Σελίδα 68 από 149

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:30
από Ασέβαστος
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:20 Ας δούμε και τι γράφουν τα ολλανδικά, τα λευκορωσικά και τα νεπαλέζικα βιβλία επί του θέματος.
Ίσως και αυτά όταν θέλουν να μας πουν ότι το 3:4 γράφεται και 3/4, περνούν πρώτα από το: 12/4 : 4.
Όλα φαίνονται μια χαρά, ακόμα και το ότι σε ένα ελληνόπουλο που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΜΑ, το 3 ξαφνικά του το γράφεις 12/4.
Υπέροχα!

Όσο για τα υπόλοιπα, βαρέθηκα να γράφω ότι στο θέμα συμμετέχω μόνο και μόνο για να καταδείξω την αχαρακτήριστη πρόθεση ενός γονιού έναντι ενός δασκάλου που έχει δίκιο στον τρόπο που διδάσκει τη συγκεκριμένη σελίδα του βιβλίου.
Το αν θέλετε κάποιοι να κάνετε διατριβή στο θέμα παρουσιάζοντάς μας και εναλλακτικούς τρόπους "επίλυσης" ενός "προβλήματος" δικαίωμά σας, αλλά και μόνη μια τέτοια προσπάθεια μόνο γέλιο προκαλεί.
ε, ναι, γιατι στην ολλανδια η οπου αλλου, ειναι διαφορετικα τα μαθηματικα.

οσο για τα κεφαλαία, φυσικα και εχει μαθει το ελληνοπουλο τι ειναι κλασμα, ακομη και με μεγαλυτερο αριθμητη απο παρονομαστη στην πεμπτη δημοτικου, ποσο μαλλον στην πρωτη γυμνασιου που ειναι η ασκηση.

το προβλημα ειναι οτι με την ενηλικιωση, ορισμενοι τα ξεχνανε, αλλα δεν το παραδεχονται.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:36
από Ασέβαστος
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 00:04 Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς τι δείχνει η σελίδα του βιβλίου που παρατίθεται εδω κάθε λίγο και λιγάκι, πώς το διατυπώνει και ποιο είναι το ζητούμενό της, όσα συγγράματα και οδηγίες αξιολόγησης να αραδιάσεις δεν σημαίνει τίποτα για την "επάρκειά" σου ως μαθηματικός (αφού κάτι τέτοιο έχει αφεθεί να καταλάβουμε). Για άλλα πράγματα σημαίνει.
εσυ, αληθεια τωρα, δεν μπορεις να αντιληφθεις οτι η ασκηση του ελ βιβλιου που συζηταμε εδω, ειναι ιδια με αυτη του κυπριακου βιβλιου που εφερε η κασπ;

αν πραγματικα δεν μπορεις, δε νομιζω οτι εχει νοημα να συζηταμε εδω.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:38
από Ασέβαστος
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 01:16 Gherschaagk, ελπίζω τώρα να έγινε κατανοητό γιατί η διαγραφή δεν αποτελεί πανάκεια.
Εμφανίζονται κι άλλοι καθυστερημένοι.
ε, ας μην εμφανιζοσουν. :102:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:41
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 01:47

Ο Αρχέλαος έκανε μια σοβαρή προσπάθεια να εξηγήσει τον πληθυντικό και δεν κατέφυγε σε προσβολές. Και ο ethereal επίσης.
ο αρχελαος, ναι.

ο εθερ, νομιζω εχει κι αυτος περιοδο. μπηκε στη συζητηση κατευθειαν με προσβολες.

δυσκολευομαι να καταλαβω πως λειτουργουν στον εξω κοσμο, αν αρπαζονται για ενα προβληματακι του δημοτικου. :102:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:45
από enaon
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:46 Είσαι μεγάλο τρολ τελικά :lol:
δεν τρολάρει μάλλον, μου έκοψε την χαρα να την τρελανω στο δούλεμα :003:

Εικόνα

πηγα να βρω παραδειγματα λαθων στα μαθηματικά δημοτικού γιατι θυμαμαι οτι την προηγουμενη φορά που τα αλλαξαν τα έκαναν μπαχαλο, το νετ ειναι γεμάτο οπότε δεν εχει νόημα, αυτη η συζήτηση νομιζω όμως ειναι χαρακτηριστική, φιλόλογοι παντού.

Εικόνα

και αυτό εχει πλάκα,
Εικόνα
Εικόνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:45
από Ασέβαστος
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:27
Το ίδιο φόρουμ που μας λέει ότι το 3/8 είναι το ίδιο με το 3/24;
ποτε κανεις δεν ειπε κατι τετοιο.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:47
από enaon
σιγα μην μπορουνε, τιμωρια θα τους βάλουν

Εικόνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:48
από Ασέβαστος
Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:38 Η ένσταση έχει βάση εφόσον ο δάσκαλος-καθηγητής δεν έχει αναλύσει, εξηγήσει και ο μαθητής έτσι βρεθεί αντιμέτωπος με το άγνωστο.
Από εκεί και πέρα, όχι δεν προκαλείται σύγχυση, αλλά και να προκύψουν απορίες γιατί δεν επεξεργάζονται όλοι μία πληροφορία με τον ίδιο τρόπο, με την αλληλεπίδραση απαλείφεται.
εισαι ηδη με το ενα ποδι στο κλαμπ.

απο την αλλη μερια θα μεινουν μονο οι 2 που εχουν περιοδο και βριζουν.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:49
από Ασέβαστος
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:38
mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:31
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:27

Και αυτό συμβαίνει επειδή το φόρουμ λέει ότι η διατύπωση και η στόχευση είναι λάθος;
Το ίδιο φόρουμ που μας λέει ότι το 3/8 είναι το ίδιο με το 3/24;
Μιλάμε για βιβλίο δημοτικού και είμαστε 20 ενήλικες που λέμε οτι η διατύπωση είναι λάθος. Λες να είμαστε τόσο άσχετοι που δεν μπορούμε να διαβάσουμε βιβλίο δημοτικού;
Αν όντως είχες το θάρρος της γνώμης σου, τι χρεία έχεις τους άλλους 19;
οσο περισσοτεροι, τοσο καλυτερα αποδεικνύεται οτι η ασκηση ειναι ασαφης και μπερδευει τον κοσμο. αλλο να μπερδευει ενα ατομο, αλλο 20.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 08:56
από Ασέβαστος
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:11
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:59
Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 02:38 Η ένσταση έχει βάση εφόσον ο δάσκαλος-καθηγητής δεν έχει αναλύσει, εξηγήσει και ο μαθητής έτσι βρεθεί αντιμέτωπος με το άγνωστο.
Από εκεί και πέρα, όχι δεν προκαλείται σύγχυση, αλλά και να προκύψουν απορίες γιατί δεν επεξεργάζονται όλοι μία πληροφορία με τον ίδιο τρόπο, με την αλληλεπίδραση απαλείφεται.
Εγώ όμως ρώτησα στην πίσω σελίδα πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Και οι μαθητές συμβαίνει συχνά να λύνουν ασκήσεις χωρίς την παρουσία και την επεξηγηματική βοήθεια του δασκάλου.

Θα έχει μια διατύπωση η άσκηση και θα περιμένει ο μαθητής να του την εξηγήσει ο δάσκαλος για να προχωρήσει σε λύση; Ε, δεν γίνεται αυτό. Η άσκηση θα πρέπει να είναι διατυπωμένη έτσι που να μην αφήνει απορίες.
Ακόμα μιλάμε για """άσκηση""" και μάλιστα ερήμην δασκάλου;

Σε αυτό μπορεί να επισημάνει κανείς σε ποια από τις 5 προτάσεις διαφωνεί;
Εικόνα
σε 3 λεξεις μονο.

εκει που λεει "απο τις τρεις σοκολατες" επρεπε να λεει "απο τη σοκολατα"

ενικος αντι για πληυθντικο.

αυτο ειναι η συζητησοη ολου του τοπικ.

απορω ομως, αφου δεν εγεις καταλαβει για τι συζηταμε, πως εχεις διαλεξει πλευρα, και μαλιστα βριζεις τους "αντιπαλους"

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:00
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:18
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:16
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:11
Εγώ αρπάχτηκα περισσότερο με αυτό, στο τέλος του β' τρόπου.

Εικόνα
Τι πρόβλημα έχει ο β τρόπος;
συγνωμη, σε αλλο τοπικ εισαι εδω και τοσες μερες; κι εσυ ακομη δεν εχεις καταλαβει οτι το ζητημα ειναι πως επερεπε να λεει "του μηλου" αντι για "των μηλων"

ελεος. χιλιες φορες τα ειπαμε.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:04
από Ασέβαστος
Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:25 Για να επανέλθω, σε μία δραστηριότητα του σχολικού βιβλίου της Α' Γυμνασίου, δίνονται κάποια ποσοστά και τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα.

Εικόνα

Τι είναι λάθος;
Ότι τα εκλογικά τμήματα είναι μεικτά, άρα δεν γίνεται να ξεχωρίσει ο μαθητής ή ο οιοσδήποτε τελοσπάντων, το τι κόμμα ψήφισαν τα δύο φύλα.
Τίθεται ένα ερώτημα που δεν έχει απάντηση αλλά και ούτε σχετική μεθοδολογία.

Όμως, ποια είναι η ουσία:

Εικόνα

Ναι, καλά παρατηρείτε, η ίδια δραστηριότητα αλλά απαλείφθηκε το δ) ερώτημα.

Συμπέρασμα:
Στο βιβλίο έγινε έλεγχος και διορθώθηκαν λάθη.
Και διορθώθηκαν λάθη πιο "κρυφά" και ως προς τη διατύπωση.
Θα τους ξέφευγαν οι...σοκολάτες;
δες εδω.

Εικόνα

ειναι το αναλογο βιβλιο της κυπρου. για το ιδιο προβλημα, χρησιμοποιει ενικο.

σιγουρα, ενα απο τα 2 βιβλια ειναι λαθος.

ποιο, νομιζεις εσυ;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:08
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:49
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:46
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:42 Αδιάφορο.

Δεν πλάθονται τα μαθηματικά κατ' απαίτηση. Μιλάμε για μια από τις θεμελιώδεις επιστήμες του πολιτισμού μας. Δεν απαξιώνεται γιατί κάποιοι θα πούνε πως δεν καταλαβαίνουν.
Είσαι μεγάλο τρολ τελικά :lol:
Το μεγαλύτερο στο νήμα είναι ο Ασέβαστος που ενώ ξέρει πως έχει κάνει λάθος, το παραδέχτηκε, συνεχίζει να κάνει πως δεν καταλαβαίνει για να σπάει πλάκα.

Συνεχίζουμε;
α ρε ποστη enaon τι τραβαω για την παρτη σου, να δεις.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:12
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:58
mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:54 πρέπει να το έχεις διασκεδάσει πολύ αυτό το τριήμερο. Καλά κάνεις, χρειάζεται ίσως και αυτό που και που.
Εννοείται.

Πάντα διασκεδάζω όταν προσθέτουν παρονομαστές στα ομώνυμα κλάσματα σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα στο κόσμο.
νταξει, αυτο στη φαντασια σου εγινε, αλλα αφου γελασες, για καλο ηταν.

το αλλο που επιβεβαιωνουμε την πραξη χρησιμοποιωντας μονο τον παρονομαστη, ηταν παντως πολυ πιο αστειο. και εγινε στ αληθεια.

και αυτος/η που το εγραψε, μετα ελεγε τους αλλους αγραμματους, ημιμαθεις κλπ. εκει ηταν για να πεφτεις στα πατωματα. :smt005: :smt005:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:20
από Ασέβαστος
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:45
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:46 Είσαι μεγάλο τρολ τελικά :lol:
δεν τρολάρει μάλλον, μου έκοψε την χαρα να την τρελανω στο δούλεμα :003:

Εικόνα

πηγα να βρω παραδειγματα λαθων στα μαθηματικά δημοτικού γιατι θυμαμαι οτι την προηγουμενη φορά που τα αλλαξαν τα έκαναν μπαχαλο, το νετ ειναι γεμάτο οπότε δεν εχει νόημα, αυτη η συζήτηση νομιζω όμως ειναι χαρακτηριστική, φιλόλογοι παντού.

Εικόνα

και αυτό εχει πλάκα,
Εικόνα
Εικόνα
μπειτε ρε ενας εκειμεσα και βαλτε τους το προβλημα μας, να τους κανουμε κωλος.