Σελίδα 69 από 74
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:25
από Λίνο Βεντούρα
enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:21
Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:16
ST48410 έγραψε: 20 Μαρ 2021, 12:38
Γράφτηκε ότι θα τοποθετηθεί φανάρι, οπότε πλέον δεν θα υπάρχει δικαιολογία όταν δεν υπάρχει τροχονόμος. Κρίμα που έχασε τη ζωή του ένας νέος άνθρωπος για να δοθεί λύση. Πολύ κρίμα.
Στη Φιδιππίδου συνέχεια Αλεξάνδρας και Κηφισίας, έχει γύρω γύρω όλοι για για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας. Εκεί που ανέβαινες Αλεξάνδρας και πήγαινες μια ευθεία Παίδων. Τώρα πας δεξιά, στον Πύργο απέναντι, αριστερά Μεσογείων και μετά πάλι δεξιά.
Φυσικά η βόλεψη των 300 πλας παρατρεχάμενων ξευτυλισμένων, είναι σοβαρότερη, οπότε ας βάλουμε ένα φανάρι να πηδήξουμε του λαλάκες που κατεβαίνουν κέντρο!!!
ΟΥΣΤ ΡΕ
ενα βελάκι αριστερά στο φανάρι και ένα κουμπάκι να το ανοίγει η πύλη μετα την ακαδημίας αν περιμένει υπηρεσιακό, δεν ενοχλεί κανέναν, είναι αυτονόητο.
Μα βάλουμε ένα τέτοιο κι έξω από το δικό μου γκαράζ. Τι; Όχι;
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:28
από stavmanr
Λοξίας έγραψε: 21 Μαρ 2021, 11:55
Αυτό που οφείλουμε να προσέξουμε, είναι τα μαθήματα αυτά να μην γίνουν αιτία απενοχοποίησης του οδηγού του αυτοκινήτου, που έκανε την απόλυτη παρανομία. Να μην καταλήξουμε να επικαλούμεθα μέχρι και το
"αν έμενε σπίτι του, θα ζούσε"...
Δε νομίζω ότι μπορεί να τεθεί τέτοιο ζήτημα από τη στιγμή που παραβιάζει τον ΚΟΚ.
Η όποια συνυπευθυνότητα δεν σημαίνει άρση της ευθύνης ενός εκ των δύο.
* Δεν υπάρχει "απόλυτη" και "μερική" παρανομία.
Παρανομία είναι η παράβαση του νόμου σε κάθε περίπτωση.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:30
από Φρούραρχος
enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:21
Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:16
ST48410 έγραψε: 20 Μαρ 2021, 12:38
Γράφτηκε ότι θα τοποθετηθεί φανάρι, οπότε πλέον δεν θα υπάρχει δικαιολογία όταν δεν υπάρχει τροχονόμος. Κρίμα που έχασε τη ζωή του ένας νέος άνθρωπος για να δοθεί λύση. Πολύ κρίμα.
Στη Φιδιππίδου συνέχεια Αλεξάνδρας και Κηφισίας, έχει γύρω γύρω όλοι για για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας. Εκεί που ανέβαινες Αλεξάνδρας και πήγαινες μια ευθεία Παίδων. Τώρα πας δεξιά, στον Πύργο απέναντι, αριστερά Μεσογείων και μετά πάλι δεξιά.
Φυσικά η βόλεψη των 300 πλας παρατρεχάμενων ξευτυλισμένων, είναι σοβαρότερη, οπότε ας βάλουμε ένα φανάρι να πηδήξουμε του λαλάκες που κατεβαίνουν κέντρο!!!
ΟΥΣΤ ΡΕ
ενα βελάκι αριστερά στο φανάρι και ένα κουμπάκι να το ανοίγει η πύλη μετα την ακαδημίας αν περιμένει υπηρεσιακό, δεν ενοχλεί κανέναν, είναι αυτονόητο.
Φυσικά και ενοχλεί:
1. Γιατί Ή θα κόψει μία λωρίδα καθόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για μποτιλιάρισμα μέχρι Χίλτον
2. Γιατί αν δε γίνει έτσι, θα κόψει μια λωρίδα ανόδου, που θα έχει επίπτωση σε όσους έρχονται από Ακαδημίας και στρίβουν αριστερά, που συνεπάγεται μποτιλιάρισμα στην Ακαδημίας.
3. Θα βρεθούν πάντα οι έξυπνοι που θα σταματάνε εκεί και θα συνεχίζουν ευθεία, που πιθανόν να προκαλέσουν νέο ατύχημα γιατί τους υπολογίζεις για σταματημένους.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:31
από Leporello
stavmanr έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:45
Leporello έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:36
vatraxos έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:21Στο πρώτο ποστ που έκανα στο νήμα μίλησα για συνυπαιτιοτητα.
Το 1998 ο πατέρας μου, που τότε ήταν 70 ετών ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα. Σε συνοικιακό δρόμο (κάπου στον Αλιμο) παραβίασε stop. Στην πραγματικότητα σταμάτησε, αλλά δεν είδε τον άλλο που ερχόταν από αριστερά, ένα Fiat 124 που το οδηγούσε κάποιος λίγο μικρότερος στην ηλικία. τον βρήκε στην μούρη και έφυγε από την πορεία του με αποτέλεσμα να χτυπήσει σε μία κολονίτσα με σήμα τροχαίας. Ο πατέρας μου δεν έπαθε τίποτα και το αυτοκίνητο έπαθε μικροζημιές. Ο άλλος όμως τραυματίσθηκε, το δε αυτοκίνητο έγινε μπίλιες. Προφανώς έφταιγε ο πατέρας μου, οπότε
η δική μας ασφάλεια πλήρωσε γιά τις ζημιές και γιά την νοσηλεία του άλλου. Ο άλλος όμως έτρεχε και δεν φορούσε ζώνη. Στο ποινικό μέρος, το δικαστήριο έκρινε ότι υπήρχε
συνυπευθυνότητα γιά τις σωματικές βλάβες και
εκύρηξε αθώο τον πατέρα μου. Σημειωτέον ότι δεν υπήρχε κάμερα, ούτε αυτόπτης μάρτυς και το γεγονός ότι έτρεχε προέκυψε από την έκθεση του πραγματογνόμωνα τής ασφάλειας. Γιά την ζώνη δεν θυμάμαι, μάλλον προέκυψε από την προανάκριση τής Τροχαίας.
Παρακαλώ να μην εκληφθεί το παρόν σαν προσπάθεια απαλλαγής του οδηγού του αυτοκινήτου στο δυστύχημα τής Βουλής.
Συνυπευθυνότητα (ποσοστιαία ευθύνη), αθώος ο "δράστης" (0% ευθύνη) , αλλά η ασφάλεια αποζημιώνει τον άλλο (100% ευθύνη).
Είσαι βέβαιος;
Τώρα που το λες, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν οι ασφαλιστικές εταιρείες μετά την απόφαση του δικαστηρίου είχαν κάποια δοσοληψία μεταξύ τους. Η δίκη έγινε δύο χρόνια μετά το περιστατικό.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:35
από stavmanr
Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:30
enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:21
Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:16
Στη Φιδιππίδου συνέχεια Αλεξάνδρας και Κηφισίας, έχει γύρω γύρω όλοι για για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας. Εκεί που ανέβαινες Αλεξάνδρας και πήγαινες μια ευθεία Παίδων. Τώρα πας δεξιά, στον Πύργο απέναντι, αριστερά Μεσογείων και μετά πάλι δεξιά.
Φυσικά η βόλεψη των 300 πλας παρατρεχάμενων ξευτυλισμένων, είναι σοβαρότερη, οπότε ας βάλουμε ένα φανάρι να πηδήξουμε του λαλάκες που κατεβαίνουν κέντρο!!!
ΟΥΣΤ ΡΕ
ενα βελάκι αριστερά στο φανάρι και ένα κουμπάκι να το ανοίγει η πύλη μετα την ακαδημίας αν περιμένει υπηρεσιακό, δεν ενοχλεί κανέναν, είναι αυτονόητο.
Φυσικά και ενοχλεί:
1. Γιατί Ή θα κόψει μία λωρίδα καθόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για μποτιλιάρισμα μέχρι Χίλτον
2. Γιατί αν δε γίνει έτσι, θα κόψει μια λωρίδα ανόδου, που θα έχει επίπτωση σε όσους έρχονται από Ακαδημίας και στρίβουν αριστερά, που συνεπάγεται μποτιλιάρισμα στην Ακαδημίας.
3. Θα βρεθούν πάντα οι έξυπνοι που θα σταματάνε εκεί και θα συνεχίζουν ευθεία, που πιθανόν να προκαλέσουν νέο ατύχημα γιατί τους υπολογίζεις για σταματημένους.
Να μη βαριούνται να κάνουν ένα τετράγωνο και να βγουν στο σωστό ρεύμα από το οποίο μπορούν να στρίψουν.
Έλεος...
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:38
από Φρούραρχος
Leporello έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:31
stavmanr έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:45
Leporello έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:36
Το 1998 ο πατέρας μου, που τότε ήταν 70 ετών ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα. Σε συνοικιακό δρόμο (κάπου στον Αλιμο) παραβίασε stop. Στην πραγματικότητα σταμάτησε, αλλά δεν είδε τον άλλο που ερχόταν από αριστερά, ένα Fiat 124 που το οδηγούσε κάποιος λίγο μικρότερος στην ηλικία. τον βρήκε στην μούρη και έφυγε από την πορεία του με αποτέλεσμα να χτυπήσει σε μία κολονίτσα με σήμα τροχαίας. Ο πατέρας μου δεν έπαθε τίποτα και το αυτοκίνητο έπαθε μικροζημιές. Ο άλλος όμως τραυματίσθηκε, το δε αυτοκίνητο έγινε μπίλιες. Προφανώς έφταιγε ο πατέρας μου, οπότε
η δική μας ασφάλεια πλήρωσε γιά τις ζημιές και γιά την νοσηλεία του άλλου. Ο άλλος όμως έτρεχε και δεν φορούσε ζώνη. Στο ποινικό μέρος, το δικαστήριο έκρινε ότι υπήρχε
συνυπευθυνότητα γιά τις σωματικές βλάβες και
εκύρηξε αθώο τον πατέρα μου. Σημειωτέον ότι δεν υπήρχε κάμερα, ούτε αυτόπτης μάρτυς και το γεγονός ότι έτρεχε προέκυψε από την έκθεση του πραγματογνόμωνα τής ασφάλειας. Γιά την ζώνη δεν θυμάμαι, μάλλον προέκυψε από την προανάκριση τής Τροχαίας.
Παρακαλώ να μην εκληφθεί το παρόν σαν προσπάθεια απαλλαγής του οδηγού του αυτοκινήτου στο δυστύχημα τής Βουλής.
Συνυπευθυνότητα (ποσοστιαία ευθύνη), αθώος ο "δράστης" (0% ευθύνη) , αλλά η ασφάλεια αποζημιώνει τον άλλο (100% ευθύνη).
Είσαι βέβαιος;
Τώρα που το λες, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν οι ασφαλιστικές εταιρείες μετά την απόφαση του δικαστηρίου είχαν κάποια δοσοληψία μεταξύ τους. Η δίκη έγινε δύο χρόνια μετά το περιστατικό.
Πιστεύω ότι:
Η ασφάλεια αποζημίωσε στο ακέραιο, τη ζημιά στο αυτοκίνητο και τα έξοδα νοσηλείας γιατι ο πατέρας του λέπο "παραβίασε sτοπ, αλλά το δικαστήριο έδωσε συνυπαιτιότητα, γιατί για ο τραυματισμός θα ήταν μικρότερος θεωρητικά αν φορούσε ζώνη ο άλλος. Επειδή ήταν λοιπόν δική του ευθύνη ο βαθμός τραυματισμού, δεν έδωσε τα επιπλέον ποσά που σίγουρα θα ζήταγε ο άλλος.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:39
από enaon
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:25
Μα βάλουμε ένα τέτοιο κι έξω από το δικό μου γκαράζ. Τι; Όχι;
δεν είχε πρόβλημα αυτό που γινοταν πρακτικό νομίζω, πέρα που ήταν λίγο μαυρογιαλούρικο να βλέπεις τον τροχονόμο να τρέχει να σταματήσει την κίνηση, αλλά ειναι δευτερόλεπτα υπόθεση. Δεν έχει σχέση η είσοδος με αυτό που συνέβει τώρα, αυτός που έστριψε με το έτσι θέλω ειναι εξαίρεση για την εικόνα που έχω απο εκεί. Ενα αυτόματο φανάρι θα ηταν μια χαρά για την στροφή, ο συγκεκριμένος οδηγός ειναι άλλη υπόθεση.
Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:30
Φυσικά και ενοχλεί:
1. Γιατί Ή θα κόψει μία λωρίδα καθόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για μποτιλιάρισμα μέχρι Χίλτον
2. Γιατί αν δε γίνει έτσι, θα κόψει μια λωρίδα ανόδου, που θα έχει επίπτωση σε όσους έρχονται από Ακαδημίας και στρίβουν αριστερά, που συνεπάγεται μποτιλιάρισμα στην Ακαδημίας.
3. Θα βρεθούν πάντα οι έξυπνοι που θα σταματάνε εκεί και θα συνεχίζουν ευθεία, που πιθανόν να προκαλέσουν νέο ατύχημα γιατί τους υπολογίζεις για σταματημένους.
όχι μωρε, ειναι λίγα αυτοκίνητα, και ο δρόμος εκεί έτσι και αλλιως αλλάξει λωρίδες. Τεσπα, δεν την καταλαβαίνω καλά την σύνδεση του φαναριου με αυτό που έκανε ο οδηγός, και τέλειο να ηταν το φανάρι παλι τα ίδια θα είχαμε αν πεταγόταν με το έτσι θέλω με κόκκινο, αυτο έκανε.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:43
από enaon
το είπε ο λοξίας πιο πρίν, γράφουμε σαν να μην εχει διαφορά να πέσουμε σε μια κολώνα, ή να μας την πέσει μια κολώνα.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:48
από Λίνο Βεντούρα
enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:39
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:25
Μα βάλουμε ένα τέτοιο κι έξω από το δικό μου γκαράζ. Τι; Όχι;
δεν είχε πρόβλημα αυτό που γινοταν πρακτικό νομίζω, πέρα που ήταν λίγο μαυρογιαλούρικο να βλέπεις τον τροχονόμο να τρέχει να σταματήσει την κίνηση, αλλά ειναι δευτερόλεπτα υπόθεση. Δεν έχει σχέση η είσοδος με αυτό που συνέβει τώρα, αυτός που έστριψε με το έτσι θέλω ειναι εξαίρεση για την εικόνα που έχω απο εκεί. Ενα αυτόματο φανάρι θα ηταν μια χαρά για την στροφή, ο συγκεκριμένος οδηγός ειναι άλλη υπόθεση.
Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:30
Φυσικά και ενοχλεί:
1. Γιατί Ή θα κόψει μία λωρίδα καθόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για μποτιλιάρισμα μέχρι Χίλτον
2. Γιατί αν δε γίνει έτσι, θα κόψει μια λωρίδα ανόδου, που θα έχει επίπτωση σε όσους έρχονται από Ακαδημίας και στρίβουν αριστερά, που συνεπάγεται μποτιλιάρισμα στην Ακαδημίας.
3. Θα βρεθούν πάντα οι έξυπνοι που θα σταματάνε εκεί και θα συνεχίζουν ευθεία, που πιθανόν να προκαλέσουν νέο ατύχημα γιατί τους υπολογίζεις για σταματημένους.
όχι μωρε, ειναι λίγα αυτοκίνητα, και ο δρόμος εκεί έτσι και αλλιως αλλάξει λωρίδες. Τεσπα, δεν την καταλαβαίνω καλά την σύνδεση του φαναριου με αυτό που έκανε ο οδηγός, και τέλειο να ηταν το φανάρι παλι τα ίδια θα είχαμε αν πεταγόταν με το έτσι θέλω με κόκκινο, αυτο έκανε.
Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Εν παση περιπτώσει οι υπολογισμοί σου δείχνουν για ακόμη μια φορά πως δε θα έπρεπε να έχεις καν δίπλωμα. Ένα ακόμη φανάρι για μια επιπλέον κίνηση σε διασταύρωση δεν είναι «μερικά δευτερόλεπτα», αλλά πρόσθετει μια ακόμη φάση -ατην περίπτωση αυτή μια τρίτη φάση- και ακυρώνει μια λωρίδα. Και για ποιον λόγο αυτό; Για να νομιμοποιηθεί η παρανομία που έκαναν μέχρι τώρα οι βολευτές, οι οποίοι κάνουν μούγκα τώρα.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:49
από stavmanr
Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:38
Leporello έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:31
stavmanr έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:45
Συνυπευθυνότητα (ποσοστιαία ευθύνη), αθώος ο "δράστης" (0% ευθύνη) , αλλά η ασφάλεια αποζημιώνει τον άλλο (100% ευθύνη).
Είσαι βέβαιος;
Τώρα που το λες, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν οι ασφαλιστικές εταιρείες μετά την απόφαση του δικαστηρίου είχαν κάποια δοσοληψία μεταξύ τους. Η δίκη έγινε δύο χρόνια μετά το περιστατικό.
Πιστεύω ότι:
Η ασφάλεια αποζημίωσε στο ακέραιο, τη ζημιά στο αυτοκίνητο και τα έξοδα νοσηλείας γιατι ο πατέρας του λέπο "παραβίασε sτοπ, αλλά το δικαστήριο έδωσε συνυπαιτιότητα, γιατί για ο τραυματισμός θα ήταν μικρότερος θεωρητικά αν φορούσε ζώνη ο άλλος. Επειδή ήταν λοιπόν δική του ευθύνη ο βαθμός τραυματισμού, δεν έδωσε τα επιπλέον ποσά που σίγουρα θα ζήταγε ο άλλος.
Άρα δεν αθωώθηκε γενικά...
Προσπάθησα καταλάβω πως συνέβησαν καί τα τρία μαζί.
Προφανώς, λοιπόν, βρέθηκε ένοχος για την πρόκληση του ατυχήματος και μικρές σωματικές βλάβες, αλλά αθώος για πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης.
Χονδρικά τα γράφω γιατί δεν ξέρουμε ποιες ήταν καν οι κατηγορίες.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:53
από enaon
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:48
Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Εν παση περιπτώσει οι υπολογισμοί σου δείχνουν για ακόμη μια φορά πως δε θα έπρεπε να έχεις καν δίπλωμα. Ένα ακόμη φανάρι για μια επιπλέον κίνηση σε διασταύρωση δεν είναι «μερικά δευτερόλεπτα», αλλά πρόσθετει μια ακόμη φάση -ατην περίπτωση αυτή μια τρίτη φάση- και ακυρώνει μια λωρίδα. Και για ποιον λόγο αυτό; Για να νομιμοποιηθεί η παρανομία που έκαναν μέχρι τώρα οι βολευτές, οι οποίοι κάνουν μούγκα τώρα.
θα τα γράφω μπερδεμένα μάλλον, το λέω πιο απλα να το καταλάβεις, αυτόματο φανάρι που θα ανάβει μόνο αν υπάρχει αυτοκίνητο που περιμένει, να μην χάνεις ούτε δευτερόλεπτο. Όπως μέχρι τώρα δηλαδη, με τον αυτόματο τροχονόμο, δεν έκοβε αν δεν υπήρχε αυτοκίνητο, δεν ειναι ηλίθιοι.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 12:57
από stavmanr
Εδώ να τονίσουμε επίσης τα εξής:
1) το γεγονός ότι κάποιος μας παραχωρεί με δική του πρωτοβουλία προτεραιότητα στη διασταύρωση δεν σημαίνει ότι μας την παραχωρούν και οι υπόλοιποι, ή και ότι οι υπόλοιποι έχουν αντιληφθεί την αλλαγή προτεραιότητας, ή και έχουν συναινέσει.
2) Το γεγονός ότι μία λωρίδα δεν μας απειλεί δεν σημαίνει ότι και η διπλανή της λωρίδα δεν μας απειλεί.
3) Το να σκοτώσουμε άνθρωπο (εμάς ή άλλον) δεν μπαίνει στη ζυγαριά με το να κάνουμε σωστά μία απλή διαδικασία που απαιτεί τη βενζίνη ενός οικοδομικού τετραγώνου και την καθυστέρηση 2 λεπτών.
4) Ο οδηγός δεν είναι τέρας. Τέτοια ατυχήματα συμβαίνουν σχετικά συχνά. Δυστυχώς ήταν θανατηφόρο.
5) Δεν πρέπει να μπλέκουμε τη διαδικασία που ακολούθησε το ατύχημα (προσπάθεια κουκουλώματος) με την άτυχη στιγμή.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 13:00
από stavmanr
enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:53
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:48
Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Εν παση περιπτώσει οι υπολογισμοί σου δείχνουν για ακόμη μια φορά πως δε θα έπρεπε να έχεις καν δίπλωμα. Ένα ακόμη φανάρι για μια επιπλέον κίνηση σε διασταύρωση δεν είναι «μερικά δευτερόλεπτα», αλλά πρόσθετει μια ακόμη φάση -ατην περίπτωση αυτή μια τρίτη φάση- και ακυρώνει μια λωρίδα. Και για ποιον λόγο αυτό; Για να νομιμοποιηθεί η παρανομία που έκαναν μέχρι τώρα οι βολευτές, οι οποίοι κάνουν μούγκα τώρα.
θα τα γράφω μπερδεμένα μάλλον, το λέω πιο απλα να το καταλάβεις, αυτόματο φανάρι που θα ανάβει μόνο αν υπάρχει αυτοκίνητο που περιμένει, να μην χάνεις ούτε δευτερόλεπτο. Όπως μέχρι τώρα δηλαδη, με τον αυτόματο τροχονόμο, δεν έκοβε αν δεν υπήρχε αυτοκίνητο, δεν ειναι ηλίθιοι.
Αποκέντρωση χρειάζεστε.
Να φύγουν τα 2 εκατομμύρια πίσω στα χωριά τους για να νιώσετε άνθρωποι.
Αυτό το μπάχαλο σε όλα τα επίπεδα δεν λύνεται με φανάρια και γραμμές. Όλοι παραβαίνουν τον ΚΟΚ στην Αθήνα, δεδομένου ότι για να επιβιώσεις μέσα στη ζούγκλα αρχίζεις να βγάζεις δικούς σου νόμους σαν τις φυλές του Αμαζονίου.
Σε κάθε τροχαίο της πρωτεύουσας ευθύνονται καμια ντουζίνα ταυτόχρονα: άλλος πάρκαρε παράνομα, άλλος έτρεχε, άλλος σταμάτησε μέσα στη μέση του δρόμου, ο άλλος άλλαξε λωρίδα. Όταν γίνεται το μπαμ ψάχνεις να βρεις ψύλλο στα άχυρα.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 13:05
από Λίνο Βεντούρα
enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:53
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:48
Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Εν παση περιπτώσει οι υπολογισμοί σου δείχνουν για ακόμη μια φορά πως δε θα έπρεπε να έχεις καν δίπλωμα. Ένα ακόμη φανάρι για μια επιπλέον κίνηση σε διασταύρωση δεν είναι «μερικά δευτερόλεπτα», αλλά πρόσθετει μια ακόμη φάση -ατην περίπτωση αυτή μια τρίτη φάση- και ακυρώνει μια λωρίδα. Και για ποιον λόγο αυτό; Για να νομιμοποιηθεί η παρανομία που έκαναν μέχρι τώρα οι βολευτές, οι οποίοι κάνουν μούγκα τώρα.
θα τα γράφω μπερδεμένα μάλλον, το λέω πιο απλα να το καταλάβεις, αυτόματο φανάρι που θα ανάβει μόνο αν υπάρχει αυτοκίνητο που περιμένει, να μην χάνεις ούτε δευτερόλεπτο. Όπως μέχρι τώρα δηλαδη, με τον αυτόματο τροχονόμο, δεν έκοβε αν δεν υπήρχε αυτοκίνητο, δεν ειναι ηλίθιοι.
Ό, τι να ‘ναι.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2021, 13:05
από Belisarius
enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 10:44
δεν μοιαζει να φρενάρει πάντως, δεν ειναι ότι τον είδε τελευταια στιγμή νομίζω, απλά δεν υπολόγισε οτι θα σταματήσει μέσα στην μέση, νόμιζε θα προλάβει να συγχρονιστεί.
δεν εχει χώρο πιο πρίν να έχει προλάβει να έχει πιάσει 75 και να κόβει κιόλας, τον βλεπουμε να ανοίγει εκεί, όχι να κόβει νομίζω.
Μάλλον έτσι θα έγινε.