Σελίδα 8 από 9

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:03
από Gewponos90
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 09 Σεπ 2021, 14:50
George_V έγραψε: 09 Σεπ 2021, 14:31 Μη βλεπεις τηλεοραση.

.


Μόνο 1 στους 10.000 πρεζάκηδες μπορεί να κόψει τη πρέζα..... :rtfm:


.
Αυτό ισχυε παλιά. Τώρα με την εξέλιξη του ίντερνετ την κόβεις πανευκολα

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:04
από Lord Brum
George_V έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:01
Αγις έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:27
3f3k έγραψε: 09 Σεπ 2021, 17:01

:o :o :o
Στην παγκοσμια καταναλωση τον γνωριζουν απο ενα μονο μουσικο θεμα που ....εκλεψε :003:
Ποιο εκλεψε?
τον ζορμπα

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:05
από George_V
Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:04
George_V έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:01
Αγις έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:27

Στην παγκοσμια καταναλωση τον γνωριζουν απο ενα μονο μουσικο θεμα που ....εκλεψε :003:
Ποιο εκλεψε?
τον ζορμπα
Δεν ειχε ακουστει ποτε τιποτα

Και στο φινάλε πως μπορει κανεις να κλεψει κατι που δεν εχει πνευματικα δικαιωματα?

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:07
από Αγις
George_V έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:05
Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:04
George_V έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:01

Ποιο εκλεψε?
τον ζορμπα
Δεν ειχε ακουστει ποτε τιποτα

Και στο φινάλε πως μπορει κανεις να κλεψει κατι που δεν εχει πνευματικα δικαιωματα?
Ειχε πνευματικα δικαιωματα - ηχογραφηθηκε το 1949 -50 στο ονομα του Κουτσουρελη

πως δεν ειχε ακουστει :003:
μεχρι δικαστηρια φτασανε

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:28
από Ju-87
waldorf έγραψε: 09 Σεπ 2021, 17:23
George_V έγραψε: 09 Σεπ 2021, 17:15 ...
Σε ποια κατηγορια?

Αφου το 1978 πηρε ο Ελαφοκυνηγος Οσκαρ.
Με ένα πολύ γρήγορο γκουγκλάρισμα μάλλον έγραψα μεγάλη πατάτα.
Έπεσα κι εγώ θύμα φαίνεται της παπαρολογίας από`δω κι από`κει και απολογούμαι γι`αυτό :oops:
Δεν είναι η πρώτη φορά, το έπαθες και με εμένα.

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:35
από Jolly Roger
Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35
NewModelArmy έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:01
Καραμελίτσα έγραψε: 09 Σεπ 2021, 17:59



Σχεδόν διπλής μουσικής αξίας η Πάρις από τον Μίκη,λοιπόν.
Δεν συζηταμε για αξια που αλλωστε ειναι υποκειμενικη,αλλα για δημοφιλια και αναγνωρισιμοτητα παγκοσμιως.Ο Παπαθανασιου τον ξεπερναει τον Θεοδωρακη.
και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.
καλά κι εσύ με τα Όσκαρ, εκείνο το διάστημα τα έδιναν στους ίδιους και τους ίδιους (Μπάρι, Γουίλιαμς και άλλους 2-3)

εδώ δεν πήρε ποτέ ο Μορικόνε (αυτό που του δώσανε στα 90 του, χαριστικά του το δώσανε), δεν ήταν καν προτεινόμενος για την Τριλογία των Δολαρίων, το Κάποτε στη Δύση και το Κάποτε στην Αμερική (ξαναλέω, ούτε καν προτεινόμενος, για 5 scores που σήμερα μπαίνουν και τα 5 σε όλες τις λίστες των κορυφαίων!!!)

στην ηλεκτρονική του μουσική, δε, ο Βαγγέλης, ούτε του Μορόντερ ούτε του Ζ. Μ. Ζαρ μπορεί να θεωρηθεί ανώτερος ή πιο επιδραστικός.

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:39
από Naranjita
Αγις έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:44
Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35
NewModelArmy έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:01

Δεν συζηταμε για αξια που αλλωστε ειναι υποκειμενικη,αλλα για δημοφιλια και αναγνωρισιμοτητα παγκοσμιως.Ο Παπαθανασιου τον ξεπερναει τον Θεοδωρακη.
και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.
το μουσικο θεμα του Ζορμπα ειναι αποτελεσμα καραμπινατης κλοπης πνευματικης ιδιοκτησιας
οπως ειναι πασιγνωστο προκειται για τον Αρμενοχωριανο συρτο του Κουτσουρελη
μια και το έθιξες, ένας ακόμη σκοπός του Ζορμπά, είναι κλεμμένος από τον Νικολη Χαρχαλη, θείο του παππου μου.

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:39
από Beria
Jolly Roger έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:35
Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35
NewModelArmy έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:01

Δεν συζηταμε για αξια που αλλωστε ειναι υποκειμενικη,αλλα για δημοφιλια και αναγνωρισιμοτητα παγκοσμιως.Ο Παπαθανασιου τον ξεπερναει τον Θεοδωρακη.
και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.
καλά κι εσύ με τα Όσκαρ, εκείνο το διάστημα τα έδιναν στους ίδιους και τους ίδιους (Μπάρι, Γουίλιαμς και άλλους 2-3)

εδώ δεν πήρε ποτέ ο Μορικόνε (αυτό που του δώσανε στα 90 του, χαριστικά του το δώσανε), δεν ήταν καν προτεινόμενος για την Τριλογία των Δολαρίων, το Κάποτε στη Δύση και το Κάποτε στην Αμερική (ξαναλέω, ούτε καν προτεινόμενος, για 5 scores που σήμερα μπαίνουν και τα 5 σε όλες τις λίστες των κορυφαίων!!!)

στην ηλεκτρονική του μουσική, δε, ο Βαγγέλης, ούτε του Μορόντερ ούτε του Ζ. Μ. Ζαρ μπορεί να θεωρηθεί ανώτερος ή πιο επιδραστικός.
Μ' αρέσει που προσπαθείς να απαντήσεις σοβαρά σε μια συζήτηση όπου αξιολογείται το καλλιτεχνικό μέγεθος του Μ. Θεοδωράκη σε σύγκριση με τον Βαγγέλη.
Θαυμάζω το κουράγιο σου

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 20:46
από Αγις
Naranjita έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:39
Αγις έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:44
Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35
και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.
το μουσικο θεμα του Ζορμπα ειναι αποτελεσμα καραμπινατης κλοπης πνευματικης ιδιοκτησιας
οπως ειναι πασιγνωστο προκειται για τον Αρμενοχωριανο συρτο του Κουτσουρελη
μια και το έθιξες, ένας ακόμη σκοπός του Ζορμπά, είναι κλεμμένος από τον Νικολη Χαρχαλη, θείο του παππου μου.
Δημιουργημα του Τακη Λαμπροπουλου ηταν ο Μικης - κ φυσικα ολοι κ ολα επρεπε να τον υπηρετουν κ να του δινουν αλλιως ο αρχοντας της Κολουμπια κ της εγχωριας δισκογραφιας θα τους πεταγε στο δρομο

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2021, 21:27
από sys3x
Beria έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:39
Jolly Roger έγραψε: 09 Σεπ 2021, 20:35
Lord Brum έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:35
και πέρα από αυτό ο Παπαθανασίου πήρε και ένα οσκαρ (και του κλεψαν και άλλο ένα), όπως ένα πήρε και ο χατζηδάκις. Ο Θεοδωράκης όχι. Και δεν θεωρώ τον Ζορμπα ανώτερο του chariots of fire ή της μουσικής της ταινίας για τον κολομβο. Αν δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του ο Θεοδωράκης θα ήταν απλά ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης, κορυφαίος για την Ελλάδα και μόνο. Τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και 5 άνθρωποι παραέξω.
καλά κι εσύ με τα Όσκαρ, εκείνο το διάστημα τα έδιναν στους ίδιους και τους ίδιους (Μπάρι, Γουίλιαμς και άλλους 2-3)

εδώ δεν πήρε ποτέ ο Μορικόνε (αυτό που του δώσανε στα 90 του, χαριστικά του το δώσανε), δεν ήταν καν προτεινόμενος για την Τριλογία των Δολαρίων, το Κάποτε στη Δύση και το Κάποτε στην Αμερική (ξαναλέω, ούτε καν προτεινόμενος, για 5 scores που σήμερα μπαίνουν και τα 5 σε όλες τις λίστες των κορυφαίων!!!)

στην ηλεκτρονική του μουσική, δε, ο Βαγγέλης, ούτε του Μορόντερ ούτε του Ζ. Μ. Ζαρ μπορεί να θεωρηθεί ανώτερος ή πιο επιδραστικός.
Μ' αρέσει που προσπαθείς να απαντήσεις σοβαρά σε μια συζήτηση όπου αξιολογείται το καλλιτεχνικό μέγεθος του Μ. Θεοδωράκη σε σύγκριση με τον Βαγγέλη.
Θαυμάζω το κουράγιο σου
Κι εγώ το θαυμάζω το τέτοιο του σ/φου αν και διαφωνώ ως προς τον Ζ. Μ. Ζαρ, μόνο το πολυφωνικό άφτερτατς να βάλεις που εισήγαγε - δε θυμάμαι σε ποιον δίσκο - με το cs80 φτάνει για να βάλει κάτω το βυσματικό γαλλάκι.

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 00:19
από hellegennes
kongrosian έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:16
hellegennes έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:36 Έχει γίνει ένα μπέρδεμα πάντως. Δεν υπάρχει συζήτηση για το ποιος είναι παγκοσμίως πιο σημαντικός ανάμεσα στον Παπαθανασίου και τον Θεοδωράκη. Ο Παπαθανασίου είναι απείρως σημαντικότερος, ο Θεοδωράκης είναι παγκοσμίως άγνωστος.

Άλλο αυτό κι άλλο το ποιος είναι σημαντικότερος μουσικά.
εντάξει, στην τέχνη υπάρχουν και κάποια άλλα κριτήρια σημαντικότητας, που δεν αφορούν την εμπορικότητα και την αναγνωρισιμότητα, καθώς απευθύνονται σε εμάς τους λίγους και εκλεκτούς.
Σε όλους απευθύνονται. Δεν είναι πιο σημαντική για το παγκόσμιο γίγνεσθαι η Μπιγιονσέ από την Σεσίλια Πέιν επειδή είναι πιο αναγνωρίσιμη. Ούτε η προσφορά της Πέιν απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς. Είναι κέρδος για όλην την ανθρωπότητα.

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 00:28
από kongrosian
hellegennes έγραψε: 10 Σεπ 2021, 00:19
kongrosian έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:16
hellegennes έγραψε: 09 Σεπ 2021, 18:36 Έχει γίνει ένα μπέρδεμα πάντως. Δεν υπάρχει συζήτηση για το ποιος είναι παγκοσμίως πιο σημαντικός ανάμεσα στον Παπαθανασίου και τον Θεοδωράκη. Ο Παπαθανασίου είναι απείρως σημαντικότερος, ο Θεοδωράκης είναι παγκοσμίως άγνωστος.

Άλλο αυτό κι άλλο το ποιος είναι σημαντικότερος μουσικά.
εντάξει, στην τέχνη υπάρχουν και κάποια άλλα κριτήρια σημαντικότητας, που δεν αφορούν την εμπορικότητα και την αναγνωρισιμότητα, καθώς απευθύνονται σε εμάς τους λίγους και εκλεκτούς.
Σε όλους απευθύνονται. Δεν είναι πιο σημαντική για το παγκόσμιο γίγνεσθαι η Μπιγιονσέ από την Σεσίλια Πέιν επειδή είναι πιο αναγνωρίσιμη. Ούτε η προσφορά της Πέιν απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς. Είναι κέρδος για όλην την ανθρωπότητα.
:bravo: :goodpost:

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 00:38
από ST48410
hellegennes έγραψε: 10 Σεπ 2021, 00:19 Σε όλους απευθύνονται. Δεν είναι πιο σημαντική για το παγκόσμιο γίγνεσθαι η Μπιγιονσέ από την Σεσίλια Πέιν επειδή είναι πιο αναγνωρίσιμη. Ούτε η προσφορά της Πέιν απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς. Είναι κέρδος για όλην την ανθρωπότητα.
υπερβολές. Σιγά μην είναι κέρδος για την ανθρωπότητα η δημοφιλής/εμπορική μουσική. Είσαι νέος και θα τα δεις όλα αυτά να ξεθωριάζουν μετά από κάποιες δεκαετίες. Τα καταναλωτικά προϊόντα έχουν ημερομηνία λήξης άσχετα αν η τεχνολογία θα τα διατηρήσει για πολύ καιρό.

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 00:42
από hellegennes
Parrot έγραψε: 09 Σεπ 2021, 19:57 Στο κομμάτι που ειδικεύεται ο Παπαθανασίου (ταινίες, soundtracks κλπ) πάλι χάνει κατά κράτος απ' τον Πολυδούρη.
Δεν συγκρίνονται καν. Ο Πολυδούρης σε σχέση με τον Παπαθανασίου είναι σαν τον Τσαϊκόφσκι μπροστά στην Λέιντι Γκάγκα. Βασικά και μόνο η μουσική του Κόναν είναι 100 κλάσεις ανώτερη από ό,τι έχει γράψει ο Βαγγέλης στο σύνολο της καριέρας του.

Re: ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ή ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ..

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 00:48
από hellegennes
ST48410 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 00:38
hellegennes έγραψε: 10 Σεπ 2021, 00:19 Σε όλους απευθύνονται. Δεν είναι πιο σημαντική για το παγκόσμιο γίγνεσθαι η Μπιγιονσέ από την Σεσίλια Πέιν επειδή είναι πιο αναγνωρίσιμη. Ούτε η προσφορά της Πέιν απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς. Είναι κέρδος για όλην την ανθρωπότητα.
υπερβολές. Σιγά μην είναι κέρδος για την ανθρωπότητα η δημοφιλής/εμπορική μουσική. Είσαι νέος και θα τα δεις όλα αυτά να ξεθωριάζουν μετά από κάποιες δεκαετίες. Τα καταναλωτικά προϊόντα έχουν ημερομηνία λήξης άσχετα αν η τεχνολογία θα τα διατηρήσει για πολύ καιρό.
Πάρ' το αλλιώς γιατί βρήκες.