Re: Οι καπιταλιστές θα σας κόψουν τ' αυτοκίνητα και τις Κυριακάτικες βολτες
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2022, 16:44
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Γάμω τα σπίτια τους.ΟΥΤΙΣ έγραψε: 11 Μάιος 2022, 14:34Δεν σας έχει περάσει από το μυαλό ότι οι παμπόνηροι μπούμερς εργοδότες θα βρουν τρόπο ώστε το ρεύμα να κόβεται μόνο στις οικείες σας και όχι στις επιχειρήσεις τους. Χοχοχο!vantono έγραψε: 11 Μάιος 2022, 14:25Δεκτόν, απλώς λάθος επικεντρώθηκες στην τηλεργασία εξ αρχής. Με τις διακοπές ρεύματος ούτε δουλειά σε γραφεία εταιρειών δεν θα μπορεί να γίνεται. Δεν ειναι θεμα τηλεργασίας αυτο.nostromos έγραψε: 11 Μάιος 2022, 14:12
εγω αυτο που γραφω ειναι οτι η τηλεργασια θα ειναι το τελευταιο που σε ανησυχει σε περιπτωση που διακοπει τελειως η Ρωσικη ενεργεια ... μερικοι το χαβα σας με μπουμερς ,τηλεργασια κτλ ... δεν περιστρεφεται ολος ο κοσμος με αυτα που σας προβληματιζουνε
Άσε που δύσκολα θα κολλήσεις για 4η φορά κορωνοϊό, τύπε.Στύγιος έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:02 Τηλεργασία και τηλεκπαίδευση ; ΜΕΣΑ
Αντί να κάνω 150 χλμ κάθε μέρα και συνολικά 3.000 το μήνα.
Αλλάζει όλη η θεωρία του αυτοκινήτου που μας ήρθε από τις ΗΠΑ.έργο_μακέτο έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:17 Δηλαδή οδεύουμε προς μια περαιτέρω αστικοποίηση/μαζικοποίηση;
Δεν θα μας επιτρέπουν ούτε να βγαίνουμε εκτός λεκανοπεδίου να πάρουμε λίγο καθαρό αέρα. Αν θες πράσινο, κανά Θησείο κανά Υμητό και πολύ μας είναι. Παρέα με τους κάγκουρες που πίνουν γάρα και ακούνε τραπ από το κινητό.

Το αυτοκίνητο σίγουρα είναι ρυπογόνο. Το ζητήμα είναι τι συνθήκες θα επικρατούν στα ΜΜΜ. Θα υπάρχει καθαριότητα, εξαερισμός, συχνά δρομολόγια, άνεση, λίγα άτομα σε κάθε βαγόνι. Η θα είναι καταβόθρες ανθρώπων όπως είναι ήδη τα ελληνικά ΜΜΜ.OANNHSEA έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:24Αλλάζει όλη η θεωρία του αυτοκινήτου που μας ήρθε από τις ΗΠΑ.έργο_μακέτο έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:17 Δηλαδή οδεύουμε προς μια περαιτέρω αστικοποίηση/μαζικοποίηση;
Δεν θα μας επιτρέπουν ούτε να βγαίνουμε εκτός λεκανοπεδίου να πάρουμε λίγο καθαρό αέρα. Αν θες πράσινο, κανά Θησείο κανά Υμητό και πολύ μας είναι. Παρέα με τους κάγκουρες που πίνουν γάρα και ακούνε τραπ από το κινητό.
Ήταν οι ΗΠΑ που επέβαλαν το αυτοκίνητο και κατέστρεψαν τα ΜΜΕ - σήμερα ξέρουμε ότι αυτό είναι λάθος και αλλάζει.
Ακόμα και μέσα στις ΗΠΑ φτιάχνουν συνέχεια στις πόλεις μετρό, τραμ, ηλεκτρικά λεωφορεάι ή γραμμές ειδικές με ειδικά λεωφορεία (π.χ. όπως περίπου τα δικά μας που κινούνται και με ρεύμα και έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κάτι ανήκουστο πριν από 35 χρόνια!!!
.
Στην Αλβανία του Χότζα επειδή το βράδυ δεν είχαν ρεύμα, τους έδειχναν την Κέρκυρα απέναντι φωτισμένη και τους έλεγαν: κοιτάξτε τους καπιταλιστές, τους βάζουν να δουλεύουν και το βράδυΟι καπιταλιστές θα σας κόψουν τ' αυτοκίνητα και τις Κυριακάτικες βολτες
έργο_μακέτο έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:27Το αυτοκίνητο σίγουρα είναι ρυπογόνο. Το ζητήμα είναι τι συνθήκες θα επικρατούν στα ΜΜΜ. Θα υπάρχει καθαριότητα, εξαερισμός, συχνά δρομολόγια, άνεση, λίγα άτομα σε κάθε βαγόνι. Η θα είναι καταβόθρες ανθρώπων όπως είναι ήδη τα ελληνικά ΜΜΜ.OANNHSEA έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:24Αλλάζει όλη η θεωρία του αυτοκινήτου που μας ήρθε από τις ΗΠΑ.έργο_μακέτο έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:17 Δηλαδή οδεύουμε προς μια περαιτέρω αστικοποίηση/μαζικοποίηση;
Δεν θα μας επιτρέπουν ούτε να βγαίνουμε εκτός λεκανοπεδίου να πάρουμε λίγο καθαρό αέρα. Αν θες πράσινο, κανά Θησείο κανά Υμητό και πολύ μας είναι. Παρέα με τους κάγκουρες που πίνουν γάρα και ακούνε τραπ από το κινητό.
Ήταν οι ΗΠΑ που επέβαλαν το αυτοκίνητο και κατέστρεψαν τα ΜΜΕ - σήμερα ξέρουμε ότι αυτό είναι λάθος και αλλάζει.
Ακόμα και μέσα στις ΗΠΑ φτιάχνουν συνέχεια στις πόλεις μετρό, τραμ, ηλεκτρικά λεωφορεάι ή γραμμές ειδικές με ειδικά λεωφορεία (π.χ. όπως περίπου τα δικά μας που κινούνται και με ρεύμα και έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κάτι ανήκουστο πριν από 35 χρόνια!!!
.
Γιατί λοιπόν να μη μένεις έξω απ'την πολή και να δουλεύεις με τηλεργασία;OANNHSEA έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:50έργο_μακέτο έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:27Το αυτοκίνητο σίγουρα είναι ρυπογόνο. Το ζητήμα είναι τι συνθήκες θα επικρατούν στα ΜΜΜ. Θα υπάρχει καθαριότητα, εξαερισμός, συχνά δρομολόγια, άνεση, λίγα άτομα σε κάθε βαγόνι. Η θα είναι καταβόθρες ανθρώπων όπως είναι ήδη τα ελληνικά ΜΜΜ.OANNHSEA έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:24
Αλλάζει όλη η θεωρία του αυτοκινήτου που μας ήρθε από τις ΗΠΑ.
Ήταν οι ΗΠΑ που επέβαλαν το αυτοκίνητο και κατέστρεψαν τα ΜΜΕ - σήμερα ξέρουμε ότι αυτό είναι λάθος και αλλάζει.
Ακόμα και μέσα στις ΗΠΑ φτιάχνουν συνέχεια στις πόλεις μετρό, τραμ, ηλεκτρικά λεωφορεάι ή γραμμές ειδικές με ειδικά λεωφορεία (π.χ. όπως περίπου τα δικά μας που κινούνται και με ρεύμα και έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κάτι ανήκουστο πριν από 35 χρόνια!!!
.
Δεν το έχεις πιάσει!!!
Μιλάς για το μέλλον με βάσεις του παρελθόντος!!!
Δεν θα σου πουν ποτέ "απαγορεύεται να χρησιμοποιείς το όχημα σου", κάτι το οποίο είναι αντισυνταγματικό, αλλά το δέχεστε στα μονά-ζυγά της Αθήνας.
Θα αλλάξει η σκέψη.
Π.χ. μέχρι τώρα στέλνουν τις βιομηχανίες έξω από την πόλη και υποχρεώνουν τους πολίτες να έχουν αυτοκίνητα για να δουλέψουν στις εκεί βιομηχανίες π.χ. Ασπρόπυργο, Σχηματάρι. Αυτό θα σταματήσει να υφίσταται!!!
Ναι, δεν θα γίνει αύριο αυτό, αλλά όσο περνάει ο καιρός θα γίνεται όλο και πιο φανερό.
Η τηλεργασία είναι μία από τις κινήσεις που θα αλλάξουν την όλη δομή που έχει δημιουργηθεί!!!
.
Σου είπε κανείς ότι δεν θα μπορείς να το κάνεις;έργο_μακέτο έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:57 Γιατί λοιπόν να μη μένεις έξω απ'την πολή και να δουλεύεις με τηλεργασία;
Δε μιλάμε και για μια διαφορά 18.000.000 επιπλέον νοικοκυριών με όχημα;OANNHSEA έγραψε: 15 Μάιος 2022, 17:17 Για άλλη μία φορά οι άσχετοι προσπαθούν να κάνουν το μαύρο άσπρο...
Προσέξτε τα παρακάτω γραφήματα:
https://transportgeography.org/contents ... ed-states/
Εδώ έχουμε το ποσοστό των νοικοκυριών τα οποία έχουν αυτοκίνητο.
Προσέξετε ότι το ποσοστό από το 2000 μέχρι σήμερα παραμένει σταθερό, αντίθετα με τα προηγούμενα έτη που έπεφτε.
Το επόμενο όμως γράφημα είναι που πονά:
Το πόσα νοικοκυριά έχουν οι ΗΠΑ... (Εδώ λαμβάνουν υπόψιν και τις μονογοννιακές και τις ατομικές οικογένειες... )
https://www.statista.com/statistics/183 ... in-the-us/
Δείτε ότι ενώ το 2000 τα νοικοκυριά ήταν 104,710,000 το 2017 ήταν 126.122.000
Εάν λοιπόν το ποσοστό των νοικοκυριών που ΔΕΝ έχουν όχημα είναι το ίδιο και τα δύο έτη, τότε με π.χ. 10% των νοικοκυριών να μην έχουν όχημα, έχουμε μία διαφορά 2.200.000 εκατομμυρίων νοικοκυριών επιπλέον χωρίς όχημα το 2017 από ότι το 2000!!!
Και δεν μιλάμε καν για το 2021!!!
.