Σελίδα 8 από 8

Re: Ανοιχτός ήταν ο Τζάμπας

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2020, 13:06
από hellegennes
Σαν κράτος υπαγορεύεις τον ιδιοκτήτη πώς θα είναι το μαγαζί του με διάφορους τρόπους που σχετίζονται με τα δικαιώματα και την ασφάλεια των καταναλωτών, γιατί το κράτος είναι ο εκπρόσωπος των καταναλωτών.

Οπότε σαφώς είναι δυνατόν να του το απαγορεύσεις και ξαναλέω ότι δεν καταλαβαίνω γιατί επιτρέπεται.

Re: Ανοιχτός ήταν ο Τζάμπας

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2020, 13:09
από ST48410
hellegennes έγραψε: 21 Μαρ 2020, 13:06 Σαν κράτος υπαγορεύεις τον ιδιοκτήτη πώς θα είναι το μαγαζί του με διάφορους τρόπους που σχετίζονται με τα δικαιώματα και την ασφάλεια των καταναλωτών, γιατί το κράτος είναι ο εκπρόσωπος των καταναλωτών.

Οπότε σαφώς είναι δυνατόν να του το απαγορεύσεις και ξαναλέω ότι δεν καταλαβαίνω γιατί επιτρέπεται.
Ναι, αλλά δεν είναι Ελληνική πατέντα. Για να επιτρέπεται και αλλού σημαίνει ότι θα υπάρχουν κάποιες απαιτήσεις ασφαλείας που καλύπτονται.

Εν τω μεταξύ κάθε κατάστημα που είναι πολυόροφο στην ουσία έχει το ίδιο πρόβλημα. Τα ασανσέρ ποτέ δεν αρκούν. Στην ουσία αν είσαι στον πάνω όροφο αναγκάζεσαι να κατέβεις διαδοχικά από τις κυλιόμενες.

Re: Ανοιχτός ήταν ο Τζάμπας

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2020, 13:21
από hellegennes
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2020, 13:09
hellegennes έγραψε: 21 Μαρ 2020, 13:06 Σαν κράτος υπαγορεύεις τον ιδιοκτήτη πώς θα είναι το μαγαζί του με διάφορους τρόπους που σχετίζονται με τα δικαιώματα και την ασφάλεια των καταναλωτών, γιατί το κράτος είναι ο εκπρόσωπος των καταναλωτών.

Οπότε σαφώς είναι δυνατόν να του το απαγορεύσεις και ξαναλέω ότι δεν καταλαβαίνω γιατί επιτρέπεται.
Ναι, αλλά δεν είναι Ελληνική πατέντα. Για να επιτρέπεται και αλλού σημαίνει ότι θα υπάρχουν κάποιες απαιτήσεις ασφαλείας που καλύπτονται.

Εν τω μεταξύ κάθε κατάστημα που είναι πολυόροφο στην ουσία έχει το ίδιο πρόβλημα. Τα ασανσέρ ποτέ δεν αρκούν. Στην ουσία αν είσαι στον πάνω όροφο αναγκάζεσαι να κατέβεις διαδοχικά από τις κυλιόμενες.
Ακριβώς, το ίδιο πρόβλημα έχουν και τα πολυώροφα πολυκαταστήματα και γι' αυτό αποφεύγεται πλέον να χτίζονται κατά ύψος αντί κατά πλάτος. Στα περισσότερα κράτη η νομοθεσία απαγορεύει πάνω από κάποιον αριθμό ορόφων για εμπορικά και επιβάλλει επιπρόσθετα μέτρα εναλλακτικών εξόδων, όπως εξωτερικές σκάλες και φουσκωτές τσουλήθρες.

Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, ο νόμος σε πολλά κράτη μπορεί να μην απαγορεύει αυτομάτως την ύπαρξη καταστημάτων μίας διαδρομής, οπότε συνήθως δεν υπάρχουν ιδιαίτερα κολλήματα στο να ανοίξουν τέτοια καταστήματα.

Ότι είναι θέμα ασφαλείας είναι πράγμα που διδάσκεται σε όλες τις σχολές μηχανικών και γι' αυτό προβλέπονται έξτρα μέτρα και η νομοθεσία στα περισσότερα κράτη έχει αναπροσαρμοστεί. Ωστόσο συνεχίζει να είναι προβληματικό σε κράτη που δεν κάνουν επαρκείς ελέγχους τήρησης των πρόσθετων μέτρων και ανάμεσα σ' αυτά τα κράτη είναι η Ελλάδα.

Re: Ανοιχτός ήταν ο Τζάμπας

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2020, 13:29
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
hellegennes έγραψε: 20 Μαρ 2020, 23:27 Κανένα ΣΜ και Cash and Carry δεν έχει κύκλο. Δεν υπάρχει ούτε μισό τέτοιο κατάστημα που να έχει διαδρομή και όχι ελεύθερους, ανοιχτούς διαδρόμους προς πάσα κατεύθυνση. Οπότε ανακάλεσε αυτήν την στιγμή την παραπληροφόρησή σου. Ανοχή τέλος στα ψέματα.
Και στα τζαμπο και τα ικεα εχεις την δυνατοτητα να πας απο το πρωτο sectiοn στην εξοδο η οποια ειναι κοινη με την εισοδο οπωςσε ολα σχεδον τα σουπερ μαρκετ

Re: Ανοιχτός ήταν ο Τζάμπας

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2020, 13:29
από ST48410
hellegennes έγραψε: 21 Μαρ 2020, 13:21 Ακριβώς, το ίδιο πρόβλημα έχουν και τα πολυώροφα πολυκαταστήματα και γι' αυτό αποφεύγεται πλέον να χτίζονται κατά ύψος αντί κατά πλάτος. Στα περισσότερα κράτη η νομοθεσία απαγορεύει πάνω από κάποιον αριθμό ορόφων για εμπορικά και επιβάλλει επιπρόσθετα μέτρα εναλλακτικών εξόδων, όπως εξωτερικές σκάλες και φουσκωτές τσουλήθρες.

Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, ο νόμος σε πολλά κράτη μπορεί να μην απαγορεύει αυτομάτως την ύπαρξη καταστημάτων μίας διαδρομής, οπότε συνήθως δεν υπάρχουν ιδιαίτερα κολλήματα στο να ανοίξουν τέτοια καταστήματα.

Ότι είναι θέμα ασφαλείας είναι πράγμα που διδάσκεται σε όλες τις σχολές μηχανικών και γι' αυτό προβλέπονται έξτρα μέτρα και η νομοθεσία στα περισσότερα κράτη έχει αναπροσαρμοστεί. Ωστόσο συνεχίζει να είναι προβληματικό σε κράτη που δεν κάνουν επαρκείς ελέγχους τήρησης των πρόσθετων μέτρων και ανάμεσα σ' αυτά τα κράτη είναι η Ελλάδα.
Οκ. Αλλά που καταλήγεις. Ότι τα Τζάμπο δεν παίρνουν τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπει ο νόμος; Ότι παίρνουν μεγάλα ρίσκα επειδή ο νόμος είναι παλιός ή έχει κενά;
Δηλαδή εσύ αν είχες 80 καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα στο εξωτερικό θα έπαιρνες ρίσκα ανεξαρτήτως του νόμου για να τρέχεις και να μην προλαβαίνεις μετά; Δεν είναι λογική υπόθεση αυτή. Αν θεωρείς τον επιχειρηματία τόσο τσαπατσούλη, θα πρέπει να καταφύγουμε σε θεωρίες συνωμοσίας για να ερμηνεύσουμε την επιτυχία του στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης θα είχες τους υπαλλήλους όλων των πολυκαταστημάτων Τζάμπο, Σκλαβενίτη, Hondos, Praktiker, IKEA, Marks & Spenser κλπ να απεργούν γιατί κινδυνεύει η ζωή τους. Προφανώς με την πάροδο του χρόνου θα αυστηροποιείται η νομοθεσία και θα αλλάξει η μορφή τέτοιων καταστημάτων προς το ασφαλέστερο αλλά δεν νομίζω να τους επιτρέπει να λειτουργούν αν δεν συμμορφώνονται ήδη με τις ισχύουσες διατάξεις.

Re: Ανοιχτός ήταν ο Τζάμπας

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2020, 22:23
από hellegennes
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2020, 13:29
hellegennes έγραψε: 21 Μαρ 2020, 13:21 Ακριβώς, το ίδιο πρόβλημα έχουν και τα πολυώροφα πολυκαταστήματα και γι' αυτό αποφεύγεται πλέον να χτίζονται κατά ύψος αντί κατά πλάτος. Στα περισσότερα κράτη η νομοθεσία απαγορεύει πάνω από κάποιον αριθμό ορόφων για εμπορικά και επιβάλλει επιπρόσθετα μέτρα εναλλακτικών εξόδων, όπως εξωτερικές σκάλες και φουσκωτές τσουλήθρες.

Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, ο νόμος σε πολλά κράτη μπορεί να μην απαγορεύει αυτομάτως την ύπαρξη καταστημάτων μίας διαδρομής, οπότε συνήθως δεν υπάρχουν ιδιαίτερα κολλήματα στο να ανοίξουν τέτοια καταστήματα.

Ότι είναι θέμα ασφαλείας είναι πράγμα που διδάσκεται σε όλες τις σχολές μηχανικών και γι' αυτό προβλέπονται έξτρα μέτρα και η νομοθεσία στα περισσότερα κράτη έχει αναπροσαρμοστεί. Ωστόσο συνεχίζει να είναι προβληματικό σε κράτη που δεν κάνουν επαρκείς ελέγχους τήρησης των πρόσθετων μέτρων και ανάμεσα σ' αυτά τα κράτη είναι η Ελλάδα.
Οκ. Αλλά που καταλήγεις. Ότι τα Τζάμπο δεν παίρνουν τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπει ο νόμος; Ότι παίρνουν μεγάλα ρίσκα επειδή ο νόμος είναι παλιός ή έχει κενά;
Όχι, λέω ότι ανεξάρτητα από το τι προβλέπει ο νόμος για τέτοιες περιπτώσεις, αν προβλέπει κάτι, το ρίσκο είναι αυξημένο και κατά την γνώμη μου -και όχι μόνο την δική μου- δεν θα έπρεπε καθόλου να επιτρέπεται εμπορικό κατάστημα που δεν είναι ανοιχτών διαδρόμων.

Όσον αφορά τα κράτη, αντιρρήσεις μπορεί να διατυπώθηκαν κάποια στιγμή, αν όχι απ' την αρχή, για τον τύπο διαρρύθμισης, αλλά οι μεγάλες εταιρείες εκπροσωπούνται είτε από λόμπι είτε από απευθείας δικά τους άτομα που πιέζουν κυβερνήσεις και οργανισμούς να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της επιχείρησης.

Re: Ανοιχτός ήταν ο Τζάμπας

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2020, 22:59
από vatraxos
Είναι μέχρι να γίνει η πρώτη στραβή και να αναθεωρηθούν οι κανόνες ασφαλείας.
Να θυμίσω ότι κατά ειρωνία της τύχης, όταν ο ΓΓ με αφορμή το τροχαίο με την πόρσε του Βακάκη σχολίασε τον τρόπο κατασκευής των πάρκινγκ στις εθνικές οδούς και ότι θα έπρεπε να κατασκευάζονται με τρόπο που να προστατεύει καλύτερα τα σταθμευμένα οχήματα, κάποιοι πέσαν να τον φάνε.

Re: Ανοιχτός ήταν ο Τζάμπας

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2020, 02:24
από hellegennes
Όλοι οι κανόνες ασφαλείας ψηλών κτηρίων έχουν αναθεωρηθεί μετά από ατυχήματα.

Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχει συμβεί ποτέ κάτι τραγικό σε κατάστημα μονής διαδρομής τύπου ΙΚΕΑ. Αλλά αν συμβεί, τότε θα αναθεωρηθούν οι κανόνες. Ως τότε θα συζητιέται ως πρόβλημα μόνο ακαδημαϊκά.