Σελίδα 68 από 150

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 16:32
από Η φωνή της Αληθειας
Μαυροβασίλης έγραψε: 13 Αύγ 2019, 15:49
talaipwros έγραψε: 13 Αύγ 2019, 15:44 4s στα 90000, πού υπογράφω;
:lol:

εκεί που έχει ένα (1) γύρο στο νρινγκ με τεσλα χωρίς ντηρεητινγκ

σοβαρά τώρα, μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι γουαητ γκουντς- αν οι σβαμπεν έχουν καταφέρει κοντά 30 συνεχόμενα μαξ περφ χωρίς ντηρεηντινγκ και 235 μίλια με γρήγορη οδήγηση τότε αντίο ζωή (το αυτό και για μερκ/μπεμπε)
Στα 140κ αρχικη τιμη.... μειτζορ φειλ. Λογικα, τα 30 μαξ περφ και τα 235 μιλια ειναι μουτσουαλι εξκλουσιβ.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 19:04
από Μαυροβασίλης
30+Κ παραγγελίες δεν είναι ακριβώς φεηλ για τον ΟΕΜ, ειδικά με τη μέση τιμή να είναι >>90Κ κι ακόμα καλύτερα αν είναι >140, η δε αυτονομία και το θερμαλ ντηρεητινγκ είναι άλλη ιστορία, είναι συμπλεγμένοι και μη περιορισμοί- για να μην το κουράζομε προτιμάς τεσλα κι εγώ πορκερ, ίσως αλλάξεις γνώμη όταν είναι αμφότερα διαθέσιμα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 23:29
από talaipwros
ελεγα να δω και το φτηνο 3ρι, αλλα αργααα ειναι πια αργαααα

https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/
Εικόνα
Εικόνα

As well as issuing its own 'official spyshots', BMW has confirmed some new details about the i4:

https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/

It's a 'four-door coupe positioned in the premium mid-range segment'
'Combines a dynamic design with inspiring performance and a high level of ride comfort'
'Fifth-generation BMW eDrive technology'
'BMW i4 facilitates a range of over 600 kilometres (373 miles)
0-62mph in 4.0 seconds
Top speed 'over 200 kph,' or 124mph
Will be built in Munich at a BMW factory

τετελεσται

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 23:44
από Η φωνή της Αληθειας
talaipwros έγραψε: 13 Αύγ 2019, 23:29 ελεγα να δω και το φτηνο 3ρι, αλλα αργααα ειναι πια αργαααα

https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/
Εικόνα
Εικόνα

As well as issuing its own 'official spyshots', BMW has confirmed some new details about the i4:

https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/

It's a 'four-door coupe positioned in the premium mid-range segment'
'Combines a dynamic design with inspiring performance and a high level of ride comfort'
'Fifth-generation BMW eDrive technology'
'BMW i4 facilitates a range of over 600 kilometres (373 miles)
0-62mph in 4.0 seconds
Top speed 'over 200 kph,' or 124mph
Will be built in Munich at a BMW factory

τετελεσται
600 χμ προφανως στον ευρωπαικο κυκλο, δηλαδη στην πραγματικοτητα 400 χμ... στασου να κυκλοφορησει πρωτα με τα επισημα σπεκς και βλεπουμε :)

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2019, 23:45
από Η φωνή της Αληθειας
Μαυροβασίλης έγραψε: 13 Αύγ 2019, 19:04 30+Κ παραγγελίες δεν είναι ακριβώς φεηλ για τον ΟΕΜ, ειδικά με τη μέση τιμή να είναι >>90Κ κι ακόμα καλύτερα αν είναι >140, η δε αυτονομία και το θερμαλ ντηρεητινγκ είναι άλλη ιστορία, είναι συμπλεγμένοι και μη περιορισμοί- για να μην το κουράζομε προτιμάς τεσλα κι εγώ πορκερ, ίσως αλλάξεις γνώμη όταν είναι αμφότερα διαθέσιμα
Προκρατησεις ειναι, οχι παραγγελιες. Δεν μπορει να κανει κανεις παραγγελια ακομη.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 14 Αύγ 2019, 16:20
από enterprise-psi
Σίγουρα δεν θα έχει το ίδιο fail rate με τα Τέσλα.
https://www.forbes.com/sites/jeanbaptis ... 7963f5416d

Ούτε τα ιταλικά έτσι 😂

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2019, 00:30
από Μαυροβασίλης
enterprise-psi έγραψε: 14 Αύγ 2019, 16:20 Σίγουρα δεν θα έχει το ίδιο fail rate με τα Τέσλα.
https://www.forbes.com/sites/jeanbaptis ... 7963f5416d

Ούτε τα ιταλικά έτσι 😂
πόσα χρόνια θα δίκαζε ο bonamin;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2019, 18:26
από Μαυροβασίλης

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 15:04
από Μαυροβασίλης
enterprise-psi έγραψε: 14 Αύγ 2019, 16:20 Σίγουρα δεν θα έχει το ίδιο fail rate με τα Τέσλα.
https://www.forbes.com/sites/jeanbaptis ... 7963f5416d

Ούτε τα ιταλικά έτσι 😂
αυτό είναι DVP τσιμπητέ μου


Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 17:43
από stergiosbik
Blackbill εκτιθεσαι.
Do the maths και θα δεις οτι το 24ωρο δεν ηταν και τοσο 24ωρο.
Λειπουν καποιες-αρκετες-ωριτσες που ηταν αραχτο για "καυσιμο".
Κι αν αυτο συμβαινει με ταχυφορτιστες 800v που κατασκευασε μονη της η Porsche καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο στον πραγματικο κοσμο.
Ασε που-βαζω στοιχημα απο τωρα-θα γινουν πολλα αυτοκινητα φλαμπε με τετοιους ταχυφορτιστες.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 22:24
από Μαυροβασίλης
δύο παιδιά μου ήταν ναρντο, σταματούσε μόνο 15' για ρητσαρτζ και πάλι 200 κόλλημα- δες το ιδ.ρ και στοχάσου, Στέργιο

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 22:28
από enterprise-psi
Μαυροβασίλης έγραψε: 20 Αύγ 2019, 22:24 δύο παιδιά μου ήταν ναρντο, σταματούσε μόνο 15' για ρητσαρτζ και πάλι 200 κόλλημα- δες το ιδ.ρ και στοχάσου, Στέργιο
Αν είχε διόροφο σποιλερ πίσω το είχα πάρει αμέσως :smt005:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 22:56
από stergiosbik
Μαυροβασίλης έγραψε: 20 Αύγ 2019, 22:24 δύο παιδιά μου ήταν ναρντο, σταματούσε μόνο 15' για ρητσαρτζ και πάλι 200 κόλλημα- δες το ιδ.ρ και στοχάσου, Στέργιο

Καλυψε 3425km.
Με μεση ωριαια 205km/hr χρειαζεται 16 ωρες και κατι.
Αρα μενουν περιπου 8 ωρες που προφανως χαθηκαν σε φορτισεις.
Με τα τέταρτα που λες,οι 8 ωρες ειναι 480min/15=32 φορτισεις.
3425/32=107km/ανα φορτιση!
Δηλαδη αυτο ειναι κατορθωμα τωρα;
Με ταχυφορτιστη που δεν υπαρχει καν στον πραγματικο κοσμο;
Σε τοσες ωρες,ενα αντίστοιχων προδιαγραφων βενζινοκινητο θα του 'χε ριξει καμμια 1000 χλμ στο κεφαλι!

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 23:15
από Μαυροβασίλης
άδικος κόπος, έχω πει από το παλιό ότι ΕV είναι για την πόλη και εκτός/ρεησινγκ είναι ice με λίγο torque fill, πχ super capacitors ή τζετ και Εμοτορς πιο προχώ, εδώ το θέμα είναι σύγκριση μόνο ηλεκτρικά τη στιγμή που οι άλλοι δεν βγάζουν μισό νρινγκ χωρίς ντηρεητινγκ

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2019, 23:21
από enterprise-psi
Πυκνωτές υπάρχουν σε κάμερες αυτοκινήτων , που όταν σβήσει το αυτοκίνητο έχουν μισή ώρα φορτίο , πως θα γίνει στο αυτοκίνητο ;