Σελίδα 8 από 38
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 14:46
από Bipsco
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2019, 10:31
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02
Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Συμφωνώ. Γιατί με το υπάρχον σύστημα, πολλά παιδιά που έχουν και την κλίση και τη διάθεση προς τη χ ή ψ ειδικότητα, συνήθως αναγκάζονται να φοιτήσουν σε μια αδιάφορη γι' αυτά σχολή, λόγω μορίων.
Αναφορικά δε με το "πρόβλημα" που θα προκύψει στην υπερφόρτωση των επιθυμητών σχολών, αν οι μέλλοντες φοιτητές ξέρουν ότι σε χ χρονικό διάστημα πρέπει να φέρουν τη χ ή ψ επίδοση για να συνεχίσουν, η ελκυστικότητα των συγκεκριμένων σχολών για τους "χαλαρούς" θα μειωθεί κάθετα.
Απλώς αν γίνει κάτι τέτοιο, θα ανατραπεί το οικοδόμημα που υπάρχει σήμερα τόσο στο ακαδημαϊκό όσο και στο ευρύτερο οικονομικό επίπεδο της εκπαιδευτικής δωρεάν

πεπατημένης.
Ας πάρουμε ως παράδειγμα τις νομικές και τις ιατρικές σχολές. Ένας μαθητής του 15 ή του 16 ή του 17 δεν μπορεί να ολοκληρώσει τις σπουδές του σε αυτές τις σχολές; Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών της θεωρητικής θα πάει στην νομική. Όσοι δηλώνουν το τρίτο πεδίο θα πάνε στην ιατρική. Η ελεύθερη είσοδος θα έχει ως αποτέλεσμα όλοι οι φοιτητές να γράφονται στις παρατάξεις ώστε να έχουν τα θέματα των εξετάσεων και επιπλέον να κάνουν φροντιστήρια για να περάσουν τα μαθήματα. Μπορεί να υπάρξουν και αιτήματα για δημοκρατικό πτυχίο. Στη Αγγλία και τις Η.Π.Α. τα πανεπιστήμια μπορούν να αρνηθούν την είσοδο σε φοιτητές. Δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 15:32
από axilmar
Εμπεδοκλής έγραψε: 28 Αύγ 2019, 19:15
axilmar έγραψε: 28 Αύγ 2019, 09:19
Εμπεδοκλής έγραψε: 27 Αύγ 2019, 19:50
Ρε μαλάκες, διαβάζετε τι γράφετε;
Ποια είναι η αντίρρηση σου;
Εάν κάθε σχολη ή είδος σχολών έχει την δική της βάση, τότε μπορεί να φιλτράρονται οι υποψηφιοι καλύτερα.
Επιμένεις.
Δεν έχει τη δική της βάση; Και χθες τι αποτελέσματα ήταν αυτά που βγήκαν;
Επίσης, για τι είδους φιλτράρισμα μιλάς; Οι επιτυχόντες ορίζονται κατά σειρά κατάταξης.
Αν μία σχολή Πολιτικών Μηχανικών δέχεται 100 άτομα, οι 100 καλύτεροι από αυτούς που την προτίμησαν εισέρχονται σε αυτή.
λολ δεν καταλαβες τι ειπα.
Αν μια σχολη Πολιτικων Μηχανικων δεχεται 100 ατομα, θα επρεπε αυτα να εχουν γραψει τουλαχιστον 18. Εαν 18 εχουν γραψει μονο οι πρωτοι 50, τοτε μονο αυτοι να μπαινουν.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 15:52
από alexandroso
Τι κριτήριο είναι ο βαθμός που θα γράψεις στις εξετάσεις όταν αυτός εξαρτάται κατά 99% από τη δυσκολία των θεμάτων;
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 15:58
από Otto Weininger
Ισχύει ότι μπήκε κάποιος στο Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας με κάτω από την βάση μ.ο. ;
Φαίνεται πολύ κουλό για να είναι αλήθεια.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 17:04
από stavmanr
axilmar έγραψε: 29 Αύγ 2019, 15:32
Εμπεδοκλής έγραψε: 28 Αύγ 2019, 19:15
axilmar έγραψε: 28 Αύγ 2019, 09:19
Ποια είναι η αντίρρηση σου;
Εάν κάθε σχολη ή είδος σχολών έχει την δική της βάση, τότε μπορεί να φιλτράρονται οι υποψηφιοι καλύτερα.
Επιμένεις.
Δεν έχει τη δική της βάση; Και χθες τι αποτελέσματα ήταν αυτά που βγήκαν;
Επίσης, για τι είδους φιλτράρισμα μιλάς; Οι επιτυχόντες ορίζονται κατά σειρά κατάταξης.
Αν μία σχολή Πολιτικών Μηχανικών δέχεται 100 άτομα, οι 100 καλύτεροι από αυτούς που την προτίμησαν εισέρχονται σε αυτή.
λολ δεν καταλαβες τι ειπα.
Αν μια σχολη Πολιτικων Μηχανικων δεχεται 100 ατομα, θα επρεπε αυτα να εχουν γραψει τουλαχιστον 18. Εαν 18 εχουν γραψει μονο οι πρωτοι 50, τοτε μονο αυτοι να μπαινουν.
Κι αν δεν γράψουν 18 όσοι απέμειναν να δηλώσουν τη συγκεκριμένη Σχολή θα την κλείσουμε;
Όπως σωστά δήλωσε ένας συζητητής παραπάνω, ο βαθμός μίας χρονιάς δεν συγκρίνεται με το βαθμό της επόμενης ή της προηγούμενης. Μπορεί τα θέματα μίας χρονιάς να είναι 2 φορές δυσκολότερα από της προηγούμενης.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 18:07
από axilmar
stavmanr έγραψε: 29 Αύγ 2019, 17:04
axilmar έγραψε: 29 Αύγ 2019, 15:32
Εμπεδοκλής έγραψε: 28 Αύγ 2019, 19:15
Επιμένεις.
Δεν έχει τη δική της βάση; Και χθες τι αποτελέσματα ήταν αυτά που βγήκαν;
Επίσης, για τι είδους φιλτράρισμα μιλάς; Οι επιτυχόντες ορίζονται κατά σειρά κατάταξης.
Αν μία σχολή Πολιτικών Μηχανικών δέχεται 100 άτομα, οι 100 καλύτεροι από αυτούς που την προτίμησαν εισέρχονται σε αυτή.
λολ δεν καταλαβες τι ειπα.
Αν μια σχολη Πολιτικων Μηχανικων δεχεται 100 ατομα, θα επρεπε αυτα να εχουν γραψει τουλαχιστον 18. Εαν 18 εχουν γραψει μονο οι πρωτοι 50, τοτε μονο αυτοι να μπαινουν.
Κι αν δεν γράψουν 18 όσοι απέμειναν να δηλώσουν τη συγκεκριμένη Σχολή θα την κλείσουμε;
Όπως σωστά δήλωσε ένας συζητητής παραπάνω, ο βαθμός μίας χρονιάς δεν συγκρίνεται με το βαθμό της επόμενης ή της προηγούμενης. Μπορεί τα θέματα μίας χρονιάς να είναι 2 φορές δυσκολότερα από της προηγούμενης.
Μπορεί να αλλάζει η βάση ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.
Εάν δε κανείς δεν μπορεί να γράψει πάνω από την βάση για τόσο μεγαλο χρονικό διάστημα ώστε να αδειάσει από φοιτητές, τότε είτε αναπροσαρμοζεις την βάση ή το κλείνεις.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 18:09
από aspergillus
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02
Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Σωστό αυτό.
Θα μπορούσε να γίνει και με εξετάσεις στην ίδια τη σχολή τύπου κατατακτηρίων.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 18:39
από Parrot
Λες και αμα ο τελευταίος στην πολιτικών μηχανικών δεν ήταν του 9 αλλά του 19 θα άλλαζε τίποτα...
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 20:29
από Εμπεδοκλής
axilmar έγραψε: 29 Αύγ 2019, 15:32
Εμπεδοκλής έγραψε: 28 Αύγ 2019, 19:15
axilmar έγραψε: 28 Αύγ 2019, 09:19
Ποια είναι η αντίρρηση σου;
Εάν κάθε σχολη ή είδος σχολών έχει την δική της βάση, τότε μπορεί να φιλτράρονται οι υποψηφιοι καλύτερα.
Επιμένεις.
Δεν έχει τη δική της βάση; Και χθες τι αποτελέσματα ήταν αυτά που βγήκαν;
Επίσης, για τι είδους φιλτράρισμα μιλάς; Οι επιτυχόντες ορίζονται κατά σειρά κατάταξης.
Αν μία σχολή Πολιτικών Μηχανικών δέχεται 100 άτομα, οι 100 καλύτεροι από αυτούς που την προτίμησαν εισέρχονται σε αυτή.
λολ δεν καταλαβες τι ειπα.
Αν μια σχολη Πολιτικων Μηχανικων δεχεται 100 ατομα, θα επρεπε αυτα να εχουν γραψει τουλαχιστον 18. Εαν 18 εχουν γραψει μονο οι πρωτοι 50, τοτε μονο αυτοι να μπαινουν.
Και γιατί να έχουν γράψει τουλάχιστον 18 και όχι 20 καθαρό; Εκπτώσεις θα κάνουμε;
Ας είμαστε σοβαροί. Οι βαθμολογίες και οι βάσεις χρόνο με χρόνο αλλάζουν για δύο λόγους, κυρίως λόγω της δυσκολίας των θεμάτων ανά έτος και μακροπρόθεσμα, αναλόγως της ευκολίας εύρεσης εργασίας.
Είναι πολύ εύκολο να μπουν θέματα που οι περισσότεροι θα γράψουν πάνω από 18 χιλιάδες μόρια και θέματα που με το ζόρι θα γράψει το 5%.
Το ερώτημα είναι τι είδους θέματα θέλουμε να υπάρχουν.
Γράφετε που γράφετε μαλακίες, επιμένετε κιόλας...
Η σχολή Πολιτικών Μηχανικών έχει 100 και μπορεί να ανταπεξέλθει σε ελεύθερες θέσεις και οι 100 καλύτεροι εισέρχονται σε αυτή. Αν είναι να βάλουμε όριο βαθμολογίας γιατί να μην μπει όριο βαθμολογίας και στην αναγνώριση του πτυχίου των αποφοίτων ξένων πανεπιστημίων; Όσοι μπήκαν με 15 σε ξένο πανεπιστήμιο να μην έχουν δικαίωμα άσκησης του επαγγέλματος στην Ελλάδα. Προφανώς αυτά που λέτε είναι αστειότητες διότι δεν ξέρετε τι σας γίνεται. Ό,τι σκατά σας ταΐζουν τα παπαγαλάκια στα μίντια, αυτά λέτε.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 20:34
από Εμπεδοκλής
aspergillus έγραψε: 29 Αύγ 2019, 18:09
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02
Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Σωστό αυτό.
Θα μπορούσε να γίνει και με εξετάσεις στην ίδια τη σχολή τύπου κατατακτηρίων.
Επίσης θα μπορούσαν να κάνουν re-branding το όνομα των εξετάσεων. Να τις βαφτίσουν κατατακτήριες. Γιατί ουσιαστικά το ίδιο πράγμα είναι. Εκτός και αν στις πανελλήνιες οι υποψήφιοι στην ιατρική δεν εξετάζονται σε βιολογία και χημεία, οι υποψήφιοι στα Πολυτεχνεία σε μαθηματικά και φυσική, οι υποψήφιοι των οικονομικών τμημάτων σε ΑΟΘ και οι υποψήφιοι στις θεωρητικές επιστήμες σε κείμενα και έκθεση...

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 20:36
από Εμπεδοκλής
axilmar έγραψε: 29 Αύγ 2019, 18:07
stavmanr έγραψε: 29 Αύγ 2019, 17:04
axilmar έγραψε: 29 Αύγ 2019, 15:32
λολ δεν καταλαβες τι ειπα.
Αν μια σχολη Πολιτικων Μηχανικων δεχεται 100 ατομα, θα επρεπε αυτα να εχουν γραψει τουλαχιστον 18. Εαν 18 εχουν γραψει μονο οι πρωτοι 50, τοτε μονο αυτοι να μπαινουν.
Κι αν δεν γράψουν 18 όσοι απέμειναν να δηλώσουν τη συγκεκριμένη Σχολή θα την κλείσουμε;
Όπως σωστά δήλωσε ένας συζητητής παραπάνω, ο βαθμός μίας χρονιάς δεν συγκρίνεται με το βαθμό της επόμενης ή της προηγούμενης. Μπορεί τα θέματα μίας χρονιάς να είναι 2 φορές δυσκολότερα από της προηγούμενης.
Μπορεί να αλλάζει η βάση ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.
Εάν δε κανείς δεν μπορεί να γράψει πάνω από την βάση για τόσο μεγαλο χρονικό διάστημα ώστε να αδειάσει από φοιτητές, τότε είτε αναπροσαρμοζεις την βάση ή το κλείνεις.
Τι κάνουμε αν οι μαθητές μίας χώρας έχουν χαμηλή απόδοση στα μαθήματα; Κλείνουμε εκπαιδευτικά τα ιδρύματα. Ούτε στη Ζιμπάμπουε αυτά.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 20:40
από πήζον bot
απαξιωνουμε τη δεη για να την ιδιωτικοποιησουμε και απαξιωνουμε και την παιδεια για τον ιδιο λογο.
Ολα τα μποτακια εχουν σπευσει. Τα επιασε ο πονος για την παιδεια τα σφουγγαροπανα του κουλη.
Οξω ρεεεεεεεεεεε
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 21:17
από aspergillus
Εμπεδοκλής έγραψε: 29 Αύγ 2019, 20:34
Επίσης θα μπορούσαν να κάνουν re-branding το όνομα των εξετάσεων. Να τις βαφτίσουν κατατακτήριες. Γιατί ουσιαστικά το ίδιο πράγμα είναι. Εκτός και αν στις πανελλήνιες οι υποψήφιοι στην ιατρική δεν εξετάζονται σε βιολογία και χημεία, οι υποψήφιοι στα Πολυτεχνεία σε μαθηματικά και φυσική, οι υποψήφιοι των οικονομικών τμημάτων σε ΑΟΘ και οι υποψήφιοι στις θεωρητικές επιστήμες σε κείμενα και έκθεση...
Στην ιατρική τα μαθήματα δεν είναι ίδια σε όλες τις σχολές.
Οι υποψήφιοι εξετάζονται σε τρία μαθήματα της σχολής.
Η ύλη και η βιβλιογραφία καθορίζεται από τους υπεύθυνους καθηγητές και τα μαθήματα αναγνωρίζονται σε αυτούς που περνούν τις εξετάσεις και εγγράφονται στην σχολή.
Μιλάμε για αντικείμενα της ίδιας της σχολής όχι εξετάσεις με θέματα περί ανέμων και υδάτων όπως οι πανελλήνιες.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 21:28
από Νon4me
Otto Weininger έγραψε: 29 Αύγ 2019, 15:58
Ισχύει ότι μπήκε κάποιος στο Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας με κάτω από την βάση μ.ο. ;
Φαίνεται πολύ κουλό για να είναι αλήθεια.
Περνά και το ανιψι μου αει με ( αν θυμαμαι καλα ) οριακα κατω της βασης .

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2019, 22:35
από Εμπεδοκλής
aspergillus έγραψε: 29 Αύγ 2019, 21:17
Εμπεδοκλής έγραψε: 29 Αύγ 2019, 20:34
Επίσης θα μπορούσαν να κάνουν re-branding το όνομα των εξετάσεων. Να τις βαφτίσουν κατατακτήριες. Γιατί ουσιαστικά το ίδιο πράγμα είναι. Εκτός και αν στις πανελλήνιες οι υποψήφιοι στην ιατρική δεν εξετάζονται σε βιολογία και χημεία, οι υποψήφιοι στα Πολυτεχνεία σε μαθηματικά και φυσική, οι υποψήφιοι των οικονομικών τμημάτων σε ΑΟΘ και οι υποψήφιοι στις θεωρητικές επιστήμες σε κείμενα και έκθεση...
Στην ιατρική τα μαθήματα δεν είναι ίδια σε όλες τις σχολές.
Οι υποψήφιοι εξετάζονται σε τρία μαθήματα της σχολής.
Η ύλη και η βιβλιογραφία καθορίζεται από τους υπεύθυνους καθηγητές και τα μαθήματα αναγνωρίζονται σε αυτούς που περνούν τις εξετάσεις και εγγράφονται στην σχολή.
Μιλάμε για αντικείμενα της ίδιας της σχολής όχι εξετάσεις με θέματα περί ανέμων και υδάτων όπως οι πανελλήνιες.
Ε, ναι οι η Βιολογία, Χημεία και Φυσική με μεγάλη βαρύτητα στις πανελλήνιες είναι περί ανέμων και υδάτων...Και τα βιβλία αυτά τα έχουν γράψει τορναδόροι...