Να φτιάξει το βρωμοκράτος σου περισσότερους πεζοδρόμους και καλύτερα πεζοδρόμια με αντιολισθητικό υλικό, και μετά το συζητάμε.Mike Bassett έγραψε: 18 Δεκ 2024, 10:04 Επίσης πρότεινω, άδεια κυκλοφορίας πεζού α λα καραντίνα, καθώς και δίπλωμα πεζού, το οποίο ο κάθε πεζός θα παίρνει αφού ολοκληρώσει επιτυχώς και με 100% επιτυχία μαθήματα και εξετάσεις σε ΚΟΚ, κυκλοφοριακή αγωγή κλπ. Σε περίπτωση αποτυχίας, αν πχ γράψει 99% αντί για 100%, ο πεζός θα έχει δικαίωμα να ξαναδώσει εξετάσεις σε 5 χρόνια, εως τότε υποχρεωτική κατ' οίκον παραμονή.
Που καθε φορά με το που βρέξει λιγο γινεται της πουτάνας, ιδίως αν μιλαμε για φθινοπωρινη βροχη που γινεται και της πουτανας απο ξερόφυλλα κατω, μετατρεπεται ολο αυτο σε μια μπιχλομάζα γλίτσας με το νερο και κανει το πεζοδρόμιο τόσο επικίνδυνο που αναγκάζει τον πεζό να περπατάει απο το δρομο για περισσότερη ασφαλεια, και ειδικα το βραδυ.
Το αυτό και με τις περιπτώσεις με τα παρκαρισματα πανω σε πεζοδρόμια ή διπλοπαρκαρίσματα ή τις συνεχείς στάσεις για φορτοεκφορτώσεις, πραγματα που αναγκάζουν τον πεζό στην καθημερινότητά του να κανει μανούβρες βγαινοντας στο δρομο για να τα αποφύγει.
Αυτο που λες, συζητήσιμο να εφαρμοζόταν σε περιπτώσεις περιοχών οπου το 60% τουλαχιστον αυτων, αποτελείται απο πεζοδρόμους. Σε οποιαδήποτε άλλη πολη, χλωμο.