Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
εκεί που έχει ένα (1) γύρο στο νρινγκ με τεσλα χωρίς ντηρεητινγκ
σοβαρά τώρα, μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι γουαητ γκουντς- αν οι σβαμπεν έχουν καταφέρει κοντά 30 συνεχόμενα μαξ περφ χωρίς ντηρεηντινγκ και 235 μίλια με γρήγορη οδήγηση τότε αντίο ζωή (το αυτό και για μερκ/μπεμπε)
Στα 140κ αρχικη τιμη.... μειτζορ φειλ. Λογικα, τα 30 μαξ περφ και τα 235 μιλια ειναι μουτσουαλι εξκλουσιβ.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 19:04
από Μαυροβασίλης
30+Κ παραγγελίες δεν είναι ακριβώς φεηλ για τον ΟΕΜ, ειδικά με τη μέση τιμή να είναι >>90Κ κι ακόμα καλύτερα αν είναι >140, η δε αυτονομία και το θερμαλ ντηρεητινγκ είναι άλλη ιστορία, είναι συμπλεγμένοι και μη περιορισμοί- για να μην το κουράζομε προτιμάς τεσλα κι εγώ πορκερ, ίσως αλλάξεις γνώμη όταν είναι αμφότερα διαθέσιμα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 23:29
από talaipwros
ελεγα να δω και το φτηνο 3ρι, αλλα αργααα ειναι πια αργαααα
It's a 'four-door coupe positioned in the premium mid-range segment'
'Combines a dynamic design with inspiring performance and a high level of ride comfort'
'Fifth-generation BMW eDrive technology'
'BMW i4 facilitates a range of over 600 kilometres (373 miles)
0-62mph in 4.0 seconds
Top speed 'over 200 kph,' or 124mph
Will be built in Munich at a BMW factory
τετελεσται
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 23:44
από Η φωνή της Αληθειας
talaipwros έγραψε: 13 Αύγ 2019, 23:29
ελεγα να δω και το φτηνο 3ρι, αλλα αργααα ειναι πια αργαααα
It's a 'four-door coupe positioned in the premium mid-range segment'
'Combines a dynamic design with inspiring performance and a high level of ride comfort'
'Fifth-generation BMW eDrive technology'
'BMW i4 facilitates a range of over 600 kilometres (373 miles)
0-62mph in 4.0 seconds
Top speed 'over 200 kph,' or 124mph
Will be built in Munich at a BMW factory
τετελεσται
600 χμ προφανως στον ευρωπαικο κυκλο, δηλαδη στην πραγματικοτητα 400 χμ... στασου να κυκλοφορησει πρωτα με τα επισημα σπεκς και βλεπουμε
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 23:45
από Η φωνή της Αληθειας
Μαυροβασίλης έγραψε: 13 Αύγ 2019, 19:04
30+Κ παραγγελίες δεν είναι ακριβώς φεηλ για τον ΟΕΜ, ειδικά με τη μέση τιμή να είναι >>90Κ κι ακόμα καλύτερα αν είναι >140, η δε αυτονομία και το θερμαλ ντηρεητινγκ είναι άλλη ιστορία, είναι συμπλεγμένοι και μη περιορισμοί- για να μην το κουράζομε προτιμάς τεσλα κι εγώ πορκερ, ίσως αλλάξεις γνώμη όταν είναι αμφότερα διαθέσιμα
Προκρατησεις ειναι, οχι παραγγελιες. Δεν μπορει να κανει κανεις παραγγελια ακομη.
Blackbill εκτιθεσαι.
Do the maths και θα δεις οτι το 24ωρο δεν ηταν και τοσο 24ωρο.
Λειπουν καποιες-αρκετες-ωριτσες που ηταν αραχτο για "καυσιμο".
Κι αν αυτο συμβαινει με ταχυφορτιστες 800v που κατασκευασε μονη της η Porsche καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο στον πραγματικο κοσμο.
Ασε που-βαζω στοιχημα απο τωρα-θα γινουν πολλα αυτοκινητα φλαμπε με τετοιους ταχυφορτιστες.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 22:24
από Μαυροβασίλης
δύο παιδιά μου ήταν ναρντο, σταματούσε μόνο 15' για ρητσαρτζ και πάλι 200 κόλλημα- δες το ιδ.ρ και στοχάσου, Στέργιο
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 22:28
από enterprise-psi
Μαυροβασίλης έγραψε: 20 Αύγ 2019, 22:24
δύο παιδιά μου ήταν ναρντο, σταματούσε μόνο 15' για ρητσαρτζ και πάλι 200 κόλλημα- δες το ιδ.ρ και στοχάσου, Στέργιο
Αν είχε διόροφο σποιλερ πίσω το είχα πάρει αμέσως
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 22:56
από stergiosbik
Μαυροβασίλης έγραψε: 20 Αύγ 2019, 22:24
δύο παιδιά μου ήταν ναρντο, σταματούσε μόνο 15' για ρητσαρτζ και πάλι 200 κόλλημα- δες το ιδ.ρ και στοχάσου, Στέργιο
Καλυψε 3425km.
Με μεση ωριαια 205km/hr χρειαζεται 16 ωρες και κατι.
Αρα μενουν περιπου 8 ωρες που προφανως χαθηκαν σε φορτισεις.
Με τα τέταρτα που λες,οι 8 ωρες ειναι 480min/15=32 φορτισεις.
3425/32=107km/ανα φορτιση!
Δηλαδη αυτο ειναι κατορθωμα τωρα;
Με ταχυφορτιστη που δεν υπαρχει καν στον πραγματικο κοσμο;
Σε τοσες ωρες,ενα αντίστοιχων προδιαγραφων βενζινοκινητο θα του 'χε ριξει καμμια 1000 χλμ στο κεφαλι!
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 23:15
από Μαυροβασίλης
άδικος κόπος, έχω πει από το παλιό ότι ΕV είναι για την πόλη και εκτός/ρεησινγκ είναι ice με λίγο torque fill, πχ super capacitors ή τζετ και Εμοτορς πιο προχώ, εδώ το θέμα είναι σύγκριση μόνο ηλεκτρικά τη στιγμή που οι άλλοι δεν βγάζουν μισό νρινγκ χωρίς ντηρεητινγκ
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 23:21
από enterprise-psi
Πυκνωτές υπάρχουν σε κάμερες αυτοκινήτων , που όταν σβήσει το αυτοκίνητο έχουν μισή ώρα φορτίο , πως θα γίνει στο αυτοκίνητο ;