!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:34
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21

παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα Gladiator :lol:
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6

Εικόνα
Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα; :lol:
κάτσε ρε συ, περίμενε:

ασφαλές ; τσεκ (έχει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης που έχουν οι άλλοι, αερόσακους κλπ)
ντερέκι; τσεκ
χώρο για την φαμελιά; τσεκ
δεν μασάει σχεδόν σε καμία περίπτωση; τσεκ
άμα λάχει περνάς πάνω από τον αρχίδα που σε κλείνει ή μπήκε ανάποδα; τσεκ


Let them make the first mistake. We make the last move.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:37
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:34
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24

τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6

Εικόνα
Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα; :lol:
κάτσε ρε συ, περίμενε:

ασφαλές ; τσεκ (έχει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης που έχουν οι άλλοι, αερόσακους κλπ)
ντερέκι; τσεκ
χώρο για την φαμελιά; τσεκ
δεν μασάει σχεδόν σε καμία περίπτωση; τσεκ
άμα λάχει περνάς πάνω από τον αρχίδα που σε κλείνει ή μπήκε ανάποδα; τσεκ
Με το τελευταίο με τάπωσες, δεν έχω να πω κάτι άλλο :102:
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:14

να, βλέπεις το μικρόβιο;
είπα αγροτικό και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Ford Raptor
παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα Gladiator :lol:
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6

Εικόνα
Μόνο μη χρειαστείς να μπεις σε στενό :lol:
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Δημοκράτης έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:29
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 12:34
Δημοκράτης έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:51 Αν δεν μπουν δασμοί στα κινέζικα η βιομηχανία της Ευρώπης είναι απλώς νεκρή
Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει αυτό το αστείο ότι φταίνε τα κινέζικα οχήματα για την κατάντια της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στην ΕΕ, και τις χώρες δορυφόρους Ηνωμένο Βασίλειο, Ισλανδία, Νορβηγία και Ελβετία το 2024 έχουν πουληθεί 10.821.299 καινούρια αυτοκίνητα. Τα κινέζικα της SAIC Motor είναι 197.625, δηλαδή ούτε το 2%. Τα Tesla είναι 256.719

Ωραία η δικαιολογία ότι για την κατάντια των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών φταίει η Κίνα αλλά όχι.
Εκτός και αν όταν λέμε δασμούς στα κινέζικα εννούμε δασμούς στα κινέζικα σε Αμερική, Αφρική, Ευρώπη και Ασία επειδή οι Ευρωπαίοι δεν είναι ανταγωνιστικοί.
Γιατί είπε κανείς ότι υπάρχει πρόβλημα από τα κινέζικα σημερα; ακομα η παραγωγή τους δεν είναι απειλή. Στο μέλλον όμως με όσα έχουν δείξει να παράγουν θα μπουν δασμοί ή δεν θα υπάρχει ευρωπαϊκό αυτοκίνητο
Κατά τα άλλα η Ευρώπη μετά τον πόλεμο έχει οικονομικά θέματα , προφανώς θα υπάρξει και πρόβλημα στην αυτοκινητοβιομηχανια
Αν δεν μπορέσουν να ανταγωνιστουν το κινέζικο αυτοκίνητο ας κλείσουν. Αλλιώς να ανοίξουμε και εμείς τη NAMCO και την ΕΛΒΟ...
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 22067
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος »

Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:23
Οργισμένος έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:20
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 11:55

πάντα μου άρεσε πολύ το Α5 ειδικά από τότε που το βγάλανε και τετραπορτο (καταργήθηκε λόγω αυτού και το Α4) όπως και το Α6.
όταν είδα μάλιστα το νέο Α5 (αυτό που ανέβασα) έπαθα πλάκα. Πήρα την προσφορά, ξαναέπαθα πλάκα και τέλος το love story.
το επομενο μου αυτοκινητο
θα την δωσεις τη τζουλια; :lol:
etsi το πανε οι ιταλοι η νεα τζουλια θα ειναι περιπου υπεραυτοκινητο σε επιδοσεις αλλα και τιμη...
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 22067
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος »

Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:44
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:21

παλι καλά που δε σκεφτηκες κανενα Gladiator :lol:
τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6

Εικόνα
Μόνο μη χρειαστείς να μπεις σε στενό :lol:
εχει κατι σκανια εφ16 που ειναι πιο καλα.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 22067
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος »

ακομα καλυτερα να παρεις ενα ντοητς που δεν κωλωνει πουθενα. Αλλα εδω μιλαμε για αυτοκινητα και οχι για τρακτεροφορτηγα
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 46396
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης »

Garcia έγραψε: 07 Νοέμ 2024, 14:37 Τελειώσατε τους γερμαναραδες.
:102:
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:37
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:34
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:24

τι καύλα είναι αυτό; Στην έκδοση Hellfire 6x6

Εικόνα
Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα; :lol:
κάτσε ρε συ, περίμενε:

ασφαλές ; τσεκ (έχει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης που έχουν οι άλλοι, αερόσακους κλπ)
ντερέκι; τσεκ
χώρο για την φαμελιά; τσεκ
δεν μασάει σχεδόν σε καμία περίπτωση; τσεκ
άμα λάχει περνάς πάνω από τον αρχίδα που σε κλείνει ή μπήκε ανάποδα; τσεκ
Άμα πεταχτεί κανένα παιδί στις ρόδες αποκλείεται να το δεις γιατί το οπτικό σου πεδίο αρχίζει 50 πόντους πάνω του; Τσεκ
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
Garcia
Δημοσιεύσεις: 3249
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2023, 04:09
Phorum.gr user: Garcia

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Garcia »

Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 15:07
:102:
Oποιαδηποτε απορια,να λυθει στο chatgpt. :c020:
Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 18409
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios »

Παντού σφαλιάρες τρώει η Γερμανία.
Άβαταρ μέλους
Τζιτζιμιτζιχότζιρας
Δημοσιεύσεις: 13039
Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
Τοποθεσία: Ίδρυμα

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τζιτζιμιτζιχότζιρας »

Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:39
Otto Weininger έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:37
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:34

Σου έλειψε ο στρατός και είπες να τον θυμηθείς με μετεκπαίδευση στην Αυλώνα; :lol:
κάτσε ρε συ, περίμενε:

ασφαλές ; τσεκ (έχει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης που έχουν οι άλλοι, αερόσακους κλπ)
ντερέκι; τσεκ
χώρο για την φαμελιά; τσεκ
δεν μασάει σχεδόν σε καμία περίπτωση; τσεκ
άμα λάχει περνάς πάνω από τον αρχίδα που σε κλείνει ή μπήκε ανάποδα; τσεκ
Με το τελευταίο με τάπωσες, δεν έχω να πω κάτι άλλο :102:
Τέτοια οχήματα προορίζονται για τις ΕΠΑ.

Προσφάτως ήμουν εκεί και είχε άπειρα.

Αλλά εκεί δε θα περάσεις από κανέναν. Αντιθέτως θα πεις κ ευχαριστώ που σε κλείνει, γιατί μπορεί να είναι τρελάκιας με όπλο.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Άβαταρ μέλους
Ίακχος
Δημοσιεύσεις: 7644
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:26

Re: Μετά τη Volkswagen και η BMW. Πτώση των κερδών λόγω μείωσης ζήτησης στην Κίνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ίακχος »

Κινεζικές εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων σκέφτονται να εξαγοράσουν εργοστάσια που θα κλείσει η Volkswagen για εισχώρηση στην Ευρωπαϊκή αγορά
https://www.facebook.com/10006428235303 ... xwKTfeZzl/
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”