, απλά το ιταλικό κράτος έχει τις μετοχές. Δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι του ιταλικού κράτους οι υπάλληλοι.Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:57Ποια ιδιωτικοποίηση; Κρατική ιταλική δεν ειναι; Θυγατρική της Ferrovie dello Stato δεν ειναι;La Bourgeoisie έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:55 Η ιδιωτικοποίηση των μέσων μεταφοράς οδηγεί αναπόφευκτα σε δυστυχήματα. Η τσέπη του ιδιώτη δεν αντέχει ούτε τους ελέγχους ούτε τους μισθούς έμπειρου και επαρκούς προσωπικού.
Και η Cosco κρατική είναι. Μια χαρά λειτουργεί το κράτος σε σοβαρές χώρες παραγωγικά, και κάνει επενδύσεις στο εξωτερικό. Σε κάτι μπανανομπουρδελα ξεπουλάνε τα πάντα και περιμένουν την ιδιωτική πρωτοβουλίαLibre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:07Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:36
Δηλαδή κρατική φαλιρισμενη εταιρια εξαγοράζεται από κρατική άλλης χώρας;
Μου φαίνεται χαζό να εξαγοράζουν τις κρατικές εταιρίες άλλες που και αυτές είναι κρατικές. Αυτό δεν είναι καθαρή ιδιωτικοποίηση.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:12Και η Cosco κρατική είναι. Μια χαρά λειτουργεί το κράτος σε σοβαρές χώρες παραγωγικά, και κάνει επενδύσεις στο εξωτερικό. Σε κάτι μπανανομπουρδελα ξεπουλάνε τα πάντα και περιμένουν την ιδιωτική πρωτοβουλίαLibre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:07Άρα καμία ιδιωτικοποίηση.Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:06
Η Frapport που πήρε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδος, κρατική είναι.
δλδ θες να γινουμε σοβιετια?Green Dragon έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:20Υπάρχουν κανονισμοί γι' αυτά, αν δεν εφαρμόζονται φταίει το κράτος που δεν κυνηγάει τον ιδιώτη.
Η ουσία της ιδιωτικοποίησης είναι πάντα η περικοπή των εξόδων που δημιουργεί η ισχύς του συνδικαλισμού.Με την έννοια αυτή η πώληση σε κρατική εταιρία ΑΛΛΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ είναι μια αλλαγή από την παραμονή στο ίδιο κράτος ,διότι ο συνδικαλισμός είναι σύμφυτος με την πολιτική και δεν έχεις τις ίδιες δυνατότητες εκβιασμού του άλλου κράτους με το δικό σου.Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:04Δεν ξερω. Υπάλληλοι που εργάζονται παράλληλα σε κρατική ιταλική εταιρία;Maspoli έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:03Οι υπάλληλοι της Hellenic Train είναι υπάλληλοι του ιταλικού κράτους κατά τη γνώμη σου;Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 08:57
Ποια ιδιωτικοποίηση; Κρατική ιταλική δεν ειναι; Θυγατρική της Ferrovie dello Stato δεν ειναι;
Ξεφτιλισμενο ξεπούλημα ήταν που επέβαλαν οι δανειστές μας. Όταν είσαι αποικία, δεν έχεις λόγο.Libre arbitre έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:14Μου φαίνεται χαζό να εξαγοράζουν τις κρατικές εταιρίες άλλες που και αυτές είναι κρατικές. Αυτό δεν είναι καθαρή ιδιωτικοποίηση.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 09:12Και η Cosco κρατική είναι. Μια χαρά λειτουργεί το κράτος σε σοβαρές χώρες παραγωγικά, και κάνει επενδύσεις στο εξωτερικό. Σε κάτι μπανανομπουρδελα ξεπουλάνε τα πάντα και περιμένουν την ιδιωτική πρωτοβουλία