alexandroso έγραψε: 01 Αύγ 2019, 10:40
[Το κάνανε υπανάπτυκτες χώρες με αποβράσματα όπως η Νορβηγία, η Σουηδία, ο Καναδάς και γενικά ξέρεις, οι χώρες με τη μεγαλύτερη ποιότητα ζωής στον κόσμο.
Χαιρομαι που στηριζεις καπιταλιστικες χωρες.
Ας δούμε το κοστος συγκοινωνιών εκει
alexandroso έγραψε: 01 Αύγ 2019, 10:40
[Το κάνανε υπανάπτυκτες χώρες με αποβράσματα όπως η Νορβηγία, η Σουηδία, ο Καναδάς και γενικά ξέρεις, οι χώρες με τη μεγαλύτερη ποιότητα ζωής στον κόσμο.
Χαιρομαι που στηριζεις καπιταλιστικες χωρες.
Ας δουνε το κοστος συγκοινωνιών εκει
Η αναδιανομή του πλούτου μέσω της φορολογίας, όπως είπα, ήταν βασική επιλογή της σοσιαλδημοκρατίας για δεκαετίες. Οχι πια μια που οι σοσιαλδημοκράτες έχουν γίνει πιο φιλελεύθεροι απ τους φιλελεύθερους. Χρειάζονταν όταν υπήρχε ο κομμουνιστικός κίνδυνος. Τώρα που δεν υπάρχει έχουν γίνει όλα ένας εμετός και κονταροχτυποιούνται ποιός θα εξασφαλίσει το καλύτερο επενδυτικό περιβάλλον.
Don't knock on masturbation. It's sex with someone I love. "Woody Allen"
Never underestimate the power of denial. "American beauty"
Από κει και πέρα, και λόγω κλιματικής αλλαγής, ετοιμαστείτε να δείτε μια σειρά από χώρες να κάνουν όλες τις συγκοινωνίες δωρεάν. Ηδη το Λουξεμβούργο το έχει ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει απ το 2020 και η Γερμανία το συζητάει αυτή τη στιγμή υπό την απειλή της ΕΕ για πρόστιμα λόγω της ρύπανσης.
Don't knock on masturbation. It's sex with someone I love. "Woody Allen"
Never underestimate the power of denial. "American beauty"
alexandroso έγραψε: 01 Αύγ 2019, 11:06Από κει και πέρα, και λόγω κλιματικής αλλαγής, ετοιμαστείτε να δείτε μια σειρά από χώρες να κάνουν όλες τις συγκοινωνίες δωρεάν...
Μπα, σε λίγα χρόνια όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν ηλεκτρικά.
foscilis έγραψε: 01 Αύγ 2019, 11:23
Αθροιστικά στη χρονια όλοι αυτοί οι γελοίοι ίσως κάνουν την ίδια δουλειά με δύο ώρες μέτρο.
Και δεν είναι δωρεάν, είναι από τα δημοτικά τέλη των δημοτών τους που ειναι και οι ίδιοι οι οποίοι επωφελούνται.
Καλά ρε genious σε άλλη συζήτηση ήσουνα; Και η πρόταση για δωρεάν συγκοινωνίες από τους φόρους θα χρηματοδοτείται, δεν είπε κανένας ότι δεν υπάρχει κόστος.
Don't knock on masturbation. It's sex with someone I love. "Woody Allen"
Never underestimate the power of denial. "American beauty"
alexandroso έγραψε: 01 Αύγ 2019, 09:59
Και βέβαια οι μετακινήσεις έπρεπε να πληρώνονται από το κράτος και τους φόρους που μαζεύει στα πλαίσια της αναδιανομής εισοδήματος υπέρ των φτωχότερων. Ας πληρώσει μέρος του κόστους ο βιομήχανος για να μπορέσουν οι εργάτες να πάνε να κερδίσουν χρήμα για λογαριασμό του. Οταν όμως έχει μόνιμη επωδό τις φοροελαφρύνσεις στους πλούσιους μπας κι αποφασίσουν να ρίξουν καμιά δεκάρα για επενδύσεις, γιατί αλλιώς που να τα βρει ο καημένος ο Λάτσης και πως να πάρει κάναν καλό παίκτη ο Σαββίδης κι ο Μαρινάκης, αφήνεις το λαουτζίκο να τα πληρώνει όλα και μετά τον λες και απόβρασμα όταν δεν έχει.
διαφωνω καθετα. ο βιομηχανος πρεπει απλα να πληρωνει τιμιο μισθο στους εργαζομενους, αρκετο για αξιοπρεπη διαβιωση. καθενας πρεπει να ειναι ελευθερος να επιλεξει αν θελει να μετακινηται με μετρο, οχημα, ποδια, καταπως βολευεται/γουσταρει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
zteo έγραψε: 01 Αύγ 2019, 10:04
Πειται στον ανεπαγγελτο τεμπελη οτι στην Θεσσαλονικη τα λεωφορεια του ΟΑΣΘ κανουν μεχρι και 1.30 ωρα να περασουν απο την σταση.Τα χρησιμοποιουμε για να παμε στην δουλεια μας οχι για χαβαλε.
Θα χρειαστει τουλάχιστο μια δεκαετια για να διορθωθεί η ζημια του Συριζα, κανε λιγο υπομονή, νεοι ανθρωποι διδουν τον αγωνα να σουλουπωσουν τον τοπο
Βρε ασε τα σαπια δεν δινεται δεκαρα τσακιστη για τους εργαζομενους.Το προβλημα με τον ΟΑΣΘ θα μπορουσατε να το λυσετε σε εναν μηνα,απλα αυξανεται την χρηματοδοτηση του.Αλλα προτιματε να δινεται χρηματα στους Λατσηδες για καζινα.
τα περισσοτερα προβληματα του πλανητη λυνονται απλως αυξανοντας τη χρηματοδοτηση. δεν εχουμε παρα να περιμενουμε να ωριμασουν οι καρποι των λεφτοδεντρων.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
1. Απ' ότι βλέπω η συχνότητα δρομολογίων στις πιο πολλές περιπτώσεις είναι ανά μία ώρα και το τελευταίο δρομολόγιο είναι στις 20:00 στην καλύτερη και στις 17:30 στη χειρότερη περίπτωση. Δεν είναι και ότι καλύτερο.
2. Εκτός Αττικής δε γνωρίζω ούτε ένα Δήμο που να προσφέρει δωρεάν συγκοινωνίες.
Ασέβαστος έγραψε: 01 Αύγ 2019, 11:28
διαφωνω καθετα. ο βιομηχανος πρεπει απλα να πληρωνει τιμιο μισθο στους εργαζομενους, αρκετο για αξιοπρεπη διαβιωση. καθενας πρεπει να ειναι ελευθερος να επιλεξει αν θελει να μετακινηται με μετρο, οχημα, ποδια, καταπως βολευεται/γουσταρει.
Το ελεύθερος βέβαια στην προκειμένη περίπτωση είναι σχετικό με το τι θεωρείται ελευθερία στον καπιταλισμό. Σίγουρα είναι ελεύθερος ο εργαζόμενος των 400 ευρώ και ταξί να πάρει και μετρό και μερσεντές για να κάνει κόντρες. Κανείς δεν του το απαγορεύει.
Don't knock on masturbation. It's sex with someone I love. "Woody Allen"
Never underestimate the power of denial. "American beauty"
1. Απ' ότι βλέπω η συχνότητα δρομολογίων στις πιο πολλές περιπτώσεις είναι ανά μία ώρα και το τελευταίο δρομολόγιο είναι στις 20:00 στην καλύτερη και στις 17:30 στη χειρότερη περίπτωση. Δεν είναι και ότι καλύτερο.
2. Εκτός Αττικής δε γνωρίζω ούτε ένα Δήμο που να προσφέρει δωρεάν συγκοινωνίες.
Δεν είπε κανένας ότι λύνουν το πρόβλημα των συγκοινωνιών. Αν το λύνανε δεν θα καθόμουν να λέω ότι χρειάζονται γενικά δωρεάν μετακινήσεις για όλους. Απλά απαντούσα στο επιχείρημα ότι δεν γίνεται. Οχι δεν γίνεται, δεν θέλουμε. Συνειδητή πολιτική επιλογή είναι όχι νόμος σκαλισμένος σε πέτρα.
Don't knock on masturbation. It's sex with someone I love. "Woody Allen"
Never underestimate the power of denial. "American beauty"