Σελίδα 8 από 37

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:14
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
λάθος

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:15
από talaipwros
enterprise-psi έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:12 Να βρουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, και όχι να παίρνουμε μπαταρίες κάθε 5 χρόνια. Μέχρι τότε βενζίνη :D
βενζινη εστω ή υβριδιο, γουστα ειναι
στο θεμα που ειμαστε το ζητημα ειναι πως αν θες ev πλεον η τεσλα δεν ειναι ουτε η μονη ουτε η καλυτερη επιλογη. Μαλλον στο πατο ειναι

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:16
από Dwarven Blacksmith
talaipwros έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:08
Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:03 Αυτά πάντως είναι ανταγωνιστές μόνο του S, το 3 παίζει αλλού.
μα τι λες;
https://www.bloomberg.com/news/articles ... the-masses
Musk unveiled specifications for a faster and more powerful version of the Model 3 in a series of tweets over the weekend. It will cost $78,000, more than double the $35,000 base-model starting price discussed into the run-up before the electric car's deliveries started last year
το iPace κανει $69000, και το mercedes καπου εκει θα παιζει
Αυτό το "θα" κάνει τη διαφορά. Επίσης οι πιο πολλές προπαραγγελιες είναι για την $45k έκδοση.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:17
από talaipwros
Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:16
talaipwros έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:08
Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:03 Αυτά πάντως είναι ανταγωνιστές μόνο του S, το 3 παίζει αλλού.
μα τι λες;
https://www.bloomberg.com/news/articles ... the-masses
Musk unveiled specifications for a faster and more powerful version of the Model 3 in a series of tweets over the weekend. It will cost $78,000, more than double the $35,000 base-model starting price discussed into the run-up before the electric car's deliveries started last year
το iPace κανει $69000, και το mercedes καπου εκει θα παιζει
Αυτό το "θα" κάνει τη διαφορά.
το iPace ομως το παραγγελνεις τωρα, το ειδα με πινακιδες στην αντιπροσωπεια. Οποτε;

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:21
από Dwarven Blacksmith
Έκανα και εντιντ. Η μεγάλη πλειοψηφία των Μόντελ 3 που κυκλοφορεί στους δρόμους είναι 45k έκδοση, όχι 78k.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:24
από Μαυροβασίλης


:smt124

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:29
από talaipwros
Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:21 Έκανα και εντιντ. Η μεγάλη πλειοψηφία των Μόντελ 3 που κυκλοφορεί στους δρόμους είναι 45k έκδοση, όχι 78k.
45Κ ειναι η βασικη εκδοση και η αναμονη ειναι τεραστια
https://www.theguardian.com/technology/ ... n-musk-buy

επισης βγαινει το BMW iX3 που θα παιζει σε αυτα τα λεφτα

ας ειμαστε ειλικρινεις. η τεσλα εχασε την ευκαιρια.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:36
από Dwarven Blacksmith
Ε ναι αρχικά το παρουσίασες σα να είναι το 78αρι η τιμή αναφοράς.
Οπότε είναι στα 45κ και θέλει μισό χρόνο για πιβοτ στα 35k, όπου ακόμα ανταγωνιστής είναι το Nissan Leaf κυρίως αν τα θυμάμαι καλά. Έχει ακόμα window of opportunity.

Εννοείται στηρίζουμε τους Ευρωπαίους παραγωγούς αν βρισκόμαστε στα ίδια λεφτά.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:40
από Μαυροβασίλης
Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:36 Εννοείται στηρίζουμε τους Ευρωπαίους παραγωγούς αν βρισκόμαστε στα ίδια λεφτά γιατί αγαπάμε τη ζωή μας.
:D

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 03:28
από Chilloutbuddy
Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 22:44 Δεν ξέρω τι σπεκς έχει αυτό αλλά είναι όντως πανέμορφο.
ποιό ρε συ, αυτό το μερσεντές; τι όμορφο ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω... αν βγάλεις τα σηματάκια δεν ξέρεις αν είναι Κία ή Χιουντάϊ.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 03:38
από Chilloutbuddy
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος, αν εξαιρέσουμε οδηγικές προτιμήσεις (πχ θόρυβος) ποιός ο λόγος να πάρει κανείς ηλεκτρικό σήμερα;

Έχουμε φτάσει σ'εκείνο το σημείο που συμφέρει οικονομικά / περιβαλλοντικά ή απέχουμε ακόμα;

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 04:35
από enterprise-psi
enterprise-psi έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:12 Να βρουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, και όχι να παίρνουμε μπαταρίες κάθε 5 χρόνια. Μέχρι τότε βενζίνη :D

Κώδικας: Επιλογή όλων

https://docs.google.com/spreadsheets/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsg
Μέτα από 250.000 χιλιόμετρα κρατάνε το 90% του φορτίου;! :o Ελα ρε gigafactory , Σας πονάει ο Μασκ :003:
Chilloutbuddy έγραψε: 05 Σεπ 2018, 03:38 Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος, αν εξαιρέσουμε οδηγικές προτιμήσεις (πχ θόρυβος) ποιός ο λόγος να πάρει κανείς ηλεκτρικό σήμερα;

Έχουμε φτάσει σ'εκείνο το σημείο που συμφέρει οικονομικά / περιβαλλοντικά ή απέχουμε ακόμα;
Καθόλου θόρυβος, τρομερή ροπή, δεν ασχολείσαι με λάδια , φίλτρα, ξίδια, να βρεις βενζινά που να μην κλέβει, ή που να μην έχει νερό η βενζίνη, κλπ κλπ

Το αρνητικό βέβαια είναι , πως θα βάλεις εξάτμιση να σε ακούει ολο το Μπουρνάζι :lol:

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 05:04
από Chilloutbuddy
βάζεις εξωτερικά ηχεία με μαγνητοφωνημένη Lancia Stratos HF

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 07:24
από Η φωνή της Αληθειας
Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 22:44 Δεν ξέρω τι σπεκς έχει αυτό αλλά είναι όντως πανέμορφο.
Σπέκ για κλαματα. Θα βγει το 2020 και ειναι ήδη ξεπερασμένο τοσο απο το μοντέλ Χ (που ειναι και μεγαλύτερης κατηγορίας οχημα, 7θεσιο) που πρωτοβγήκε το 2015, όσο και απο το Ipace. Βασικα, οι Γερμανοί ειναι τουλάχιστον μια 5ετια και βάλε πίσω τεχνολογικά απο την Τεσλα.

Τα Eqc, ipace, Etron κτλ ειναι ουσιαστικα compliance cars. Θα παράγονται σε μικροποσότητες (κάτω απο 20κ ετησίως). Παω στοίχημα οτι καθε πώληση θα εχει ζημιά.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2018, 08:24
από Dwarven Blacksmith
Chilloutbuddy έγραψε: 05 Σεπ 2018, 03:28
Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 22:44 Δεν ξέρω τι σπεκς έχει αυτό αλλά είναι όντως πανέμορφο.
ποιό ρε συ, αυτό το μερσεντές; τι όμορφο ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω... αν βγάλεις τα σηματάκια δεν ξέρεις αν είναι Κία ή Χιουντάϊ.
Ε τότε είναι και τα Κια/Χουνται πανέμορφα, απλά δεν τα έχω δει. Σε ποια μοντέλα αναφέρεσαι; Εμένα το εσωτερικό με εντυπωσίασε.