Re: Σχόλια στο YouTube
Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2021, 15:32
Ωραίο!Λίγο πιο bass γέμισμα και θα ήταν τέλειο!
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ωραίο!Λίγο πιο bass γέμισμα και θα ήταν τέλειο!
Και το βρήκες εύστοχο. Ο κάθε εξυπνάκιας που απολαμβάνει τα τοκογλυφικά μνημόνια του έλληνα, τον δουλεύει και στα μούτρα του.Prepon έγραψε: 08 Μαρ 2021, 10:26 Κατά καιρούς διαβάζω κάποια εξαιρετικά εύστοχα σχόλια κάτω από βιντεάκια στο YouTube.
Εδώ θα ποσταρουμε όσα μας αρέσουν.
Ξεκινώ με κάτι που είδα σήμερα το πρωί
hofmanlsd
This person is getting paid by greek tax-payers as a professor in a state-university.
Just In case someone's wondering about Greek bankruptcy
Εχουμε συζητήσει ξανά με αυτό το θέμα, αλλά θεωρώ ότι τώρα έχω βρει τις κατάλληλες λέξεις για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ.ST48410 έγραψε: 09 Μαρ 2021, 16:17Τόσο για αυτό όσο και για τα ομοειδή ισχύει αυτό που σου έγραψα στο προηγούμενο ποστ. Ότι είναι εύκολο σχετικά να κοροϊδέψεις κάποιον βάζοντας ένα αντικείμενο στο χώρο, ακριβώς γιατί το έργο τέχνης δεν είναι το αντικείμενο καθεαυτό. Αρκεί δηλαδή να τον ξεγελάσεις για τα γύρω γύρω που αφορούν το έργο τέχνης. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα βέβαια και δεν κρατάει πολύ. Έχει την πλάκα του αλλά μέχρι εκεί.
Με τον όρο μοντέρνα τέχνη αναφερόμαστε στα κινήματα που αναπτύχθηκαν στην αρχή του 19ου αιώνα και ο μεταμοντερνισμός ήταν κάπου στο 1920, οπότε ναι δεν είναι και πολύ relevant σήμερα.AlienWay έγραψε: 18 Μαρ 2021, 10:50Εχουμε συζητήσει ξανά με αυτό το θέμα, αλλά θεωρώ ότι τώρα έχω βρει τις κατάλληλες λέξεις για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ.ST48410 έγραψε: 09 Μαρ 2021, 16:17Τόσο για αυτό όσο και για τα ομοειδή ισχύει αυτό που σου έγραψα στο προηγούμενο ποστ. Ότι είναι εύκολο σχετικά να κοροϊδέψεις κάποιον βάζοντας ένα αντικείμενο στο χώρο, ακριβώς γιατί το έργο τέχνης δεν είναι το αντικείμενο καθεαυτό. Αρκεί δηλαδή να τον ξεγελάσεις για τα γύρω γύρω που αφορούν το έργο τέχνης. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα βέβαια και δεν κρατάει πολύ. Έχει την πλάκα του αλλά μέχρι εκεί.
Οι όροι "μοντέρνα", "μεταμοντέρνα" τέχνη κλπ είναι πλέον παραπλανητικοί. Διότι αφορούν ρεύματα τέχνης που έχουν παλιώσει, έχουν αραχνιάσει και τείνουν να ξεπεραστούν -αν δεν έχουν ξεπεραστεί ήδη.
Ο ορισμός που δίνεις στην τέχνη, τα ίδια τα θεμέλια που θέτεις για να την ορίσεις, δεν είναι πλέον τα ίδια. Σε αυτά τα θεμέλια βασίζεται η "μοντέρνα τέχνη", επομένως για να συνειδητοποιήσεις το γεγονός ότι έχει ξεπεραστεί, θα πρέπει να αναθεωρήσεις συνολικά τον ορισμό.
Η έλευση του διαδικτύου έχει βάλει ένα ακόμη καρφί στο φέρετρο της μοντέρνας τέχνης. Το γεγονός δηλαδή ότι ο κάθε απλός πολίτης μπορεί να έχει πρόσβαση όχι απλώς στο έργο καθεαυτό, αλλά και ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ και να κρίνει από μόνος του αν πάνε να τον παραμυθιάσουν μέσω της ρητορικής, ή όχι.
Διότι πλέον όλο και περισσότεροι κατανοούν ότι αν κάποιος εκθέσει έναν σωρό από μπάζα, ΘΑ ΖΟΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΙ το γεγονός ότι πρόκειται για έργο τέχνης. Δεν λέω ότι είναι ακατόρθωτο, απλώς θα ζοριστεί πολύ.
Διότι πρόσβαση στη μοντέρνα τέχνη δεν έχουν μόνο οι ελίτ. Και όχι μόνο αυτό, αλλά επιπλέον ο μοντερνισμός βρίσκεται παντού γύρω μας, επομένως δεν προκαλεί την ίδια αίσθηση με αυτή που προκαλούσε στο παρελθόν.
Προφανώς εννοείς του 20ου αιώνα. Απλά να το διευκρινίσουμε μη μπερδευτεί κάποιος.gassim έγραψε: 18 Μαρ 2021, 11:07 Με τον όρο μοντέρνα τέχνη αναφερόμαστε στα κινήματα που αναπτύχθηκαν στην αρχή του 19ου αιώνα και ο μεταμοντερνισμός ήταν κάπου στο 1920, οπότε ναι δεν είναι και πολύ relevant σήμερα.
α ναι σόρρυ του 20ού.ST48410 έγραψε: 18 Μαρ 2021, 14:54Προφανώς εννοείς του 20ου αιώνα. Απλά να το διευκρινίσουμε μη μπερδευτεί κάποιος.gassim έγραψε: 18 Μαρ 2021, 11:07 Με τον όρο μοντέρνα τέχνη αναφερόμαστε στα κινήματα που αναπτύχθηκαν στην αρχή του 19ου αιώνα και ο μεταμοντερνισμός ήταν κάπου στο 1920, οπότε ναι δεν είναι και πολύ relevant σήμερα.
Στην ιστορία της Δυτικής σοβαρής τέχνης (για αυτό το πράγμα συζητάμε εδώ και όχι πχ για παραδοσιακή τέχνη) έχουν υπάρξει πολλές φορές που κάποια αλλαγή θεωρήθηκε ορόσημο και οι θεωρητικοί ή οι καλλιτέχνες της εποχής μίλησαν για νέα τέχνη έναντι της παλιάς.AlienWay έγραψε: 18 Μαρ 2021, 10:50 Εχουμε συζητήσει ξανά με αυτό το θέμα, αλλά θεωρώ ότι τώρα έχω βρει τις κατάλληλες λέξεις για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ.
Οι όροι "μοντέρνα", "μεταμοντέρνα" τέχνη κλπ είναι πλέον παραπλανητικοί. Διότι αφορούν ρεύματα τέχνης που έχουν παλιώσει, έχουν αραχνιάσει και τείνουν να ξεπεραστούν -αν δεν έχουν ξεπεραστεί ήδη.
Ο ορισμός που έχω δώσει (και δεν είναι δικός μου βέβαια) στέκει μια χαρά ανεξαρτήτως εποχής. Η τέχνη κάθε εποχής αλλάζει και αυτό που είναι επίτευγμα και απαιτεί προσπάθεια σήμερα, αύριο το ξέρουν και το κάνουν όλοι και παύει να υπάρχει καλλιτεχνικό επίτευγμα. Αλλά το τι είναι τέχνη, και τι δεν είναι και πως ορίζονται αυτά, δεν έχει αλλάξει.AlienWay έγραψε: 18 Μαρ 2021, 10:50 Ο ορισμός που δίνεις στην τέχνη, τα ίδια τα θεμέλια που θέτεις για να την ορίσεις, δεν είναι πλέον τα ίδια. Σε αυτά τα θεμέλια βασίζεται η "μοντέρνα τέχνη", επομένως για να συνειδητοποιήσεις το γεγονός ότι έχει ξεπεραστεί, θα πρέπει να αναθεωρήσεις συνολικά τον ορισμό.
Δεν συμφωνώ. Το διαδίκτυο το βλέπω σαν ευλογία. Δεν θα είχα τα χρήματα να επισκεφτώ μουσεία σε όλο τον κόσμο και να δω εκθέματα και οι βιβλιοθήκες δεν είναι ό,τι πρακτικότερο. Είναι καλό που υπάρχει πρόσβαση σε όλους. Οι προσλαμβάνουσες όμως, δεν αποκτούνται χωρίς μια κάποια ενασχόληση. Δεν φτάνει στη δουλειά σου να έχεις στο διπλανό γραφείο 2 Ινδούς και να τους ακούς να μιλάνε. Άντε θα σου μείνουν κάποιες λέξεις. Θα μάθεις το "καλημέρα" το "ευχαριστώ" κλπ. Για να ακούσεις ποίηση στα Ινδικά και να μπορέσεις να σχηματίσεις μια ιδέα για την ποιότητα του ποιήματος, θέλει κάτι παραπάνω.AlienWay έγραψε: 18 Μαρ 2021, 10:50 Η έλευση του διαδικτύου έχει βάλει ένα ακόμη καρφί στο φέρετρο της μοντέρνας τέχνης. Το γεγονός δηλαδή ότι ο κάθε απλός πολίτης μπορεί να έχει πρόσβαση όχι απλώς στο έργο καθεαυτό, αλλά και ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ και να κρίνει από μόνος του αν πάνε να τον παραμυθιάσουν μέσω της ρητορικής, ή όχι.
Διότι πλέον όλο και περισσότεροι κατανοούν ότι αν κάποιος εκθέσει έναν σωρό από μπάζα, ΘΑ ΖΟΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΙ το γεγονός ότι πρόκειται για έργο τέχνης. Δεν λέω ότι είναι ακατόρθωτο, απλώς θα ζοριστεί πολύ.
Διότι πρόσβαση στη μοντέρνα τέχνη δεν έχουν μόνο οι ελίτ. Και όχι μόνο αυτό, αλλά επιπλέον ο μοντερνισμός βρίσκεται παντού γύρω μας, επομένως δεν προκαλεί την ίδια αίσθηση με αυτή που προκαλούσε στο παρελθόν.
Αυτή είναι παραπλανητική σύγκριση γιατί ασφαλώς για να διαβάσεις ποίημα σε μια ξένη γλώσσα πρέπει να ξέρεις την ξένη γλώσσα. Αυτό γιατί το μέσο είναι ξένο για σένα. Αλλά στις άλλες τέχνες το μέσο είναι έμφυτα κατανοητό. Οι μελωδίες, τα χρώματα, οι όγκοι, είναι πράγματα που αντιλαμβάνεσαι εκ γεννησιμιού.ST48410 έγραψε: 18 Μαρ 2021, 15:10 Δεν φτάνει στη δουλειά σου να έχεις στο διπλανό γραφείο 2 Ινδούς και να τους ακούς να μιλάνε. Άντε θα σου μείνουν κάποιες λέξεις. Θα μάθεις το "καλημέρα" το "ευχαριστώ" κλπ. Για να ακούσεις ποίηση στα Ινδικά και να μπορέσεις να σχηματίσεις μια ιδέα για την ποιότητα του ποιήματος, θέλει κάτι παραπάνω.
Ο Χ Ιhellegennes έγραψε: 18 Μαρ 2021, 15:24 Αυτή είναι παραπλανητική σύγκριση γιατί ασφαλώς για να διαβάσεις ποίημα σε μια ξένη γλώσσα πρέπει να ξέρεις την ξένη γλώσσα. Αυτό γιατί το μέσο είναι ξένο για σένα. Αλλά στις άλλες τέχνες το μέσο είναι έμφυτα κατανοητό. Οι μελωδίες, τα χρώματα, οι όγκοι, είναι πράγματα που αντιλαμβάνεσαι εκ γεννησιμιού.