Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..
Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:03
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δεν ειχε ακουστει ποτε τιποτα
Ειχε πνευματικα δικαιωματα - ηχογραφηθηκε το 1949 -50 στο ονομα του Κουτσουρελη
Δεν είναι η πρώτη φορά, το έπαθες και με εμένα.
καλά κι εσύ με τα Όσκαρ, εκείνο το διάστημα τα έδιναν στους ίδιους και τους ίδιους (Μπάρι, Γουίλιαμς και άλλους 2-3)Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.NewModelArmy έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:01Δεν συζηταμε για αξια που αλλωστε ειναι υποκειμενικη,αλλα για δημοφιλια και αναγνωρισιμοτητα παγκοσμιως.Ο Παπαθανασιου τον ξεπερναει τον Θεοδωρακη.
μια και το έθιξες, ένας ακόμη σκοπός του Ζορμπά, είναι κλεμμένος από τον Νικολη Χαρχαλη, θείο του παππου μου.Αγις έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:44το μουσικο θεμα του Ζορμπα ειναι αποτελεσμα καραμπινατης κλοπης πνευματικης ιδιοκτησιαςLord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.NewModelArmy έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:01
Δεν συζηταμε για αξια που αλλωστε ειναι υποκειμενικη,αλλα για δημοφιλια και αναγνωρισιμοτητα παγκοσμιως.Ο Παπαθανασιου τον ξεπερναει τον Θεοδωρακη.
οπως ειναι πασιγνωστο προκειται για τον Αρμενοχωριανο συρτο του Κουτσουρελη
Μ' αρέσει που προσπαθείς να απαντήσεις σοβαρά σε μια συζήτηση όπου αξιολογείται το καλλιτεχνικό μέγεθος του Μ. Θεοδωράκη σε σύγκριση με τον Βαγγέλη.Jolly Roger έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:35καλά κι εσύ με τα Όσκαρ, εκείνο το διάστημα τα έδιναν στους ίδιους και τους ίδιους (Μπάρι, Γουίλιαμς και άλλους 2-3)Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.NewModelArmy έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:01
Δεν συζηταμε για αξια που αλλωστε ειναι υποκειμενικη,αλλα για δημοφιλια και αναγνωρισιμοτητα παγκοσμιως.Ο Παπαθανασιου τον ξεπερναει τον Θεοδωρακη.
εδώ δεν πήρε ποτέ ο Μορικόνε (αυτό που του δώσανε στα 90 του, χαριστικά του το δώσανε), δεν ήταν καν προτεινόμενος για την Τριλογία των Δολαρίων, το Κάποτε στη Δύση και το Κάποτε στην Αμερική (ξαναλέω, ούτε καν προτεινόμενος, για 5 scores που σήμερα μπαίνουν και τα 5 σε όλες τις λίστες των κορυφαίων!!!)
στην ηλεκτρονική του μουσική, δε, ο Βαγγέλης, ούτε του Μορόντερ ούτε του Ζ. Μ. Ζαρ μπορεί να θεωρηθεί ανώτερος ή πιο επιδραστικός.
Δημιουργημα του Τακη Λαμπροπουλου ηταν ο Μικης - κ φυσικα ολοι κ ολα επρεπε να τον υπηρετουν κ να του δινουν αλλιως ο αρχοντας της Κολουμπια κ της εγχωριας δισκογραφιας θα τους πεταγε στο δρομοNaranjita έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:39μια και το έθιξες, ένας ακόμη σκοπός του Ζορμπά, είναι κλεμμένος από τον Νικολη Χαρχαλη, θείο του παππου μου.Αγις έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:44το μουσικο θεμα του Ζορμπα ειναι αποτελεσμα καραμπινατης κλοπης πνευματικης ιδιοκτησιαςLord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35
και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.
οπως ειναι πασιγνωστο προκειται για τον Αρμενοχωριανο συρτο του Κουτσουρελη
Κι εγώ το θαυμάζω το τέτοιο του σ/φου αν και διαφωνώ ως προς τον Ζ. Μ. Ζαρ, μόνο το πολυφωνικό άφτερτατς να βάλεις που εισήγαγε - δε θυμάμαι σε ποιον δίσκο - με το cs80 φτάνει για να βάλει κάτω το βυσματικό γαλλάκι.Beria έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:39Μ' αρέσει που προσπαθείς να απαντήσεις σοβαρά σε μια συζήτηση όπου αξιολογείται το καλλιτεχνικό μέγεθος του Μ. Θεοδωράκη σε σύγκριση με τον Βαγγέλη.Jolly Roger έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:35καλά κι εσύ με τα Όσκαρ, εκείνο το διάστημα τα έδιναν στους ίδιους και τους ίδιους (Μπάρι, Γουίλιαμς και άλλους 2-3)Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35
και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.
εδώ δεν πήρε ποτέ ο Μορικόνε (αυτό που του δώσανε στα 90 του, χαριστικά του το δώσανε), δεν ήταν καν προτεινόμενος για την Τριλογία των Δολαρίων, το Κάποτε στη Δύση και το Κάποτε στην Αμερική (ξαναλέω, ούτε καν προτεινόμενος, για 5 scores που σήμερα μπαίνουν και τα 5 σε όλες τις λίστες των κορυφαίων!!!)
στην ηλεκτρονική του μουσική, δε, ο Βαγγέλης, ούτε του Μορόντερ ούτε του Ζ. Μ. Ζαρ μπορεί να θεωρηθεί ανώτερος ή πιο επιδραστικός.
Θαυμάζω το κουράγιο σου
Σε όλους απευθύνονται. Δεν είναι πιο σημαντική για το παγκόσμιο γίγνεσθαι η Μπιγιονσέ από την Σεσίλια Πέιν επειδή είναι πιο αναγνωρίσιμη. Ούτε η προσφορά της Πέιν απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς. Είναι κέρδος για όλην την ανθρωπότητα.kongrosian έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:16εντάξει, στην τέχνη υπάρχουν και κάποια άλλα κριτήρια σημαντικότητας, που δεν αφορούν την εμπορικότητα και την αναγνωρισιμότητα, καθώς απευθύνονται σε εμάς τους λίγους και εκλεκτούς.hellegennes έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:36 Έχει γίνει ένα μπέρδεμα πάντως. Δεν υπάρχει συζήτηση για το ποιος είναι παγκοσμίως πιο σημαντικός ανάμεσα στον Παπαθανασίου και τον Θεοδωράκη. Ο Παπαθανασίου είναι απείρως σημαντικότερος, ο Θεοδωράκης είναι παγκοσμίως άγνωστος.
Άλλο αυτό κι άλλο το ποιος είναι σημαντικότερος μουσικά.
hellegennes έγραψε: 10 Σεπ 2021, 00:19Σε όλους απευθύνονται. Δεν είναι πιο σημαντική για το παγκόσμιο γίγνεσθαι η Μπιγιονσέ από την Σεσίλια Πέιν επειδή είναι πιο αναγνωρίσιμη. Ούτε η προσφορά της Πέιν απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς. Είναι κέρδος για όλην την ανθρωπότητα.kongrosian έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:16εντάξει, στην τέχνη υπάρχουν και κάποια άλλα κριτήρια σημαντικότητας, που δεν αφορούν την εμπορικότητα και την αναγνωρισιμότητα, καθώς απευθύνονται σε εμάς τους λίγους και εκλεκτούς.hellegennes έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:36 Έχει γίνει ένα μπέρδεμα πάντως. Δεν υπάρχει συζήτηση για το ποιος είναι παγκοσμίως πιο σημαντικός ανάμεσα στον Παπαθανασίου και τον Θεοδωράκη. Ο Παπαθανασίου είναι απείρως σημαντικότερος, ο Θεοδωράκης είναι παγκοσμίως άγνωστος.
Άλλο αυτό κι άλλο το ποιος είναι σημαντικότερος μουσικά.

υπερβολές. Σιγά μην είναι κέρδος για την ανθρωπότητα η δημοφιλής/εμπορική μουσική. Είσαι νέος και θα τα δεις όλα αυτά να ξεθωριάζουν μετά από κάποιες δεκαετίες. Τα καταναλωτικά προϊόντα έχουν ημερομηνία λήξης άσχετα αν η τεχνολογία θα τα διατηρήσει για πολύ καιρό.hellegennes έγραψε: 10 Σεπ 2021, 00:19 Σε όλους απευθύνονται. Δεν είναι πιο σημαντική για το παγκόσμιο γίγνεσθαι η Μπιγιονσέ από την Σεσίλια Πέιν επειδή είναι πιο αναγνωρίσιμη. Ούτε η προσφορά της Πέιν απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς. Είναι κέρδος για όλην την ανθρωπότητα.
Δεν συγκρίνονται καν. Ο Πολυδούρης σε σχέση με τον Παπαθανασίου είναι σαν τον Τσαϊκόφσκι μπροστά στην Λέιντι Γκάγκα. Βασικά και μόνο η μουσική του Κόναν είναι 100 κλάσεις ανώτερη από ό,τι έχει γράψει ο Βαγγέλης στο σύνολο της καριέρας του.Parrot έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:57 Στο κομμάτι που ειδικεύεται ο Παπαθανασίου (ταινίες, soundtracks κλπ) πάλι χάνει κατά κράτος απ' τον Πολυδούρη.
Πάρ' το αλλιώς γιατί βρήκες.ST48410 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 00:38υπερβολές. Σιγά μην είναι κέρδος για την ανθρωπότητα η δημοφιλής/εμπορική μουσική. Είσαι νέος και θα τα δεις όλα αυτά να ξεθωριάζουν μετά από κάποιες δεκαετίες. Τα καταναλωτικά προϊόντα έχουν ημερομηνία λήξης άσχετα αν η τεχνολογία θα τα διατηρήσει για πολύ καιρό.hellegennes έγραψε: 10 Σεπ 2021, 00:19 Σε όλους απευθύνονται. Δεν είναι πιο σημαντική για το παγκόσμιο γίγνεσθαι η Μπιγιονσέ από την Σεσίλια Πέιν επειδή είναι πιο αναγνωρίσιμη. Ούτε η προσφορά της Πέιν απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς. Είναι κέρδος για όλην την ανθρωπότητα.