Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 14:48
Ο Ερμης ειναι καλο αλανι, τον εχεις μετρησει λαθος....
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ο Ερμης ειναι καλο αλανι, τον εχεις μετρησει λαθος....
Όταν ένας νόμος η κανονισμός είναι γενικά ανεφάρμοστος από την πλειοψηφία αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες και ενορία στο να εφαρμοστείfoscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:46γιατί είναι ανεφάρμοστες; αν πας με 30 εκεί που λέει 30 πετάγεται ένα διαολάκι και σε αποκεφαλίζει;ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:43Το ότι οι σημάνσεις στις πινακίδες όμως είναι ανεφάρμοστες κάποιους θα πρέπει να προβληματίσει ..foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 09:48 Μπουχουχου πάει με σαραντα σε περιοχή με όριο πενήντα και δε σε αφήνει να πας με εκατό.
Να σου πω ποιος είναι Καραγκιόζης φίλε: ο μπάτσος που δε σε μαζεύει κατευθείαν να φτάσεις τρεις ώρες μετά με εφτακόσια ευρώ προστιμο στο τάξις.
Αν ο νόμος έλεγε "μην πηγαίνετε κάτω από 200" κάπου που έχει στροφές καταλαβαίνω την τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: ούτε πάνε όλα τα αυτοκίνητα με 200 ούτε είναι πάντα εφικτό να πάρεις μια στροφή με 200.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:54 Όταν ένας νόμος η κανονισμός είναι γενικά ανεφάρμοστος από την πλειοψηφία αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες και ενορία στο να εφαρμοστεί
Εν προκειμένω θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα στην οδό Αθηνών Λαμίας και στον δρόμο προς Καρπενήσι που ταξιδεύω με αυτοκίνητο συχνά ..
Για να τηρήσεις ως συνεπής πολίτης έναν νόμο η κανονισμό θα πρέπει πρώτα από όλα να μπορείς να τον τηρήσεις
Ο ασύρματος ήταν ανοιχτός, τύπε;Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Ιαν 2020, 10:20Μία φορά πήγαινα με σαράντα και ένας τύπος κολλάει από πίσω μου και αρχίζει να μου παίζει τα φώτα. Επειδή δεν επιταχύνω με προσπερνά σε διπλή γραμμή βρίζοντας. Τότε εγώ τον ακολουθώ προσπερνώντας μία νταλίκα. Τον βρίσκω παρά κάτω και του κλείνω το δρόμο. Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και τον δέρνω στη μέση του δρόμου.foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 09:48 Μπουχουχου πάει με σαραντα σε περιοχή με όριο πενήντα και δε σε αφήνει να πας με εκατό.
Να σου πω ποιος είναι Καραγκιόζης φίλε: ο μπάτσος που δε σε μαζεύει κατευθείαν να φτάσεις τρεις ώρες μετά με εφτακόσια ευρώ προστιμο στο τάξις.
Ξαναχτύπησε ο δικαστής Ντρεντ.Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Ιαν 2020, 10:20Μία φορά πήγαινα με σαράντα και ένας τύπος κολλάει από πίσω μου και αρχίζει να μου παίζει τα φώτα. Επειδή δεν επιταχύνω με προσπερνά σε διπλή γραμμή βρίζοντας. Τότε εγώ τον ακολουθώ προσπερνώντας μία νταλίκα. Τον βρίσκω παρά κάτω και του κλείνω το δρόμο. Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και τον δέρνω στη μέση του δρόμου.foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 09:48 Μπουχουχου πάει με σαραντα σε περιοχή με όριο πενήντα και δε σε αφήνει να πας με εκατό.
Να σου πω ποιος είναι Καραγκιόζης φίλε: ο μπάτσος που δε σε μαζεύει κατευθείαν να φτάσεις τρεις ώρες μετά με εφτακόσια ευρώ προστιμο στο τάξις.
Να συμπληρώσω ότι τα όρια ταχύτητας δεν προκύπτουν τυχαία. Στον καθορισμό του ορίου συνυπολογίζεται η ασφάλεια του οχήματος, η ποιότητα του οδοστρώματος, η ύπαρξη διασταυρώσεων με αγροτικές ή επαρχιακές οδούς, η ορατότητα, η τοπογραφία/μορφολογία/βλάστηση των παρακείμενων του δρόμου περιοχών, η ύπαρξη άγριων ζώων στην περιοχή, οι τοπικές καιρικές συνθήκες, η πυκνότητα κυκλοφορίας κλπ.foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:03Αν ο νόμος έλεγε "μην πηγαίνετε κάτω από 200" κάπου που έχει στροφές καταλαβαίνω την τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: ούτε πάνε όλα τα αυτοκίνητα με 200 ούτε είναι πάντα εφικτό να πάρεις μια στροφή με 200.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:54 Όταν ένας νόμος η κανονισμός είναι γενικά ανεφάρμοστος από την πλειοψηφία αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες και ενορία στο να εφαρμοστεί
Εν προκειμένω θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα στην οδό Αθηνών Λαμίας και στον δρόμο προς Καρπενήσι που ταξιδεύω με αυτοκίνητο συχνά ..
Για να τηρήσεις ως συνεπής πολίτης έναν νόμο η κανονισμό θα πρέπει πρώτα από όλα να μπορείς να τον τηρήσεις
Από τη στιγμή που ο νόμος λέει π.χ. μην πηγαίνετε με πάνω από 60 δεν υπάρχει τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: απλώς μη γκαζώνεις. Υπάρχει μόνο έλλειψη πολιτικής βούλησης να εφαρμοστεί και προσωπικής σου βούλησης να είσαι συνεπής.
Αυτό το είδαμε και με τον αντικαπνιστικό που από σχεδόν 0% compliance πήγαμε σε σχεδόν 100% compliance απλώς και μόνο επειδή υπήρξε πολιτική βούληση: το μόνο πρόβλημα που υπήρχε με τον παλιό νόμο ήταν ότι δεν προέβλεπε σωστές διαδικασίες για την επιβολή του. Η ελληνική κοινωνία δεν είχε κάποια ιδιαιτερότητα ούτε την εξανάγκαζε κάποιος συμπαντικός νόμος να καπνίζει σε κλειστούς χώρους: απλώς έβρισκε και τα έκανε.
Εδώ την είδαν δικαστές Ντρέντ οι Αμερικάνοι στη Μέση Ανατολή δεν θα την δω εγώ στους ελληνικούς δρόμους;Στύγιος έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:52Ξαναχτύπησε ο δικαστής Ντρεντ.Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Ιαν 2020, 10:20Μία φορά πήγαινα με σαράντα και ένας τύπος κολλάει από πίσω μου και αρχίζει να μου παίζει τα φώτα. Επειδή δεν επιταχύνω με προσπερνά σε διπλή γραμμή βρίζοντας. Τότε εγώ τον ακολουθώ προσπερνώντας μία νταλίκα. Τον βρίσκω παρά κάτω και του κλείνω το δρόμο. Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και τον δέρνω στη μέση του δρόμου.foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 09:48 Μπουχουχου πάει με σαραντα σε περιοχή με όριο πενήντα και δε σε αφήνει να πας με εκατό.
Να σου πω ποιος είναι Καραγκιόζης φίλε: ο μπάτσος που δε σε μαζεύει κατευθείαν να φτάσεις τρεις ώρες μετά με εφτακόσια ευρώ προστιμο στο τάξις.
Υου Κnow... I AM THE LAW!!!
Πολυ σωστα! Θυμαμαι μια παλια εκπομπη του μακαριτη του Σταθακη οπου εκανε την διαδρομη Αθηνα-Θεσσαλονικη τηρωντας ολες τις ταμπελες. Νομιζω του ειχε παρει περι τις 15 ωρες.... Δεκαετια 90 ετσι....stavmanr έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:57Να συμπληρώσω ότι τα όρια ταχύτητας δεν προκύπτουν τυχαία. Στον καθορισμό του ορίου συνυπολογίζεται η ασφάλεια του οχήματος, η ποιότητα του οδοστρώματος, η ύπαρξη διασταυρώσεων με αγροτικές ή επαρχιακές οδούς, η ορατότητα, η τοπογραφία/μορφολογία/βλάστηση των παρακείμενων του δρόμου περιοχών, η ύπαρξη άγριων ζώων στην περιοχή, οι τοπικές καιρικές συνθήκες, η πυκνότητα κυκλοφορίας κλπ.foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:03Αν ο νόμος έλεγε "μην πηγαίνετε κάτω από 200" κάπου που έχει στροφές καταλαβαίνω την τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: ούτε πάνε όλα τα αυτοκίνητα με 200 ούτε είναι πάντα εφικτό να πάρεις μια στροφή με 200.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:54 Όταν ένας νόμος η κανονισμός είναι γενικά ανεφάρμοστος από την πλειοψηφία αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες και ενορία στο να εφαρμοστεί
Εν προκειμένω θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα στην οδό Αθηνών Λαμίας και στον δρόμο προς Καρπενήσι που ταξιδεύω με αυτοκίνητο συχνά ..
Για να τηρήσεις ως συνεπής πολίτης έναν νόμο η κανονισμό θα πρέπει πρώτα από όλα να μπορείς να τον τηρήσεις
Από τη στιγμή που ο νόμος λέει π.χ. μην πηγαίνετε με πάνω από 60 δεν υπάρχει τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: απλώς μη γκαζώνεις. Υπάρχει μόνο έλλειψη πολιτικής βούλησης να εφαρμοστεί και προσωπικής σου βούλησης να είσαι συνεπής.
Αυτό το είδαμε και με τον αντικαπνιστικό που από σχεδόν 0% compliance πήγαμε σε σχεδόν 100% compliance απλώς και μόνο επειδή υπήρξε πολιτική βούληση: το μόνο πρόβλημα που υπήρχε με τον παλιό νόμο ήταν ότι δεν προέβλεπε σωστές διαδικασίες για την επιβολή του. Η ελληνική κοινωνία δεν είχε κάποια ιδιαιτερότητα ούτε την εξανάγκαζε κάποιος συμπαντικός νόμος να καπνίζει σε κλειστούς χώρους: απλώς έβρισκε και τα έκανε.
Ο μέσος έλληνας αγνοεί πόσο επικίνδυνο είναι να τρέχεις σε επαρχιακή οδό, ακόμη κι όταν εκείνη είναι μία τεράστια ευθεία. Θυμίζω ότι για να σταματήσεις ένα όχημα που τρέχει με 80χλμ απαιτούνται περίπου 60 μέτρα, δηλαδή σχεδόν μισό οικοδομικό τετράγωνο μίας μικρής πόλης.
Σωστά. Αν θέλεις να πας Αλεξανδρούπολη θα πρέπει να πας πιο γρήγορα. Δεν μετράει η σηματοδότηση αλλά το πόσο γρήγορα θελεις να φτάσεις.Nostalgia έγραψε: 03 Ιαν 2020, 16:49Πολυ σωστα! Θυμαμαι μια παλια εκπομπη του μακαριτη του Σταθακη οπου εκανε την διαδρομη Αθηνα-Θεσσαλονικη τηρωντας ολες τις ταμπελες. Νομιζω του ειχε παρει περι τις 15 ωρες.... Δεκαετια 90 ετσι....stavmanr έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:57Να συμπληρώσω ότι τα όρια ταχύτητας δεν προκύπτουν τυχαία. Στον καθορισμό του ορίου συνυπολογίζεται η ασφάλεια του οχήματος, η ποιότητα του οδοστρώματος, η ύπαρξη διασταυρώσεων με αγροτικές ή επαρχιακές οδούς, η ορατότητα, η τοπογραφία/μορφολογία/βλάστηση των παρακείμενων του δρόμου περιοχών, η ύπαρξη άγριων ζώων στην περιοχή, οι τοπικές καιρικές συνθήκες, η πυκνότητα κυκλοφορίας κλπ.foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:03
Αν ο νόμος έλεγε "μην πηγαίνετε κάτω από 200" κάπου που έχει στροφές καταλαβαίνω την τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: ούτε πάνε όλα τα αυτοκίνητα με 200 ούτε είναι πάντα εφικτό να πάρεις μια στροφή με 200.
Από τη στιγμή που ο νόμος λέει π.χ. μην πηγαίνετε με πάνω από 60 δεν υπάρχει τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: απλώς μη γκαζώνεις. Υπάρχει μόνο έλλειψη πολιτικής βούλησης να εφαρμοστεί και προσωπικής σου βούλησης να είσαι συνεπής.
Αυτό το είδαμε και με τον αντικαπνιστικό που από σχεδόν 0% compliance πήγαμε σε σχεδόν 100% compliance απλώς και μόνο επειδή υπήρξε πολιτική βούληση: το μόνο πρόβλημα που υπήρχε με τον παλιό νόμο ήταν ότι δεν προέβλεπε σωστές διαδικασίες για την επιβολή του. Η ελληνική κοινωνία δεν είχε κάποια ιδιαιτερότητα ούτε την εξανάγκαζε κάποιος συμπαντικός νόμος να καπνίζει σε κλειστούς χώρους: απλώς έβρισκε και τα έκανε.
Ο μέσος έλληνας αγνοεί πόσο επικίνδυνο είναι να τρέχεις σε επαρχιακή οδό, ακόμη κι όταν εκείνη είναι μία τεράστια ευθεία. Θυμίζω ότι για να σταματήσεις ένα όχημα που τρέχει με 80χλμ απαιτούνται περίπου 60 μέτρα, δηλαδή σχεδόν μισό οικοδομικό τετράγωνο μίας μικρής πόλης.