!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Στα χέρια του κρατικου σιδηροδρομου της Γαλλίας η αναμόρφωση του ΟΣΕ

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 35786
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Στα χέρια του κρατικου σιδηροδρομου της Γαλλίας η αναμόρφωση του ΟΣΕ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age »

Στύξ έγραψε: 08 Μαρ 2025, 21:50 Από το 2013 έπαιρνα για 10 χρόνια τον προαστιακό Λάρισα - Θεσσαλονίκη. Το 2020 εξαγοράστηκε από Ιταλούς.
Το 2022 άρχισαν τα προβλήματα ,παρά τη διπλή γραμμή .
Τον Φεβρουάριο του 2023, 20 μέρες πριν τα Τέμπη, δεν μπόρεσα να πάω σχολείο ,διότι ακινητοποιήθηκαν 2! αμαξοστοιχίες.
Απ΄την επόμενη μέρα πήγαινα με το δικό μου αμάξι ,σα να το ΄χα προαίσθημα. :roll:
Εγώ πάλι, απο την δεκαετία του 2000 θυμάμαι να υπάρχουν προβλήματα.
Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 35786
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Στα χέρια του κρατικου σιδηροδρομου της Γαλλίας η αναμόρφωση του ΟΣΕ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age »

panos291 έγραψε: 08 Μαρ 2025, 21:45 Αν δεν κανουν τρομοκρατικη ενεργεια με 20 χρονια καταναγκαστικα εργα (το ιδανικο θα ηταν εκτελεση αλλα τεσπα) την κλοπη σιδηρόδρομικου υλικου, τοτε ακομα και τους Ιαπωνες να φερουν δουλειά δεν θα κανουν.
Βεβαια τα παρασιτα δεν ειναι "ακροδεξιοι" για να τους μπουζουριασουν σε δευτερόλεπτα, αλλα ευπαθεις οποτε ειμαστε επιεικεις.
Κανείς δεν μιλά για αυτό. Να σημειωθεί πως οι σηματοδότες στον σιδηρόδρομμο δεν λειτουργούσαν γιατί είχαν κλαπεί τα καλώδια χαλκού. Αλλά κανείς δεν το αναφέρει αυτό. Κανείς απο όσους φωνάζουν στα τηλεπαράθυρα.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Στα χέρια του κρατικου σιδηροδρομου της Γαλλίας η αναμόρφωση του ΟΣΕ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

zteo έγραψε: 09 Μαρ 2025, 13:59
Nandros έγραψε: 09 Μαρ 2025, 12:52
zteo έγραψε: 08 Μαρ 2025, 20:55 Από ότι διαβάζω η Γαλλική εταιρεία θέλει να φτιάξει έναν νέο ΟΣΕ με 600 εργαζόμενους.
Να θυμίσω ότι τώρα ο ΟΣΕ έχει 700 εργαζόμενους ενώ με βάση το οργανόγραμμα του μιλάει για 2100 εργαζόμενους και ένα πόρισμα που ρίχνει ευθύνες στον θάνατο 57 ατόμων και στην υποστελεχωση.
Επίσης μιλάνε γενικά και αόριστα περί ασφαλείας όταν αυτή έχει είδη παραδοθεί στα χέρια των εργολάβων και δεν είναι στις αρμοδιότητες του ΟΣΕ
θα ενισχυθεί με επιλεγμένο προσωπικό, το οποίο θα ξεπεράσει τα 600 άτομα

Διαβάζουμε όλη την πρόταση και όχι μόνο οτι συμφέρει την ηλίθια ιδεοληψία μας, πριν γράψουμε μαλακίες.
.
Πάνω από 600 έχει είδη άρα η πρόταση των Γάλλων είναι χειρότερη από την τωρινή κατάσταση. Οποιαδήποτε πρόταση ιδιωτικοποιησης του ΟΣΕ μιλάει για αριθμούς εργαζομένων κάτω από το οργανόγραμμα δίνει υπόσχεση για νέα Τέμπη.
Σύμφωνα με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ στις 23/9/2024 το μόνιμο προσωπικό του ΟΣΕ ήταν 589 εργαζόμενοι. Σύμφωνα με τις εκθέσεις πεπραγμένων του ΟΣΕ το 2023 στο κλάδο κυκλοφορίας εργάζονταν 181 άτομα και στον κλάδο τεχνικής υποστήριξης 252. Επίσης, οι 384 υπάλληλοι στις 31/12/2023 ήταν άνω των 56 ετών. Σε απλά ελληνικά και υποστελεχωμένος οργανισμός και υπέργηρος. Μιας και υπολόγισε ότι συνταξιοδοτούνται περί τα 100 άτομα το χρόνο...
Άβαταρ μέλους
Esperos
Δημοσιεύσεις: 3396
Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 14:55
Phorum.gr user: Esperos
Τοποθεσία: Ικαρια Πέραμα

Re: Στα χέρια του κρατικου σιδηροδρομου της Γαλλίας η αναμόρφωση του ΟΣΕ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Esperos »

Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες! Όχι μονάχα οι ζωντανοί — κι οι πεθαμένοι μ’ ακλουθάνε ,σε μιαν αράδα σκοτεινή.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”