Σελίδα 8 από 9
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 17:14
από Tigrayan
Επίσης στην Αβησυνία είχε συυμβεί και το σπουδαίο γεγονός μεταστροφής του Ubayd-Allah ibn Jahsh πρώτου ξαδέρφου του προφήτη των μουσουλμάνων του Μωάμεθ στον χριστιανισμό.
He was the son of Jahsh ibn Riyab[2] and Umama bint Abdulmuttalib,[3] hence a brother of Abd-Allah ibn Jahsh, Zaynab bint Jahsh, Abu Ahmad ibn Jahsh, Habiba bint Jahsh and Hammanah bint Jahsh, a first cousin of Islamic prophet Muhammad and Ali, and a nephew of Hamza ibn ‘Abd al-Muttalib. He married Ramlah bint Abi Sufyan (who was also known as Umm Habiba), and they had one daughter, Habibah bint Ubayd-Allah.[4]
He and his wife became Muslims and, in order to escape from the Meccan persecution, they emigrated to Abyssinia.[5] At Axum, part of the Aksumite Empire the Christian king, Aṣḥama ibn Abjar, gave sanctuary to the Muslims. There Ubayd-Allah eventually converted to Christianity and testified his new faith to the other Muslim refugees. Ibn Ishaq relates:
“ Ubaydullah went on searching until Islam came; then he migrated with the Muslims to Abyssinia taking with him his wife who was a Muslim, Umm Habiba bint Abu Sufyan. When he arrived there he adopted Christianity, parted from Islam, and died a Christian in Abyssinia. Muhammad bin Jafar al-Zubayr told me that when he had become a Christian 'Ubaydullah as he passed the prophet's companions who were there used to say: 'We see clearly, but your eyes are only half open', i.e. 'We see, but you are only trying to see and cannot see yet. ”
Due to his conversion, he separated from his wife. He eventually died in Abyssinia in 627.[6]
Later on Muhammad married his widow, Ramlah. Muhammad also married Ubayd-Allah's sister Zaynab.
ΠΗΓΗ
https://en.wikipedia.org/wiki/Ubayd-Allah_ibn_Jahsh
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 18:28
από Μηχανικός
nikos_hellas έγραψε: 29 Απρ 2019, 15:37
Στην Αιθιοπία υπήρχε και ισχυρή ελληνική παροικία (ακόμα υπάρχει αλλά πολύ μικρότερη) που τη διέλυσε η κομμουνιστική δικτατορία. Είναι φίλος ορθόδοξη χώρα.
Φίλος είχε πάει για δύο χρόνια καθηγητής στο Ελληνικό γυμνάσιο.
Η κατάσταση της χώρας είναι τραγική.
Ένα από τα ωραία που μου είχε πει. Απαγορεύεται να έχεις συνάλλαγμα, στα καλά καθούμενα μπαίνει η αστυνομία στο σπίτι σου και κάνει έρευνα να βρει ξένα νομίσματα.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 18:37
από Cavaliere
Για να βρεις δουλειά οπουδήποτε πρέπει να αποδειχτεί πως δεν υπάρχει Αιθίοπας να τη διεκπεραιώσει. Κλασικά, ιατρικές εξετάσεις πριν την άδεια παραμονής για εργασία, κλπ. Πάντως ο κόσμος είναι υπέροχος, και πολύ φιλόξενος. Το αγαπημένο στέκι στο Beer Garden, κι αξίζει να πιεις μπίρα St.George. Παραέξω σε κάποιες περιοχές τρώνε ωμό βοδινό κρέας φρεσκοσφαμένο.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 18:38
από Μηχανικός
Οι Αιθίοπες λένε ότι φυλάνε κρυμμένη την Κιβωτό της Διαθήκης του Μωυσή.
Δεν δίνω καμία πιθανότητα, γιατί αν την είχαν θα τους την είχαν αρπάξει οι Ισραηλινοί.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 18:39
από Μπίστης
nikos_hellas έγραψε: 29 Απρ 2019, 15:40
Feindflug έγραψε: 29 Απρ 2019, 15:26
Αυτές οι δύο εθνικές ομάδες είναι γνωστοί ως Αβησσυνιοι:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Abyssinian_people και είμαστε στη συντριπτική μας πλειοψηφία Ορθόδοξοι οι πρώτοι που κάναμε επίσημη θρησκεία τον χριστιανισμό και έχουμε φτιάξει δύο εκκλησίες (την Αιθιοπική Ορθόδοξη και την Ορθόδοξη εκκλησία της Ερυθραίας) καθώς και μία αυτοκρατορία.Και είμαστε Ορθόδοξοι. Ετσί μας αναγνωρίζει στα επίσημα εκκλησιαστική συνέδρια και διαλόγους η επίσημη ελληνική Ορθόδοξη εκκλησία.
Σας συγχαίρω για την πίστη σας, είστε άξιος λαός.
Δεν είναι μονοφυσίτες τελικά ;

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 18:42
από Μηχανικός
Μπίστης έγραψε: 29 Απρ 2019, 18:39
Δεν είναι μονοφυσίτες τελικά ;
Λεπτομέρειες μπροστά στον Μουσουλμανισμό.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 18:43
από Cavaliere
Eiναι μονοφυσίτες, όπως και οι Αιγύπτιοι Κόπτες. Κι οι Αρμένιοι.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 18:55
από Covington88
Γενικά αν δεν ήταν ο Γραικύλος άμπαλος θα έκανε δυνατά κονέ με τη λεγόμενη Oriental Ορθοδοξία. Αλλά, βλέπεις, οι Αμχάρα δε δίνουν ΕΣΠΑ...
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 19:58
από Pam
Tigrayan έγραψε: 29 Απρ 2019, 17:14
Επίσης στην Αβησυνία είχε συυμβεί και το σπουδαίο γεγονός μεταστροφής του Ubayd-Allah ibn Jahsh πρώτου ξαδέρφου του προφήτη των μουσουλμάνων του Μωάμεθ στον χριστιανισμό.
He was the son of Jahsh ibn Riyab[2] and Umama bint Abdulmuttalib,[3] hence a brother of Abd-Allah ibn Jahsh, Zaynab bint Jahsh, Abu Ahmad ibn Jahsh, Habiba bint Jahsh and Hammanah bint Jahsh, a first cousin of Islamic prophet Muhammad and Ali, and a nephew of Hamza ibn ‘Abd al-Muttalib. He married Ramlah bint Abi Sufyan (who was also known as Umm Habiba), and they had one daughter, Habibah bint Ubayd-Allah.[4]
He and his wife became Muslims and, in order to escape from the Meccan persecution, they emigrated to Abyssinia.[5] At Axum, part of the Aksumite Empire the Christian king, Aṣḥama ibn Abjar, gave sanctuary to the Muslims. There Ubayd-Allah eventually converted to Christianity and testified his new faith to the other Muslim refugees. Ibn Ishaq relates:
“ Ubaydullah went on searching until Islam came; then he migrated with the Muslims to Abyssinia taking with him his wife who was a Muslim, Umm Habiba bint Abu Sufyan. When he arrived there he adopted Christianity, parted from Islam, and died a Christian in Abyssinia. Muhammad bin Jafar al-Zubayr told me that when he had become a Christian 'Ubaydullah as he passed the prophet's companions who were there used to say: 'We see clearly, but your eyes are only half open', i.e. 'We see, but you are only trying to see and cannot see yet. ”
Due to his conversion, he separated from his wife. He eventually died in Abyssinia in 627.[6]
Later on Muhammad married his widow, Ramlah. Muhammad also married Ubayd-Allah's sister Zaynab.
ΠΗΓΗ
https://en.wikipedia.org/wiki/Ubayd-Allah_ibn_Jahsh
Η Αβησσυνία δεν είναι η Αιθιοπία;

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 20:00
από Covington88
Pam έγραψε: 29 Απρ 2019, 19:58Η Αβησσυνία δεν είναι η Αιθιοπία;
Το αρχαίο (ελληνικό) όνομα της χώρας που σήμερα αντιστοιχεί στην Αιθιοπία, ναι.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 20:00
από Μηχανικός
Pam έγραψε: 29 Απρ 2019, 19:58
Η Αβησσυνία δεν είναι η Αιθιοπία;
Το έχει γράψει δέκα φορές, διάβασε τα προηγούμενα.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 20:06
από Tigrayan
Pam έγραψε: 29 Απρ 2019, 19:58
Tigrayan έγραψε: 29 Απρ 2019, 17:14
Επίσης στην Αβησυνία είχε συυμβεί και το σπουδαίο γεγονός μεταστροφής του Ubayd-Allah ibn Jahsh πρώτου ξαδέρφου του προφήτη των μουσουλμάνων του Μωάμεθ στον χριστιανισμό.
He was the son of Jahsh ibn Riyab[2] and Umama bint Abdulmuttalib,[3] hence a brother of Abd-Allah ibn Jahsh, Zaynab bint Jahsh, Abu Ahmad ibn Jahsh, Habiba bint Jahsh and Hammanah bint Jahsh, a first cousin of Islamic prophet Muhammad and Ali, and a nephew of Hamza ibn ‘Abd al-Muttalib. He married Ramlah bint Abi Sufyan (who was also known as Umm Habiba), and they had one daughter, Habibah bint Ubayd-Allah.[4]
He and his wife became Muslims and, in order to escape from the Meccan persecution, they emigrated to Abyssinia.[5] At Axum, part of the Aksumite Empire the Christian king, Aṣḥama ibn Abjar, gave sanctuary to the Muslims. There Ubayd-Allah eventually converted to Christianity and testified his new faith to the other Muslim refugees. Ibn Ishaq relates:
“ Ubaydullah went on searching until Islam came; then he migrated with the Muslims to Abyssinia taking with him his wife who was a Muslim, Umm Habiba bint Abu Sufyan. When he arrived there he adopted Christianity, parted from Islam, and died a Christian in Abyssinia. Muhammad bin Jafar al-Zubayr told me that when he had become a Christian 'Ubaydullah as he passed the prophet's companions who were there used to say: 'We see clearly, but your eyes are only half open', i.e. 'We see, but you are only trying to see and cannot see yet. ”
Due to his conversion, he separated from his wife. He eventually died in Abyssinia in 627.[6]
Later on Muhammad married his widow, Ramlah. Muhammad also married Ubayd-Allah's sister Zaynab.
ΠΗΓΗ
https://en.wikipedia.org/wiki/Ubayd-Allah_ibn_Jahsh
Η Αβησσυνία δεν είναι η Αιθιοπία;
Οχι απόλυτα.Αβησσυνία είναι η ζώνη Αμχάρα και η ζώνη Τιγκράι στην Βόρεια Αιθιοπία και η νότια και κεντρική Ερυθραία (και η Ασμάρα) δηλαδή οι περιοχές που ζούνε οι Αββησυνιοι (Αμχάρα και Τιγκράι).Αιθιοπία είναι και ζώνη Ορομο και η ζώνη των Σομαλών και η νότια ζώνη αλλά δεν είναι Αβησσυνία αυτές οι περιοχές.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 20:08
από Tigrayan
Covington88 έγραψε: 29 Απρ 2019, 20:00
Pam έγραψε: 29 Απρ 2019, 19:58Η Αβησσυνία δεν είναι η Αιθιοπία;
Το αρχαίο (ελληνικό) όνομα της χώρας που σήμερα αντιστοιχεί στην Αιθιοπία, ναι.
Οχι ακριβώς. Αβησσυνία είναι η ζώνη Αμχάρα και η ζώνη Τιγκράι στην Βόρεια Αιθιοπία καθώς και η νότια και κεντρική Ερυθραία (και η Ασμάρα) δηλαδή οι περιοχές που ζούνε οι Αββησυνιοι (οι Αμχάρα και οι Τιγκράι). Και η ζώνη Ορόμο,και η ζώνη Σομαλών και η νότια ζώνη ανήκουν στην Αιθιοπία εδαφικά αλλά δεν αποτελούν τμήματα της Αβησσυνίας.
Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 20:10
από Μηχανικός
Tigrayan έγραψε: 29 Απρ 2019, 20:06
Οχι απόλυτα.Αβησσυνία είναι η ζώνη Αμχάρα και η ζώνη Τιγκράι στην Βόρεια Αιθιοπία και η νότια και κεντρική Ερυθραία (και η Ασμάρα) δηλαδή οι περιοχές που ζούνε οι Αββησυνιοι (Αμχάρα και Τιγκράι).Αιθιοπία είναι και ζώνη Ορομο και η ζώνη των Σομαλών και η νότια ζώνη αλλά δεν είναι Αβησσυνία αυτές οι περιοχές.
Οι άλλοι είναι η Ανατολική και η Νότια Αβησσυνία, όπως λέμε Βόρεια Μακεδονία.

Re: Πολυπολιτισμικο Πασχα στην Αθηνα
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2019, 20:15
από Tigrayan
Μηχανικός έγραψε: 29 Απρ 2019, 20:10
Tigrayan έγραψε: 29 Απρ 2019, 20:06
Οχι απόλυτα.Αβησσυνία είναι η ζώνη Αμχάρα και η ζώνη Τιγκράι στην Βόρεια Αιθιοπία και η νότια και κεντρική Ερυθραία (και η Ασμάρα) δηλαδή οι περιοχές που ζούνε οι Αββησυνιοι (Αμχάρα και Τιγκράι).Αιθιοπία είναι και ζώνη Ορομο και η ζώνη των Σομαλών και η νότια ζώνη αλλά δεν είναι Αβησσυνία αυτές οι περιοχές.
Οι άλλοι είναι η Ανατολική και η Νότια Αβησσυνία, όπως λέμε Βόρεια Μακεδονία.
Υπάρχει μία Αβησσυνία. Και αυτή εξήγησα ποιά περιοχή είναι.