Το 15 έδιναν ντερμπι και ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδισε με 7,5 μονάδες.
Τον Ιανουάριο έδειχναν κανονικά.
Τον Σεπτέμβριο έδειχναν +2 ή +3 και ήρθε +7.5.
Εγώ δεν τους υποστηρίζω, όχι μόνο επειδή είναι κολλητοί των μεν ή των δε αλλά επειδή είναι και σκράπες.
Τον Ιανουάριο οι περισσότερες δημοσκοπήσεις είχαν δώσει 3-4 μονάδες διαφορά και η διαφορά ήταν 8,5-9 μονάδες.
Τάληρο.
Μερικές του Σαμαρά έλεγαν κλείνει η ψαλίδα.
Σ' αυτή τη φάση ο δημοσκόπος δεν μπορεί να πει "κερδίζει η ΝΔ" ή "κερδίζει το πασόκ" αλλά κόβει λίγο.
Αντίθετη μικρή αβάντα θυμάμαι το 89. Η ΝΔ δεν έβγαζε το 48% που χρειαζόταν, μιά-δυό εταιρείες της το χάριζαν & το ήξεραν όλοι ότι είναι αβάντα.
Τον Ιανουάριο οι περισσότερες δημοσκοπήσεις είχαν δώσει 3-4 μονάδες διαφορά και η διαφορά ήταν 8,5-9 μονάδες.
Η διαφορά ήταν 7,5 μονάδες τον Σεπτέμβριο. Και τώρα τόση θα είναι απλά ανάποδα (υπέρ της ΝΔ).
Και τον Ιανουάριο ήταν 8,5-9 μονάδες. Παρόλαυτα πολλές δημοσκοπήσεις έλεγαν για διαφορά στα όρια του στατιστικού λάθους.
8,5 μονάδες ήταν διαφορά τον Ιανουάριο αλλά τότε όλες οι δημοσκοπήσεις έδειχναν πρώτο τον ΣΥΡΙΖΑ.Σχεδόν καμία δεν έδειξε μπροστά την ΝΔ.Αντίθετα τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ απομυθοποιηθηκε και πλέον όλες οι δημοσκοπήσεις δείχνει δεύτερο τον ΣΥΡΙΖΑ.
Τάδε έφη Αρίστος:
ΧΑ και ΚΚΕ θα παρουν μαζι 20%.
Συριζα και ΝΔ θα παρουν μαζι 65%.
Θα μεινουν εκτος Βουλης κομματα που πηραν ψηφους 15%.
Ότι τα περισσότερα μμε δείχνουν να προεξοφλούν τη νίκη της νδ.
Τι έκαναν τα ΜΜΕ δηλαδή το 2015 που νικούσε ο ΣΥΡΙΖΑ; Τον ΣΥΡΙΖΑ υποστήριζαν ή τη ΝΔ; Στο δημοψήφισμα έλεγαν ότι θα βγει το ΟΧΙ με 20% διαφορά ή όχι;
Το δημοψήφισμα δεν παίζει ως μετρήσιμο στοιχείο, πρώτον γιατί ήταν κάτι τελείως άγνωστο για τον συγκεκριμένο χώρο και δεύτερο γιατί όσοι ψήφισαν "όχι" και μετά "ναι" αποδείχτηκαν μαψυλάκες (κατά Ζουράρι) που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Αναφέρω τη συγκεκριμένη προεξόφληση από τα μμε ως σημαντικό στοιχείο για τον εξής λόγο: Συνήθως οι αναποφάσιστοι δεν είναι τύποι που έχουν ιδεολογικά κολλήματα ή σαφές συμφέρον από τη μία ή την άλλη επικράτηση αλλά αυτοί που περιμένουν μέχρι τελευταία στιγμή να αποφασίσουν ποιο κόμμα τους συμφέρει περισσότερο.
Και αυτή η μάζα συνήθως στρέφεται προς την πλευρά του -φερόμενου ως- νικητή.
Όπως ακριβώς συνέβη και το 2015, τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη φάση.
Ο ίδιος "κόζμος" θα ψηφίσει και τώρα.
Εγώ ήξερα ψηφοφόρο του σοκ το 89 που δήλωνε αναποφάσιστος μέχρι την τελευταία στιγμή.
Αλλά στο τέλος μόνο ξύλο που δεν έπαιξε για το σοκ.
Δεν ξέρεις τι είναι ο καθένας.
Η μέθοδος των δημοσκοπήσεων είναι μία.
Πιάνουμε πολίτες στην τύχη και τους ρωτάμε τι ψηφίσατε το 15 και τι θα ψηφίσετε τώρα.
Η διαφορά μας δίνει το αποτέλεσμα με τη μικρότερη δυνατή variance.
Δεν έχει σημασία αν την κάνουμε πανελλαδικά ή στο Καβούρι, εκτός αν υπάρχουν ειδικώτερα θέματα σε κάποιες περιοχές.
Π.χ. να γίνει Σύριζα -5 πανελλαδικά, -8 στη Μακεδονία.
Με λίγη προσοχή βγαίνει, αλλά οι εταιρείες είναι βαζιβουζούκοι.
Έχει σημασία βέβαια να βρούμε εμείς τον κόσμο και όχι ο κόσμος να βρει εμάς, διότι τότε προκύπτουν ακυρότητες.
wooded glade έγραψε: 10 Φεβ 2019, 14:33
Δεν ξέρεις τι είναι ο καθένας.
Σαφώς και δεν ξέρω τι είναι ο καθένας αλλά από τα αποτελέσματα που έχουν προκύψει μέχρι στιγμής, έχω καταλήξει σε επαρκείς ενδείξεις για το τι να περιμένω.
wooded glade έγραψε: 10 Φεβ 2019, 14:33
Δεν ξέρεις τι είναι ο καθένας.
Σαφώς και δεν ξέρω τι είναι ο καθένας αλλά από τα αποτελέσματα που έχουν προκύψει μέχρι στιγμής, έχω καταλήξει σε επαρκείς ενδείξεις για το τι να περιμένω.
Πάλι τσαπού στις εκλογές σε περιμένει και μετά πάλι θα κρύβεσαι.
wooded glade έγραψε: 10 Φεβ 2019, 14:33
Δεν ξέρεις τι είναι ο καθένας.
Σαφώς και δεν ξέρω τι είναι ο καθένας αλλά από τα αποτελέσματα που έχουν προκύψει μέχρι στιγμής, έχω καταλήξει σε επαρκείς ενδείξεις για το τι να περιμένω.
Πάλι τσαπού στις εκλογές σε περιμένει και μετά πάλι θα κρύβεσαι.
wooded glade έγραψε: 10 Φεβ 2019, 14:40
Η μέθοδος των δημοσκοπήσεων είναι μία.
Πιάνουμε πολίτες στην τύχη και τους ρωτάμε τι ψηφίσατε το 15 και τι θα ψηφίσετε τώρα.
Η διαφορά μας δίνει το αποτέλεσμα με τη μικρότερη δυνατή variance.
Δεν έχει σημασία αν την κάνουμε πανελλαδικά ή στο Καβούρι, εκτός αν υπάρχουν ειδικώτερα θέματα σε κάποιες περιοχές.
Π.χ. να γίνει Σύριζα -5 πανελλαδικά, -8 στη Μακεδονία.
Με λίγη προσοχή βγαίνει, αλλά οι εταιρείες είναι βαζιβουζούκοι.
Έχει σημασία βέβαια να βρούμε εμείς τον κόσμο και όχι ο κόσμος να βρει εμάς, διότι τότε προκύπτουν ακυρότητες.
Αυτο που λες περιγραφικα ειναι θεωρημα της Στατιστικής:
《Ο Μέσος Όρος των επιμέρους δειγματων προσεγγιζει τον Μεσο Όρο του Συνόλου》.
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.
wooded glade έγραψε: 10 Φεβ 2019, 14:40
Η μέθοδος των δημοσκοπήσεων είναι μία.
Πιάνουμε πολίτες στην τύχη και τους ρωτάμε τι ψηφίσατε το 15 και τι θα ψηφίσετε τώρα.
Η διαφορά μας δίνει το αποτέλεσμα με τη μικρότερη δυνατή variance.
Δεν έχει σημασία αν την κάνουμε πανελλαδικά ή στο Καβούρι, εκτός αν υπάρχουν ειδικώτερα θέματα σε κάποιες περιοχές.
Π.χ. να γίνει Σύριζα -5 πανελλαδικά, -8 στη Μακεδονία.
Με λίγη προσοχή βγαίνει, αλλά οι εταιρείες είναι βαζιβουζούκοι.
Έχει σημασία βέβαια να βρούμε εμείς τον κόσμο και όχι ο κόσμος να βρει εμάς, διότι τότε προκύπτουν ακυρότητες.
Αυτο που λες περιγραφικα ειναι θεωρημα της Στατιστικής:
《Ο Μέσος Όρος των επιμέρους δειγματων προσεγγιζει τον Μεσο Όρο του Συνόλου》.
Ε ναι, θα κάνεις και επί μέρους weighting των δειγμάτων. Το ποσοστό της Μακεδονίας στο σύνολο των εγγεγραμμένων είναι α, του λεκανοπεδίου είναι β.
Όλες οι εταιρείες είναι στην κομπίνα.
Διαφορετικά ο ρόλος τους θα ήταν ο ρόλος αυτών που γράφουν τις στήλες των φαρμακείων στις εφημερίδες ή τη στάθμη της λίμνης του Μαραθώνα.
Την ΠΟΛΑΝ με 20% στις αρχές του 93 τη θυμόσαστε ;
Το επικοινωνιακό φαινόμενο Αβραμόπουλου το 2001 ;
Το ... 17% της ΝΔ λίγο μετά από τις εκλογές του 1985 από τις εφημερίδες του Τάμπυ ;
Όταν οι εκλογές είναι μακρυά ανακοινώνουν παπάδες ατιμωρητί.
Στην δε διάρκεια της προεκλογικής περιόδου δεν μπορούν να το κάνουν και περιορίζονται σε ψιλοαβάντες.
Δεν μπορείς και να τους τσακώσεις. Αυτά βγάλαμε θα σου πουν.
Σε άλλες εργασίες που κάνουν, εκτός πολιτικής, δεν ξέρω. Π.χ. έρευνα αγοράς για την οδοντόπαστα Colgate με gardol. Εκεί ίσως να τα κάνουν καλά.