Νέες κυκλοφορίες, προτάσεις για νέα ακούσματα, κριτικές
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Στύξ έγραψε: 05 Σεπ 2024, 18:15
Πόσοι ξέρουν ότι ο Αλέκος Αλεξανδράκης, ναι ο γνωστός ζεν πρεμιέ και ΚΚΕ,γύρισε με προσωπικά έξοδα μέχρι χρεωκοπίας την ταινία : "Συνοικία το όνειρο";
Ο τεράστιος ο Μπιθικώτσης παίζει απ τα 20 να φαινόταν 50 με αυτά που είχε βιώσει
Εντωμεταξύ ρίχνει τρελό άκυρο στον Αλεξανδράκη που παει να του δώσει λεφτά άσχετα που είναι ταινία
Στη συγκεριμένη ταινία πάντως, είναι γύρω στα 40.
Αν εξαιρέσεις το πεδίο του τζόγου, στα υπόλοιπα είχε μάλλον βιώσει λιγότερα από κάμποσους συνομήλικούς του
Ο Παπαδόπουλος, κατά την προσωπική μου πρόσληψη, είναι ένας καλός αλλά άνισος στιχουργός, και με τίποτα βέβαια "ποιητής" καθώς αυτοπροσδιορίζεται (και επιδιώκει να το επιβάλει γενικότερα).
Άσε δε τις "παλαιοδημοτικές" χοντράδες (λέξεις-φράσεις), με τις οποίες είναι διεσπαρμένη η στιχουργία του.
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία
Στύξ έγραψε: 05 Σεπ 2024, 18:15
Πόσοι ξέρουν ότι ο Αλέκος Αλεξανδράκης, ναι ο γνωστός ζεν πρεμιέ και ΚΚΕ,γύρισε με προσωπικά έξοδα μέχρι χρεωκοπίας την ταινία : "Συνοικία το όνειρο";
Ο τεράστιος ο Μπιθικώτσης παίζει απ τα 20 να φαινόταν 50 με αυτά που είχε βιώσει
Εντωμεταξύ ρίχνει τρελό άκυρο στον Αλεξανδράκη που παει να του δώσει λεφτά άσχετα που είναι ταινία
Στη συγκεριμένη ταινία πάντως, είναι γύρω στα 40.
Αν εξαιρέσεις το πεδίο του τζόγου, στα υπόλοιπα είχε μάλλον βιώσει λιγότερα από κάμποσους συνομήλικούς του
Πάντως ο μόνος από τους παλιούς ηθοποιούς που φαγε επαγγελματικά κυνήγι από την Χούντα ήταν ο Αλεξανδράκης Οι υπόλοιποι και στην εφταετία καλά την έβγαλαν (κάποιοι έγιναν και πρωταγωνιστές όπως ο Βουτσάς ).
Έφτασε να έχει πρόβλημα επιβίωσης και αν θυμάμαι σωστά η Μάρω Κοντού που τα φίλη του έβαλε τα κονέ της για να παίξει στην ταινία και να βγάλει κανά φράγκο
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 06 Σεπ 2024, 08:06
Ο Παπαδόπουλος, κατά την προσωπική μου πρόσληψη, είναι ένας καλός αλλά άνισος στιχουργός, και με τίποτα βέβαια "ποιητής" καθώς αυτοπροσδιορίζεται (και επιδιώκει να το επιβάλει γενικότερα).
Άσε δε τις "παλαιοδημοτικές" χοντράδες (λέξεις-φράσεις), με τις οποίες είναι διεσπαρμένη η στιχουργία του.
Τι εννοείς εδώ, λέξεις σαν το "μεθυσμενάκι" για παράδειγμα;
Ο τεράστιος ο Μπιθικώτσης παίζει απ τα 20 να φαινόταν 50 με αυτά που είχε βιώσει
Εντωμεταξύ ρίχνει τρελό άκυρο στον Αλεξανδράκη που παει να του δώσει λεφτά άσχετα που είναι ταινία
Στη συγκεριμένη ταινία πάντως, είναι γύρω στα 40.
Αν εξαιρέσεις το πεδίο του τζόγου, στα υπόλοιπα είχε μάλλον βιώσει λιγότερα από κάμποσους συνομήλικούς του
Πάντως ο μόνος από τους παλιούς ηθοποιούς που φαγε επαγγελματικά κυνήγι από την Χούντα ήταν ο Αλεξανδράκης Οι υπόλοιποι και στην εφταετία καλά την έβγαλαν (κάποιοι έγιναν και πρωταγωνιστές όπως ο Βουτσάς ).
Έφτασε να έχει πρόβλημα επιβίωσης και αν θυμάμαι σωστά η Μάρω Κοντού που τα φίλη του έβαλε τα κονέ της για να παίξει στην ταινία και να βγάλει κανά φράγκο
Στον Μπιθικώτση αναφερόμουν με το συγκεκριμένο σχόλιο
Maspoli έγραψε: 06 Σεπ 2024, 07:50 Στη συγκεριμένη ταινία πάντως, είναι γύρω στα 40.
Αν εξαιρέσεις το πεδίο του τζόγου, στα υπόλοιπα είχε μάλλον βιώσει λιγότερα από κάμποσους συνομήλικούς του
Πάντως ο μόνος από τους παλιούς ηθοποιούς που φαγε επαγγελματικά κυνήγι από την Χούντα ήταν ο Αλεξανδράκης Οι υπόλοιποι και στην εφταετία καλά την έβγαλαν (κάποιοι έγιναν και πρωταγωνιστές όπως ο Βουτσάς ).
Έφτασε να έχει πρόβλημα επιβίωσης και αν θυμάμαι σωστά η Μάρω Κοντού που τα φίλη του έβαλε τα κονέ της για να παίξει στην ταινία και να βγάλει κανά φράγκο
Στον Μπιθικώτση αναφερόμουν με το συγκεκριμένο σχόλιο
ναι το ξέρω απλώς επείδη είδα τον Αλεξανδράκη το ανέφερα αν και off topic
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
Κι αυτό από τα δυνατά του Παπαδόπουλου, η καλύτερη εκτέλεση από την εκπομπή πρόβα, με μια μοσχολιου πιο μεγάλη, με βραχνή φωνή πλεον, φαντάζομαι θα κάπνιζε αρκετά, αλλά εξίσου συγκλονιστικη και νομίζω πιο συγκινητική από ποτέ.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 06 Σεπ 2024, 08:06
Ο Παπαδόπουλος, κατά την προσωπική μου πρόσληψη, είναι ένας καλός αλλά άνισος στιχουργός, και με τίποτα βέβαια "ποιητής" καθώς αυτοπροσδιορίζεται (και επιδιώκει να το επιβάλει γενικότερα).
Άσε δε τις "παλαιοδημοτικές" χοντράδες (λέξεις-φράσεις), με τις οποίες είναι διεσπαρμένη η στιχουργία του.
Τι εννοείς εδώ, λέξεις σαν το "μεθυσμενάκι" για παράδειγμα;
Είσαι κακός άνθρωπος
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Isildur έγραψε: 06 Σεπ 2024, 09:17
Τι εννοείς εδώ, λέξεις σαν το "μεθυσμενάκι" για παράδειγμα;
Ναι, κάτι "πάνωθέ μου" και τέτοια, και κυρίως πολλές σακχαρόπηκτες και υπερβολικές φράσεις...
Μια σύγκριση με τον Μάνο Ελευθερίου είναι καταλυτική από κάθε άποψη
Να πούμε κιόλας, μια που το ανέφερες, ότι αυτό το "πάνωθέ μου" πάαααρα πολύς κόσμος (ένας απ' αυτούς κι εγώ) το άκουγε σαν "πάνω Θε(ε) μου". Άσχετο με την κουβέντα, απλά το θυμήθηκα και χάρηκα...