Σελίδα 8 από 13

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 14:48
από Nostalgia
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:47
Ο Ερμης ειναι καλο αλανι, τον εχεις μετρησει λαθος....

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 14:54
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:46
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:43
foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 09:48 Μπουχουχου πάει με σαραντα σε περιοχή με όριο πενήντα και δε σε αφήνει να πας με εκατό.

Να σου πω ποιος είναι Καραγκιόζης φίλε: ο μπάτσος που δε σε μαζεύει κατευθείαν να φτάσεις τρεις ώρες μετά με εφτακόσια ευρώ προστιμο στο τάξις.
Το ότι οι σημάνσεις στις πινακίδες όμως είναι ανεφάρμοστες κάποιους θα πρέπει να προβληματίσει ..
γιατί είναι ανεφάρμοστες; αν πας με 30 εκεί που λέει 30 πετάγεται ένα διαολάκι και σε αποκεφαλίζει;
Όταν ένας νόμος η κανονισμός είναι γενικά ανεφάρμοστος από την πλειοψηφία αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες και ενορία στο να εφαρμοστεί
Εν προκειμένω θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα στην οδό Αθηνών Λαμίας και στον δρόμο προς Καρπενήσι που ταξιδεύω με αυτοκίνητο συχνά ..

Για να τηρήσεις ως συνεπής πολίτης έναν νόμο η κανονισμό θα πρέπει πρώτα από όλα να μπορείς να τον τηρήσεις

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 14:59
από Ρουμ
Πρώτες Βοηθειες
Κανονες οδήγησης

να μπουν αμεσα από το δημοτικό σχολείο

Και ας μειωθει μια ωρα η Φυσική και τα Μαθηματικα δεν χαλασε ο κοσμος

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 15:03
από foscilis
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:54 Όταν ένας νόμος η κανονισμός είναι γενικά ανεφάρμοστος από την πλειοψηφία αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες και ενορία στο να εφαρμοστεί
Εν προκειμένω θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα στην οδό Αθηνών Λαμίας και στον δρόμο προς Καρπενήσι που ταξιδεύω με αυτοκίνητο συχνά ..

Για να τηρήσεις ως συνεπής πολίτης έναν νόμο η κανονισμό θα πρέπει πρώτα από όλα να μπορείς να τον τηρήσεις
Αν ο νόμος έλεγε "μην πηγαίνετε κάτω από 200" κάπου που έχει στροφές καταλαβαίνω την τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: ούτε πάνε όλα τα αυτοκίνητα με 200 ούτε είναι πάντα εφικτό να πάρεις μια στροφή με 200.

Από τη στιγμή που ο νόμος λέει π.χ. μην πηγαίνετε με πάνω από 60 δεν υπάρχει τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: απλώς μη γκαζώνεις. Υπάρχει μόνο έλλειψη πολιτικής βούλησης να εφαρμοστεί και προσωπικής σου βούλησης να είσαι συνεπής.

Αυτό το είδαμε και με τον αντικαπνιστικό που από σχεδόν 0% compliance πήγαμε σε σχεδόν 100% compliance απλώς και μόνο επειδή υπήρξε πολιτική βούληση: το μόνο πρόβλημα που υπήρχε με τον παλιό νόμο ήταν ότι δεν προέβλεπε σωστές διαδικασίες για την επιβολή του. Η ελληνική κοινωνία δεν είχε κάποια ιδιαιτερότητα ούτε την εξανάγκαζε κάποιος συμπαντικός νόμος να καπνίζει σε κλειστούς χώρους: απλώς έβρισκε και τα έκανε.

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 15:45
από Feindflug
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Ιαν 2020, 10:20
foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 09:48 Μπουχουχου πάει με σαραντα σε περιοχή με όριο πενήντα και δε σε αφήνει να πας με εκατό.

Να σου πω ποιος είναι Καραγκιόζης φίλε: ο μπάτσος που δε σε μαζεύει κατευθείαν να φτάσεις τρεις ώρες μετά με εφτακόσια ευρώ προστιμο στο τάξις.
Μία φορά πήγαινα με σαράντα και ένας τύπος κολλάει από πίσω μου και αρχίζει να μου παίζει τα φώτα. Επειδή δεν επιταχύνω με προσπερνά σε διπλή γραμμή βρίζοντας. Τότε εγώ τον ακολουθώ προσπερνώντας μία νταλίκα. Τον βρίσκω παρά κάτω και του κλείνω το δρόμο. Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και τον δέρνω στη μέση του δρόμου.
Ο ασύρματος ήταν ανοιχτός, τύπε;

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 15:46
από Parrot
Ασφαλώς και οι ξένοι ευρωπαίοι και μη, είναι πιο επιρρεπείς σε τροχαίες παραβάσεις σε σχέση με τους Έλληνες οδηγούς.
Με τη μόνη διαφορά, βέβαια, ότι στο εξωτερικό όλοι οι παραβάτες τιμωρούνται και αναλόγως.
Υπάρχει περίπτωση σε Ευρώπη και Αμερική να αλλάξεις λωρίδα χωρίς λόγο και να μην μαζευτούν από πίσω σου
15 περιπολικά σε 2 λεπτά; Όχι.
Προχθές, πολιτειακός βουλευτής της Νέας Υόρκης οδηγούσε μεθυσμένος και έριξε το αυτοκίνητο του σε ένα χαντάκι.
Παρ'ολο που είναι βουλευτής, η φάτσα του μόστραρε κανονικότατα στα αρχεία του τοπικού Σερίφη,
κάτι αδιανόητο για τα ελληνικά δεδομένα...

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 15:48
από Otto Weininger
Ξύλο, μπράβοι, σπασμένα δόντια, βύσματα στην ΕΛΑΣ, ντου στα μαγαζιά για παραβάτες.

Η Camorra παρακαλεί την κυβέρνηση να κλείσει τα λιμάνια μην και σκάσει μύτη ποτέ ο Εμπεδοκλας στην Νάπολη και αρχίζει να τιμωρεί επικίνδυνους οδηγούς (το 99% δηλαδή).

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 15:52
από Στύγιος
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Ιαν 2020, 10:20
foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 09:48 Μπουχουχου πάει με σαραντα σε περιοχή με όριο πενήντα και δε σε αφήνει να πας με εκατό.

Να σου πω ποιος είναι Καραγκιόζης φίλε: ο μπάτσος που δε σε μαζεύει κατευθείαν να φτάσεις τρεις ώρες μετά με εφτακόσια ευρώ προστιμο στο τάξις.
Μία φορά πήγαινα με σαράντα και ένας τύπος κολλάει από πίσω μου και αρχίζει να μου παίζει τα φώτα. Επειδή δεν επιταχύνω με προσπερνά σε διπλή γραμμή βρίζοντας. Τότε εγώ τον ακολουθώ προσπερνώντας μία νταλίκα. Τον βρίσκω παρά κάτω και του κλείνω το δρόμο. Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και τον δέρνω στη μέση του δρόμου.
Ξαναχτύπησε ο δικαστής Ντρεντ. :lol:

Υου Κnow... I AM THE LAW!!!

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 15:57
από stavmanr
foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:03
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:54 Όταν ένας νόμος η κανονισμός είναι γενικά ανεφάρμοστος από την πλειοψηφία αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες και ενορία στο να εφαρμοστεί
Εν προκειμένω θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα στην οδό Αθηνών Λαμίας και στον δρόμο προς Καρπενήσι που ταξιδεύω με αυτοκίνητο συχνά ..

Για να τηρήσεις ως συνεπής πολίτης έναν νόμο η κανονισμό θα πρέπει πρώτα από όλα να μπορείς να τον τηρήσεις
Αν ο νόμος έλεγε "μην πηγαίνετε κάτω από 200" κάπου που έχει στροφές καταλαβαίνω την τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: ούτε πάνε όλα τα αυτοκίνητα με 200 ούτε είναι πάντα εφικτό να πάρεις μια στροφή με 200.

Από τη στιγμή που ο νόμος λέει π.χ. μην πηγαίνετε με πάνω από 60 δεν υπάρχει τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: απλώς μη γκαζώνεις. Υπάρχει μόνο έλλειψη πολιτικής βούλησης να εφαρμοστεί και προσωπικής σου βούλησης να είσαι συνεπής.

Αυτό το είδαμε και με τον αντικαπνιστικό που από σχεδόν 0% compliance πήγαμε σε σχεδόν 100% compliance απλώς και μόνο επειδή υπήρξε πολιτική βούληση: το μόνο πρόβλημα που υπήρχε με τον παλιό νόμο ήταν ότι δεν προέβλεπε σωστές διαδικασίες για την επιβολή του. Η ελληνική κοινωνία δεν είχε κάποια ιδιαιτερότητα ούτε την εξανάγκαζε κάποιος συμπαντικός νόμος να καπνίζει σε κλειστούς χώρους: απλώς έβρισκε και τα έκανε.
Να συμπληρώσω ότι τα όρια ταχύτητας δεν προκύπτουν τυχαία. Στον καθορισμό του ορίου συνυπολογίζεται η ασφάλεια του οχήματος, η ποιότητα του οδοστρώματος, η ύπαρξη διασταυρώσεων με αγροτικές ή επαρχιακές οδούς, η ορατότητα, η τοπογραφία/μορφολογία/βλάστηση των παρακείμενων του δρόμου περιοχών, η ύπαρξη άγριων ζώων στην περιοχή, οι τοπικές καιρικές συνθήκες, η πυκνότητα κυκλοφορίας κλπ.
Ο μέσος έλληνας αγνοεί πόσο επικίνδυνο είναι να τρέχεις σε επαρχιακή οδό, ακόμη κι όταν εκείνη είναι μία τεράστια ευθεία. Θυμίζω ότι για να σταματήσεις ένα όχημα που τρέχει με 80χλμ απαιτούνται περίπου 60 μέτρα, δηλαδή σχεδόν μισό οικοδομικό τετράγωνο μίας μικρής πόλης.

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 16:06
από Εμπεδοκλής
Στύγιος έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:52
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Ιαν 2020, 10:20
foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 09:48 Μπουχουχου πάει με σαραντα σε περιοχή με όριο πενήντα και δε σε αφήνει να πας με εκατό.

Να σου πω ποιος είναι Καραγκιόζης φίλε: ο μπάτσος που δε σε μαζεύει κατευθείαν να φτάσεις τρεις ώρες μετά με εφτακόσια ευρώ προστιμο στο τάξις.
Μία φορά πήγαινα με σαράντα και ένας τύπος κολλάει από πίσω μου και αρχίζει να μου παίζει τα φώτα. Επειδή δεν επιταχύνω με προσπερνά σε διπλή γραμμή βρίζοντας. Τότε εγώ τον ακολουθώ προσπερνώντας μία νταλίκα. Τον βρίσκω παρά κάτω και του κλείνω το δρόμο. Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και τον δέρνω στη μέση του δρόμου.
Ξαναχτύπησε ο δικαστής Ντρεντ. :lol:

Υου Κnow... I AM THE LAW!!!
Εδώ την είδαν δικαστές Ντρέντ οι Αμερικάνοι στη Μέση Ανατολή δεν θα την δω εγώ στους ελληνικούς δρόμους;

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 16:10
από Airman68
Εικόνα

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 16:17
από Στύγιος
Παρακαλώ να γίνει συγχώνευσις με το κάτωθι. :g030:

viewtopic.php?f=24&t=14057&start=180&hi ... E+L%CE%91W

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 16:49
από Nostalgia
stavmanr έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:57
foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:03
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 03 Ιαν 2020, 14:54 Όταν ένας νόμος η κανονισμός είναι γενικά ανεφάρμοστος από την πλειοψηφία αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζει τεχνικές δυσκολίες και ενορία στο να εφαρμοστεί
Εν προκειμένω θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα στην οδό Αθηνών Λαμίας και στον δρόμο προς Καρπενήσι που ταξιδεύω με αυτοκίνητο συχνά ..

Για να τηρήσεις ως συνεπής πολίτης έναν νόμο η κανονισμό θα πρέπει πρώτα από όλα να μπορείς να τον τηρήσεις
Αν ο νόμος έλεγε "μην πηγαίνετε κάτω από 200" κάπου που έχει στροφές καταλαβαίνω την τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: ούτε πάνε όλα τα αυτοκίνητα με 200 ούτε είναι πάντα εφικτό να πάρεις μια στροφή με 200.

Από τη στιγμή που ο νόμος λέει π.χ. μην πηγαίνετε με πάνω από 60 δεν υπάρχει τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: απλώς μη γκαζώνεις. Υπάρχει μόνο έλλειψη πολιτικής βούλησης να εφαρμοστεί και προσωπικής σου βούλησης να είσαι συνεπής.

Αυτό το είδαμε και με τον αντικαπνιστικό που από σχεδόν 0% compliance πήγαμε σε σχεδόν 100% compliance απλώς και μόνο επειδή υπήρξε πολιτική βούληση: το μόνο πρόβλημα που υπήρχε με τον παλιό νόμο ήταν ότι δεν προέβλεπε σωστές διαδικασίες για την επιβολή του. Η ελληνική κοινωνία δεν είχε κάποια ιδιαιτερότητα ούτε την εξανάγκαζε κάποιος συμπαντικός νόμος να καπνίζει σε κλειστούς χώρους: απλώς έβρισκε και τα έκανε.
Να συμπληρώσω ότι τα όρια ταχύτητας δεν προκύπτουν τυχαία. Στον καθορισμό του ορίου συνυπολογίζεται η ασφάλεια του οχήματος, η ποιότητα του οδοστρώματος, η ύπαρξη διασταυρώσεων με αγροτικές ή επαρχιακές οδούς, η ορατότητα, η τοπογραφία/μορφολογία/βλάστηση των παρακείμενων του δρόμου περιοχών, η ύπαρξη άγριων ζώων στην περιοχή, οι τοπικές καιρικές συνθήκες, η πυκνότητα κυκλοφορίας κλπ.
Ο μέσος έλληνας αγνοεί πόσο επικίνδυνο είναι να τρέχεις σε επαρχιακή οδό, ακόμη κι όταν εκείνη είναι μία τεράστια ευθεία. Θυμίζω ότι για να σταματήσεις ένα όχημα που τρέχει με 80χλμ απαιτούνται περίπου 60 μέτρα, δηλαδή σχεδόν μισό οικοδομικό τετράγωνο μίας μικρής πόλης.
Πολυ σωστα! Θυμαμαι μια παλια εκπομπη του μακαριτη του Σταθακη οπου εκανε την διαδρομη Αθηνα-Θεσσαλονικη τηρωντας ολες τις ταμπελες. Νομιζω του ειχε παρει περι τις 15 ωρες.... Δεκαετια 90 ετσι....

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 16:56
από Εμπεδοκλής
Nostalgia έγραψε: 03 Ιαν 2020, 16:49
stavmanr έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:57
foscilis έγραψε: 03 Ιαν 2020, 15:03

Αν ο νόμος έλεγε "μην πηγαίνετε κάτω από 200" κάπου που έχει στροφές καταλαβαίνω την τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: ούτε πάνε όλα τα αυτοκίνητα με 200 ούτε είναι πάντα εφικτό να πάρεις μια στροφή με 200.

Από τη στιγμή που ο νόμος λέει π.χ. μην πηγαίνετε με πάνω από 60 δεν υπάρχει τεχνική δυσκολία να τον τηρήσεις: απλώς μη γκαζώνεις. Υπάρχει μόνο έλλειψη πολιτικής βούλησης να εφαρμοστεί και προσωπικής σου βούλησης να είσαι συνεπής.

Αυτό το είδαμε και με τον αντικαπνιστικό που από σχεδόν 0% compliance πήγαμε σε σχεδόν 100% compliance απλώς και μόνο επειδή υπήρξε πολιτική βούληση: το μόνο πρόβλημα που υπήρχε με τον παλιό νόμο ήταν ότι δεν προέβλεπε σωστές διαδικασίες για την επιβολή του. Η ελληνική κοινωνία δεν είχε κάποια ιδιαιτερότητα ούτε την εξανάγκαζε κάποιος συμπαντικός νόμος να καπνίζει σε κλειστούς χώρους: απλώς έβρισκε και τα έκανε.
Να συμπληρώσω ότι τα όρια ταχύτητας δεν προκύπτουν τυχαία. Στον καθορισμό του ορίου συνυπολογίζεται η ασφάλεια του οχήματος, η ποιότητα του οδοστρώματος, η ύπαρξη διασταυρώσεων με αγροτικές ή επαρχιακές οδούς, η ορατότητα, η τοπογραφία/μορφολογία/βλάστηση των παρακείμενων του δρόμου περιοχών, η ύπαρξη άγριων ζώων στην περιοχή, οι τοπικές καιρικές συνθήκες, η πυκνότητα κυκλοφορίας κλπ.
Ο μέσος έλληνας αγνοεί πόσο επικίνδυνο είναι να τρέχεις σε επαρχιακή οδό, ακόμη κι όταν εκείνη είναι μία τεράστια ευθεία. Θυμίζω ότι για να σταματήσεις ένα όχημα που τρέχει με 80χλμ απαιτούνται περίπου 60 μέτρα, δηλαδή σχεδόν μισό οικοδομικό τετράγωνο μίας μικρής πόλης.
Πολυ σωστα! Θυμαμαι μια παλια εκπομπη του μακαριτη του Σταθακη οπου εκανε την διαδρομη Αθηνα-Θεσσαλονικη τηρωντας ολες τις ταμπελες. Νομιζω του ειχε παρει περι τις 15 ωρες.... Δεκαετια 90 ετσι....
Σωστά. Αν θέλεις να πας Αλεξανδρούπολη θα πρέπει να πας πιο γρήγορα. Δεν μετράει η σηματοδότηση αλλά το πόσο γρήγορα θελεις να φτάσεις.

Re: Οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2020, 17:30
από Gherschaagk
That escalated rapidly.