Για τρόφιμα δεν θυμάμαι, αλλά έχει συχνές ανακλήσεις σε παιδικά σκεύη τροφίμων (πιάτα, παγούρια, κτλ). Για να αναφέρεται η επωνυμία μιας επιχείρησης στις ανακλήσεις θα πρέπει να είναι προϊόν που πουλάει αποκλειστικά η επιχείρηση. Μπορεί να έχουν προϊόντα που έχουν ανακληθεί και δεν πουλάνε μόνο αυτοί, οπότε η επωνυμία δεν θα φαίνεται στην ανάκληση.ST48410 έγραψε: 13 Ιαν 2020, 00:54Για τα jumbo αυτό ως ένα βαθμό είναι αναμενόμενο διότι έχουν πολλούς κωδικούς προϊόντων στις χαμηλότερες κατηγορίες τιμής του είδους τους. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις όπου φέρνουν προϊόντα που βρίσκεις ακριβώς τα ίδια σε άλλο κατάστημα με πολλαπλάσια τιμή. Τελικά το θέμα είναι τι ποιότητα αγοράζεις σε τι αντίτιμο. Εξαιρούνται τρόφιμα και είδη που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα υγείας βέβαια.
Αν γνωρίζεις ξέρουμε αν το jumbo έχει ανακλήσεις σε γκοφρέτες και σοκολάτες πχ ή τέλος πάντων σε κάτι που να δείχνει ότι έχει ελλείψεις στην αποθήκευση και διαχείριση τροφίμων;
Ο ΕΦΕΤ δεν πραγματοποιεί ανακλήσεις για προϊόντα που έχουν αλλοιώσεις λόγω κακής αποθήκευσης και διαχείρισης. Δεν πραγματοποιεί καν τέτοιους ελέγχους. Κάνει αναλύσεις σε επιλεγμένα προϊόντα ώστε να διαπιστωθεί αν υπάρχουν παρασκευαστικά ελαττώματα ή παραβάσεις της νομοθεσίας σχετικά με ελεγχόμενα συστατικά, ετικέτες, ψευδείς ή ελλιπείς αναφορές σύστασης και παραβάσεις ταξινόμησης.
Φυσικά ο ΕΦΕΤ πραγματοποιεί ελέγχους που έχουν να κάνουν με διαχείριση, συσκευασία και αποθήκευση αλλά στην επιχείρηση σαν σύνολο, όχι σε δειγματοληπτικούς ελέγχους προϊόντων. Εκεί η επιχείρηση θα φάει πρόστιμο, όπου πλέον δεν αναγράφεται η επωνυμία της επιχείρησης, εξαιτίας των Lidl.