!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
ΤΑΥΓΕΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 1399
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2018, 20:08
Phorum.gr user: ΤΑΥΓΕΤΗΣ

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΤΑΥΓΕΤΗΣ »

ναι αυτό ειδα σημερα το πρωι.Ευχαριστω.
Οταν καποιος κανει εγκλημα και μετανοει ειναι ανθρωπος.Αν κανει εγκλημα και καμαρωνει για αυτο ειναι κομμουνιστης.
Επι 100 κομμουνιστων οι 59 ειναι αφελεις(βλακες),οι 40 αγυρτες(δηλ λαμογια ) και μονον ενας πραγματικος μπολσεβικος.ΛΕΝΙΝ 1917
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Στύγιος έγραψε: 03 Δεκ 2019, 19:55
ΤΑΥΓΕΤΗΣ έγραψε: 03 Δεκ 2019, 19:52 Γιατί παιδί μου γράφεις ασυναρτησίες; 23 ,21,20 ,18 είναι το υποχρεωτικό ωράριο ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας - πάνω από το μέσο όρο στην Ευρώπη- και ελέγχεται εδώ και αρκετά χρόνια με το my school ηλεκτρονικά και ανά πάσα στιγμή από το Υπουργείο.

ΠΡΟΣ ΣΤΥΓΙΟ

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ....
μου θυμιζεις τον μαυρογιαλουρο που ελεγε στους εργατες ότι ελεγξα τα χαρτια για τα μπετα,τουβλα κτλ και ηταν ενταξυ.
σου απαντησα παραπανω παντως.
Φτιάξε μια σωστή παράθεση και μετά μου απαντάς ,δεν επείγει.
Το βλέπω
σύντροφος διαβάτης
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2018, 10:16
Τοποθεσία: πόλις-κράτος των Αθηνών

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από σύντροφος διαβάτης »

ΤΑΥΓΕΤΗΣ ή ΤΑΫΓΕΤΗΣ;
η Αόρατος Αρχή είναι όχι μόνο αόρατος αλλά και ανύπαρκτος.
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Μην προκαλείτε ποτέ φιλόλογο ,οι περισσότεροι είμαστε καλοί ,αλλά και ανάλγητοι σε προκλήσεις.
Αρρηνmax41postspermonth
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: 30 Μάιος 2018, 18:31
Phorum.gr user: Μητσάκος

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρρηνmax41postspermonth »

ΜΕ αφορμή το παρόν νήμα που άνοιξε Ταϋγέτης δράττομαι της παρούσης ευκαιρίας να αναφέρω ένα στιχούργημα που το είχα σκαρώσει
από την εποχή που τα λέγαμε με τον εν λόγω κύριο στο ιστορία forumotion
αλλά οι πολιτικές συγκυρίες το καθιστούσαν διαρκώς ανεπίκαιρο και μη ρεαλιστικό
τώρα που οι κακές γλώσσες μιλάνε
για αναβίωση του κράτους της δεξιάς από το Μητσοτάκη μπορώ
με μέγιστη υπερηφάνεια να το παρουσιάσω!!!
καθότι εντελούτατά επίκαιρο:

Τον Ταϋγέτη φώναξαν
μινίστρο να τον κάνουν
κί απο το αδιέξοδο
την παιδεία μας να βγάλουν.

να έρθει ο παλαίμαχος τα φώτα του να δώσει
το κράτος της δεξιάς ν' αναβίωσει.

Αλλά αυτός προτίμησε
διευθυντής να γίνει
ν' αρχίσει απ' τα χαμηλά
και τη γραμμή να δίνει '

και της δευτεροβάθμιας σαν πιάνει το τιμόνι
το κράτος της δεξιάς αναβιώνει .

τους συνδικάλες κυνηγά
και πειθαρχία βάζει
κι ανεπαρκείς καθηγητές
από την τάξη βγάζει .

Και τώρα που γιν' υπουργός
και τα κουμμούνια διώχνει
το κράτος της δεξιάς το στερεώνει.

Πολυτεχνείο στο εξής
Κανείς δε θα γιορτάσει
Και μπαίνει επιθεωρητής
σ οποία γουστάρει τάξη.
Aράζω ξάπλα oλημερίς
και κάνω μαύρες σκέψεις:
Mην πεις για τoν Mελιγαλά,
Aρ(ρ)η(ν) (!!!!), γιατί θα μπλέξεις...
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

ΕΠΟΣ :smt023

Υπήρξα για 4 χρόνια διευθυντής σχολείου ,να το πείτε με τρόπο στον Ταυγέτη..
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

ΤΑΥΓΕΤΗΣ έγραψε: 03 Δεκ 2019, 23:26
Στύγιος έγραψε: 03 Δεκ 2019, 22:25 ΕΠΟΣ :smt023

Υπήρξα για 4 χρόνια διευθυντής σχολείου ,να το πείτε με τρόπο στον Ταυγέτη..
μαλλον με τα γνωστα μεσα θα εγινες καθηγητης.συνδικαλιστης της αριστερας,μαθητοπατερας κτλ
λες και δεν ξερουμε πως γινονται καθηγητες και προισταμενοι γραφειων.σταματω εδω να μην βγαλω πολλα στην φορα.
Ναι για πε
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Αν δεν αποδείξεις όσα συκοφαντικά λες ,ζητώ μπαν για συκοφαντική δυσφήμηση και προσβολή προσωπικότητας.
ΤΑΥΓΕΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 1399
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2018, 20:08
Phorum.gr user: ΤΑΥΓΕΤΗΣ

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΤΑΥΓΕΤΗΣ »

Στύγιος έγραψε: 03 Δεκ 2019, 23:34 Αν δεν αποδείξεις όσα συκοφαντικά λες ,ζητώ μπαν για συκοφαντική δυσφήμηση και προσβολή προσωπικότητας.
φιλε ενα παραδειγμα απο μερικα που ξερω προσωπικα.
ονοματα και σχολειο δεν βαζω για αυτο θα το αμφισβητησεις(περισσοτερα δεν λεω μην ) αλλα δεν πειραζει ας μου κανεις μπαν.
στην αθηνα σε ενα σχολειο
υπηρχε διευθυντης υπηρχε και υποδιρυθυντης επι πολλα χρονια με πολλα πτυχια κτλ ο υποδιευθυντης αχρωμος πολιτικα ουδεις ηξερε τι πιστευει αυστηρα υπηρεσιακος
εκει εμφανιστηκε μια ωραια κυρια εδωσε το παρον και επι τρια η τεσσερα χρονια εξαφανιστηκε σε δια
φορες αποσπασεις απο εδω και απο εκει .διδακτικη πειρα μηδεν.
η διευθυντρια πεθανε η θεση χηρεψε.προσωρινος διευθυντης νομιζω δυο τρεις μηνες ο υποδιευθυντης.
ηρθαν οι κρισεις διευθυντων ηταν η χρονια τους.
υποψηφιοι για την θεση ο διευθυντης και η κυρια (προοδευτικια βεβαιως)που δεν ειχε πατησει στο σχολειο.
υπεβαλαν τα χαρτια τους ειχαν και οι δυο βαρεια χαρτια αλλα ο υποδιευθυντης ειχε περισσοτερα μορια.
εμενε η λεγομενοι συνετευξη και τελικα η κυρια πηρε συνολικα 0,7 μορια παραπανω και εγινε διευθυντρια.ειπες τιποτε;ρωτησα τον υποδιευθυντη τι εγινε.αυτος μου ειπε οτι τον ξετιναξαν στις υοηρεσιακες ερωτησεις που τις απαντησε ολες ως εχον εμπειρια.η αλλη η προοδευτικια αποκλειεται να απαντησε εστω και σε μια αφου δεν ηταν καν στο σχολειο.
αλλη φορα για να φτιαχτεις θα σου πω και αλλη περιπτωση (ατυχησασα διευθυντρια)που δεν ξερω που προσεφυγε και δικαιωθηκεικε πανηγυρικα(την θεση την πηρε προοδευτικος)
να σου πω κατι;ποιο εντιμος ηταν ο συριζα ο οποιος εριξε την μπαλα στην εξεδρα λεγοντας οποιον ψηφισει ο συλλογος κσθηγητων αυτον θα κανω διευθυντη.βεβαια ο συλλογος ψηφιζει τον διευθυντη που κανει ευκολιες στους καθηγητες με αδειες,στραβα ματια σε απουσιες κτλ
αν εσυ αποτελεις εξαιρεση σε ολα αυτα που περιγραφω μπραβο σου και καλα κανεις.
Οταν καποιος κανει εγκλημα και μετανοει ειναι ανθρωπος.Αν κανει εγκλημα και καμαρωνει για αυτο ειναι κομμουνιστης.
Επι 100 κομμουνιστων οι 59 ειναι αφελεις(βλακες),οι 40 αγυρτες(δηλ λαμογια ) και μονον ενας πραγματικος μπολσεβικος.ΛΕΝΙΝ 1917
Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 »

ΤΑΥΓΕΤΗΣ έγραψε: 03 Δεκ 2019, 19:59
ναι αυτό ειδα σημερα το πρωι.Ευχαριστω.
Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι πατώνουν στο PISA δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

paul25 έγραψε: 04 Δεκ 2019, 12:27
ΤΑΥΓΕΤΗΣ έγραψε: 03 Δεκ 2019, 19:59
ναι αυτό ειδα σημερα το πρωι.Ευχαριστω.
Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι πατώνουν στο PISA δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.
Δεν είναι περίεργο. Είναι ένα τεστ σχεδιασμένο με προδιαγραφές που δεν είναι κοινές. Δηλαδή οι Έλληνες δεν είναι συνηθισμένοι σε τέτοιου είδους τεστ και δεν εκπαιδεύονται σε τέτοια τεστ. Και δεν είναι ότι μειώνονται οι επιδόσεις των Ελλήνων, είναι ότι πολλές χώρες το έχουν πάρει πατριωτικά και εκπαιδεύουν μαθητές για να πάνε καλά στο τεστ και μετά τούς στέλνουν να διαγωνιστούν. Επειδή το τεστ είναι συγκριτικό και όχι απόλυτο, οι βαθμοί που παίρνει μια χώρα εξαρτώνται από τους βαθμούς που παίρνουν οι υπόλοιπες. Δεν είναι ότι π.χ. κάθε ερώτηση πιάνει 10 πόντους, λύνεις 10 άρα έχεις 100 πόντους. Το σκορ είναι αποτέλεσμα σύγκρισης μεταξύ χωρών και βγαίνει με μαθηματικό τύπο.

Η Ελλάδα, πάλι, αδιαφορεί για το PISA και καλά κάνει. Σε τι χρησιμεύει να εκπαιδεύεις 10 σχολεία για να τα πάνε καλά στο τεστ και να ανέβεις στο σκορ σαν χώρα; Δεν είναι η Eurovision ούτε παίρνεις κάποιο έπαθλο. Στόχος ενός εκπαιδευτικού συστήματος είναι να βγάζει πιο μορφωμένα, καταρτισμένα, ολοκληρωμένα και εκλεπτυσμένα άτομα, όχι άτομα που τα πάνε καλά σε ένα συγκεκριμένου τύπου τεστ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 »

hellegennes έγραψε: 04 Δεκ 2019, 12:53 Δεν είναι περίεργο. Είναι ένα τεστ σχεδιασμένο με προδιαγραφές που δεν είναι κοινές. Δηλαδή οι Έλληνες δεν είναι συνηθισμένοι σε τέτοιου είδους τεστ και δεν εκπαιδεύονται σε τέτοια τεστ. Και δεν είναι ότι μειώνονται οι επιδόσεις των Ελλήνων, είναι ότι πολλές χώρες το έχουν πάρει πατριωτικά και εκπαιδεύουν μαθητές για να πάνε καλά στο τεστ και μετά τούς στέλνουν να διαγωνιστούν. Επειδή το τεστ είναι συγκριτικό και όχι απόλυτο, οι βαθμοί που παίρνει μια χώρα εξαρτώνται από τους βαθμούς που παίρνουν οι υπόλοιπες. Δεν είναι ότι π.χ. κάθε ερώτηση πιάνει 10 πόντους, λύνεις 10 άρα έχεις 100 πόντους. Το σκορ είναι αποτέλεσμα σύγκρισης μεταξύ χωρών και βγαίνει με μαθηματικό τύπο.

Η Ελλάδα, πάλι, αδιαφορεί για το PISA και καλά κάνει. Σε τι χρησιμεύει να εκπαιδεύεις 10 σχολεία για να τα πάνε καλά στο τεστ και να ανέβεις στο σκορ σαν χώρα; Δεν είναι η Eurovision ούτε παίρνεις κάποιο έπαθλο. Στόχος ενός εκπαιδευτικού συστήματος είναι να βγάζει πιο μορφωμένα, καταρτισμένα, ολοκληρωμένα και εκλεπτυσμένα άτομα, όχι άτομα που τα πάνε καλά σε ένα συγκεκριμένου τύπου τεστ.
Η αλήθεια είναι πως η σχολική μας εκπαίδευση είναι λίγο πιο τυποποιημένη από αυτά τα τεστ, μια φορά προσπάθησαν να βάλουν τεστ δεξιοτήτων και δεν ευόδωσαν το σύστημα τα απέρριψε. Αλλά πιστεύω και αυτό που λες, ότι δηλαδή δεν θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στο συγκεκριμένο θέμα τα σχολεία, θα κάνουν το τεστ τελευταία ώρα, οι μαθητές δεν θα το παίρνουν στα σοβαρά, θα θέλουν να το τελειώσουν γρήγορα να πάνε στα σπίτια τους απατώντας ο,τι να ναι (άλλωστε δεν είναι και πανελλήνιες) κλπ τα γνωστά. Αυτό το βλέπω γενικά και σε άλλα θέματα, πολλά πράγματα που στο εξωτερικό έχουν ψύχωση μαζί τους, στην Ελλάδα περνάνε εντελώς αδιάφορα.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Εγώ προσωπικά την ύπαρξη του συγκεκριμένου τεστ την βρίσκω επιζήμια.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 »

hellegennes έγραψε: 04 Δεκ 2019, 13:24 Εγώ προσωπικά την ύπαρξη του συγκεκριμένου τεστ την βρίσκω επιζήμια.
Γιατί;
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Άβαταρ μέλους
Bipsco
Δημοσιεύσεις: 3242
Εγγραφή: 15 Δεκ 2018, 14:25

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bipsco »

hellegennes έγραψε: 04 Δεκ 2019, 12:53
paul25 έγραψε: 04 Δεκ 2019, 12:27
ΤΑΥΓΕΤΗΣ έγραψε: 03 Δεκ 2019, 19:59

ναι αυτό ειδα σημερα το πρωι.Ευχαριστω.
Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι πατώνουν στο PISA δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.
Δεν είναι περίεργο. Είναι ένα τεστ σχεδιασμένο με προδιαγραφές που δεν είναι κοινές. Δηλαδή οι Έλληνες δεν είναι συνηθισμένοι σε τέτοιου είδους τεστ και δεν εκπαιδεύονται σε τέτοια τεστ. Και δεν είναι ότι μειώνονται οι επιδόσεις των Ελλήνων, είναι ότι πολλές χώρες το έχουν πάρει πατριωτικά και εκπαιδεύουν μαθητές για να πάνε καλά στο τεστ και μετά τούς στέλνουν να διαγωνιστούν. Επειδή το τεστ είναι συγκριτικό και όχι απόλυτο, οι βαθμοί που παίρνει μια χώρα εξαρτώνται από τους βαθμούς που παίρνουν οι υπόλοιπες. Δεν είναι ότι π.χ. κάθε ερώτηση πιάνει 10 πόντους, λύνεις 10 άρα έχεις 100 πόντους. Το σκορ είναι αποτέλεσμα σύγκρισης μεταξύ χωρών και βγαίνει με μαθηματικό τύπο.

Η Ελλάδα, πάλι, αδιαφορεί για το PISA και καλά κάνει. Σε τι χρησιμεύει να εκπαιδεύεις 10 σχολεία για να τα πάνε καλά στο τεστ και να ανέβεις στο σκορ σαν χώρα; Δεν είναι η Eurovision ούτε παίρνεις κάποιο έπαθλο. Στόχος ενός εκπαιδευτικού συστήματος είναι να βγάζει πιο μορφωμένα, καταρτισμένα, ολοκληρωμένα και εκλεπτυσμένα άτομα, όχι άτομα που τα πάνε καλά σε ένα συγκεκριμένου τύπου τεστ.
Κάθε εκπαιδευτικό σύστημα έχει διαφορετική ύλη στις επιστήμες και τα μαθηματικά. Επομένως, τα παιδιά δεν μπορούν να εξεταστούν στην ύλη που διδάσκονται. Αυτά τα τεστ εξετάζουν το intuition. Οι Έλληνες έχουν μάθει να παπαγαλίζουν και δεν κατανοούν πλήρως αυτά που μαθαίνουν. Ο στόχος είναι να βελτιωθεί η εκπαίδευση στην Ελλάδα, όχι να τα πάμε καλά σε αυτούς τους διαγωνισμούς. Ο διαγωνισμός αναδεικνύει τα προβλήματα του συστήματος μας.
Ούτε στην γιουροβίζιον τα πάμε καλά. Χρειαζόμαστε ένα νήμα με θέμα: τα αίτια της κατάντιας της μουσικής μας. Είναι σημαντικό ζήτημα.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”