λελΚουρκούας έγραψε: 10 Μαρ 2019, 11:30 Βασικά χάρη στο άρθρο 7 της συμφωνίας των πρεσπών δεν μπορούν. Εκπεφρασμένα.
το καπασιτι των ζαιων για αυτοτάϊσμα σανου και αυτο-σανοφαγια έχει φτασει σε στρατοσφαιρικα επιπεδα
λελΚουρκούας έγραψε: 10 Μαρ 2019, 11:30 Βασικά χάρη στο άρθρο 7 της συμφωνίας των πρεσπών δεν μπορούν. Εκπεφρασμένα.
δε νομίζω αγαπητέ. θα έλεγα ότι το σανοφάγο ον είστε εσείς.
Η Αμφίπολη αν δεν σφραγιστεί θα ανατιναχτεί.Κουρκούας έγραψε: 10 Μαρ 2019, 02:54
Αλήθεια, που ήταν να τοποθετηθεί όταν τον γύρναγαν; Στην Αμφίπολη μήπως;;
μα ειναι απιστευτοι οι ζαιοι. το παρουσιαζουνε λες κι υπογραψανε οι σλαβοι οτι δεν εχουνε σχεση με τους μακεδονες του μεγαλεκου. λελRakomelofronas έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:18 Η συμφωνία αναφέρεται σε αρχαίο ελληνικό πολιτισμό της περιοχής, το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει πχ τις αποικίες των πόλεων - κρατών στη Χαλκιδική. Το ότι η συμφωνία των Πρεσπών είναι η χαρά του δικομανούς ήταν γνωστό πριν ψηφιστεί. Καλύτερο επιχείρημα είναι ότι και οι Αιγές και η Πέλλα είναι στα όρια του σύγχρονου ελληνικού κράτους.
Αν βρεθεί ο τάφος, μιλάμε για τεράστια ανακάλυψη εφάμιλλη πχ της ανακάλυψης της Κνωσού και της Τροίας ή του τάφου του Φιλίππου. Οι προεκτάσεις που θα έχει στο φαντασιακό των λαών της Βαλκανικής είναι δευτερεύουσες. Μακάρι να ανακαλύπταμε κι ένα κομμάτι έστω από τη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας.
Όχι αγαπητέ, μερικά πράγματα είναι αντικειμενικά. Χαρά του δικομανούς είναι ατάκα των πορνομμε που θολώνουν τα νερά για να πουλήσουν το σανό τους. Το κείμενο είναι πολύ σαφές και με ακριβώς τοποθετημένες λέξεις.Rakomelofronas έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:18 Η συμφωνία αναφέρεται σε αρχαίο ελληνικό πολιτισμό της περιοχής, το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει πχ τις αποικίες των πόλεων - κρατών στη Χαλκιδική. Το ότι η συμφωνία των Πρεσπών είναι η χαρά του δικομανούς ήταν γνωστό πριν ψηφιστεί. Καλύτερο επιχείρημα είναι ότι και οι Αιγές και η Πέλλα είναι στα όρια του σύγχρονου ελληνικού κράτους.
Πρώτα απ' όλα, και μόνο που παραπέμπει ένα σωρό σημαντικά ζητήματα (εμπορικά, εκπαιδευτικά κτλ) σε επιτροπές και συμβούλια, ενώ θα μπορούσε να δίνει πολύ πιο απλές λύσεις, είναι προβληματική. Όσο για το άρθρο 7:Κουρκούας έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:28Όχι αγαπητέ, μερικά πράγματα είναι αντικειμενικά. Χαρά του δικομανούς είναι ατάκα των πορνομμε που θολώνουν τα νερά για να πουλήσουν το σανό τους. Το κείμενο είναι πολύ σαφές και με ακριβώς τοποθετημένες λέξεις.Rakomelofronas έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:18 Η συμφωνία αναφέρεται σε αρχαίο ελληνικό πολιτισμό της περιοχής, το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει πχ τις αποικίες των πόλεων - κρατών στη Χαλκιδική. Το ότι η συμφωνία των Πρεσπών είναι η χαρά του δικομανούς ήταν γνωστό πριν ψηφιστεί. Καλύτερο επιχείρημα είναι ότι και οι Αιγές και η Πέλλα είναι στα όρια του σύγχρονου ελληνικού κράτους.
Στην παρ. 2, ο "ελληνικός πολιτισμός" της "Βόρειας Ελλάδας" (όχι "ελληνικής Μακεδονίας", καθώς Βόρεια Ελλάδα είναι η Δυτική Θράκη και η Νότια Μακεδονία) από την αρχαιότητα ως σήμερα δεν είναι καθόλου αυτονόητο, σύμφωνα με την επιχειρηματολογία των Σλαβομακεδόνων που προσπαθεί να δώσει εθνοτική διάσταση στην πολιτική διάκριση μεταξύ Ελλήνων (των δημοκρατικών ή ολιγαρχικών πόλεων - κρατών) και Μακεδόνων (του βασιλείου), ότι περιλαμβάνει τον αρχαίο μακεδονικό πολιτισμό. Γι' αυτό το άρθρο 7 χρειαζόταν σε μια πολύ πιο σύντομη εκδοχή, ή δεν χρειαζόταν καθόλου γιατί δεν δίνει τίποτα ουσιαστικό στην Ελλάδα και ανακατεύει την αρχαία ιστορία με σύγχρονα ζητήματα τεχνικού χαρακτήρα. Το βασικότερο επιχείρημα της Ελλάδας εδώ είναι και πάλι το γεωγραφικό: Αιγές, Πέλλα, Θεσσαλονίκη είναι στην Ελλάδα άρα η Ελλάδα είναι καταρχήν υπεύθυνη για τα σχετικά με την κληρονομιά της αρχαίας Μακεδονίας.1.Τα μέρη αναγνωρίζουν ότι η εκατέρωθεν αντίληψή τους ως προς τους όρους «Μακεδονία» και «Μακεδόνας» αναφέρεται σε διαφορετικό ιστορικό πλαίσιο και ιστορική κληρονομιά.
2.Αναφορικά με την Ελλάδα, με αυτούς τους όρους νοούνται όχι μόνο η περιοχή και ο πληθυσμός της βόρειας Ελλάδας αλλά και τα χαρακτηριστικά τους, καθώς και ο ελληνικός πολιτισμός, η ιστορία, η κουλτούρα και η κληρονομιά αυτής της περιοχής από την αρχαιότητα έως σήμερα.
3.Αναφορικά με την ΠΓΔΜ, με αυτούς τους όρους νοούνται η επικράτεια, η γλώσσα, ο πληθυσμός και τα χαρακτηριστικά τους, με τη δική τους ιστορία, πολιτισμό και κληρονομιά, διακριτώς διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στο παραπάνω εδάφιο (άρθρο 7.2)
4.Η ΠΓΔΜ σημειώνει ότι η επίσημη γλώσσα της, η Μακεδονική γλώσσα ανήκει στην ομάδα των νότιων σλαβικών γλωσσών. Επίσης, τα δύο μέρη σημειώνουν ότι η επίσημη γλώσσα και τα άλλα χαρακτηριστικά της ΠΓΔΜ δεν έχουν σχέση με τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, την ιστορία, την κουλτούρα και την κληρονομιά της βόρειας περιοχής της Ελλάδας
Καταρχάς μακράν το σημαντικότερο είναι η ιστορία, όχι δε δίνει τίποτα σημαντικό. Χωρίς αυτό, η συμφωνία είναι αδιάφορη. Οι τεχνικές λεπτομέρειες, εφόσον δεν υπάρχουν αναγνωρίσεις μειονοτήτων και τέτοια, είναι χμμμμ, τεχνικές λεπτομέρειες.Rakomelofronas έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:39Πρώτα απ' όλα, και μόνο που παραπέμπει ένα σωρό σημαντικά ζητήματα (εμπορικά, εκπαιδευτικά κτλ) σε επιτροπές και συμβούλια, ενώ θα μπορούσε να δίνει πολύ πιο απλές λύσεις, είναι προβληματική. Όσο για το άρθρο 7:Κουρκούας έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:28Όχι αγαπητέ, μερικά πράγματα είναι αντικειμενικά. Χαρά του δικομανούς είναι ατάκα των πορνομμε που θολώνουν τα νερά για να πουλήσουν το σανό τους. Το κείμενο είναι πολύ σαφές και με ακριβώς τοποθετημένες λέξεις.Rakomelofronas έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:18 Η συμφωνία αναφέρεται σε αρχαίο ελληνικό πολιτισμό της περιοχής, το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει πχ τις αποικίες των πόλεων - κρατών στη Χαλκιδική. Το ότι η συμφωνία των Πρεσπών είναι η χαρά του δικομανούς ήταν γνωστό πριν ψηφιστεί. Καλύτερο επιχείρημα είναι ότι και οι Αιγές και η Πέλλα είναι στα όρια του σύγχρονου ελληνικού κράτους.
Στην παρ. 2, ο "ελληνικός πολιτισμός" της "Βόρειας Ελλάδας" (όχι "ελληνικής Μακεδονίας", καθώς Βόρεια Ελλάδα είναι η Δυτική Θράκη και η Νότια Μακεδονία) από την αρχαιότητα ως σήμερα δεν είναι καθόλου αυτονόητο, σύμφωνα με την επιχειρηματολογία των Σλαβομακεδόνων που προσπαθεί να δώσει εθνοτική διάσταση στην πολιτική διάκριση μεταξύ Ελλήνων (των δημοκρατικών ή ολιγαρχικών πόλεων - κρατών) και Μακεδόνων (του βασιλείου), ότι περιλαμβάνει τον αρχαίο μακεδονικό πολιτισμό. Γι' αυτό το άρθρο 7 χρειαζόταν σε μια πολύ πιο σύντομη εκδοχή, ή δεν χρειαζόταν καθόλου γιατί δεν δίνει τίποτα ουσιαστικό στην Ελλάδα και ανακατεύει την αρχαία ιστορία με σύγχρονα ζητήματα τεχνικού χαρακτήρα. Το βασικότερο επιχείρημα της Ελλάδας εδώ είναι και πάλι το γεωγραφικό: Αιγές, Πέλλα, Θεσσαλονίκη είναι στην Ελλάδα άρα η Ελλάδα είναι καταρχήν υπεύθυνη για τα σχετικά με την κληρονομιά της αρχαίας Μακεδονίας.1.Τα μέρη αναγνωρίζουν ότι η εκατέρωθεν αντίληψή τους ως προς τους όρους «Μακεδονία» και «Μακεδόνας» αναφέρεται σε διαφορετικό ιστορικό πλαίσιο και ιστορική κληρονομιά.
2.Αναφορικά με την Ελλάδα, με αυτούς τους όρους νοούνται όχι μόνο η περιοχή και ο πληθυσμός της βόρειας Ελλάδας αλλά και τα χαρακτηριστικά τους, καθώς και ο ελληνικός πολιτισμός, η ιστορία, η κουλτούρα και η κληρονομιά αυτής της περιοχής από την αρχαιότητα έως σήμερα.
3.Αναφορικά με την ΠΓΔΜ, με αυτούς τους όρους νοούνται η επικράτεια, η γλώσσα, ο πληθυσμός και τα χαρακτηριστικά τους, με τη δική τους ιστορία, πολιτισμό και κληρονομιά, διακριτώς διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στο παραπάνω εδάφιο (άρθρο 7.2)
4.Η ΠΓΔΜ σημειώνει ότι η επίσημη γλώσσα της, η Μακεδονική γλώσσα ανήκει στην ομάδα των νότιων σλαβικών γλωσσών. Επίσης, τα δύο μέρη σημειώνουν ότι η επίσημη γλώσσα και τα άλλα χαρακτηριστικά της ΠΓΔΜ δεν έχουν σχέση με τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, την ιστορία, την κουλτούρα και την κληρονομιά της βόρειας περιοχής της Ελλάδας
Αγις έγραψε: 10 Μαρ 2019, 00:02Αρα - σιγουρα θα εχει μεταφερθει.
1. Η θέση μου είναι ότι η αρχαία "μακεδονικότητα" δεν έχει ιδιαίτερη σημασία στο πολιτικό θέμα. Εκείνο που υποθάλπει τον Βορειομακεδονικό αλυτρωτισμό, είναι η έννοια τής ενιαίας Μακεδονίας που δήθεν υπήρχε τον 19ο αιώνα και διαμοιράσθηκε μεταξύ των Βαλκανικών κρατών. Στο θέμα των αρχαίων Μακεδόνων, έτσι κι'αλλιώς, η βορειομακεδονική προπαγάνδα έχει ηττηθεί και γι'αυτό εγκαταλείπεται εύκολα από τον Ζάεφ. Αλλωστε, το κόμμα του ποτέ δεν είχε περιλάβει την антиквизација στην ιδεολογία του. Δεν χρησιμοποιώ τον όρο "προπαγάνδα" υποτιμητικά. Υπάρχει και Ελληνική προπαγάνδα.Κουρκούας έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:28Όχι αγαπητέ, μερικά πράγματα είναι αντικειμενικά. Χαρά του δικομανούς είναι ατάκα των πορνομμε που θολώνουν τα νερά για να πουλήσουν το σανό τους. Το κείμενο είναι πολύ σαφές και με ακριβώς τοποθετημένες λέξεις.Rakomelofronas έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:18 Η συμφωνία αναφέρεται σε αρχαίο ελληνικό πολιτισμό της περιοχής, το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει πχ τις αποικίες των πόλεων - κρατών στη Χαλκιδική. Το ότι η συμφωνία των Πρεσπών είναι η χαρά του δικομανούς ήταν γνωστό πριν ψηφιστεί. Καλύτερο επιχείρημα είναι ότι και οι Αιγές και η Πέλλα είναι στα όρια του σύγχρονου ελληνικού κράτους.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Η ιστορία είναι σημαντική αλλά από μόνη της δεν λύνει διεθνή προβλήματα, όπως την τελική ονομασία της Σλαβομακεδονίας και όλων των πραγμάτων που σχετίζονται με αυτή. Η Ελλάδα δέχτηκε τον δυισμό "Βόρεια Μακεδονία" αλλά "Μακεδόνες", με αντάλλαγμα ασαφείς ιστορικές διατυπώσεις, που στην ουσία τους δεν είναι παρά αμοιβαία αναγνώριση... ύπαρξης του πολιτισμού των δύο χωρών.Κουρκούας έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:48Καταρχάς μακράν το σημαντικότερο είναι η ιστορία, όχι δε δίνει τίποτα σημαντικό. Χωρίς αυτό, η συμφωνία είναι αδιάφορη. Οι τεχνικές λεπτομέρειες, εφόσον δεν υπάρχουν αναγνωρίσεις μειονοτήτων και τέτοια, είναι χμμμμ, τεχνικές λεπτομέρειες.
Γιατί μπορεί να έχει σκάσει μύτη η υστερία με το όνομα "μακεδονία", αλλά ποτέ δεν ήταν αυτό το κυρίαρχο θέμα στο λαϊκό επίπεδο. Το θέμα ήταν σε ποιον ανήκει ο αλέξανδρος. Κι αυτό έληξε.
Επίσης δεν τίθεται θέμα επιχειρημάτων. Το κείμενο έχει μία άμεση και ξεκάθαρη ανάγνωση, μαζί με ένα πλαίσιο αναφοράς που προφανώς περιλαμβάνει τη γεωγραφία και τη γνώση ότι η αρχαία Μακεδονία είναι στον ελληνικό χώρο.
Δεν καταλαβαίνω τι λες. Ποιο είναι το επιχείρημα;Leporello έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:49
Ως "ελληνικός πολιτισμός" δεν είναι αυτονόητο ότι εννοείται ο Μέγας Αλέξανδρος. Θα μπορούσε να νοείται μόνο ο Αριστοτέλης, ο οποίος δεν ήταν Μακεδόνας αλλά κάτοικος Αθηναϊκής αποικίας. Δεύτερον, αν θεωρήσουμε ότι όντως τον αρχαίο μακεδονικό πολιτισμό εννοεί το κείμενο ως "ελληνικό πολιτισμό", μένουμε με το κενό ότι αφού αυτή είναι μόνο η Ελληνική αντίληψη γιά τον όρο "Μακεδόνας", τότε πως χαρακτηρίζει το "δεύτερο μέρος" τον Μέγα Αλέξανδρο; Δεν τον λέει κι'αυτόν Μακεδόνα; Μα το "δεύτερο μέρος" ονομάζει Μακεδονικό τον δικό του πληθυσμό και τα χαρακτηριστικά του με την δική του ιστορία, πολιτισμό και κληρονομιά.
bedouin024 έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:45 Θα στείλουμε εκπρόσωπους από όλες τις πόλεις της Ελλάδας, εκτός της Σπάρτης, που θα μεταφέρουν τη σορό του από την Αίγυπτο στη Μακεδονία, όπου θα του χτίσουν μεγαλοπρεπές μαυσωλείο στο κέντρο των Σκοπίων.
Οι κατά Τσίπρα Μακεδόνες θα πάρουν δείγμα DNA από τη μούμια και θα τον κλωνοποιήσουν. Η Ελλάδα θα στείλει διδάσκαλο να γαλουχήσει το νεαρό κλώνο με ελληνικές αρχές (προτείνω τον Άδωνι Γεωργιάδη). Όταν ο κλώνος κλείσει τα 18 θα του δωθεί η διακυβέρνηση της Μακεδονίας και της Ελλάδας, no questions asked.
Το θέμα για τον ποιον ανήκει η περιοχή δεν παίζει από το 90 και μετά, λόγω της προφανούς διαφοράς ισχύος. Μπορεί κανείς να φαντάζεται ένα μακρινό μέλλον στο οποίο θα αλλάξει η ισχύς, αλλά τότε το θέμα ιστορίας και ταυτότητας γίνεται πιο σημαντικό, γιατί αυτό θα είναι πρωταρχικό κίνητρο για τις επιλογές των πληθυσμών στο μέλλον.Rakomelofronas έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:54Η ιστορία είναι σημαντική αλλά από μόνη της δεν λύνει διεθνή προβλήματα, όπως την τελική ονομασία της Σλαβομακεδονίας και όλων των πραγμάτων που σχετίζονται με αυτή. Η Ελλάδα δέχτηκε τον δυισμό "Βόρεια Μακεδονία" αλλά "Μακεδόνες", με αντάλλαγμα ασαφείς ιστορικές διατυπώσεις, που στην ουσία τους δεν είναι παρά αμοιβαία αναγνώριση... ύπαρξης του πολιτισμού των δύο χωρών.Κουρκούας έγραψε: 10 Μαρ 2019, 13:48Καταρχάς μακράν το σημαντικότερο είναι η ιστορία, όχι δε δίνει τίποτα σημαντικό. Χωρίς αυτό, η συμφωνία είναι αδιάφορη. Οι τεχνικές λεπτομέρειες, εφόσον δεν υπάρχουν αναγνωρίσεις μειονοτήτων και τέτοια, είναι χμμμμ, τεχνικές λεπτομέρειες.
Γιατί μπορεί να έχει σκάσει μύτη η υστερία με το όνομα "μακεδονία", αλλά ποτέ δεν ήταν αυτό το κυρίαρχο θέμα στο λαϊκό επίπεδο. Το θέμα ήταν σε ποιον ανήκει ο αλέξανδρος. Κι αυτό έληξε.
Επίσης δεν τίθεται θέμα επιχειρημάτων. Το κείμενο έχει μία άμεση και ξεκάθαρη ανάγνωση, μαζί με ένα πλαίσιο αναφοράς που προφανώς περιλαμβάνει τη γεωγραφία και τη γνώση ότι η αρχαία Μακεδονία είναι στον ελληνικό χώρο.
Το θέμα δεν ήταν πάντα σε ποιον ανήκει ο Μέγας Αλέξανδρος αλλά σε ποιον ανήκει η περιοχή. Στην πορεία έγινε ζήτημα μειονότητας και μόνο τα τελευταία χρόνια, μετά τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, έγινε καθαρά ονοματολογικό και ταυτοτικό.
Το "προφανώς" νομικά δεν σημαίνει κάτι, ακόμα και αν είναι αλήθεια, όπως στην περίπτωση αυτή.