Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται
Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2018, 23:14
λάθος
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
βενζινη εστω ή υβριδιο, γουστα ειναιenterprise-psi έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:12 Να βρουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, και όχι να παίρνουμε μπαταρίες κάθε 5 χρόνια. Μέχρι τότε βενζίνη![]()
Αυτό το "θα" κάνει τη διαφορά. Επίσης οι πιο πολλές προπαραγγελιες είναι για την $45k έκδοση.talaipwros έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:08μα τι λες;Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:03 Αυτά πάντως είναι ανταγωνιστές μόνο του S, το 3 παίζει αλλού.
https://www.bloomberg.com/news/articles ... the-masses
το iPace κανει $69000, και το mercedes καπου εκει θα παιζειMusk unveiled specifications for a faster and more powerful version of the Model 3 in a series of tweets over the weekend. It will cost $78,000, more than double the $35,000 base-model starting price discussed into the run-up before the electric car's deliveries started last year
το iPace ομως το παραγγελνεις τωρα, το ειδα με πινακιδες στην αντιπροσωπεια. Οποτε;Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:16Αυτό το "θα" κάνει τη διαφορά.talaipwros έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:08μα τι λες;Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:03 Αυτά πάντως είναι ανταγωνιστές μόνο του S, το 3 παίζει αλλού.
https://www.bloomberg.com/news/articles ... the-masses
το iPace κανει $69000, και το mercedes καπου εκει θα παιζειMusk unveiled specifications for a faster and more powerful version of the Model 3 in a series of tweets over the weekend. It will cost $78,000, more than double the $35,000 base-model starting price discussed into the run-up before the electric car's deliveries started last year
45Κ ειναι η βασικη εκδοση και η αναμονη ειναι τεραστιαDwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:21 Έκανα και εντιντ. Η μεγάλη πλειοψηφία των Μόντελ 3 που κυκλοφορεί στους δρόμους είναι 45k έκδοση, όχι 78k.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:36 Εννοείται στηρίζουμε τους Ευρωπαίους παραγωγούς αν βρισκόμαστε στα ίδια λεφτά γιατί αγαπάμε τη ζωή μας.
ποιό ρε συ, αυτό το μερσεντές; τι όμορφο ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω... αν βγάλεις τα σηματάκια δεν ξέρεις αν είναι Κία ή Χιουντάϊ.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 22:44 Δεν ξέρω τι σπεκς έχει αυτό αλλά είναι όντως πανέμορφο.
enterprise-psi έγραψε: 04 Σεπ 2018, 23:12 Να βρουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, και όχι να παίρνουμε μπαταρίες κάθε 5 χρόνια. Μέχρι τότε βενζίνη![]()
Κώδικας: Επιλογή όλων
https://docs.google.com/spreadsheets/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsgΚαθόλου θόρυβος, τρομερή ροπή, δεν ασχολείσαι με λάδια , φίλτρα, ξίδια, να βρεις βενζινά που να μην κλέβει, ή που να μην έχει νερό η βενζίνη, κλπ κλπChilloutbuddy έγραψε: 05 Σεπ 2018, 03:38 Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος, αν εξαιρέσουμε οδηγικές προτιμήσεις (πχ θόρυβος) ποιός ο λόγος να πάρει κανείς ηλεκτρικό σήμερα;
Έχουμε φτάσει σ'εκείνο το σημείο που συμφέρει οικονομικά / περιβαλλοντικά ή απέχουμε ακόμα;
Σπέκ για κλαματα. Θα βγει το 2020 και ειναι ήδη ξεπερασμένο τοσο απο το μοντέλ Χ (που ειναι και μεγαλύτερης κατηγορίας οχημα, 7θεσιο) που πρωτοβγήκε το 2015, όσο και απο το Ipace. Βασικα, οι Γερμανοί ειναι τουλάχιστον μια 5ετια και βάλε πίσω τεχνολογικά απο την Τεσλα.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 22:44 Δεν ξέρω τι σπεκς έχει αυτό αλλά είναι όντως πανέμορφο.
Ε τότε είναι και τα Κια/Χουνται πανέμορφα, απλά δεν τα έχω δει. Σε ποια μοντέλα αναφέρεσαι; Εμένα το εσωτερικό με εντυπωσίασε.Chilloutbuddy έγραψε: 05 Σεπ 2018, 03:28ποιό ρε συ, αυτό το μερσεντές; τι όμορφο ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω... αν βγάλεις τα σηματάκια δεν ξέρεις αν είναι Κία ή Χιουντάϊ.Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Σεπ 2018, 22:44 Δεν ξέρω τι σπεκς έχει αυτό αλλά είναι όντως πανέμορφο.