Dwarven Blacksmith έγραψε: 19 Δεκ 2024, 16:07
Αν θέλουμε να τα βάλουμε με τα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος τα δωρεάν και απολύτως αξιόπιστα, γρήγορα και άνετα ΜΜΜ.
Το κοινωνικό κόστος είναι πολύ μικρότερο, aka δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην πέσουν τα συνολικά έξοδα μετακίνησης των πολιτών.
Κάθε παπάρας θέλει να καβαλάει κάτι τόνους σίδερα και να τα πηγαίνει βόλτα.
Μπράβο στο Βελιγράδι, άντε και στη Γερμανία, ώστε να έρθει καααααποτε κι εδώ.
Για να έχεις γρήγορα και άνετα ΜΜΜ πρέπει αφενός να τα σκάσεις για καινουρια λεωφορεία, τρένα κτλ και αφετέρου να δυσκολέψεις την κίνηση των αυτοκινήτων για να εξασφαλίσεις τον χώρο που αυτά τα ΜΜΜ θα κινούνται.
Σε τίποτα απο αυτά τα δύο δεν βοηθάει το να κάνεις τα ήδη φτηνά ΜΜΜ εντελώς δωρεάν.
Επίσης είναι άδικο να επιβαρύνονται για τις μετακινήσεις των μεγάλων πόλεων οι κάτοικοι των μικρότερων.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 19 Δεκ 2024, 16:07
Αν θέλουμε να τα βάλουμε με τα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος τα δωρεάν και απολύτως αξιόπιστα, γρήγορα και άνετα ΜΜΜ.
Το κοινωνικό κόστος είναι πολύ μικρότερο, aka δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην πέσουν τα συνολικά έξοδα μετακίνησης των πολιτών.
Κάθε παπάρας θέλει να καβαλάει κάτι τόνους σίδερα και να τα πηγαίνει βόλτα.
Μπράβο στο Βελιγράδι, άντε και στη Γερμανία, ώστε να έρθει καααααποτε κι εδώ.
Για να έχεις γρήγορα και άνετα ΜΜΜ πρέπει αφενός να τα σκάσεις για καινουρια λεωφορεία, τρένα κτλ και αφετέρου να δυσκολέψεις την κίνηση των αυτοκινήτων για να εξασφαλίσεις τον χώρο που αυτά τα ΜΜΜ θα κινούνται.
Σε τίποτα απο αυτά τα δύο δεν βοηθάει το να κάνεις τα ήδη φτηνά ΜΜΜ εντελώς δωρεάν.
Επίσης είναι άδικο να επιβαρύνονται για τις μετακινήσεις των μεγάλων πόλεων οι κάτοικοι των μικρότερων.
Sure, δεν βοηθάει σε αυτά, αλλά βοηθάει σε άλλα. Η Γερμανία το είχε κάνει μια περίοδο κοβιντ και είχε βοηθήσει.
Όσο για το τελευταίο, αν αρχίσουμε τέτοια καληνύχτα, δεν τελειώνει ποτέ αυτή η συζήτηση.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Dwarven Blacksmith έγραψε: 19 Δεκ 2024, 16:07
Αν θέλουμε να τα βάλουμε με τα αυτοκίνητα είναι μονόδρομος τα δωρεάν και απολύτως αξιόπιστα, γρήγορα και άνετα ΜΜΜ.
Το κοινωνικό κόστος είναι πολύ μικρότερο, aka δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην πέσουν τα συνολικά έξοδα μετακίνησης των πολιτών.
Κάθε παπάρας θέλει να καβαλάει κάτι τόνους σίδερα και να τα πηγαίνει βόλτα.
Μπράβο στο Βελιγράδι, άντε και στη Γερμανία, ώστε να έρθει καααααποτε κι εδώ.
Για να έχεις γρήγορα και άνετα ΜΜΜ πρέπει αφενός να τα σκάσεις για καινουρια λεωφορεία, τρένα κτλ και αφετέρου να δυσκολέψεις την κίνηση των αυτοκινήτων για να εξασφαλίσεις τον χώρο που αυτά τα ΜΜΜ θα κινούνται.
Σε τίποτα απο αυτά τα δύο δεν βοηθάει το να κάνεις τα ήδη φτηνά ΜΜΜ εντελώς δωρεάν.
Επίσης είναι άδικο να επιβαρύνονται για τις μετακινήσεις των μεγάλων πόλεων οι κάτοικοι των μικρότερων.
Parrot έγραψε: 20 Δεκ 2024, 11:04
Σοσιαλιστικές πρακτικές που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην πτώχευση..
Αυτό είναι πολύ σημαντικό συμπέρασμα, η καπιταλιστική οικονομία δεν μπορεί να προσφέρει δωρεάν μεταφορές, είναι ανίκανη για κάτι τέτοιο.
Φυσικά και μπορεί αλλά χειροτερεύει η υπηρεσία για διάφορυς λόγους.
Δείχνει η εμπειρία κάτι τέτοιο;
Ας πούμε μας έχει λείψει να πληρώνουμε ανά σακούλα σκουπιδιών που πετάμε για την αποκομιδή; Θα έχουμε κάποια φοβερή αναβάθμιση αν γίνει αυτό ή απλά θα το κάνουμε αχρειαστα πολύπλοκο;
There are decades where you fuck around and days where you find out
GoBzi έγραψε: 19 Δεκ 2024, 09:48
Στην Ελλάδα τέτοιο πράγμα δεν μπορεί να δουλέψει.
Γιατι στη Σερβια μπορει;
Chilloutbuddy έγραψε: 20 Δεκ 2024, 05:43
Eνώ στη Σερβία δεν έχει τέτοια
Εννοείται, όχι στον ίδιο βαθμό όπως η Ελλάδα. Οι ακρίδες της Ελλάδος άνετα είναι στο τοπ 5 παγκόσμιος.
Μιλαμε σε υψηλο επιπεδο για το συγκεκριμενο μετρο αδιαφορα ποιος τρωει τι. Μειωση τιμης = αυξηση ζητησης = εξαντληση πορου. Διαβαζω οτι στο Βελιγραδι κλανουν ολοι τα ΜΜΜ γιατι ειναι αθλιας ποιοτητας και τιγκα σα σαρδελες στα (αραια) δρομολογια. Πώς ακριβως βοηθαει σε αυτα τα δυο προβληματα το τζαμπα; Αντι για 100 ατομα στο λεωφορειο που περναει μια φορα το χρονο, θα θελουν να στριμωχτουν 110, οπου οι 10 σε γενικες γραμμες για να τους κανει διαφορα το 0.4 ευρω του εισιτηριου 90 λεπτων μαλλον θα ειναι πιο παρακμιακοι. Η μεγαλη μαζα θα εξακολουθησει να χρησιμοποιει αυτοκινητο και μαλλον καμποσοι απο τους 100 που επαιρναν πριν λεωφορειο θα προστεθουν σε αυτην.
Και οι οδηγοί δηλαδή θα δουλεύουν χωρίς να πληρώνονται?
Τους οδηγούς τους πληρωνει το κράτος. Υποτίθεται ότι πληρώνεις φόρους για ένα Χ επίπεδο ζωής. Εάν είσαι πλεμας βγαίνεις κερδισμένος γιατί πλέον δεν πληρώνεις. Εάν είσαι μεσαία τάξη σου δίνει έναυσμα να μην πάρεις το αυτοκίνητο. Εάν είσαι άρχοντας σαν τον Φραπ, έχει λιγότερη κίνηση για να φλεξάρεις το αμάξι σου. Επίσης μειώνεις τουρ ρύπους οπότε η κυβέρνηση μπορεί να φλεξάρει στην ΕΕ.
Απλά όταν μπαινει το ελληνικό δημόσιο στην μέση θα πληρώνει για μια βίδα 3-4 χιλιάρικα γιατί κάποιοι πρέπει να φάνε κρατικό χρήμα.
Πολύ επίπεδο ζωής βέβαια δεν θα έχεις όταν όλοι μπορούν να κυκλοφορούν τζάμπα, γιατί θα μπαίνουν διάφοροι αργόσχολοι, οι οποίοι αν είχε κόστος δεν θα το έκαναν. Αυτό είναι κάτι που δεν το σκέφτονται οι περισσότεροι όταν πανηγυρίζουν σε στυλ γουάου...
Επίσης είναι βαθιά αντιδημοκρατικό, γιατί ασχέτως του πόσα βγάζει ευνοείσαι το ίδιο. Το σωστό είναι να παρέχεται δωρεάν σε όσους έχουν οικονομική ανάγκη.